Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně
Komentáře od ulyses1
ulyses1 (161) | 13.12.201110:11|...
spíš tulák po lese, zablouděný
Odpovědět0  0
fakt to takhle funguje? ještě jsem žádnou takovou grupu nepotkala:­-­) váš článek má říz, až jsem se skoro urazila ­(:­-­)­)­). opět nemohu jinak než za pět.
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 9.12.201111:33|...
ať se snažím,jak chci, fotka je po uploadu stále neostrá, zároveň dochází k posunu barev :­-(
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 29.11.201118:20|...žlutá...
skvělý název :­-)
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 29.11.201118:12|the thing
ad revival a autor: krajinkářská lóže si myslí, že má patent na umění a podle komentů dokonce snad na morálku. jakákoli snaha o jiný úhel pohledu na digimanii nemá dle mne cenu...

dobrý výraz: trochu mne ruší ty odlesky, možná bych retušovala.
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 20.9.201119:30|Abstrakce
Jestli je tu těch abstrakcí tolik proto, aby se jako hlasovalo, která je nejzdařilejší, tak dávám bod této ­- oku satanovu :­-­))
Odpovědět0  0
Výborně napsané, stručné, výstižné a VTIPNÉ zamyšlení!!!Dík
Odpovědět1  0
ulyses1 (161) | 13.8.201118:05|zimny vecer
příjemná kompozice, škoda toho podexponování, ten barevný šum je strašidelný, možná kdyby se to celé hodilo do šeda, na to nejaká texturka nebo filmové zrno...přesto velmi příjemné, škoda TK
Odpovědět0  0
:­-­)­))
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 27.7.201112:27|old times
jéjé, úplně se červenám, takoví mistři... reportážní foto mám ráda, díky.
u tohoto tématu neodolám a upozorním na jednu fotografii, která mi i v souvislosti s nedávnými událostmi v Norsku pořád nejde z hlavy: Weegeeho Jejich první setkání s vraždou. Naprosto fascinující a hluboký obraz sbíhající se k senzacelačnému, cituprázdnému pohledu jedné s přihlížejících dívek.
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 20.7.20119:47|Radost
U téhle fotky se mi vybavil Ladův kocourek Mikeš, hlavně kůlivá tomu stínu:­-­)Pěkné
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 20.7.20119:44|Dani Loeble
Perfektní zachycení výrazu i barevné atmosféry. Klobouk dolů. Zejtra se chystám na Bohemia Jazz Fest v Brně, ale foťák nechám asi doma, tentokrát mi půjde hlavně o tu hudbu. Brňáci přijďte, John Scofield zadara je bomba!
Odpovědět0  0
Uf, to muselo dát námahy, než jste se tam vyšplhal­(a­). Pro mne jako osobu. která by nahoru nikdy nevylezla, ale ráda by se z ní dívala, má fotka svoje kouzlo. Je vidět, že jste se snažil výhled pečlivě orámovat, jen ty větve byly trochu proti. Asi to taky chtěl něco našroubit na objektiv, aby ty dálky nebyly tak mlhavé a nebe troudovité. Jinak fajn. Helena
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 18.7.20110:30|šofér
"Jsem hladce oholen, jak to mám rád..."
Odpovědět0  0
Na čompak si ty rezavci pochutnávají. Za studijních let, kdy jsme obývali prastarý domeček na kraji města ­(s nádhernými socrealistickými ornamenty ­- ale to sem nepatří­), neobývali jsem jej sami, kromě myší ­(které v noci vylézali ze stropů kolem špatně přidělaného lustru a žraly granule mýmu jezevčikovi­), tam bydleli tihle paprdové. Ke spíži si dělali dvouproudé dálnice... žrali hlavně maso a cukr. Nasazení chemické jednotky bylo k ničemu, jediné, co jakžtakž zabralo, bylo umlátit jich co nejvíc papučí ­- ale ne všechny!!!­-museli se nechat poslíčci, kteří o velkém vraždění donesou zprávu náčelníkovi. Potom většinou dali pokoj a zaměřili se na jiný cíl ­- nejlépe na pokoj sousedovic.:­-­)­))
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 18.7.20110:15|V diamantech
Moc se mi líbí, má pro mne atmosféru ranní svěžesti, o níž mám pouze mlhavou představu. Vstávám ztěžka a v hodině, kdy už je slunko vysoko a dost hřeje :­-­)­). Jsem sova .,. Za mne 5. Jo ještě jsem se na fotku dívala ve stoje na hlavě, pak přemýšlela, a nakonec na nic nepřišla ­- takhle to asi bylo v reálu, ­"a bylo to dobré...­" Možná jen bysem zkusila formát 3:4 bez tej pravé strany, kde mne cosi zelenavě ruší :­-­)­) Lovu a osvitu zdar! Helena
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 17.7.201123:53|team
rozklik více než nutný!
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 17.7.201119:35|Vyhlíží...
Tato se Vám povedla, hlavně má víc plánů a myšlenkový kontrastr, nejen bezduchá krajinka umně komponovaná a technicky zvládnutá. Podle Vašeho řekla bych 1 ­(?­), dle mne 5.
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 15.7.201121:09|Hlubočepy
Už vím. Od prvního pohledu mi něco neladilo, až teď jsem přišla na to, co: je to ten netradiční formát­-takový čtvercový obdélník nebo obdélníkový čtverec? Tož jsem si to zkoušela různě zaclonit sešitem a udělat z toho klasiku, a furt tam něco trčelo nebo chybělo, asi nebyla jiná možnost ořezu., tudíž nejlepší řešení. Osobně by mne zajímalo okolí toho můstku:­-)
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 15.7.201112:43|blavaIV
Díky za koment, tu mne spíš opět zaujaly tvary, chtěla jsem bratislavské podhradí ­(mmch. mezi stavbou a zídkou vede široká magistrála směrem k Dunaji­) cvaknou trochu výtvarně. Obraz rozdělit na tři linie ­(silnička, stavba, nebe­), v tu chvíli se mi obzvlášť hodila oblaka táhnoucí se souběžně se zídkou. A proč to píšu? Jo, abych zdůvodnila tu velkou plochu nebe.
Hm, ale se mi to asi nepovedlo :­-(
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 15.7.201112:10|lom
Děkuji za nahlédnutí ­(a rozkliknutí­). Obzvlášť dík revivalovi za odhalení i mně nečekaných souvislostí, ano důraz na tvary, barvy a odlesky byly při exponování snímku pro mne důležité ­(těch očí jsem si předtím nevšimla :­-­) a snaha o zachycení jakési atmosféry tajemství, které do místo má bez jakéhokoli mého přičinění ­(pod vodou i v porostu­).
Ad Hasse: Jo, ten spodek ubírá hloubce vody ­(prosvítající dno může rušit­). Dík za upozornění.
Ad Tchutcho: já nevím,ale já to vidím ostře, nicméně mám 3 dioptrie, tož v tom může být nějaká chyba ­(i paradox­) :­-­) Jinak je tuten lom docela oblíbené místo ke koupání, tudíž i to ... tam asi někde bude. :­-­)­))
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 15.7.201111:57|V zajetí
Líbí se mi, pěkně vystižená myšlenka­-lesklá bulva ve dvojí kleci ­(řetěz a železné pažení­), v níž se odráží svoboda. Ovšem já osobně bych nedávala očko na střed, v tomto případě bych vsadila na čtvercový formát, s tím, že bych řezala vpravo, a to fest, a o píď zleva.
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 14.7.201111:30|blavaV
pro ostrost nutno rozkliknout
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 14.7.201111:12|lom
Hupp: pro ostrost je potřeba rozkliknout, pytlík je pahýl stromu trčící z vody úmyslně umístěný na střed...
Odpovědět0  0
oprava hysterické:­-)
Odpovědět0  0
Jak se tak dívam autorka, pro některé shovívavě Janička ­(to by mne na jejím míste dost urazilo­), dostává od čtenářů co proto. Dost se na tom podepisují její obhajáci, kteří jsou schopni jen sprostých, osočujících a histerických výlev ­(mmch. i autorčina apologie je dost histerická­), čímž nutí kritiky své argumenty formuvat přesně a nemilosrdně a ještě nemilosrdněji.
Onen, co napsal, že autorčiny fejetony odpovídaí slohovému úkonu žáka 7. třídy, se pravděpodobně nesetkal např. se seminárními prácemi studentů VŠ. By se divil, co se tam napolyká...nicméně řada z nich je schopna jakéhos vývoje, proto bych p. Obornou zcela nezatracovala, spíš bych doporučila zkusit jiný žánr ­- fejeton by asi měl mít jakoustakous myšlenkovou hloubku a pokud možno i vtip.
Zajímavé by možná opravdu bylo přenechat ­"fejetonistickou­" aktivitu čtenářů podle systému, jaký tu kdosi navrhoval výše ­(Hupp?­) a vrhnout se spíš do vod odborných, kde se není třeba trápit tím, že musím něco za každou cenu napsat, i kdyby to měl být sebevětší žvást.
Odpovědět3  0
Super fotka. Ohař nebo ridgeback?
Odpovědět0  0
Hrubá momentka ­- holky se docela rozjely, zvláštní, že se v tom bahně neválí brankářka.
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 5.7.201113:30|dscf6171 kopie
vtipné­-zprava vzato přesně vystihují mé stavy během dne...:­-)
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 5.7.201113:27|dscf5971
Jojo, přesně takhle vpadají moje pochůzky se synem...:­-)
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 30.6.20110:03|Janna
MYSIM, ŽE TENTO POHLED ZNÁM ­- ­"DI S TIM FOŤÁKEM DO HÁJE..­" :­-)
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 30.6.20110:00|p1070117
SUPER! TO CHTĚLO POHOTOVOU RUKU. NEBO BYL OCHOČENÝ?:­-)
Odpovědět0  0
JE TO JAKÉSI TMAVÉ, VYPÁLENÉ MRAKY, ŠPATNĚ NASTAVENÝ PŘECHODOVÝ FILTR ASI ZPŮSOBIL VINĚTU V LEVÉM HORNÍM ROHU.
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 28.6.20119:52|Celebrita
líbí se mi, nádherné protisvětlo...a vůbec
Odpovědět0  0
tak tohoto jsem se mezi tím hmyzem vyděsila ­- netopýr s lidskou tváří...
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 10.6.201115:44|Láska dvojčat
A je to v PRD...
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 6.6.201118:16|váha
a tak zvláště melancholicky to na mne působí, uprchlý čas, promarněné roky... jen ten formát pro mne moc doširoka.
Odpovědět0  0
škodaže neostré a přepálené listí
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 6.6.201118:10|hvozd
příjemné teplé světlo, jen to na mne působí trochu stísněně a ruší mne obloha hore, volila bych asi horizontální formát a nechala jen kmínky stromů.:­-)
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 5.6.201116:49|Pohádková
Aha, tak tady bdí hlava Topky, ve dne spí, v noci...
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 1.6.201119:22|uuui
Díky za komentáře, ad Haase ­- čtvercovou verzi jsem si taky vyřezala, nicméně toho kontrastu tam mám míň. Fakt je, že tomu dodal ten tajošmrnc. Pro mne už je to ale moc plakátové:­-­)­)­)
ad busy ­- jojo, je to ZOO v Bratislavě ­- oná skulptúra pred vstupom, moc pěkně se v tom saurusovi odráželo světlo, tak jsem neodolala ­(a malej taky ne :­-­))
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 30.5.201121:26|blavaII
Ták, nejdřív děkuji za komentáře a hlavně za věcné připomínky. 1. dolní polovina fotky pryč ­- to by pak zbylo jen to obyč panorama, tady mi šlo hlavně o ty linie, násobení říčního tolu a zároveň kontrast přírodního živlu a .... 2. mezi blava a blava II bych emotivní spojnice nehledala ­- prostě jsou to dva cvaky z jednoho města. Jinak nad tím ořezem oblohy jsem též přemýšlela, ovšem pro mne už by to byl příliš extrémní formát, nějak se ho bojím:­-­) 3. ať koukám, jak koukám, nemůžu najít ta 2 kolečka vpravo.
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 30.5.201113:37|Olše v mlze
ahmmm, super, možná bych ten stromek ne do středu. jinak moccc..
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 30.5.201113:35|Rhodos
Taková klidná, čistá. Ad Hupp, ten opar vzádu mi nevadí, naopak dodává fotce hloubku.
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 30.5.201113:31|img 0145
Osobně myslím, že tuto především nestíhá použitý fotoaparát, možná kdyby autorka měla to co průměrný přispěvovatel zde, tak by bylo vymalováno. Filtry na ixus asi nepřišroubíš a možná by to nemělo ani smysl. S tímto vybavením bych se spíš než do přírody na krajinky vypravila do ulic na nějakou tu reportáž a momentku :­-)
Odpovědět0  0
A já si říkm, že tu tramvajovou kličku odněkud znám. Jojo, letošní hokej! Líbí, akorát se mi to jaksi kácí vpravo.
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 16.5.201110:44|Baťův kanál
HDR ano, ale v rozumné míře, tohle už hraničí s patlaninou, kýč!
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 16.5.201110:39|Detail momentu
Líbí se mi moc, spousta nedořečeného, tudíž prostor pro divákovy emoce. Dávám bod do finálového soutěžení a držím palce!
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 16.5.201110:32|Dvojskif
Výtvarná nádhera, linie, kontrast, super, dávám bod do finálového klání a držím palce!
Odpovědět0  0
Povedená fotografie, škoda že není k dispozici exif, mohlo by to být poučné. Taky by mne zajímalo, zda­-li je rozostřené pozadí doděláváno v PC či nikoli. Jinak dávam bod do finálového klání. Auto­-moto mne nebaví :­-­)­) Lidi a jejich výraz jo. Přeji dobré světlo. Helena
Odpovědět0  0
:­-)
Odpovědět0  0
Argumentovat věkem a nedostatečnou vyzrálostí je naivní! Stejně tak lze říct ­"sundejte brýle a kochejte se jen barvami či liniemi­". Ano, lepší, někdy, je neříkat nic...
Odpovědět1  0
Osypky­-myslím, že to od slova sypat.
Odpovědět0  0
hmm, přesné, jaro je tu, zahrádky, pivečko...
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 5.4.201113:26|Rallye Legend
vtipné, pobavilo!
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 5.4.201111:01|apríl
děkuji za komentáře :­-)
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 17.3.201112:46|3
krásný, čistý obraz 5+
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 8.2.201114:52|Hodiny
super, hodinky, to mi tu ještě chybělo :­-)
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 8.2.201114:51|dscf0108
to musela být dobrůtka, už aby se oteplilo...­"-­) a prosímvás, pivo na koberec nelejte, aspoň ne kvůli busovi
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 2.2.201112:47|starší sestra
zvláštní nostalgická atmosféra, návštěva u babičky na vesnici? super je ta dominantní holčička ­- za prvé pohled jakoby na Vás a zároveň kamsi, kam nikdo jiný nemá přístup a taky to okýnko ničím nezacloněné ­- průhled ven z uzavřeného, starobylého světa. skvělé významové kontrasty
možná byl uřízla trochu zleva ­(ta televize tam nějak neštymuje­), i za cenu, že dívce bude chybět cop. Zkoušela jsem zaclovit papírem a myslím, že by tak fotka byla ze stran pěkně zarámovaná. Ale to jen můj pohles. Dávam 5+
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 25.1.201123:34|zima začíná
příjemné, výtvarné...
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 19.1.201111:34|večer ne jezeře
Pěkné s výtvarným citem, jako vždy :­-)
Odpovědět0  0
Pěkní klučíci, to musí být doma bugr...:­-)
Odpovědět0  0
Dík za koment. Spíš to byla momentka, žel na aranžování času není a není. Zlodějku zahrála kamarádka, původně jsem si chtěla blýsknout jen tu ­"bohatou­" výlohu.
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 11.1.201116:17|Svatý kopeček
Tož tak to bych nepoznala, odkudpak je to snímané, z levého boku, nebo zezadu? Možná škoda, že jsou věžičky v zákrytu.
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 10.1.201114:46|+++
k af ­- na mém to jde určitě :­-)
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 10.1.201113:33|+++
Jo, díky za odkaz, už jsem se mrkla. Ještě k té fotce nahoře, aby to nevypadalo nějak nabubřele, prostě jsem si hrála s neostrostí ­- třeba časem přijdu na tu správnou míru. A ještě by mě zajímalo, jak se dělá to tmavé vinětování ­(viz marold­). Mám Adobe, jen v AJ ­(rip­) a ani jedno ­(jazyk i program­) příliš neovládám ­- je tam na to nějaký jednoduchý nástroj? Díky
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 10.1.201113:21|+++
V tomto případě bych se musela hodně otáčet a pást po nějakém objektu, s MF jsem si mohla rozostřit naprosto přesně.:­-)
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 10.1.201112:57|+++
S AF by se mi v tomto případě asi mnoho neostrého nepodařilo. Jaká míra neostrosti je ještě považována za záměr a jaká za omyl, netuším. V tomto případě byla neostrost prostředkem pro vytvoření měkkého, zamlženého obrazu vskutku záměrem. Pravdu máte v tom, že nějaká nicka, ať už ostrá nebo neostrá by opravdu bodla.
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 10.1.201110:27|zima za plotem
Dík za koment, zkusím na tom zapracovat. :­-)
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 10.1.201110:25|+++
Snímek byl vyfocen manuálním objektivem M42 Helios 55­/2. Neostrost byla, světe div se, záměrem, myslím, že to je jeden z mála způsobů, jak dát klasickému motivu trochu osobitosti a možná i jakousi atmosféru ­(?­). Ovšem, to je pouze můj názor. Jinak díky za pohled a hodnocení.­"-)
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 24.12.201013:13|smrt žárovky
supr nápad a vtip, škoda té kvality!
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 20.12.20109:51|sněhová
zaujala :­-)
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 14.12.201013:10|Hmla nad Montseny
jojo, toto má gule. prostor, barvy, kompozice, žádný rušivý prvek. pěkné
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 14.12.201013:08|tůňka
na můj vkus je tam toho moc, pohled se tříští , neví, čeho se zachytit, co je hlavním motivem, jinak moc hezké barvy :­-)
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 12.12.201013:13|Vinyly žijí.
Dobrý nápad, ovšem volila bych jinou kompozici, s technickým provedením mám též problém. Škoda!
Odpovědět0  0
perfektní hra s perspektivou, modrá pěkně mate, jak se tlačí před osvětlenou část kamene. líbí 5+
Odpovědět0  0
Jak tak koukám, já bych na tej naší přehrádce fotila nejradši jen tu zamrzlou plochu. Ten jazýček vpředu má moc pěknou barvu. Že bych se s malym vydala na vycházku?
PS: Taky jste v létě fotil kačenky?
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 5.12.201020:14|Adam - Huslenky
na mne je to moc postprodukce, v podstatě obyčejný záběr ­"vytuněn­" ve photoshopu. Tohle zatím neumím ocenit. možná jen, že ty výběry ­(figura jezdce­) jsou dost nahrubo. za mne 3+
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 4.12.201019:56|porod
Vladys, děkuji za pěkný komentář a interpretaci. Jsem ráda, že ve Vás fotka vyvolala emoce.
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 4.12.201011:35|porod
Ten název je podstatnou částí snímku, měl by odhalovat jeho sdělení. Chápu, že pro Vás jako muže, je jeho dešifrování trochu složitější, i když jste u toho tak min. 1x byl :­-­) Nějak se mi nechce doslovně odhalovat autorský záměr, myšlenku­-proto jen pár indicií: zrození: tma, vlhko ­-průchod ­- světlo; prudkost až surovost, naléhavost....
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 1.12.201010:06|noční město
nevím proč, ale mně se to líbí, i přes ten šum. takové klidné, tiché.
Odpovědět0  0
u této fotky mne trochu ruší malá hloubka ostrosti, anebo, že by té fotce dávala šmrnc? :­-­) nevím. každopádně mne to znepokojuje. jinak supr
Odpovědět0  0
S tím řezáním souhlasím s Hassem, jinak mně se právě to slunce za mraky, nebo už možná za horizontem odražené od mraků líbí, dává krajině takovou přízračnou mlhavou atmosféru, líbí se mi i ty jemné konturky větví stromů a odstínované kopečky. Krásné barvy! Ke mně tato fotka promlouvá a to je pro mne podstatné. Dávám 4+
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 29.11.201010:15|zábradlí
Jé, kolega s powershotem, já už ho ale posunula dál. Ale ke snímku ­- pěkná výtvarná studie zábradlí, i ty schůdky vzadu vypadají fotogenicky :­-)
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 28.11.201016:56|Rasismus
Fakt dobrý, vtipný, má to nápad. Možná bych ubrala medvídka, aby se nepřekrývali.
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 28.11.201015:58|Fly
Pěkná akční fotka, ale strašně pálí. To nebe vzadu a ta voda, vem to čert, ale přepaly na hlavním objektu? Škoda. Nevím, jestli jste to nezpůsobil agresivní úpravou v PC ­(příliš kontrastu?­), nebo je takový i originál?
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 28.11.201015:53|čekání na jaro
Moc pěkné, vypadá to jak zdařilá grafika nebo kresba tuží, pavučiny větviček...
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 20.11.201012:25|upload
tak tuhle tvarovou lahůdku máme hned za barákem, dalo by se s ní určitě vyhrát, toto jsem fotila, když už bylo hodně smrklo a z ruky, takže je to takové víc mazané. Kluka mám i v pohybu směrem ke mně, ale takto mi to přišlo emotivnější, mám ráda pesimismus :­-­)­))
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 20.11.201012:20|schody
Díky za reakce! Převod do ČB jsem samozřejmě zkoušela, ale vzhledem k tomu, že kromě B a W je tam navíc jen hnědá, přišlo mi, že se výsledný obraz spíš ochudil. Hlavně by to asi chtělo zamést a vytrhat tu plevel. Co se týká toho nadhledu, ten je bohužel mimo mé možnosti, leda bych si tam přinesla štafle, ale to už by asi zbylo moc, zvlášť po tom plení, i pro důchodce z přilehlého penzionu :­-­)­))
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 18.11.201013:36|jeskynní jezírko
možná bych to dala na stojáka, směr doprava a zařadila do sekce abstrakce. pěkné, moc.
Odpovědět0  0
Pěkná fotka, pěkné místo. Pokaždé, když kolem jedu, mám chuť se tam zastavit a zacvakat, ale okolnosti tomu nepřejí, jinak souhlasím s P. Olivíkem, kompozici bych volila jinak, ale, jak jste byl psal, asi to jinak nešlo...:­-)
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 7.11.201012:39|tchutcho
[QUOTE=vladys199­]přátelé......fotografie,které sem vkládáme,bereme jako zábavu a příležitost k výměně názorů...a k tomu podle mě tento hezký web slouží....příznivé odezvy nás samozřejmě těší stejně jako věcné komenty...nikdo z nás není natolik fotograficky erudovaný aby objektivně posoudil snímek i ten nejlepší často vidí věci jinak.....každý má jiný vkus...to víme všichni..tak proč hned tolik zbytečných emocí­[­/QUOTE­]

Tak toto jsem si donedávna taky myslela... Jinak obecnější debata o možnostech objektivního posuzování jakéhokoli umění by zcela jistě byla zajímavá, ale z vlastní zkušenosti vím, že i na akademické půdě se toto téma lehce zvrhne k nejapným osobním invektivám a urážkám. Naivně ­(dětinsky­) jsem si myslela, že na neosobním fóru k tomuto nedochází, ale spíš tomu bude naopak. Inu, jsem poučena a budu si do budoucna dávat větší pozor.
Tímto se omlouvám všem ­(včetně Tchutcha­), v kom mé komentáře, reakce a další reakce třebas jen trochu vyvolali nějaké negativní pocity.
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 7.11.201010:00|tchutcho
Ad Tchutcho: Já se neposmívám, je mi Vás líto. Na neviděnou a nenapsanou.
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 6.11.201022:06|,v oparu.
Jak je tam míň těch okrajů, tak se mi to hned víc líbí. I tak bych tam ten bílý opar nedávala vůbec, přijde mi to zbytečné, protože snímek je výborný sám o sobě.
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 6.11.201021:27|tchutcho
Díky Hasse...
Odpovědět0  0
[QUOTE=Tchutcho­]­[QUOTE=ulyses1­]Pane Tchutcho, domnívám se, že tato galerie slouží k tomu, aby autor získal zpětnou reakci od diváka, tzn. aby snímek byl podroben kritickému pohledu ­(mmch. kritický názor nerovná se záporný­) a případně se nad názorem ostatních zamyslel. Já tak, jestliže někdo okomentuje, co jsem nafotila a PUBLIKOVALA ­(ať zde, nebo v jiné i­-galerii­), činím a jsem za názory druhých ráda. Jestliže je funkce této galerie jiná ­(tzn. pochlebování a plácání se po zádech­), tak tu nemám co dělat a ani sama o takové reakce na mé snímky nestojím.
Navíc, abych mohla kompetentně hodnotit nějaké dílo, ať už se jedná o obraz, snímek, knihu apod., nemusím být znamenitý umělec, a nemusím jím být vůbec; to byste se dozvěděl jako první, kdybyste nějaké umění studoval.
V komentáři jsem pouze vyjádřila svůj názor, který buď autorka mohla vzít v potaz anebo mě v duchu poslat do pr. ­(v tom případě nevím, proč sem tu fotku dala­).
Co se týká mých fotek, podívejte se pořádně ­(nemusíte ani rozklikávat­) a jestli nejste slepý, tak na každé hlavní motiv najdete.

PS: Docela ráda bych se poučila a dostala vysvětlení, proč autor komponoval tak, jak komponoval. Do toho!

Ad autorka: ty detaily jsou opravdu pěkné, jinak se omlouvám, že musím takovéto debaty ­/viz výše­/ vést u Vaší fotografie.­[­/QUOTE­]

Paní Ulyses1.To,že to s váma takhle zatočí,nebylo v plánu a myšlenkou.Jen jsem napsal něco v tom smyslu,že když chci někoho poučovat o kompozici a kvalitě fotografie,nebylo by od věci nejdřív vědět,o čem mluvím a taky to ukázat.Potom mohu někomu teprve něco vytýkat.Při přečtení vaší reakce mi až naskočila husí kůže,páč jste mi svímy slovy připomněla dost silně osobu,kterou nesnáším,jako voštinu v zadnici a tou je moje bejvalka.:D:D:D­[­/QUOTE­]


Nevím, co na takovéto invektivy říct. Abych pravdu řekla, docela mne Vaše reakce mrzí. Když už začnete někoho poučovat o jeho nedostatečné schopnosti mít a vyjadřovat svůj názor, myslím, že byste tak měl dělat s rozmyslet ­(k přemýšlení tu kdekoho vyzýváte­).
Prosím Vás, abyste mě jako zkušenější a ve věci vzdělanější objasnil, které mé názory byly natolik ­"mimo­", že Vás donutily k takovémuto jednání.
Děkuji
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 6.11.201019:41|převoz
líbí moc!
Odpovědět0  0
Pane Tchutcho, domnívám se, že tato galerie slouží k tomu, aby autor získal zpětnou reakci od diváka, tzn. aby snímek byl podroben kritickému pohledu ­(mmch. kritický názor nerovná se záporný­) a případně se nad názorem ostatních zamyslel. Já tak, jestliže někdo okomentuje, co jsem nafotila a PUBLIKOVALA ­(ať zde, nebo v jiné i­-galerii­), činím a jsem za názory druhých ráda. Jestliže je funkce této galerie jiná ­(tzn. pochlebování a plácání se po zádech­), tak tu nemám co dělat a ani sama o takové reakce na mé snímky nestojím.
Navíc, abych mohla kompetentně hodnotit nějaké dílo, ať už se jedná o obraz, snímek, knihu apod., nemusím být znamenitý umělec, a nemusím jím být vůbec; to byste se dozvěděl jako první, kdybyste nějaké umění studoval.
V komentáři jsem pouze vyjádřila svůj názor, který buď autorka mohla vzít v potaz anebo mě v duchu poslat do pr. ­(v tom případě nevím, proč sem tu fotku dala­).
Co se týká mých fotek, podívejte se pořádně ­(nemusíte ani rozklikávat­) a jestli nejste slepý, tak na každé hlavní motiv najdete.

PS: Docela ráda bych se poučila a dostala vysvětlení, proč autor komponoval tak, jak komponoval. Do toho!

Ad autorka: ty detaily jsou opravdu pěkné, jinak se omlouvám, že musím takovéto debaty ­/viz výše­/ vést u Vaší fotografie.
Odpovědět0  0
ulyses1 (161) | 5.11.201013:02|Zima
jéééééé
Odpovědět0  0