Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně
Komentáře od imrych (4)
imrych (653) | 21.4.201420:37|Na vyhlídce
Hergot, na Hardeggu už jsem nebyl od doby ­"drátů­"? Pěkné světlo i pohled. Uvažuji o možném výřezu ­(zoomu­), tady je toho strašně moc, hlavně popředí a ta pravá budova jaksi tahají oči...
Odpovědět0  0
imrych (653) | 20.4.201421:00|z cesty na Bořeň
neboj se fotit na výšku
Odpovědět0  0
fajn, pravidla sa dodržiavať nemusia, ale dotyk ramena kríža okrajov vyslovene vadí, o špine na čipe už bolo písané, úprava oblohy spôsobila deegrádaciu kvality ­(tiež farebné škvrny, ináč je to pekný záber a fajn pohotovosť fogografa
Odpovědět0  0
imrych (653) | 18.4.201411:01|Praha
barevně je to posunuto, střechy na Malé Straně nemají takovou barvu, chtělo by to lépe vyvážit bílou
Odpovědět0  0
imrych (653) | 17.4.201421:29|Vzývání světel
asi jako Dan7, nahoře bych to fíknul, střed je příliš tmavý ­- v HDR to šlo vytáhnout bez ztráty TK, zajímavé by to bylo na šířku, ale práce s tím byla a docela se povedla
Odpovědět0  0
imrych (653) | 17.4.201421:26|...
zaujala
Odpovědět0  0
imrych (653) | 15.4.201410:24|Dyje u Znojma
fajn, možná trochu vytáhnout stíny na levé straně?
Odpovědět0  0
imrych (653) | 11.4.201414:57|Jarní zeleň
fajn, zdá se mi, že i táto je dost natěsno?
Odpovědět0  0
imrych (653) | 9.4.201411:46|Sierra de Irta 2
dole bych to fakt říznul na široký formát
Odpovědět0  0
veľmi pekná fotka
Odpovědět0  0
hezké, ale příliš natěsno
Odpovědět0  0
imrych (653) | 7.4.201420:14|Bojnice
[QUOTE=Dan7­]Dobré foto. Tady z toho pohledu ho vidím poprvé.­[­/QUOTE­] Není tam prostor pro pořádnou kompozici, možná kdyby na louce stál jeřáb...? Dík za kuk
Odpovědět0  0
imrych (653) | 27.3.201421:06|...
[QUOTE=Pababi­]­[QUOTE=imrych­]bokehuje to pěkně, ale nic není ostré­[­/QUOTE­]To si nemyslím, imrychu, ale díky. :­)­[­/QUOTE­] nemyslím to ve zlém, ale fakt se mi to zdá neostré, přičemž mě fotka zaujala
Odpovědět0  0
imrych (653) | 27.3.201418:42|Mrazivé ráno
pekné, pekné, aj s tou kostolnou vežou, škoda, že tie vetve nie sú vyššie, aby sa ich veža nedotýkala
Odpovědět0  0
imrych (653) | 27.3.201418:40|...
bokehuje to pěkně, ale nic není ostré
Odpovědět0  0
imrych (653) | 26.3.201415:20|Cestou necestou
fajn, osobne by som odrezal zo spodu, možno by jej viacej svedčil široký formát
Odpovědět0  0
imrych (653) | 26.3.201415:18|Smolenický zámok
námet i farebne ok, neviem, prečo si dával clonu 5,6 pri čase 1­/320, zdá sa mi, že to pozadie, hlavne zámok, je pri takej veľkej clone neostré
Odpovědět0  0
imrych (653) | 24.3.201410:26|po dešti
[QUOTE=zeloi­]díky za shlédnutí a za názor... rád se něco přiučím. Zkusím na to mrknout... víc očí víc vidí. Díky. Máš na mysli takto nějak ? ­[url=http:­/­/2i.cz­/d2d94963b0­] ­[img­]http:­/­/2i.cz­/2i­/t­/d2d94963b0.jpg­[­/img­] ­[­/url­]­[­/QUOTE­] přesně takto jsem to myslel, myslím, že je to lepší?
Odpovědět0  0
imrych (653) | 23.3.201420:10|po dešti
[QUOTE=zeloi­]moc? kus listu a kapka :D­[­/QUOTE­] zkusil jsem to ořezat do čtverce tak, aby ta výraznější zelená hrana nad kapkou se táhla od horního pravého rohu, kapka zůstává ve zlatém řezu ­- toť můj názor, fotka je to ale pěkná
Odpovědět0  0
imrych (653) | 23.3.201415:16|po dešti
udělal bych z tohto malý výřez, je tam toho zbytečně moc
Odpovědět0  0
fajn, no, nie som puntičkár, ale v ĽDR to nešlo vyklonovať?
Odpovědět0  0
imrych (653) | 21.3.20148:47|Zrcadlení
pěkně se to zrcadlí
Odpovědět0  0
imrych (653) | 20.3.20148:37|Třebíč
dobře uděláno ­- foto i spojení do pano
Odpovědět0  0
som rád, že zaujala. Mňa zaujalo práve to zlaté svetlo zapadajucého slniečka. Pri mori sa veru dá kúzliť s pomalou vodou
Odpovědět0  0
pěkná, levá polovička úplně krásná
Odpovědět0  0
to světlo dole je úžasné, kdyby toho pole bylo víc i s tím rákosím
Odpovědět0  0
Jozef, pekná je, ak môžem poradiť ­- zbavil by som sa zásahu tej palmy v PHR a možno vpravo vyklonoval ten stĺp verejného osvetlenia
Odpovědět0  0
imrych (653) | 18.3.201420:08|mystic place :D
úprava ne, té fialové je jaksi ­"priveľa"
Odpovědět0  0
imrych (653) | 17.3.201421:03|Florencie
[QUOTE=Dan7­]Taky mám příjemné vzpomínky na Florencii. Na toto místo jsem se myslím taky vydrápal na závěr prohlídky a měl Florencii jako na dlani. Vezmu dominanty od levé strany: Palazzo Vecchio ­(radnice­), katedrála Santa Maria del Fiore a vpravo bazilika Santa Croce ­(tj. sv. Kříže­).­[­/QUOTE­] Dane, je to tak. Na tomto místě jsem ráno prohlídku Florencie začínal... pak most Zlatníků, bazilika Sv. Kříže atd.
Odpovědět0  0
imrych (653) | 17.3.201421:01|Stodola
myslím, že by to chtělo větší odstup od hlavního motívu, aby to získalo prostor, zejména hloubku, jinák velmi pěkné
Odpovědět0  0
imrych (653) | 16.3.201421:32|...
fajn, možná bych dole řezal těsně pod tím odrazem žlutých stromů? I břeh by pak vycházel z rohu.
Odpovědět0  0
imrych (653) | 16.3.201415:19|Noční Tatry
fak se mi líbí
Odpovědět0  0
imrych (653) | 14.3.201420:26|Tančící dům
[QUOTE=olda_x­]Tak tady je ještě ta fotka bez toho proplouvajícího parníku na porovnání. Tu už jsem hodně zmenšil ale dopadla úplně stejně. ­[url=http:­/­/postimg.org­/image­/d6bhl89vz­/­]­[img­]http:­/­/s19.postimg.org­/d6bhl89vz­/DSC00856_Tan_c_d_m_25.jpg­[­/img­]­[­/url­]­[­/QUOTE­] Ta druhá se mi líbí víc, možná bych si pohral se živostí barev a trošilinku přidal kontrast?
Odpovědět0  0
imrych (653) | 14.3.201420:24|Jarní poezie...
zaujala, fajn
Odpovědět0  0
imrych (653) | 12.3.201413:08|Tančící dům
fotka se určitě povedla, i když světlo mohlo být lepší. S tím vyčnívajícím parníkem nebo co to je, se asi nedalo nic dělat a ořez by tomu nepomohl, že?
Odpovědět0  0
imrych (653) | 11.3.201421:07|Hrátky
povedla se, pěkná práce
Odpovědět0  0
imrych (653) | 11.3.201421:05|Vysoké Tatry
paráda, krásne zrkadlenie, super práca
Odpovědět0  0
imrych (653) | 11.3.201410:27|Horní Újezd
pěkná fotka, i s těmi ­"prasátky­", možná bych dorovnal linie
Odpovědět0  0
moc pěkné, bez rámu možná ješte suprovější, ale je to věc názoru
Odpovědět0  0
imrych (653) | 10.3.20148:52|Korýtko...
fajn, Dane, s plavajícími listy je to super, vytváří to krásné čáry, hlavně pokud hodíš hrst listí do víru
Odpovědět0  0
imrych (653) | 9.3.201419:32|cestou necestou
pekná zelená
Odpovědět0  0
[QUOTE=Jozef Hodulík­]Pekné. Toho stromu som si v prvých sekundách ani nevšimol, splýva s okolím. Skôr mi uderil do očí ten krík v strede záberu. Na ten som si zvykol až po chvíli. Inak pekné i so všetkými tými vylepšovačkami kvality :­-­)­[­/QUOTE­] ­"vylepšovačky­" ­- to bola iba úprava na krivkách a doostrenie, a orez samozrejme
Odpovědět0  0
imrych (653) | 6.3.201421:05|Na vsi
příjemná, osobně bych přidal kontrast
Odpovědět0  0
imrych (653) | 6.3.201412:57|Říčková...
[QUOTE=Dan7­]­[QUOTE=mejfid­]Ahoj Dane Mám obyč závitový ND8 kombinuji jej s CPL Hoya.:­)­[­/QUOTE­] To taky budu muset někdy zkusit. Mám Cokin ND8. Potoků je sice u nás taky dost, ale nějak na to nemám oko jako ty nebo Imrych.­[­/QUOTE­] Dane, jednoduché jak facka. Já k tomu ještě použivám CPL, ten odfiltruje odlesky, no a pak najít vhodnou kompozici, nastavit čas od 1,3 do 2,5 s, clona se mi dopočítá ­(najlépe ta, která nejlíp kreslí, u mně 8­-11­), ale dělám to v manuálu. Největší probém je zaostření, protože na živém náhledu toho moc není vidět. Udělám 3 ­- 4 snímky s různým nastavením a vyberu nejlepší. Ale stále se to učím.
Odpovědět0  0
normálně bych to nebe v půlce říznul, bylo by to snad i bez toho měsíce lepší?
Odpovědět0  0
na východ slunce se mi zdá teplota světla příliš studená, s těmi mraky je to pravda ­- je to skladačka?
Odpovědět0  0
imrych (653) | 5.3.201421:34|Elíí
OK, s tou retuší bych si ještě pohral
Odpovědět0  0
[QUOTE=Dan7­]Kompozici rozumím. Jinak to nešlo. Někdy je to trochu logická hádanka.­[­/QUOTE­] přesně, nikam jinam jsem se nemohl hnout, nejvíce mi vadil ten strom vlevo, nechtěl jsem ho řezat ­(fyzicky­), místo to ale bylo moc krásné
Odpovědět0  0
imrych (653) | 5.3.201420:30|Slnko a vodojem
námet fajn, trošku by som sa s tým popasoval, napr. vyklonoval ­(orezal­) vpravo tie zásahy čierných kontúr, dorovnal línie, odstranil aberáciu okolo veže, zjemnil šum a výberovo doostril ­- toť môj názor
Odpovědět0  0
pěkně uděláno
Odpovědět0  0
pěkná fotka, obrazově čistá, kompozičně bezva
Odpovědět0  0
imrych (653) | 4.3.201420:45|Mlýn
moc hezký námět, oblohu bych řezal, šlo by to do paromatického záběru, ale fakt se mi líbí...
Odpovědět0  0
imrych (653) | 4.3.201420:43|Říčková...
ok, povedla se
Odpovědět0  0
imrych (653) | 4.3.201416:23|Vrtulky
ale v zákryte sú... pekná práca
Odpovědět0  0
dobře uděláno, škoda toho klacku v LDR
Odpovědět0  0
imrych (653) | 3.3.201420:07|U křížku
[QUOTE=Dan7­]Mezi fotkama je rozdíl jen 3 minuty. Na té první byl zřejmě tabákový filtr ­(už si to moc nepamatuji­), který změnil barvu.­[­/QUOTE­] jasně, koukal jsem špatně na time, rozdíl je hodně znát
Odpovědět0  0
imrych (653) | 3.3.201418:24|U křížku
OK, upravoval jsi teplotu světla oproti předcházející? 40 minut mezi fotkami a úplně jiná teplota světla?
Odpovědět0  0
imrych (653) | 3.3.201418:21|U křížku
fajn, možná bych dal trošilinku více prostoru před křížkem :­-)
Odpovědět0  0
fakt dobrá, akurát na tých hranách, hlavne vĺavo, to trochu aberuje
Odpovědět0  0
pěkná práce, barvy se mi po rozkliku nemění, s tím barevným prostorem je to zajímavé, musím to vyzkoušet
Odpovědět0  0
imrych (653) | 27.2.201419:36|Brtnice
dobrá práce, kolego, možná bych bez rámu?
Odpovědět0  0
[QUOTE=Dan7­]Krajina jako v pohádce. Zaujala mě ta zvláštní barevnost.­[­/QUOTE­] Ta krajina tam byla v tomto období mimořádně barevná, přidal jsem pouze trošku na živosti barev. Chci se tam vypravit na podzim. To asi může být podle některých fotografů, kteří tam jezdí, nádhera.
Odpovědět0  0
imrych (653) | 27.2.20149:04|Do údolí...
[QUOTE=jagad­]Snímek dělá dojem, že je možné do něj vstoupit. Velmi se mi líbí.­[­/QUOTE­] přesně jsi to napsal, to jdeš, najednou se zastaviš, poklekneš, uděláš snímek a pokračuješ....
Odpovědět0  0
ok, ale nahoře ta úplně černá obloha tahá oči, možná bych ji říznul?
Odpovědět0  0
imrych (653) | 26.2.201410:01|Slnko a pavučina
zaujala
Odpovědět0  0
imrych (653) | 26.2.20149:16|Do údolí...
[QUOTE=mejfid­]Opravdu krásný výhled,souhlas s Danem ta barevnost je zajímavá.­[­/QUOTE­] Všeobecně i mne fascinovala barevnost těchto nádherných míst, a to i v denním světle. Hlavně stíny od mraků kreslily neuvěitelné obrazce v krajině. Nafotil jsem tam spoustu fotek, ani se nedá vybrat, která je lepší a nejlepší. Ještě nějaké dám. Dík za kuk.
Odpovědět0  0
zaujala, ale nějak jsem nenašel, že by něco bylo ­(mělo být­) ostré?
Odpovědět0  0
imrych (653) | 23.2.201420:28|Kapky
fajn, zastaveno bleskem?
Odpovědět0  0
pěkná říčka, pěkná fotka
Odpovědět0  0
fajn převod
Odpovědět0  0
[QUOTE=Jozef Hodulík­]Pekný záber, páči sa mi. Tiež by som rád mal ale viac priestoru hore nad vodou. :­-­)­[­/QUOTE­] Hore nad hranou bol vidieť iba les, akosi mi to neprišlo zaujímavé, ale asi máš pravdu?
Odpovědět0  0
povedla se
Odpovědět0  0
moc pěkná práce
Odpovědět0  0
jasné diléma, čo vybrať. Osobne by som menej oblohy ­- ten vrch je úplne nezaujímavý, dole by som naopak kľakol a pridal popredia, aby fotka mala hĺbku, a vpravo vadí ten zásah konárov a krákov do okraja, ináč fajn
Odpovědět0  0
imrych (653) | 17.2.201421:12|Andělská Hora
fakt pěkné, asi tam na jaře zajedu
Odpovědět0  0
imrych (653) | 17.2.201418:52|Calm
moc pěkná fotka
Odpovědět0  0
líbí, škoda, že nebylo lepší světlo a k tomu dlouhé stíny
Odpovědět0  0
imrych (653) | 16.2.201410:33|jaro prichádza
fajn, páči sa mi
Odpovědět0  0
[QUOTE=zeloi­]pro mě paráda.... nevím proč, ale ten šutrák v LDR vypadá jako kdyby tam snad ani nepatřil. Nějak moc plasticky vystupuje z okolí.... asi mám divný voko :D­[­/QUOTE­] Byl dost těžký abych ho odvalil :­-)
Odpovědět0  0
imrych (653) | 15.2.201418:51|Panorama Mísečky
pěkný snímek, resp. spojené snímky. Osobně bych volil méně oblohy aa více dole, aby ten oblouk byl celý, ale, ale... :­-)
Odpovědět0  0
Jozef, kompozične by som povedal, že dobre. Ale vyváženie bielej je akesi divné, obloha už nie je modrá a modrá chýba i v ostatnej časti fotky. Viem, že teplota farieb ráno je nevysvytateľná.... ale... Fotku som stiahol, skúsil úpravu na krivkách po kanáloch... zdá sa mi to lepšie
Odpovědět0  0
imrych (653) | 14.2.201414:13|Horský potok
[QUOTE=bedo.­]pekné miesto, trošku by ma ešte zaujímalo, ako končí ten celkom vrchný kameň...­[­/QUOTE­] ... končí rovnou hranou asi po 1 cm, nad hranou bolo naplavené drevo a potom breh s lesom, preto ten orez
Odpovědět0  0
imrych (653) | 14.2.201414:11|Odlet
světlo, krajina, námět fajn, škoda, že to není dotažené ­- vyrovnat linie, odšumit, možná přidat na živosti barev :­-)
Odpovědět0  0
imrych (653) | 13.2.201421:11|Cestou, necestou
pěkně se vine
Odpovědět0  0
imrych (653) | 12.2.201421:58|Slnko vstáva ...
Jozef, fajn, ale to čudo v PDR si mohol orezať alebo vyklonovať :­-)
Odpovědět0  0
imrych (653) | 12.2.201421:57|potok v mraze
hlavně je na scéně hrozný nepořádek a ve světlých místech to klipuje, doteky větví okraje se nenosí...Rád fotím vodu, ale vybírám místa, kde je čisto, kde se to dá kompozičně využít, a scénu alepoň trochu uklidím... Toť doporučení nadšeného fotoamatéra
Odpovědět0  0
jedduché a pěkné
Odpovědět0  0
imrych (653) | 11.2.201420:41|Strom
zaujala, líbí se mi
Odpovědět0  0
pěkná, nahoře víc prostoru?
Odpovědět0  0
ten rám by som neddával, fotka jee oramovaná tými stromami
Odpovědět0  0
[QUOTE=zeloi­]­[QUOTE=Ludvajs­] Foceno se stativem na delší čas?­[­/QUOTE­] V EXIFu je čas 1,3s, takže stativ asi byl.... to by asi neudržel. :D A teď k hodnocení.... :thumb­[­/QUOTE­] Dík za zastavení, bez stativu se to nedá fotit, všeobecně, když jedu plánovitě něco fotit, tahám s sebou stativ
Odpovědět0  0
imrych (653) | 11.2.201412:30|nad Zádielom
fajn, čisté, ešte by som dočistil, napr. dole ohyb toho konára v dotyku s dolným okrajom?
Odpovědět0  0
[QUOTE=vladuss­]pekné , tie farby sú originál alebo ich upravuješ?­[­/QUOTE­] farby sú originál, nesýtené, neposúvané, iba na živosti som trošku pridal
Odpovědět0  0
imrych (653) | 10.2.201418:52|peň
je to veľmi natesno a tie stromy vzadu padajú, prevod do ČB fajn
Odpovědět0  0
Jako Drupry, to všechno se dá napravit v i v tom nejjednodušším editoru
Odpovědět0  0
imrych (653) | 10.2.201417:28|Dubaj - Marina
[QUOTE=imrych­]­[QUOTE=3mir­]­[QUOTE=imrych­]fotka pěkná, to ano, smekám hlavně kvůli panoramátickému formátu a fajn poskládání bez viditelných spojů. Když se ale podívám blíže, na obloze a okolo některých budov to hodně aberuje, jsou vidět artefakty a halo efekty. Vím, že se to při úpravě hodně často stává a těžko odstraňuje, možno jemnější ruku? Nezlob se, musel jsem to řící, vlastně od toho to tady vystavujeme, abychom se učili?­[­/QUOTE­]V pořádku, kritice a diskuzi se nebráním. V tomto případě by mě zajímalo, co myslíš tím, že to okolo některých budov hodně aberuje. Nějak si to neumím zařadit do souvislostí. Myslel jsem, že aberace se ve fotografii používá ve spojení ­"chromatická­". Což je vada objektivu, která je spůsobená lomem světla. Tuto jsem u fotografie odstranil hned v počátku a nikde ji tady nemohu najít. Možná se mýlím, můžeš mi naznačit kde ji vidíš? Artefakty a halo efekty nějak taky nevidím. Můžeš mi naznačit, kde jsou? Jsou tam fleky na obloze, ale to jsou mraky, které jsou osvětlené světelným smogem. Nic jiného tam nevidím. Možná jsem jen slepej a potřebuji nakopnout, tak to trochu zkonkretizuj a pusť se do mě. :­)­[­/QUOTE­] OK, promiň, po rozkliku je to čisté, nějak rychleji konám než myslím, fakt pěkná fotka­[­/QUOTE­] ještě jsem přidal hvězdičku
Odpovědět0  0
imrych (653) | 10.2.201415:54|Dubaj - Marina
[QUOTE=3mir­]­[QUOTE=imrych­]fotka pěkná, to ano, smekám hlavně kvůli panoramátickému formátu a fajn poskládání bez viditelných spojů. Když se ale podívám blíže, na obloze a okolo některých budov to hodně aberuje, jsou vidět artefakty a halo efekty. Vím, že se to při úpravě hodně často stává a těžko odstraňuje, možno jemnější ruku? Nezlob se, musel jsem to řící, vlastně od toho to tady vystavujeme, abychom se učili?­[­/QUOTE­]V pořádku, kritice a diskuzi se nebráním. V tomto případě by mě zajímalo, co myslíš tím, že to okolo některých budov hodně aberuje. Nějak si to neumím zařadit do souvislostí. Myslel jsem, že aberace se ve fotografii používá ve spojení ­"chromatická­". Což je vada objektivu, která je spůsobená lomem světla. Tuto jsem u fotografie odstranil hned v počátku a nikde ji tady nemohu najít. Možná se mýlím, můžeš mi naznačit kde ji vidíš? Artefakty a halo efekty nějak taky nevidím. Můžeš mi naznačit, kde jsou? Jsou tam fleky na obloze, ale to jsou mraky, které jsou osvětlené světelným smogem. Nic jiného tam nevidím. Možná jsem jen slepej a potřebuji nakopnout, tak to trochu zkonkretizuj a pusť se do mě. :­)­[­/QUOTE­] OK, promiň, po rozkliku je to čisté, nějak rychleji konám než myslím, fakt pěkná fotka
Odpovědět0  0
imrych (653) | 9.2.201421:29|Dubaj - Marina
fotka pěkná, to ano, smekám hlavně kvůli panoramátickému formátu a fajn poskládání bez viditelných spojů. Když se ale podívám blíže, na obloze a okolo některých budov to hodně aberuje, jsou vidět artefakty a halo efekty. Vím, že se to při úpravě hodně často stává a těžko odstraňuje, možno jemnější ruku? Nezlob se, musel jsem to řící, vlastně od toho to tady vystavujeme, abychom se učili?
Odpovědět0  0
imrych (653) | 9.2.201411:44|Fenals
dobré, ale keby si sa bol zastavil, dal dlhší čas ­(statív­)?
Odpovědět0  0
imrych (653) | 8.2.201422:01|Bublinková
fajn, zaujala, dle mého dole toho mohlo být víc, proč ostřeno na sklenku?
Odpovědět0  0