Nikon d5300
Dobry den, jsem amater fotograf, jezdim tak 3 x v roce na dovolenou z toho jednou v roce na exotickou. Vzdy jsem pouzival pouze compact samsung wb550 nebo nikon coolpix. Ale moje fotky z dovolene stoji za nic.
Rozhodl jsem se koupit zrcadlovku kolem 40000kc i prislusenstvi.
Libi se mi NIKON D5300 [odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
Objektiv AF-S 55-300 [odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
Blesk Nikon SB-700 [odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
Myslite si ze bude tezke naucit se fotit s timto fotoaparatem?
NIKON D5300 nebo D5200?
Co si myslite o objektivu 18-55 a 55-300?
Myslite si ze vyuziji tento blesk? (Ovladani mi prijde velice slozite).
Dekuji za rady. Petr Kejik
Rozhodl jsem se koupit zrcadlovku kolem 40000kc i prislusenstvi.
Libi se mi NIKON D5300 [odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
Objektiv AF-S 55-300 [odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
Blesk Nikon SB-700 [odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
Myslite si ze bude tezke naucit se fotit s timto fotoaparatem?
NIKON D5300 nebo D5200?
Co si myslite o objektivu 18-55 a 55-300?
Myslite si ze vyuziji tento blesk? (Ovladani mi prijde velice slozite).
Dekuji za rady. Petr Kejik
možná bych se spíš porozhlídnul po základním setu tělo + 18-105VR . Tomu 18-55 dojde velmi rychle dech, 18-105 je takový univerzál a není potřeba potom pořád čachrovat s objektivama, nebo se s tím druhým pořád tahat
Souhlasím, že pro začátečníka je rozsah 18-55 hodně málo použitelnej. Pořád něco chybí. Spíš se bojím toho přístupu "nestálo to za nic, s lepším strojem to zákonitě musí být lepší". NEMUSÍ.
Neznáme dost detailů, abychom mohli adekvátně poradit. Pokud začátečník neví co chce, klidně bych doporučil i nižší modely těla (D5200,D3200,D3300), která mají prakticky stejně dobrý snímač, jen nějaké ústupky jinde. Za ušetřené peníze pak koupit lepší objektivy, ale i nějakou slušnou literaturu. Za sedm stováků lze pak lepší prací fotky zlepšit hodně moc.