Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně
Komentáře od 3mir (5)
3mir (752) | 16.1.201412:15|slunce nad parkem
Otázka je, co jsi chtěl touhle fotkou ukázat. Zdali to, jak to v té chvíli vypadalo, nebo to, jak jsi se cítil, nebo něco zcela jiného. Co se týká mé vize, tak já bych to viděl přibližně ­[url=http:­/­/2i.cz­/6b2e3e14c7­] ­[img­]http:­/­/2i.cz­/2i­/t­/6b2e3e14c7.jpg­[­/img­] ­[­/url­] . To popředí jsi podle mě až příliš zesvětlil. Vypadá to nepřirozeně. A ve Tvé poslední úpravě mám pocit, že by to chtělo trochu vyvážit bílou, aby to nebylo do fialova.
Odpovědět0  0
3mir (752) | 15.1.201418:16|Levhart
[QUOTE=aranera­]­[QUOTE=3mir­]Dovolil jsem si malinko naznačit možnost zkorigování ;­) ­[url=http:­/­/2i.cz­/84f3e3c91a­] ­[img­]http:­/­/2i.cz­/2i­/t­/84f3e3c91a.jpg­[­/img­] ­[­/url­]­[­/QUOTE­]Omlouvám se, ale já potřebuji nakopnout, ten rozdíl je asi nepatrný, protože já ho nevidím. Ale stejně děkuji moc, že ti stálo zato zabývat se mojí fotkou.­[­/QUOTE­]Stáhni si mou fotografii do compu, ulož si ji vedle té Tvé. Pak si ji otevři v prohlížeči a šipkami si přepínej mezi mou verzí a Tvou verzí. Uvidíš, že pruh, který fotografii zesvětluje a rozostřuje diagonálně přes střed, zmizne. Šlo by to lépe, ale nechtěl jsem si s tím hrát moc dlouho ;)
Odpovědět0  0
Tohle je mnohem lepčí. CHtěl jsem reagovat na první verzi, ale Mirek byl rychlejší. Nevýhoda softvérové úpravy TS je ta, že uděláš čáru přes fotku. Ale v 99% fotek je to nesmysl. S rovinou ostrosti TS objektivu to nemá nic společného. U této verze se Ti povedlo dosáhnout skoro toho, co by vylezlo z TS objektivu. Dobrá práce ;)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 14.1.201422:47|Levhart
Dovolil jsem si malinko naznačit možnost zkorigování ;­) ­[url=http:­/­/2i.cz­/84f3e3c91a­] ­[img­]http:­/­/2i.cz­/2i­/t­/84f3e3c91a.jpg­[­/img­] ­[­/url]
Odpovědět0  0
3mir (752) | 14.1.201422:34|Levhart
Nemůžu si pomoct, ale tohle je za 5*. Trochu sice vadí plot, nebo co to je, co mu přechází diagonálně přes čumák, ale i tak se mi tohle líbí nejvíce, co jsem od Tebe viděl. :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 14.1.201422:27|Levhart
Hmmm, tak tohle je velice povedené!
Odpovědět0  0
Mejfid, jak můžeš věsět, že kolega frfr je amatér? Dle jeho tvorby to poznat teda nejde :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 4.1.201410:00|svítání...
Myslím že je lepší zaostřit při focení, než se pak pokoušet to nějak dohnat doostřováním. Tohle nedoostříš, kdyby si se pos... ;)
Odpovědět0  0
[QUOTE=Drupry­]tak nějaké základy focení už znám a samozřejmě že jsem to fotil všechno na ­(stejné­) manuální nastavení, ostřící bod vždy nastaven na oblohu a stejně to nebylo barevně stejné ­(viz stromy vpravo­) něco se mi ještě povedlo lehce zachránit, ale někde prostě nevím co s tím mám dělat, aby si s tím PS dovedl poradit a neudělal stejnou botu jako v těch stromech. Budu rád za jakoukoliv radu a díky i za tuhle kritiku :­)­[­/QUOTE­]Tak si příště ještě přepni vyvážení bíle na manuál. Třeba v tomhle případě na mráček, nebo sluníčko. Ve fázi focení je to jedno. Hlavně to musí být vše stejné...
Odpovědět0  0
3mir (752) | 30.12.201314:45|PF 2014
Dane jasně, no. Tohle PFko jsem vytvořil pro své známé a nedošlo mi, že se pro fotografy moc nehodí. Tím jasem jsem měl na mysli spíše duševno, než nebe...
Odpovědět0  0
Drupry, nevěř jim. Jen si z Tebe utahují. Nelítá Ti to jen barevně, ale i expozičně. Slepené to máš též hrozně. Je třeba trochu více trénovat. Začni tím, že si foťák při focení přepni do manuálního režimu a vše foť na jedno nastavení. I ISO musí být manuálně nastavené, jinak Ti to topadne vždy jako tohle. Co snímek, to jiná expozice a pak ti z toho vznikne takováto zpatlanina. Pokud se Tobě, nebo komukoli jinému zdá, že jsem moc kritický, tak to se omlouvám. Ale nemám rád mazání medu kolem huby... ;)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 13.12.201312:31|-**-
Snadná odpověď. Ty hrozné fleky dělá Jarda, aby se někdo chytl a on se s ním mohl pohádat... Pokud máš chuť diskutovat o tom, že takhle to je super, protože mu to chválí na fotopartě, tak jdeš správnou cestou. V opačném případě doporučuji ignorovat ;)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 10.12.201320:31|A přece se točí
Díky za pochvalu :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 10.12.201320:30|A přece se točí
[QUOTE=Mirek V.­]Vypadá to vcelku dobře, ta hromada šutrů je nějaky Tor??­[­/QUOTE­]Tor? To je jako co? Se mě pokoušíš urazit? :D To jsou Petrovy kameny v Jeseníkách :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 10.12.201320:29|-**-
Zuka, von Jarda, chudk, neví na co se ptáš. Pokus se otázku položit znovu ;)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 10.12.201320:27|spící hora...
Ahoj Huss. Já si teda myslím, že by jsi z toho teda dostat více mohl. Nižší ISO, delší čas, vyvážení bílé...
Odpovědět0  0
3mir (752) | 9.12.201321:51|A přece se točí
[QUOTE=zemloid77­]Takže to pak poskládáš v kompu do vrstev. Hmm. Snad se někdy zadaří :­-d­[QUOTE=3mir­]Vono se to dá fotit dvěmi základními způsoby. Buď nastavíš Bulb a fotíš třeba hodinu najednou, ale to máš méně čáreček a přesvětlený spodek. Nebo fotíš více expozic na vyšší citlivost, menší clonu a kratší čas, ale to je pak mrtě práce v kompu. Já abych se to naučil, tak jsem si zašel na workšop a bylo vymalováno. Výbavu na to kdovíjakou nepotřebuješ. Stačí na to jakýkoli aparát, kteý má bulb.­[­/QUOTE­]­[­/QUOTE­]Je to pakárna, no...
Odpovědět0  0
3mir (752) | 9.12.201321:50|A přece se točí
[QUOTE=zeloi­]Jelikož můj strojek funkcí BULB nedisponuje a na druhý způsob nemám dostatek trpělivosti, tak na to můžu bohužel zapomenout.­[­/QUOTE­]Tak to je trochu problém obecně. Bo ideální doba na snímání startrails je cca 2 minuty. A na to potřebuješ Bulb dycky
Odpovědět0  0
3mir (752) | 9.12.201321:48|A přece se točí
[QUOTE=Pavel Olivík­]­[QUOTE=Mireczech85­]Když vyfotím 2 minutovou expozici, tak se fotka více jak minutu ukládá, než mohu opět fotit. Pak bude čáry od hvězd přerušované. Jak řešit tento problém? ­/Nikon P7700­/­[­/QUOTE­]...bude problém v tom,že máš nejspíš nastavené nějaké odšumování ve foťáku...pak se fotografie dlouho ukládá a trvá to nějakou minutu a víc...zkus proletět nastavení a vypni to...jinak myslím,že to nebude problém takovou fotografii pořídit...­[­/QUOTE­]Ano Pavle, máš pravdu. Při zapnutém odšumení dlouhé expozice udělá foťák 2 fotografie. Jednu normálně a druhou se zavřenou závěrkou. A jelikož je závěrka zavžená, nezaznamená se na čip žádné světlo, ale pohopouhý šum způsobený dlouhou expozicí. A jelikož je potřeba zaznamenat stejný šum jako při focení, tak expozice tmy probíhá stejně dlouho jako standardní expozice. Tento šum pak aparát odečte od první fotografie a tím pádem fotka méně šumí. Toto je při snímání startrails zcela nežádoucí!
Odpovědět0  0
3mir (752) | 8.12.201322:01|A přece se točí
Vono se to dá fotit dvěmi základními způsoby. Buď nastavíš Bulb a fotíš třeba hodinu najednou, ale to máš méně čáreček a přesvětlený spodek. Nebo fotíš více expozic na vyšší citlivost, menší clonu a kratší čas, ale to je pak mrtě práce v kompu. Já abych se to naučil, tak jsem si zašel na workšop a bylo vymalováno. Výbavu na to kdovíjakou nepotřebuješ. Stačí na to jakýkoli aparát, kteý má bulb.
Odpovědět0  0
3mir (752) | 8.12.201321:52|A přece se točí
To je kluci úplně jednoduché :­) Tohle je složeno z 20ti dvouminutových expozic + 4 darkfrejmů. Naučil jsem se to na woršopu. Na mých stránkách najdete více...
Odpovědět0  0
3mir (752) | 7.12.201312:45|Čekám na Tebe...
na mě? :­) Už běžíííím ;)
Odpovědět0  0
Zkus se syna zeptat na vyvážení bílé u této fotografie. Mám takový pocit, že nemá být vše hnědé ;)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 5.12.201312:10|V dobrom i zlom...
Škoda že to máš takové tmavé. Pokud se Ti zdá, že to máš dobré, tak se mrkni na histogram a stáhni si jas monitoru. Vinětaci nepoužívej v takové veliké míře. Stačí jen trochu. Jinak je to gut :)
Odpovědět0  0
Nazval bych to spíše ­"Přepálený flek uprostřed akvária"
Odpovědět0  0
3mir (752) | 3.12.20139:47|Mariánský Týnec
Kecáš, srovnat to jde hravě ;­)­[QUOTE=zemloid77­]Ahoj Dane. Musím Tě zklamat, ale toto panorama není. Je to foceno 55mm. A stím rovnáním to u tohto objektu nejde. Je to celé nějak šejdrem. Bude to poznat u další, barevné. To panorama též není, ale pořád to nejde srovnat. Věže v rovině, ale horizontálně to lítá :­-D. Jinak Díky­[QUOTE=Dan7­]Pro podobné dobře odfocené a zpracované památky mám prostě slabost. Možná by to šlo ještě trochu narovnat, ale taky to u panoramat moc neřeším.­[­/QUOTE­]­[­/QUOTE]
Odpovědět0  0
To víš že přišlo. Ale vyfotit to nevyšlo. Zmastil jsem to :D . Mimochodem, tahle fotka vznikla chvilku po https:­/­/www.digimanie.cz­/galerie­/showimage.php?i=29936 :)
Odpovědět0  0
Kurnik, to je suprovní IR!!! :D
Odpovědět0  0
To je fičák. Díky :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 29.11.201313:52|čakanie...
Škoda, že každý čeká na něco jiného...
Odpovědět0  0
3mir (752) | 19.11.201314:30|Pavlína a David
Dík :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 18.11.201312:15| ˄
JJ, kaplička nad sjezdovkou u Solárky pod Ondřejníkem. Díky za komenty. :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 16.11.201317:10|Odkvetlá pampeliška
Jsem si říkal ­"no bóže, odkvetlá pampeliška. Komu se to asi může líbit...­" Ale po rozkliku musím uznat, že se to líbí i mi :D
Odpovědět0  0
3mir (752) | 15.11.201322:28|Svatební
Dík :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 15.11.201322:27|Pavlína a David
Díky :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 15.11.201322:26|Odcházení...
Díky za příjemné komenty. Rozcházením si projde každý. Otázka je, jak to vyřeší :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 11.11.201321:45|Pavlína a David
Díky Moni, to su rád. Teda jsem rád, že se Ti to líbí. To že jsi zaplatila balík za fotky, které jsou horší než tyto, to mě mrzí. Je to smutné ;(
Odpovědět0  0
3mir (752) | 11.11.201321:11|Pavlína a David
Díky :­) Nasvícení je jen sluncem. Nemám odraznou desku a na použití blesku jsem pozapomněl :(
Odpovědět0  0
3mir (752) | 11.11.201319:15|Svatební
Asi ne. Nejsem svatební fotograf a se svatebčany nejsem na publikování fotografií domluven. I když, možná bych nějakou ještě mohl...
Odpovědět0  0
3mir (752) | 10.11.201319:28|Svatební
Díky :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 10.11.201319:28|Maus
Krásné :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 7.11.20139:04|524 159
Helmut, neřeš. Bodování bývá postavené na hlavu a je zcela subjektivní. Je to hlavně vizitka hodnotícího. Pro něj je totiž toto dílo pravděpodobně zcela dokonalé a nevidí v něm jedinou chybičku. Hodnotící je pravděpodobně velice šťastný člověk, který se spokojí s čímkoli...
Odpovědět0  0
3mir (752) | 5.11.201315:42|Rodina
Padá Ti to doleva!!! Ne, sranda. Mooc pěkné. Všem vám to sluší ­(ale manželovi nejméně :D )
Odpovědět0  0
Nejsem žáden inšpektór. Jen ten stejný styl je do očí bijící. Proto mě to zaujalo a začal jsem pátrat. Mámě řekni, ať se inspiruje Tvými fotografiemi, ale ať je do detailů nekopíruje. Je pak těžké poznat Tvůj rukopis, když o pár centimetrů vedle je upe stejná fotka ­(myslím tím stylově, ne obsahově­). Co se týká motivu nekalého jednání, tak po tom nepátrám. Nejdříve hledám zločin a zde jsem ho skoro našel :D
Odpovědět0  0
Jo, samo že jo. Tahle fotka https:­/­/www.digimanie.cz­/galerie­/showimage.php?i=30641 je focena 7D ;)
Odpovědět0  0
Zvláštní, že v jeden, den přijdou na galerii 2 lidé, kteří mají stejný styl zpracování fotografií, stejné náměty fotografií, stejný softvér, stejný objektiv a dokonce i stejné foťáky. Akorát jeden se vydáva za muže a druhý za ženu. To by mě teda zajímalo, jak to je??? Jo a ještě když Aranera píše Wolflingovi komentáře jako první a taky jako jediná hvězdičkuje...
Odpovědět0  0
3mir (752) | 3.11.201311:50|LOT- Embraer 175
Stačí si vzít kapátko vyvážení bílé a vyvážit na neutrální šedou. Neutrální šedá může být třeba sloup, kterýžto bývá pozinkovaný a neutrální šedé je velice blízko. V podstatě ať si kápnu na kterékoli teoreticky šedé místo, vždy fialový nádech zmizí. Takže má jistota nevychází z kalibrace monitoru. Ale jak rád říkám, stačí když řekneš, že jsi to takhle ­(do fialova­) chtěl a není třeba diskutovat ;)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 2.11.201320:16|LOT- Embraer 175
Nelíbí se mi vyvážení bílé, máš to celé do fialova. Timelapse, jako takový testík jak se to asi dělá, beru, ale jinak o nezajímavé.
Odpovědět0  0
Poněkud postrádám smysl takovéto fotografie...
Odpovědět0  0
3mir (752) | 1.11.201321:11|V Končinách
To nebe mi přpadá divné. Jakoby tam nepatřilo...
Odpovědět0  0
3mir (752) | 28.10.201310:29|-**-
Nějak nechápu ten pruh přes prsa...
Odpovědět0  0
Barevně super, ale ten měsíc... Každopádně je mi jasné, že ten jsi tam dal jen proto, aby jsi tu fotku degradoval o několik tříd níže a nekonkuroval Kudrli :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 23.10.201321:25|Mlhavé ráno 3
No, Kudrli, musím uznat že jsi borka. Nějak nechápu, jak jsi to dokázala udělat takhle pěkně. Stejně jako Dan7 si sypu popel na hlavu a musím uznat, že i přes mé kecy na to nemám :­) Někdy to zkusím znovu, ale teď to nejde :(
Odpovědět0  0
3mir (752) | 23.10.201316:45|Mlhavé ráno 3
Nic se nesmí přehánět. Teď mě napadla jedna věc. Jelikož se naše názory hodně liší a autorka fotografie to pojala jako takové cvičení, tak co kdyby nám poskytla zdrojové RAWy a my ­"frajírci­" bychom to udělali jak nejlépe umíme, což? Co Ty na to kudrlinko46???
Odpovědět0  0
3mir (752) | 23.10.201315:34|Hlídka
Škoda že slunečnice není otočená do objektivu. To by neměla chybu. I když takhle z pohledu poety by se dalo říct, že symbolizuje odcházející slunce a tím odcházející léto, ale já jsem jen obyč amatér který ve fotografii neumí nalézt podobné asociace a proto bych chtěl, aby koukala do objektivu :D No ale i tak se mi líbí ;)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 23.10.201315:19|Mlhavé ráno 3
Pro mě jednoznačně tahle nejlepší. Už chybí jen kousíček. Zkoušej dál. Zkus tahat za křivky světel, zřetelnosti a sytosti. A až budeš spokojená, tak si dej pauzu. Třeba den. Pak se na ni mrkni a uvidíš, že to bude chtít ještě něco. A jednou, až se probudíš a podíváš se na fotografii z předešlého dne a budeš spokojená, dej ji sem. Myslím že pak už nebude co řešit ;­) A z výše napsaného je vidět, že tahle fotografie je velmi kontroverzní :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 23.10.201312:43|Mlhavé ráno 2
Heleď, co kecáš? :D . Stejná fotka to není. Je focena o 7 sec. později než ta předešlá ;­) Ale to je jedno. Mi se líbí taky více ta první :­) V další verzi si zkus prosvětlit předek, poněvadž tam jsou stromy a při jemném prokreslení vypadají skvěle ­(nesmíš to ale přehnat, nebo tam budeš mít zašumělý hnus­) a vrch si naopak trochu ztmav. A vyretušuj ty světýlka ­(vím že tam byly, ale dost ruší ;­) ­). Možná budeš sama překvapena, jak ta fotka prokoukne. Co se týká vyvážení bílé, tak to nastav podle toho, jak si pamatuješ že to bylo :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 22.10.201315:54|Sokolí letovka
Pecka!!!
Odpovědět0  0
3mir (752) | 22.10.201315:51|Soumrak
Pěkná, jako malovaná :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 22.10.201315:46|Mlhavé ráno
Otázka je, co považuješ za přirozené. Jestli je pro Tebe přirozený záznam na nedokonalém čipu, tak OK. Ale člověk by si měl uvědomit, že RAW je něco jako negativ. A když jen převedeš RAW do JPEGu, tak to nemá s přirozeností nic společného. Čipy na foťácích nejsou zdaleka schopny pojmout to, co pojme lidské oko a proto já osobně považuji jakoukoli úpravu za nutnost, jinak nemůžeš dosáhnout přirozenosti. A když už máš dostatek času na to, aby jsi udělala rámeček, měla by jsi mít i dostatek času na kvalitní vyRAWení ;)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 22.10.201312:41|Mlhavé ráno
Škoda že neproběhla žádná SW kouzla. Tato fotografie by si je zasloužila... :­( Co to jsou za bílé tečky???
Odpovědět0  0
3mir (752) | 20.10.201317:46|Třebíč
Škoda že to máš takové šedivé. Mohlo to být hezké...
Odpovědět0  0
3mir (752) | 20.10.201312:53|,výlov.
Extra klasa? Citlivě upraveno? Povedená po všech stránkách? To jsem jediný, kdo vidí jak je ta úprava odfláknutá??? Nechápu...
Odpovědět0  0
3mir (752) | 17.10.201315:39|podzimní HDR
Takovéto rozpětí EV bohatě stačí. Jde spíše o to, jakým způsobem jsi to zpracoval. Já jsem kdysi ­(nedávno­) podobné věci také prováděl, kdyžtak mrkni do mé galerie. Ale pochopil jsem, že takovéto výtvory jsou peklo. Nyní se pomocí EBKT a HDR technik snažím dělat přirozené HáDéeRka. Ono zkratka HDR znamená ­"vysoký dynamický rozsah­" a jde o to, zachytit na fotografii to co vidíš svým zrakem. Jenže spousta fotografů ­(včetně mě v nedávné době­) si z techniky HDR zpracování vzala jen funkci ­"tonemaping­" a myslí si že jsou mystři světa. Takže zkoušej dále a nepublikuj kdejakou blbost, co vytvoříš ;)
Odpovědět0  0
Děkuji Pavle :)
Odpovědět0  0
šikovný ;)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 16.10.201322:22|podzimní HDR
Njn, z obyčejné tuctovky jsi udělal neobyčejný hnus. Jsi šikovný :­) ­(zajímalo by mě, na jaké galerii se tohle líbí :D )
Odpovědět0  0
3mir (752) | 16.10.201319:33|-**-
Rindi, už jsem Ti jednou říkal, že tomu nerozumíš! Tohle je Jaroslavův ­"umělecký­" rukopis a jemu a jeho modelkám se to líbí a ony to tak chtějí. Tak se do něj přestaň navážet... ;)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 16.10.201319:25|podzimní HDR
Tohle se Ti opravdu líbí?
Odpovědět0  0
3mir (752) | 15.10.201318:39|Sun&Clouds
Nelíbí!!!
Odpovědět0  0
3mir (752) | 15.10.201317:44|Aotearoa
Áno, som si istý. Ale stačí říct, že jsi to tak chtěl a bude vše v naprostém pořádku ;)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 15.10.20139:55|V BW
Ty tomu Rindi vůbec, ale vůbec nerozumíš ;)
Odpovědět0  0
Tak vono tehdy jsem tam zrovna v noci fotil hvězdy a protáhlo se to až do rána. Byla to dlouhá noc. 2,5 °C, vítr cca 60km­/h. No mazec. Pocitově kolem ­-10°C. Takže jsem to měl 3v1 a to se hned lépe fotí :D Každopádně díky za komenty a hodnocení :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 14.10.201314:28|Aotearoa
Chtělo by si s tím trochu pohrát. Máš to celé v šedivém závoji a rozmazané, tím pádem nezajímavé. A přitom by stačilo málo... ;)
Odpovědět0  0
Jo Dane, je vidět že se vyznáš ;­) Jenže ... vzhledem k použitému sklu bych musel použít FB ­(rozuměj Focus Bracketing, ne Face Book!­) a na to jsem byl v daném okamžiku línej, jelikož jsem čekal na východ slunce a tato fotografie vznikla jen tak mimochodem. Líbilo se mi momentální zabarvení oblohy, které trvalo jen pár vteřin. Každopádně díky za komentář :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 11.10.201320:00|Maruška II.
Pavli, hooodně se zlepšuješ. Akurát je škoda, že ta ruka vypadá jako pahýl. Ale jinak se mi to moc líbí ;)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 9.10.201314:17|noční pokus II
Toto přesunutí fleku do PDR se Ti též celkem povedlo... ;)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 9.10.201314:16|noční pokus
Tak záleží na tom, co jsi fotil. Pokud Tvůj záměr byl vyfotit tmu s flekem v PHR, tak se mi to líbí :)
Odpovědět0  0
Mnohem lepší :)
Odpovědět0  0
Přoč to máš takové žluté? Jsi to s tím vyvážením bílé trochu nezvládl ;)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 28.9.201319:55|Číta
[QUOTE=Helmuth fon Bukwicz­]Zaujala.Ta fotografie má nejen děj.ale i smysl a to nemluvě o skvělý volbě převodu.Líbí :­-­)­[­/QUOTE­]Jakojpak převod? Vždyť je to z černobílého filmu... :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 24.9.201314:38|...
Zvláštní. Pro mě je toto jedna z Tvých nejlepších fotek a nikdo si ji doteď nevšiml. Já na ni koukám už po několikáté. Bohužel to neumím posat tak jako Ty, nebo jiní co jsou naladěni na stejnou vlnu jako Ty, ale pro mě je tohle super fotka. Já bych sice trochu potahal za křivky, aby nebyla taková tmavá, ale je Tvoje a takhle se mi líbí :)
Odpovědět0  0
Pokud je to foceno v lednu ve 22:31 na ISO 80 časem 1­/500 tak koukáš na černočernou tmu ;­) , tudíž netřeba řešit vyvážení bílé!!!
Odpovědět0  0
Ha, a mám Tě. Už vím kde bydlíš ;­) , zelený balkon, viď?
Odpovědět0  0
3mir (752) | 19.9.201313:05|Korsika 2007
Tak co chceš od zoneru za pár stovek, že? ;)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 18.9.20137:43|Kutná Hora
No tak bacha na ­"hubu­" ;­) . Já lajtrům používám a tak mě rohlíkem neopiješ. Pokud jsi něco zesvětlil, tak nebyl problém přidat na kontrastu, případně jen černou. Tak se nevymlouvej a přiznej si, že jsi to odflákl. Zkus si to znova tentokráte s přidáním kontrastu a uvidíš sám, že to bude vypadat mnohem lépe. Jediná výmluva, kterou bych Ti uznal je: ­"přesně takhle jsem to chtěl a bylo to mým záměrem to takhle udělat­" :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 17.9.201319:36|Kutná Hora
Škoda že fotografie nemá černou. Je taková docela vyblitá ;)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 16.9.201318:03|Já už sedím...
Vono to teď bude vypadat, že jsem vlezdoprdelka Pavlovi, ale naprosto s ním souhlasím. Ty oči jsou hrozné a nechápu že se to někomu může líbit...
Odpovědět0  0
3mir (752) | 15.9.201321:56|Západ na Kněhyni 2
Děkuji Pavle, potěšilo :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 15.9.201319:44|Západ na Kněhyni
Děkuji. Jsem rád že se tohle líbí více. ;)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 13.9.201317:41|Západ na Kněhyni 2
A vovovotom to je. Musí to být barevnější, aby se to líbilo. Ale reálnější je ta první ;)
Odpovědět0  0
Díky :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 13.9.201317:38|Racek jako klacek
Díky :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 13.9.201317:36|Pája 3
Je to ořízlé podle příruček ;)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 13.9.201317:36|Lysá Hora
Díky domeceku :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 13.9.201317:35|Noční
Díky :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 13.9.201317:35|Kuk na strejdu...
Jestli chceš Leni, můžeš si ji na zeď pověsit ;)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 13.9.201317:34|J. Hradec
Díky kluci :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 13.9.201317:31|Lysá BW
Díky za název. Od té chvíle co jsi to napsal je to pro mě chobotnice :)
Odpovědět0  0
Díky :)
Odpovědět0  0