Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně
Komentáře od imrych (5)
imrych (653) | 8.2.201419:47|Horská říčka
Jsem rád, že se líbí, ... dobré světlo všem!!!
Odpovědět0  0
imrych (653) | 8.2.201416:48|Horská říčka
[QUOTE=Milansson­]Pozor Dane! Já jsem ani slovíčkem nenaznačil, že je to jednoduché! ;­-­) Jen jsem si postesknul, že se tím zabývá docela dost lidí a že nevím jestli mám plýtvat energií na to se snažil mezi tyto vtěsnat, právě proto, že si uvědomuji, kolik úsilí musí někdo vynaložit k získání takovéhoto perfektního snímku. Jen přemýšlím, jestli se nepoohlédnout po nějakém jiném námětu, víš? Ale možná máš pravdu. Až budu mít příležitost, minimálně si to zkusím..;­-­)­[­/QUOTE­] Je pravda, že ­"pomalou­" vodu fotí tisíce lidí. Já to ale fotím pro radost, ne abych se konfrontoval s jinýma, i když se od nich rád poučím, vlastně od nich jsem bral prvotní informace, zkušensot s kompozicí, s nastavením.. atd. , a pak jsem zkoušel a zkoušel. Je to radost zajít do neprobádaného terénu, hlavně v čase, když turisté ještě spí nebo snídají na chatě, najít dravý horský proud, a začít s hledaním stanoviště, se statívem, s nastavením, zkušebním snímkem, čekaním na vhodné světlo, ... atd. Jdi a foť vodu, uvidíš, že se Ti to zalíbí....
Odpovědět0  0
pěkná práce ­- kompozice, světlo, úprava. Pro skorodokonalost bych ještě vyklonoval ­(vyretušoval­) některé ty vlasy ­(zbytky vlasů­) vpravo
Odpovědět0  0
imrych (653) | 7.2.201420:50|Strom
tež bych šel do čtverce a střechu zborat
Odpovědět0  0
imrych (653) | 6.2.201421:21|Pustá ulice
[QUOTE=Dan7­]Díky moc! Máte postřeh. Snažil jsem se vyměřit to tak, abych se tam vešel celý dům a také věž uprostřed ulice. Technicky by asi byla lepší o něco vyšší clona, ale hrozně fučelo a házelo to i se stativem. Tak jsem se snažil zkrátit čas a taky jsem stativ rozložil jen na dolní sekci.­[­/QUOTE­] ten vítr je vidět na stromu úplně vpravo
Odpovědět0  0
to je zima, letos jsem zimní ještě neudělal, ani na Oravě není sníh, kde jezdívám na zimu, a to je co říci
Odpovědět0  0
imrych (653) | 6.2.201419:51|Pustá ulice
povedla se, dobrá kompo, dobrý čas na focení
Odpovědět0  0
[QUOTE=Dejmon­]­[QUOTE=imrych­]ten formát je absolútně nešťastný­[­/QUOTE­]To nebude formátem, ale zmenšením originálu složeného z 5 fotografií na velikost jedné strany 4000, aby to sem šlo nahrát :­)­[­/QUOTE­] pochopil jsem, že to je pano, ale lepší je to pak fotit na výšku
Odpovědět0  0
imrych (653) | 6.2.20148:37|Černá Desná
[QUOTE=kudrlinka46­]Nádhera.To jsi stál ve vodě? :­)­[­/QUOTE­] ... ano, ve vodě, na tohle focení už nosím holínky, už jsem jednou do vody zahučel po pás, naštěstí techniku to neohrozilo
Odpovědět0  0
ten formát je absolútně nešťastný
Odpovědět0  0
a také to jde vyrovnat....ne však přes menu...
Odpovědět0  0
imrych (653) | 3.2.201421:53|Spinalonga
tato je lepší, oblohou, kompozicí, přesto bych té modré trochu obral ­- zkusil jsem to, zdá se mi to lepší, je to ale věc názoru, vidění, atd.
Odpovědět0  0
imrych (653) | 3.2.201421:51|Kréta
měl jsi CPL filter? Pokud ano, asi zanechal ne příliš šťastnou ­(flekatou­) oblohu? Možná bych celkově obral modré a šel do teplejšího tónu
Odpovědět0  0
[QUOTE=vlado264­]­[QUOTE=imrych­]pekná, Vlado, ale čo tá slovenčina?­[­/QUOTE­]děkuji za optání jde to :­)­[­/QUOTE­] tak to je super, krásné světlo k dalšímu focení
Odpovědět0  0
pekná, Vlado, ale čo tá slovenčina?
Odpovědět0  0
zaujala, moc pěkná
Odpovědět0  0
imrych (653) | 31.1.201422:48|Kriváň
fajn, ubral by som svetla a pridal kontrast, obloha je farebne dosť neprirodzená
Odpovědět0  0
imrych (653) | 31.1.201422:46|Říční kakemono
fajn, netradiční, ale působí to hodně natěsno
Odpovědět0  0
imrych (653) | 29.1.20148:49|Rodná dedina
[QUOTE=Dejmon­]Řekl bych, tam by se mi moc líbilo, hlavně v zimě :­-­)­[­/QUOTE­] i v zimě je tam super, nejvíc sněhu ze širokého dalekého okolí, fajn ski areál, kde se dá lyžovat někdy až do května
Odpovědět0  0
imrych (653) | 28.1.201421:42|Rodná dedina
Nutno rozkliknout.
Odpovědět0  0
zaujala, povedla se
Odpovědět0  0
zaujala
Odpovědět0  0
imrych (653) | 27.1.201421:00|B&W Twiggy
ten rám se mi nelíbí, ve fotce je dost šumu, ale námět a kompozice + převod do WB fajn
Odpovědět0  0
imrych (653) | 25.1.201421:06|Polní zastavení
světlo pěkný, škoda těch doteků vpravo
Odpovědět0  0
imrych (653) | 23.1.201420:25|***
[QUOTE=Dan7­]Ale teď měl mít fotku Mirek :­). Imrychu, chtěl jsem si z toho udělat privátní galerii s Mirkem a ty to tady kazíš nějakým jarem :­) Když navíc začala teprve zima. Jinak dobré. Čím si to fotil? Tamronem?­[­/QUOTE­] Tamronem 70­-300. Jsem z té zimy na větvi, tak se bavím vzpomínkama
Odpovědět0  0
imrych (653) | 23.1.201414:45|Silverplana
fajn, možná bych při focení poodstoupil?
Odpovědět0  0
imrych (653) | 22.1.20149:19|Podhorská
[QUOTE=3mir­]Super fotka. Teď jsem si provedl malý testík. Vycházel z toho, že když jsem se podíval na Tebou nahrané rozlišení, tak je o 1 bod větší, než kolik je maximum pro zobrazení bez rozkliku. Říkal jsem si, že kdyby jsi nastavil rozlišení 1024x682, tak by nebylo třeba rozklikávat a bylo by to hezky ostré hned z náhledu. A jááák jsem se mýlil. Stáhl jsem Tvou fotku, zmenšil jsem ji o 1 bod a nahrál. Čuměl jsem jak puk ­(a už mi to asi zůstalo­), že fotka je mírně rozostřená, i když nebyl důvod ji interně upravovat. Od teď, pokud budu chtít lepší kvalitu, tak už jedině s mírně větším rozlišením, aby se tu nedomrvila...­[­/QUOTE­] Tím vším jsem se už trápil a trápím, stejně jsem názoru, že v obou případech ­(větší i menší rozlíšení­) znamená značnou degradaci fotky při publikaci na tomto serveru ­(narozdíl od jiných portálů­).
Odpovědět0  0
imrych (653) | 19.1.201420:06|Ostrovy v moři
moc pěkné, fakt, ale ten PDR bych trošilinku prosvětllil a možná přidal naa živosti barev, tím se jaksi optimalizovaly barevné poměry vůči obloze ­(zkusil jsem to, podle mně to vypadá to líp)
Odpovědět0  0
Nejenom šum, ale ty stíny jsou absolutně utopené, bez kresby, přitom to nedá moc práce v editoru, světla jsou stahovaná a zanechalo to fleky na obloze. Toto bych fotil na výšku a pak složil, nebo braecketing, jak uvádějí předkomenty. Znám zo ta, fotil jsem tam 2 nebo 3x, nejlepší je potiit pozdě odpoledne se sluničkem po pravé ruce nebo za zády.
Odpovědět0  0
imrych (653) | 17.1.201421:56|V podzámčí
[QUOTE=Dan7­]­[QUOTE=imrych­]fajn, akorát namísto slunce je vypálená díra, to není kritika, vím,že se nedá dost dobře nafotit­[­/QUOTE­] Normální zimní bílé slunce v oparu. Je to focené přes přechoďák. Lidským okem by to světlo okolo slunce bylo ještě větší. Bylo by spíš jako na následující fotce Mejfida s názvem ­"Blýskavá­"[­/QUOTE­] Jasné, dokonce tam byl přechoďák, opakuji, že fotka se mi líbí
Odpovědět0  0
imrych (653) | 17.1.201421:54|Samotáři..
povedená fotka
Odpovědět0  0
imrych (653) | 17.1.201420:20|Zimou malované II
vhodné rozkliknout
Odpovědět0  0
imrych (653) | 17.1.201419:52|V podzámčí
fajn, akorát namísto slunce je vypálená díra, to není kritika, vím,že se nedá dost dobře nafotit
Odpovědět0  0
fajn, povedla se, jak jsi spokojen s Tamronem? Mám ho též, ale jaksi není ještě pořádně vyzkoušený
Odpovědět0  0
imrych (653) | 15.1.201411:39|-**-
[QUOTE=Bubima­]­[QUOTE=imrych­]když kašleš na pravidla, to je tvoje věc, ale Begy má pravdu, těmi drastickými úpravami zaujala pouze tvář, podívej se na stehna a levou ruku, vypadají jak u dělníka v kamenolomu, doteky okraje se teda netolerují, ten výstupek na hlavě je co? A to vůbec nejsem fanda do portrétové fotografie.­[­/QUOTE­] Tady je moc málo specialistu na portréty, na nich je všecno vidět, ale o to víc je tu specialistů na rady a hodnocení. Ono se dá dočíst o idealním portrétech, ale mě to nebaví číst ani poslouchat. Dělám si to pro svou radost a třeba pro několik lidi, kterým se bude líbit. Nevím jestli kaplička nebo potůček má radost , že je hezky barevný a nemá vrásky.­[­/QUOTE­] no jo, můžeš se spůlehnout, už k tvojim fotkám nebudu vyjadřovat názor
Odpovědět0  0
imrych (653) | 14.1.201420:46|-**-
když kašleš na pravidla, to je tvoje věc, ale Begy má pravdu, těmi drastickými úpravami zaujala pouze tvář, podívej se na stehna a levou ruku, vypadají jak u dělníka v kamenolomu, doteky okraje se teda netolerují, ten výstupek na hlavě je co? A to vůbec nejsem fanda do portrétové fotografie.
Odpovědět0  0
imrych (653) | 14.1.201420:41|Fragment zimy
[QUOTE=fabikp­]Dovolil bych si nesouhlasit. Ta levá voda ano, ale ta hlavní už je mázlá moc­[­/QUOTE­] Věc názoru, vpravo byl dravý proud, proto to vypadá víc mázlé, fotit to ale nadvakrát a pak spojit? To mě v tu chvíli ani nenapadlo. Dík za kuk a názor, nebývá zvykem vést zde polemiku, což je škoda.
Odpovědět0  0
imrych (653) | 14.1.201420:38|Polní cestou
pěkná fotka, osobně bych možná prosvětlil nejtmavší místa. Jo, možná by bylo zajímavé ten kostelík odzoomovat dlouhým ohniskem do polodetailu, nebo výřezem?
Odpovědět0  0
imrych (653) | 14.1.201410:34|Karner ve Vranově
[QUOTE=Dan7­]­[QUOTE=imrych­]fajn, ale okolo té věžičky je nějaká tmavší modrá aura, je to úpravou?­[­/QUOTE­] Dík za koment. Vím, ale nevím čím. Možná bych se na to mohl ještě podívat a zkusit to upravit. Na RAWu je okolo věžičky taky aura, ale světlá :confused: Možná je tam nějaký vliv toho filtru.­[­/QUOTE­] nedělals v rawu úpravu pseudo HDR ­(světla­)?, někdy se pak vytváři aura ­- při úpravě na světla tmavší, při úpravě na stíny naopak svetlá ­(zkušenost se Zoneru 15)
Odpovědět0  0
imrych (653) | 13.1.201421:14|Dáreček
[QUOTE=Bubima­]­[QUOTE=imrych­]nevím, nevím­[­/QUOTE­] Tady není důležité vědět, ale zúčastnit se.­[­/QUOTE­] podle mně je to kýč, přearanžováno, ale proti gustu...
Odpovědět0  0
imrych (653) | 13.1.201421:11|Karner ve Vranově
fajn, ale okolo té věžičky je nějaká tmavší modrá aura, je to úpravou?
Odpovědět0  0
imrych (653) | 13.1.201410:58|Dáreček
nevím, nevím
Odpovědět0  0
myslím, že je to povedená fotka ­- CPL i přechodový filtr pomohl, kompo se povedlo i s použitím ořezu na pano formát, jen tak dál, dobré světlo přeji
Odpovědět0  0
imrych (653) | 10.1.201418:02|***
S rámem sa mi jevila lepší, proto je tam, zkoušel jsem bílý, ale ten tam napasoval, dík za kuk
Odpovědět0  0
dobře uděláno
Odpovědět0  0
imrych (653) | 8.1.201414:37|Zase západ
atmo fajn, pozadí je neostré, zde by se hodilo, aby bylo všechno ostré. Pri velkém zalonění to však bez zvýšení ISO neudržíš v ruce. Holt, musíš se tahat na tyto fotky se staticem
Odpovědět0  0
fajn, osobně bych trochu stáhl tu fialovou, fotce by více slušel teplejší tón
Odpovědět0  0
fajn, dobrá, dole bych ubral, mělo by to nádech panorámatu?
Odpovědět0  0
pěkné, osobně bych bez té pro mně dost výrazné vinětace
Odpovědět0  0
imrych (653) | 2.1.201421:51|Lampelberg
zaujala
Odpovědět0  0
doporučuji rozkliknout
Odpovědět0  0
imrych (653) | 30.12.201319:48|Oravské kopanice
[QUOTE=zeloi­]Krásná romantická zimní krajinka. Zkuste to bezdrátově :D :D :D ­[url=http:­/­/2i.cz­/52c2f2d80b­] ­[img­]http:­/­/2i.cz­/2i­/t­/52c2f2d80b.jpg­[­/img­] ­[­/url­]­[­/QUOTE­] Dík za kuk a že jsis dal tu práci, mně se do toho jaksi nechtělo, polepším se
Odpovědět0  0
imrych (653) | 28.12.201313:23|Procházka.
no, do modra to podľa mňa až tak moc nie je, hoci neskoro popoludní je svetlo určite teplejšie, myslím si však, že to chcelo to stmaviť svetla a presvetliť tiene, rep. ubrať na kontraste, fotka je viditeľne lepšia ­- skúsil som to na stiahnutej kopii
Odpovědět0  0
imrych (653) | 26.12.201314:50|Večerní odrazy
áno, chce to rozklik jako u většiny fotek na tomto portálu, jinak se fotka zdá neostrá a mdlá
Odpovědět0  0
imrych (653) | 22.12.201321:57|Zimná chalúpka
[QUOTE=zeloi­]Krása. Jako z pohádky ­(ako z rozprávky­) :D Na Oravu ­(Oravskou přehradu­) jsem jako dítě jezdil do ŠVP ­(škola v přírodě­).­[­/QUOTE­] Možná jsme se tam potkali? Pocházím z Oravy.
Odpovědět0  0
imrych (653) | 22.12.201317:25|Večerní spěch
[QUOTE=bedo.­]veľmi zaujímavý kontrast tej kľačiacej postavy s rozmazanými okoloidúcimi...­[­/QUOTE­] no práve, preto som zo série vybral práve túto, postava kľačala nehybne a ostatní ako keby niekam ponáhľali, dík za kuk. Ozaj, po nejakom čase som tohto ­"žobráka­" videl rezko kráčať do jednej z blízkych hospod
Odpovědět0  0
imrych (653) | 20.12.20138:40|Malované zimou
[QUOTE=Drupry­]pěkná fotka :­) nemáš ještě nejaký s kratším časem ? pro mě je ta voda až moc rozmazaná, ale jinak super :­)­[­/QUOTE­] mám rád ­"pomalou­" vodu
Odpovědět0  0
nápad dobrý, ale při západu slunce je světlo teplé, do žluta, a tady je studené jako led. A vyrovnat jsi to taky mohl, nebo nemáš vodováhu?
Odpovědět0  0
imrych (653) | 18.12.201318:50|Rybníková 3
pěkná je, s tím stromem ­- toť diskuse. Ortodoxní zastánci správné kompozice budou tvrdit, že měl být celý. Já slovy jednoho mýho kamaráda fotografa říkám, že správna kompozice je podle pravidel, dobrá kompozice je individuální, toto je podle mně dobrá kompozice
Odpovědět0  0
imrych (653) | 17.12.20138:59|Cestou na Travný
zaujala
Odpovědět0  0
pěkné, škoda těch skorodoteků nahoře
Odpovědět0  0
imrych (653) | 15.12.201317:47|v mechu II.
pěkné, mne se to ale zdá málo ostré? Vím, že tento portál značne devastuje foto při publikaci, ale, ale....
Odpovědět0  0
imrych (653) | 13.12.201319:57|Křivoklát
[QUOTE=mejfid­]Velmi pěkné a decentní zpracovaní.Pro mě parádní snímek.Po rozkliku krásně ostré,jakým je to foceno sklem??­[­/QUOTE­] sigma 17­-70
Odpovědět0  0
atmo fajn, dole by to chtělo větší prostor, je to natěsno, a stíny bych projasnil
Odpovědět0  0
imrych (653) | 12.12.20139:08|Náladová...
pěkná, ješte si dát víc práce s vyrovnaním linií, tím by se odstranaily doteky těch zbytků stroimů na obou stranách, dole bych odklonoval dotek větve u okraje, pak si myslím, že by to bylo super. Jinak souhlasím s předkomenty
Odpovědět0  0
imrych (653) | 12.12.20139:05|pražské mosty 2
ten čas akosi nechápem, trasú sa ti ruky?
Odpovědět0  0
imrych (653) | 10.12.201318:37|A přece se točí
super práce
Odpovědět0  0
imrych (653) | 10.12.201318:35|v barvě ??
no, nerád, ale musím konstatovat, že voda je přepálená, bez detailů, a rten rámečet to úplně kazí ­- toť můj pohled, protože takovou vodu fotím často a rád
Odpovědět0  0
imrych (653) | 10.12.201318:32|pod mostem
atmo fajn, úpravu jsi odfláknul ­- nevyretušováné nečistoty na snímači, lepší vyvážení bílé, větší kontrast ­- to by fotku posunulo ­- toť můj pohled
Odpovědět0  0
imrych (653) | 6.12.201318:55|meditace...
pěkné místo na vyčištění mysli, pěkná fotka
Odpovědět0  0
imrych (653) | 4.12.201311:48|Voda a peří III
podařila se, pěkná
Odpovědět0  0
imrych (653) | 4.12.201311:47|búrka
pěkné
Odpovědět0  0
imrych (653) | 1.12.201310:31|Sant Pol
myslím, že sa podarila a mňa zaujala
Odpovědět0  0
imrych (653) | 30.11.201311:00|img 8583
proč ten rám k pěkné fotce?
Odpovědět0  0
fajnová fotka
Odpovědět0  0
imrych (653) | 25.11.201320:32|Santa Pola
moc pěkné
Odpovědět0  0
imrych (653) | 25.11.201310:06|Ale mi chutná...
[QUOTE=BJ SKID­]Po rozkliku lepší, ale i tak je tam málo detailů v kresbě, asi vinou velkého ořezu. To jde však stranou pořád parádní úlovek :­).­[­/QUOTE­]Orginál je dokonale ostrý, táto fotka je na 3 portálech, na ostatních je nádherně ostrá, zde se ani mně nelíbí, Digimánie asi neumí zachovat kvalitu fotky při publikaci
Odpovědět0  0
imrych (653) | 25.11.201310:03|Ale mi chutná...
[QUOTE=bedo.­]Hej, s tou ostrosťou je to trochu na hrane ­(tiež by som to videl na orez­), ale inak bez námietok. Akým sklom to bolo fotené?­[­/QUOTE­]Tamron 70­-300, dík za kuk
Odpovědět0  0
imrych (653) | 22.11.20139:17|Karlštejn
[QUOTE=fkilla­]Velmi pekna foto, skoda ze sa neda rozkliknut :­)­[­/QUOTE­]to veru neviem, prečo sa nedá? Ani mne!
Odpovědět0  0
imrych (653) | 21.11.201313:05|Pozdní podzim
[QUOTE=Mireczech85­]Kde je to focené? Připomíná mi to jednu cestu, kdy jsem jel na kole v létě... okolí Kašperských hor.­[­/QUOTE­]Je to na Slovensku, v okolí Bánoviec n­/Bebravou
Odpovědět0  0
imrych (653) | 18.11.201310:40|huby
fajn, osobně bych udělal výřez pouze na ty houby, toho nezajímavého okolí je příliš, podle mně
Odpovědět0  0
imrych (653) | 15.11.201315:02|***
[QUOTE=kudrlinka46­]Pěkné :thumb­[­/QUOTE­]kudrlinko díky
Odpovědět0  0
imrych (653) | 14.11.201320:23|Jen tak cvak
docela mě zaujala, ale jaksi pocitovo padá doprava
Odpovědět0  0
imrych (653) | 13.11.201320:15|Costa Maresme
fajn je to
Odpovědět0  0
imrych (653) | 13.11.201320:11|Vltava na Šumavě
trošku by som sa pohral s vyvážením bielej, ta voda je do modra...?
Odpovědět0  0
imrych (653) | 12.11.201318:18|Chatka
fajn, dole bych možná do toho říznul?
Odpovědět0  0
ten rám to asi pokazil
Odpovědět0  0
imrych (653) | 9.11.201310:23|Vodopád
[QUOTE=kubusf­]Ahoj. Zrovna jsem se chtěl optat, kde teče taková príma voda .. Já bych neřekl, že jsi se s tím nepopasoval. Stáhl jsem si obrázek a otevřel to v prohlížeči Zonneru a vůbec to nevypadá špatně. Otázkou je, co s tím udělalo nejen skládání, ale i převedení na menší formát. Možná by stálo za to, vyzkoušet různé možnosti vzorkování při konverzi do jpg a nebo při zmenšení vyzkoušet i jinou metodu jako je Supersampling.. Pokus ­- omyl a nebo se našprtat co se na co používá ­( ale bez zkoušení to stejně nebude mít výsledek ­)Já jsem zbytky po skládání při letmém pohledu nenašel, možná, že je vidíš, páč víš, kde jsi to lepil dohromady. :­-­) V plném rozlišení to jistě vypadá jinak, na mně je to dost ­"namalovaný­" asi bych šáhl v editoru po sytosti a nebo do teploty barev, ale to každý vidíme jinak. Clona 6,3 a čas 4­/1 ? Můžu se zeptat, jestli jsi při focení jednotlivých snímků přeostřoval? Dík za odpověď. K.­[­/QUOTE­]Dík za zastavení. Upravoval jsem to v Zoneru, trochu přidal na živosti barev, neboť originál foceny v dešti a větru nevypadá moc pěkně. Někde jsem vyretušoval viditelné spoje, ale jinak to Zoner složil docela fajn. Musím zkusit jiné způsoby konverze. Při focení jsem nepřeostřoval, ale měl jsem, protože to na originálu vidím. Začal déšť, chtěl jsem to dofotit, spěchal jsem, abych zachránil fotovýbavu, proto i clona 6,3, což obvykle nepoužívám, nastavuji ji ručně. Jinak, je to Černý potok na severní straně Jizerek od Chrástavy na Bílý Potok, kde se dá odbočit, pod lesem zaparkovat a cca 1,5 km pěšky nahoru. Takových kouzelných míst je tam víc, ale chce to lepší počasí jako jsem měl ja. Zmoknul jsem tam a k ostatním místům jsem se nedostal. Dobré světlo!
Odpovědět0  0
imrych (653) | 8.11.20139:37|Ohrada
bezvadná, přemyšlím, jak by to vypadalo s přidáním oblohy, aby byl vidět ten horní oblouk mraků?
Odpovědět0  0
imrych (653) | 7.11.201314:37|Sunrise
kdyby to bylo na šířku?
Odpovědět0  0
[QUOTE=johny90­]Za mě určitě palec nahoru ... taky jsem něco takovýho zkoušel a kdyžtak taky nahodím výsledek .­-­)Jinak bych se přiklonil k názoru uživatele ­"zeloi­" a nesnažil bych se srovnávat nesrovnatelné ...Navíc, pokud říkáte, že takhle vypadá ­"chcíplá voda­" a přitom je na fotce zcela jasně vidět jak voda proudí díky jejímu rozmazání oproti všem statickým věcem, tak si potom neumím představit ­"živou vodu­". Když bych stejné místo vyfotil krátkých časem, dejme tomu 1­/250 a kratší, tak bych získal zmražený snímek, kde by sice byla vidět nějaká ta vlka na hladině, ale bez toho malého vodopádu bych nedokázal říct, jestli ta voda teče, nebo do ní někdo hodil kámen aby jí zvlnil.Autorovi přeju mnoho dalších povedených snímků a hodně prostoru pro další experimentování ... já jsem to dělal naprosto stejně :­-­) Našel jsem na netu fotku a šel ven zkoušet jak se to dělá :D :D A pana Bubimu bych rád poprosil, aby až bude mít náladu, nebo bude zase někde na rybách zkusil zachytit takovou živou vodu a pochlubil se tady v galerii svým snímkem ... třeba se od něj ještě něco přiučíme a pro příště už budeme vědět jak se to dělá.­[­/QUOTE­]Johny, dík za zastavení, s tou ­"živou vodou­" máš přesně stejný názor jako já.
Odpovědět0  0
Fajn, pripomenulo mi to mladé roky, kedy sme s rodinou a priateľmi na tomto mole stávili neskutočné množstvo krásnych chvíľ ­- a vydávali sa s p. Bodoríkom na plavbu po priehrade či plávali na ostrov.
Odpovědět0  0
imrych (653) | 3.11.201318:53|V objetí podzimu
[QUOTE=bedo.­]ja dávam 4,99 hviezdičky, za 5 by to bolo bez toho stromu, čo narušuje čistotu ľavého okraja ;­)­[­/QUOTE­]Vďaka za upozornenie
Odpovědět0  0
imrych (653) | 3.11.201310:07|Podzim na Kamenici
[QUOTE=Bubima­]­[QUOTE=zeloi­]Navíc tohoto efektu se dociluje dlouhým časem a nikoliv žehličkou v editoru. Prostě srovnávání hrušek s jablkama jak napsal kominor.­[­/QUOTE­] Mě nemusíš poučovat, jak dělat ­" chcíplou vodu­" . Jelikož jsem hlavně rybář, nechat vodu chcípnout je pro mne nepřekonatelné a je mě úplně jedno čím se to dělá.Rozhodně je hezčí padesátileté žena s vyžehleným obličejem, pokud si to přeje, než vodopád bez vlnek a pěny. Ještě tady taky pár lidem záleží na tom jestli to fotil někdo s té partičky radoby profíků či někdo jiný. Nevidím tu za ty roky co jsem zde nic nového a to ani pokus udělat něco jinak než dělají ostatní. Stále upozorňovat na stejné chyby, asi ani v chybách se nikdo nic nového nenaučil či se nedočetl. S pozdravem ­"Ať voda teče ­" J.­[­/QUOTE­]Jaksi nechápu, co Tě štve na ­"pomalé­" vodě na fotce, i když jako rybáře Tě to štvát může. Tady nejde o ryby ani o rybáření. Taký nejde o poučování, ber to s nadhledem, raději dej něco ze ­"živé­" vody, ať získame nějakou zkušenost. Jsem úplný amatér, učím se to a učím se i ­"pomalou­" vodu ­- jak to všechno nastavit, aby to alespoň trošku vypadalo. Petru Zdar a Dobré světlo!
Odpovědět0  0
imrych (653) | 2.11.201320:15|Podzim na Kamenici
[QUOTE=Bubima­]­[QUOTE=zeloi­]Super... tohle můžu.­[­/QUOTE­] To je zajímavé vyžehlená hladina hladina se líbí, ale obličeje v takovémto stavu jsou všem trnem v oku, já tomuto říkám chcíplá voda a je to poprvé co to komentuji. Fotka má zachytit pohyb a nikoli ho zmrazit. Je to můj názor.­[­/QUOTE­]OK, je to otázka názoru, mně se ­"pomalá­" voda líbí. Díky za kuk a koment, který fotograf zejména potřebuje.
Odpovědět0  0
imrych (653) | 29.10.201321:14|Večer nad řekou
škoda, žes to nevyrovnal a nepohrál s tím víc
Odpovědět0  0
imrych (653) | 25.10.201314:30|z Chlebu
príjemná
Odpovědět0  0
pěkná fotka, vlevo bych možná púrosvětlil stíny, trošilinku
Odpovědět0  0
imrych (653) | 23.10.201313:15| dsc0600 panorama
to stmavenie okrajov nie je príliš šťastné riešenie, podľa mňa?
Odpovědět0  0
imrych (653) | 20.10.201318:43|podzim
nejlepší ze série
Odpovědět0  0