Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně
Komentáře od 3mir
Na Faerských Ostrovech běžná, téměř každodenní, záležitost :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 9.7.202013:38|Pracovitost
Si píše s tou babou venku :D
Odpovědět0  0
3mir (752) | 8.10.20198:20|Zasněná.
Myslím, že to bude něco takového ­[url­]https:­/­/www.puhy.cz­/usb­-lampicka­-se­-skelnymi­-vlakny­-104950.html­[­/url­] :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 23.9.20198:19|na obloze
Heleď, v pohodě, neřeš to. Fotka, kterou jsi vložil do galerie není neupravená. Ale vono je to stejně jedno. Dobré světlo přeji :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 20.9.201919:40|na obloze
Jo? Tak ukaž originál, neupravenou fotku :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 19.9.201913:17|na obloze
Spíše bych řekl, zajímavá fotomontáž :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 26.4.201913:34|45° rotace
Tohle nechápu. Jakože vůbec. Jak to jako myslíš tu rotaci 45°? Vidím, že oproti roviny je fotka pootočena o 45°. To jakože chápu. Ale jinak to nechápu. V tomto kontextu je nesmysl otáčet fotku o 360°, jelikož se dostaneš k výchozímu bodu. Nebo myslíš 45° mezi jednotlivými snímky? To tam ale máš 90° ­(360° ­/ 4 snímky = 90° mezi snímky­). Tak nevím no. Asi chyba v Matrixu :D
Odpovědět0  0
3mir (752) | 22.3.201912:51|pískovna
No to je nádhera
Odpovědět0  0
3mir (752) | 1.3.20199:29|Horizont
Nějak Ti to padá :D
Odpovědět0  0
Dá se na po použít polarizační filtr? :D
A doufám, že když už si s tím dali tu práci, tak obraz nebude zkreslený... :D
Odpovědět0  0
3mir (752) | 23.7.201818:10|Bílá strž
Jo, vypadá to docela dobře. Expozice, kompozice...

... co mi osobně trochu tahá oči je to, že dle mého subjektivního názoru by to chtělo pootočit o cca 2,5° doleva :­)

Jinak gut :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 27.4.201811:14|Vodopádek
Takto vypadají Tvé milimetry znamenající hnidopišství, když je aplikuji na architekturu ­[URL=­"http:­/­/2i.dfklub.cz­/b66e6b4192­"] ­[IMG­]http:­/­/2i.dfklub.cz­/2i­/t­/b66e6b4192.jpg­[­/IMG­]­[­/URL­]

Sorry, ale tohle není honění milimetrů a dokazování si, kdo dál dočůrá. To je dost velký odklon od roviny. Ano, fotografie focená mimo rovinu může být umělecký záměr, ale u vody to musí jo hodně dávat smysl, aby člověk mohl rovinu naklonit. V případě této fotografie to dost tahá za oči a umělecký záměr není viditelný
Odpovědět0  0
Nehodnotím fotografii Smrka. Myslím si, že na smrk fotí docela dobře, lhostejno čím fotí :D

Jen jsem se pozastavil nad tím, že sis pro srovnání nevybral zrovna nejvhodnější objekt :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 27.4.20188:47|Vodopádek
No, očividně se snažíš obhájit, ale Tvá tvrzení jsou lichá. Chápu, že ne každý má oko na vodorovnost vodní hladiny, ale v tom případě se dá ­"chytnout­" i jiných indicií.

Podívej se na tento obrázek ­[URL=­"http:­/­/2i.dfklub.cz­/a77f7a5083­"] ­[IMG­]http:­/­/2i.dfklub.cz­/2i­/t­/a77f7a5083.jpg­[­/IMG­]­[­/URL­]

A takto by to mělo vypadat ­[URL=­"http:­/­/2i.dfklub.cz­/d0080d27f4­"] ­[IMG­]http:­/­/2i.dfklub.cz­/2i­/t­/d0080d27f4.jpg­[­/IMG­]­[­/URL]
Odpovědět0  0
Very nájs bjůtifl :)
Odpovědět0  0
Jestli považuje pan Choakinek fotografii pana Mirka M za vzor atraktivní fotografie, tak má pan Choakinek dost mizerný rozhled ;­)

Tím nechci říct, že toto je čupr trupr mega supr fotka. Má taky své mouchy. Ale předtím, než se pustím do kritiky a srovnání s jinými fotografiemi, tak je dobré vědět co s čím srovnávám...

:)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 26.4.201816:28|Vodopádek
Vždy mě fascinuje voda porušující zákony gravitace :)
Odpovědět0  0
No, možná jsi měl nastavený manuální režim, ale asi jsi měl zapnuté Auto ISO, poněvadž to máš dost flekaté. Rozhodně Ti to expozičně nesedí.

To se zastíněním slunce a následným vymaskováním v PS je dobrý nápad. Také to takto používám. Ale musíš zastínit pouze slunce a nic víc. Jinak to je na...

Zkus se podívat na stránky Jana Šmída. Myslím, že tam má nějaké články jak dělat panorámata. Jinak na webu jsou toho mraky...
Odpovědět0  0
Když fotíš panoráma, tak je dobré fotit na manuál. Máš tam dost viditelné expoziční rozdíly...
Odpovědět0  0
3mir (752) | 5.3.201813:55|V zimě v lese
Super fotka :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 22.2.20189:54|Zebra
Standys je nějaký zoofil, nebo co? :D
Odpovědět0  0
3mir (752) | 12.2.201813:35|Zlatice
Jardo, tu mají něco pro Tebe ;­) ­[url­]https:­/­/www.bohnice.cz­/lecba­/­[­/url]
Odpovědět0  0
3mir (752) | 12.2.201810:02|*
To je takovej blb ten Jarda, že musí být z dvojčat. Protože jeden nemůže být tak blbej :D
Odpovědět0  0
3mir (752) | 12.2.20188:05|Zlatice
[QUOTE=Bubima­]Asi jsem si vzal vaší konstruktivní kritiku k srdci, uznal jsem vyjmenované chyby a přepsal jsem název...­[­/QUOTE­]
Toto je původní fotografie, kterou Jarda určitě nikdy neviděl :D
[url=http:­/­/2i.dfklub.cz­/eba2a78d5e­] ­[img­]http:­/­/2i.dfklub.cz­/2i­/t­/eba2a78d5e.jpg­[­/img­] ­[­/url]
Odpovědět0  0
3mir (752) | 11.2.201822:13|Zlatice
Jarda se zase předvádí. Ufňukánek jeden :D
Odpovědět0  0
3mir (752) | 8.2.201813:53|Zlatice
Jardo, proč se stále oháníš PE, když sis schválně zablokoval všechny, kteří Tě kritizovali??? To je pak snadné, dostávat jen kladné komentáře, obzvlášť když je to od stále stejných lidí... Takové koule nemáš, abys na PE snášel kritiku!
Odpovědět0  0
3mir (752) | 8.2.201811:07|Zlatice
Abych uvedl na pravou míru hodnocení Jardových fotografií na Photoextractu. Má tam jen pochvalné komentáře proto, protože lidi, kteří jeho veledíla kritizovali, ZABLOKOVAL. To je jeho oblíbená činnost, aby vypadal jako mistr. Než na tuto funkci přišel, tak byla většina komentářů podobná zdejším... :D
Odpovědět0  0
3mir (752) | 8.2.201810:55|*
Ser na něj. Je to závistivý zapšklý stařec. Pro svůj klid to ber tak, že Ti dal jedničku s hvězdičkou :­) Je to milá fotka a ačkoliv bych ji normálně nehodnotil, tak teď ji ohodnotím, aby se ten cyp závistí posral :D
Odpovědět0  0
3mir (752) | 11.1.201811:08|Zelený tunel
Má to atmosféru :)
Odpovědět0  0
Pokles 37m???? Ty jo. To znamená, že má na šířku přes 700m. Hustá stavba! :D
Co se týká sklonu, tak mi to měřením vychází kolem 3°.

http:­/­/www.2i.dfklub.cz­/854c4963b0
Odpovědět0  0
3mir (752) | 26.10.201714:29|V lese
Ano, je to choroš. A to cosi, co vylučuje, to je míza stromu, na kterém roste. V tomto případě buk.

Objektiv je Canon makro 100 v elku a dvaosmičce :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 25.10.20179:51|Janosikove diery 2
Někomu ne ;)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 23.10.20179:37|Barevné zrcadlo
[url=http:­/­/2i.dfklub.cz­/ea8085af7c­] ­[img­]http:­/­/2i.dfklub.cz­/2i­/t­/ea8085af7c.jpg­[­/img­] ­[­/url]
Odpovědět0  0
3mir (752) | 18.10.201716:58|Barevné zrcadlo
[QUOTE=David H­]­[QUOTE=3mir­]To si jako nikdo nevšiml jediné zásadní věci na této fotografii? Že to padá?­[­/QUOTE­] Jasně, ale když si pootočíš monitor nebo podložíš notebook, tak to budeš mít rovně :­-­)­[­/QUOTE­]No jo, su kokot :D
Odpovědět0  0
3mir (752) | 18.10.201713:46|Barevné zrcadlo
To si jako nikdo nevšiml jediné zásadní věci na této fotografii? Že to padá?
Odpovědět0  0
3mir (752) | 18.10.201712:13|potok
No, tak pokud to byl záměr, udělat to takto, tak to je pak neprůstřelné. Na to už teda nepomůže nic...
Odpovědět0  0
3mir (752) | 17.10.20179:34|potok
Mi šlo spíše o barevné vyvážení. Máš to dost do zelena. I vodu... ;­)

Když už jsi zmínil, že voda byla mdlá, tak jsi ji přisaturoval a pak jsi záměrně fotografii ztmavil, protože to tam tak bylo, tak to mi nedává moc smysl. Ale to je jedno. Důležité je, že jsi to takto chtěl :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 16.10.201714:10|potok
Jak tak na to koukám, tak by to chtělo poštelovat monitor :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 4.10.201714:44|omalovánka
HDR je fajn, pokud to nedopadne takto :­) Ale každý jsme nějak začínali :)
Odpovědět0  0
Až na malinkou chybku je to fajn :)
Odpovědět0  0
O tomto kdysi psal legendární Bubima ­(kde je mu asi konec?­). Tohle už je, řekl bych za hranou. Jen bílé, nic neříkající fleky. Pominul­-li tento nedostatek, tak je zbylá část skvělá. Atmosféra je super :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 13.9.201710:25|.
Tahle fotka by určitě stála za trochu péče. Takhle jak je, tak je taková nijaká, nevýrazná šedivka se špatným ořezem... Po úpravě by byla super :)
Odpovědět0  0
No jo, já jsem blb. Vždyť stromy nemůžou růst nakřivo. Zato vodní hladina může být do kopce :D Co se týká barevnosti a světlosti, k tomu se nevyjadřuji. To je zcela subjektivní záležitost. Každý to vnímáme jinak. Ale padající fotka se dá lehce změřit. V tomto případě to dělá kolem 1,8°, což jsou cca 3% a to je dost ;)
Odpovědět0  0
Chtělo by to srovnat :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 4.9.201711:53|léto... IV.
Taky fajné :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 4.9.201711:52|--
Nelíbí se mi ta bokehová kolečka na stromech v pozadí. Asi bych se je snažil rozostřit, poněvadž odvádí mou pozornost od hlavního objektu ­(pokud je tedy hlavním objektem kluk :­) ­). Jinak je to super :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 28.8.20179:47|léto.. III.
SUPER! :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 25.7.201711:37|Doubrava
Bla, bla, bla... To je jasné, že to padá. Stačí se podívat na odraz ­"vodopádu­" na hladině. Ve fyzice jsme se na základce učili ­"úhel odrazu = úhel dopadu­". Hladina je vždy rovně. Je tak? Pokud s tím souhlasíš, tak to co je nad hladinou musí být odraženo na hladině stejně. Je tak? No a potom stačí fotku srovnat dle odrazu ve vodě a přijdeš na to, že to padá doleva jak cyp! Vychází to kolem 3°. Naproti tomu tvrzení, že strom roste rovně je hodně chabé. Pokud se podíváš na stromy, tak jich spooousta roste nakřivo... ;)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 23.6.201711:58|západ slunce
Uf, to jsem si oddechl :D Už jsem si začínal myslet... no raději nemyslet, co jsem si začínal myslet :D
Odpovědět0  0
3mir (752) | 22.6.201711:57|západ slunce
Nepotřebuji si teď něco zkoušet. Vím, jak se fotí na dlouhý čas a západů slunce jsem si již nafotil nepočítaně... To že Ti z foťáku vyleze jediný RAW neznamená, že je to fotka z jediného snímku. Režim LiveComp skládá několik snímků dohromady svým naprogramovaným způsobem ­(programátoři Olympusu se rozhodli, že v tomto režimu se přepíšou body o určitém světelném výkonu­). NENÍ to fotografie z jednoho snímku, ale složenina. A není focena dlouhým časem ale několika krátkými časy ­(v tomto případě­). Takže Tvůj názor, že je to jediná fotka focena na dlouhý čas bez skládání je NESMYSL. Doporučuji Ti zamyslet se nad technologií LiveComp, něco si přečíst o této technologii a pak se vrať k tomu, co píšeš. Pokud to nepochopíš ani po prostudování podstaty režimu LiveComp, o tom, jak to funguje, tak pak už Ti asi nepomůže nic a mysli si, že to je tak, jak píšeš.
Odpovědět0  0
3mir (752) | 22.6.20179:30|západ slunce
Vím, co máš na mysli. RAWy mi posílat nemusíš. Mi jde o to, že ten foťák používá nějaký algoritmus pro vytvoření takovýchto fotek. Nejde o vytvoření na hardvérové úrovni. Jde o softvérový zásah. Tento softvér je ve foťáku a používá nějaký algoritmus, který je dle mého názoru podobný, jak jsem psal, ­"kurvítkům­" z instagramu a podobných programů. Foťák se rozhodne co zapíše ­(přepíše­) a co ne. Takže i když neupravuješ fotku v počítači, tak je upravená ve foťáku a zapsaná jako RAW. Právě naopak Live Time a Live Bulb jsou režimy na hardvérové úrovni. Prostě jednoduše načítají světlo, které přichází na čip. Takže, abych to shrnul. Tato fotografie NENÍ fotografií bez úprav. Jen jsi k úpravě nepoužil počítač, ale softvér ve foťáku ;)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 21.6.201715:50|západ slunce
Mi se to právě zdá jako totální nesmysl. Podle mě jde o softvérovou úpravu podle nějakého algoritmu. Ne jen pouhé překreslení něčeho. Kdyby se překreslilo po pohnutí foťáku vše, tak budeš mít stejnou scénu, jen trochu pootočenou. Pokud by se k původním hodnotám načetly nové hodnoty, tak bys měl uprostřed jasný přepal. Takže je jasné, že ten foťák použije nějaký speciální algoritmus, který určí, co se přepíše a co ne. Ve své podstatě softvérová úprava bez možnosti editace fotografem. Prostě něco jako automatické ­"kurvítka­" v instagramu apod.
Odpovědět0  0
3mir (752) | 21.6.201712:00|západ slunce
To je trochu divné. Čas 0,6 sec je sice dlouhý na udržení v ruce, ale neřekl bych, se o tomto čase říká, že je dlouhý. Spíše bych to nazval ­"fotografie složená z několika expozic, jíž fotografování trvalo dlouho­". Ta poznámka ­"bez photoshopu­" je sice pravděpodobně správná, ale zcela nic neříkající. Stejně tak bys mohl vyjmenovat všechny programy, které jsi nepoužil...
Odpovědět0  0
3mir (752) | 24.4.201718:39|Saksunar Kirkja
Ono to je taky typické počasí Faerských ostrovů. Prší tam v průměru 283 dnů v roce. To co propagují skoro všechny fotky na webu je fejk. :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 21.4.201722:23|Saksunar Kirkja
Díky pánové. Asi tak minutu před zmáčknutím spouště svítilo sluníčko. V okamžiku focení padaly kroupy a foukal hooodně silný vítr :D
Odpovědět0  0
3mir (752) | 17.4.201711:00|Saksunar Kirkja
[QUOTE=zeloi­]Parádní­[­/QUOTE­]Díky :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 1.2.20178:37|Amsterodam
To je jednoduché. Stačí si alespoň základně zkalibrovat monitor. Tohle je černé jako bota...
Odpovědět0  0
3mir (752) | 25.1.20178:34|Kolonáda
Ahoj Mirku, nevím, zdali to víš, ale hvězdičky nejsou známky. To znamená, že jedna hvězdička je nejhorší možná známka a pět hvězdiček nejlepší možná známka. Je to stejné jako u hodnocení hotelu. Čím víc hvězdiček, tím víc Adidas :)
Odpovědět0  0
Kurňa, čumím na to už asi po desáté a vůbec se v té ­"fotce­" nevyznám. Na prví pohled super, ale něco mi tam vadí. Možná by to chtělo udělat na Tobě paintbrush, malinko přidat modré, ztmavit pravou část Tebe a udělat Ti nějaký stín. Nicméně se tam stejně ve finále budou bít o pozornost dva zdroje světla, ale to by se asi dalo přehlédnout. Každopádně nápad super, to se musí nechat :)
Odpovědět0  0
Složené to je ajncvaj. Horší je to potom doladit tak, aby se na to dalo čučet :D
Odpovědět0  0
Hmmmm, tak to čumím. Asi bych měl teď pěkně popálenou ruku, jelikož jsem ji chtěl dát do ohně :D
Odpovědět0  0
Pěkné to máš :­) Hvězdička je dodělaná, viď? :)
Odpovědět0  0
Díky. Jsem rád, že ten měsíc zpracovávání stál za to :)
Odpovědět0  0
Díky :­) Bude to znít asi trochu neuvěřitelně, ale jen ze 40 :D
Odpovědět0  0
3mir (752) | 2.12.20168:43|Face to Face
Hej, povídám, to čumíš na mě??? :D
Odpovědět0  0
3mir (752) | 2.12.20168:43|Jurata - molo
Pěkné molo :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 2.12.20168:39|17 Listopad
Jak se jim smějí ty holky vzadu :D Asi to byla nějaká tragikomedie :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 28.11.201611:54|hdr -exterier Buchlov
V HDR fotografii by neměly být přepaly ve světlech, ani ve stínech. V tomto případě HDR nesplnilo účel...
Odpovědět0  0
3mir (752) | 26.11.201620:42|Jeseň v parku
Tak trochu jsem tuto odpověď čekal. Každopádně jsi tedy přiznal, že fotky upravuješ. Saturace, kontrast, ostrost, rámečky, přechodové filtry... ­(a kdoví co ještě­). Takže si jen prostě netroufáš na složitější úpravy a proto jakákoli úprava, kterou neovládáš je ­"za hranou­". Děkuji Ti tedy za Tvou odpověď, kterou jsi potvrdil, že fotky upravuješ :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 21.11.201611:26|Jeseň v parku
Copak rámeček není také svým způsobem úprava fotografie? A copak algoritmus, kterým fotoaparát tvoří JPG není svým způsobem úprava fotografie? ­(případně software na převod RAWu­). Někdo se spokojí s tím, co za něj udělá software ­(ať již ve foťáku, nebo v počítači­) a někdo zkusí z fotky dostat něco víc. Něco, co viděl na vlastní oči, ale foťák to nedokázal zcela přesně zaznamenat. A ano, každý máme svůj vlastní pohled na svět a proto i fotografie vyfocená dvěma lidmi na stejném místě ve stejnou dobu a stejným aparátem, bude moci být prezentována dvěma rozdílnými způsoby...
Odpovědět0  0
3mir (752) | 16.11.201615:09|Super ráno
Škoda, že fotka taky nevyšla super :D Ne sranda, docela pěkné foto :)
Odpovědět0  0
Pěkná :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 8.11.201610:03|Ona
Zajímavá :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 8.11.201610:02|Strážní strom
Díky :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 23.10.201619:40|mysterious forest...
Hmmm, pecka! :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 23.10.201619:38|Pálivé potěšení
No to by byla škoda. I toho Habanera je škoda. Ale zas na druhou stranu, když je velká úroda, tak se ta jedna paprička ztratí :­) A fotka z Habanera je hezká :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 22.10.201621:29|Pálivé potěšení
Pro kojence dobré :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 9.10.201619:00|Katka
Moc fajn, bez ruk by se mi líbila více :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 9.10.201618:57|Nela...
Moc pěkná fotka :)
Odpovědět0  0
Jo jo Karle, moooc pěkné to máš :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 29.9.20169:36|Údolí Aurina
Foto pěkné, ale šíleně přeostřené ;)
Odpovědět0  0
Zajímavě barevné :)
Odpovědět0  0
Taky super :)
Odpovědět0  0
Super! Umíš si s tím hezky pohrát :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 23.9.20168:03|Tre Cime
Ano, je to složené z více fotek. Je to dvouřadé panorama se dvěma rovinami zaostření. Z původně nafoceného pětiexpozičního bracketingu jsem nakonec použil 4 expozice a výslednou fotku jsem nakonec ořezal. Takže nafoceno 180 snímků, složeno 144 a ve finále oříznuto na cca 80 snímků... Tento ­"výřez­" má rozlišení přes 50 MPX. :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 20.9.201613:27|Tre Cime
Ano, tuto Tre Cime vypadají jako malé skalky. A opravdu jsou monstrózní. Ale to všechny hory kolem dokola :­) Dane, tuto krajinářskou klasiku z hor jsem taky vyfotil poprvé, ale za 2 týdny se chystám do Dolomitů znovu, tak budou další :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 20.9.201613:24|Mordor
Kurňa chlapi, vy těma hvězdičkama teda šetříte, vám povím :­) Ale i tak díky za ně a za odměnu ve formě komentáře :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 15.9.201620:04|Mordor
Tuž co už narobíme, no :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 14.9.201615:19|Mordor
Vnímání barev a světlosti je dost subjektivní záležitost. Zaprvé autor ­(já :­) ­) dává do fotografie vždycky svůj pocit, který v něm byl při pořizování snímku. A zadruhé je tu problém s kalibrací monitorů. Pominu li kalibraci monitoru ­(mám ho opravdu kvalitní a čerstvě zkalibrovaný­), tak zbývá jen ten pocit. A toto barevné ladění a tmavost přesně vyjadřuje to, jak jsem to cítil v okamžiku pořízení. Slunce zapadalo, schováno za mraky, ochlazovalo se a vysněný zářivý západ se nekonal. Má nálada klesala k bodu mrazu a byla ponurá. Stejně jako tato fotografie :­) Proto jsem rád, že se pár jedincům líbí a doufám, že to ve vás zanechalo alespoň trochu z mého pocitu tohoto okamžiku ­(trvajícího 16,5 minuty :­) )
Odpovědět0  0
3mir (752) | 12.9.201622:29|Mordor
Děkuji za komentáře :­) ­"Na zeď­" to může být, nebo nemusí. Asi hodně záleží na osobním vkusu každého z nás a taky na zdi, na které by to mohlo viset. Na nějakou se hodí sluníčka, na jinou třeba mráčky :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 31.8.201615:35|Tatry
Taková dost šedivka šedivá :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 22.8.201622:02|
Super fotka, jedna z Tvých nejlepších :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 5.8.201617:21|Lednice2
Nemusí na ně srát, mohl se jen zapomenout. Za co jsi dostal TRVALÉ zablokování někdejšího účtu? Taky se chci zasmát :­) Ještě se vyjádřím k fotografii, když už jsem tu :­) Kompozičně se mi nelíbí. Vadí mi na ní 3 věci. Zaprvé živý plot. Ten bohužel neodstraníš, s ním se musím smířit. Zadruhé strom vyčuhující zpoza živého plotu. Ten se dá odstranit popojítím doprava a překomponováním. No a zatřetí červené květiny v LDR. Ty se daly odstranit stejným způsobem. Ty mi vadí ze všeho asi nejvíce. Strašně mi tahají oči a odvádějí pozornost. Čím více na tu fotku koukám, tím méně mi vadí ten strom. Ale na začátku mi vadil dost :­) Tak a to je asi vše. Upozorňuji, že je to jen můj osobní pohled na fotografii a v žádném případě netvrdím, že je správný :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 30.7.201621:31|Rybnik Baba
To by mohl říct každý. Ale pravidla platí pro všechny stejně, tak by je měl dodržovat.
Odpovědět0  0
3mir (752) | 29.7.201617:44|''Pan světák''
Pěknej :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 29.7.201617:43|Rybnik Baba
Přečti si prosím pravidla galerie a dodržuj je. Pokud bys chtěl nápovědu, tak se jedná o limit 3 fotky za 7 dní. Ty jsi jich nahrál 7!
Odpovědět0  0
3mir (752) | 24.7.201620:17|Cesta k hradu
Super foto :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 21.7.201614:28|Labe v IR
Cenťák ufik? Jak to jako myslíš? To je kolik? Vím, kolik je centimetr ­(10mm, 0,01m­), ale podle čeho se to měří na fotce, která se měří v pixelech? Když na tuto fotku koukám na mobilu, tak je cenťák přibližně čtvrtina celé fotky. A na 32 palcovém monitoru je to zcela zanedbatelné. Tak teď nevím, jak velký je Tvůj cenťák :(
Odpovědět0  0
3mir (752) | 21.7.201611:52|Orel 2
Nechápu jednu věc. Jak je možné, že člověk Tvých vědomostí, který píše odborné komentáře k fotkám jiných, nakonec předvede něco takového... :(
Odpovědět0  0
3mir (752) | 18.7.201611:46|Jitka
Pěkná fotka :)
Odpovědět0  0