Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně
Komentáře od 3mir (4)
3mir (752) | 10.10.201414:22|samá voda
Není moc lidí na světě, kterým se líbí chcíplé modelky více, než chcíplá voda. Ale věřím tomu, že je na světě spousta nekrofilů, kteří nad chcíplými modelkami jásají a mají své skupiny čítající přes 2000 členů ...:D
Odpovědět0  0
3mir (752) | 10.10.20147:38|samá voda
:D :D :D Tak to musí být skupina superprofesionálů, když si tohle dají na profilovku jako nejlepší portrét :D :D :D
Odpovědět0  0
3mir (752) | 9.10.201415:04|samá voda
To je výsledek protažení mandlem :D
Odpovědět0  0
Jsem debil, nechal jsem se nachytat :D Teď jsem si všiml té sekce :D :D :D
Odpovědět0  0
Nevím jak jinde, protože jsi neřekl kde jinde, ale mi se to vůbec nelíbí. Originál je asi o bambilion procent lepší. Ale stejně si myslím, že si z nás utahuješ. Tohle nemůžeš myslet vážně. :D
Odpovědět0  0
Díky za komenty :)
Odpovědět0  0
Tak to by mě zajímalo, proč nějaký výrobce přidává do foťáku takovéto mrvítko...
Odpovědět0  0
3mir (752) | 7.10.201419:15|Bílé Labe
Tak to mě nikdy nenapadlo, že se tohle bude líbit. Vždycky jsem to považoval za defekt, který jsem bral jako polotovar :D Jo, odvážnému štěstí přeje :)
Odpovědět0  0
Zvláštní skládačka. Popředí ostré, do dálky rozmazávající se a nebe opět ostré. Na první pohled pěkná, ale po sekundě mi ji hlava přestala brát a odmítá ji. Škoda :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 7.10.201419:08|Výhled z okna
Tak jasně, 100 lidí, 100 chutí. V náhledu se mi to sice nelíbí, ale když si to rozkliknu a podívám se na detaily, tak se mi to nelíbí ještě více. Šum v nebi brutální, kontura kolem okna nevzhledná, celkově rozmazané a softvérově přeostřené... Chtělo by to více sledovat detaily, nebo nedávat fotku ve velkém rozlišení :­) A netlačit toliko na pilu ;)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 7.10.201419:03|V Tatrách
Technicky ne moc zvládnuté pano... :(
Odpovědět0  0
3mir (752) | 4.10.201417:33|Studený potok 2
Děkuji za komenty. Dane, přišel jsem na to, že když se skládá expozice u vody, tak je to ku prospěchu. Dlouhá expozice to krásně rozmázne a krátká domu dodá trochu struktury :­) Imrych, tak to řízni a ukaž mi výsledek ;­) Já totiž nějak mám pocit, že by to nebylo ono :)
Odpovědět0  0
Pruhy jsem dal kvůli finálnímu rozměru fotky 16:9. Bohužel bych musel originál řezat a to se mi nechtělo. Více nahoře není nic zajímavého a taky mi to trošku nevyšlo, takže jsem po poskládání ani nemohl jinak. Vím, že to není kdovíjaká pecka. Bral jsem to hlavně jako cvičení před poskládáním jedné východovky, která ­(snad pokud to zvládnu­) bude složena z 240 snímků :D Jinak díky za komenty
Odpovědět0  0
3mir (752) | 16.9.201415:29|Slunečnicová
Škoda toho digitálního šumu. Jinak super :)
Odpovědět0  0
No, sice tomu moc nerozumím, ale ta obloha se mi jednak nelíbí a druhak mi přijde divné, že jsou mraky částečně sytě oranžové a částečně bílé. Pár západů a východů už jsem viděl, ale tohle, dle mého názoru, nemá s realitou mnoho společného...
Odpovědět0  0
3mir (752) | 8.9.201419:42|U
viva instagram :D
Odpovědět0  0
3mir (752) | 6.9.201415:32|Ptačí úlet
Hmm, tohle je teda super, Ti povím :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 1.9.20149:50|panorama2
Škoda...
Odpovědět0  0
3mir (752) | 21.8.201416:33|Vrrrrroum
To vystříkáš wapkou a je to, ne? :D
Odpovědět0  0
Díky :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 28.7.201413:37|Dlouhá voda
Máš to fialové jak cyp a padá Ti to doprava ;)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 27.7.201422:18|Sexi Car Wash II.
Asi bych ji nakopal do ř..., kdyby mi dřela auto na sucho :D . Jinak dobrá fotka :)
Odpovědět0  0
Tuž fajná práce :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 14.7.201420:16|Vrabčák
Pěkně :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 14.7.201420:16|Supermoon
Vypadá úplně stejně, jak normalmůn :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 8.7.201411:00|-**-
Zvláštní, vždy jsi opovrhoval jakýmkoli hodnocením fotografa, který není profesionál v oboru portrétní fotografie a najednou Ti hodnocení krajinářů nevadí??? Co na to napsat? Máš pravdu, raději si to jenom myslet :D
Odpovědět0  0
3mir (752) | 6.7.201418:04|Na louce
Jůů, pěkná ovečka :)
Odpovědět0  0
Dane, je to úpravou v PC. Z filtrů používám pouze polarizační, kterýžto jediný nelze v PC nasimulovat :­) Fkillo, děkuji :)
Odpovědět0  0
Což takhle vyvážit bílou??? Krom jiných neduhů teda :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 25.5.201422:06|Fabien
Moc pěkné, až na to čelo. Trochu trpí ­"Jardovo syndromem­" :D Líčka jsou jakštakš. Trochu si s tou retuší ještě pohraj ;­) ­(Taky si dej příště pozor na detaily, jako je třeba ruka na stromě. Takhle nevypadá upe echt)
Odpovědět0  0
Děkuji všem za komenty :­) Drupry, každému se líbí něco jiného. Já osobně nemám rád velkoměsta. Ale je fakt, že Dubaj je jiný svět. Tam mě to docela bavilo a za ten týden, co jsem tam byl, jsem se ani jednou nenudil. A klidně tam pojedu znova :)
Odpovědět0  0
To je jednoduché. Vyhlídka je polootevřená a foťák ač na stativu, tak byl vystrčen otvorem za sklo, abych neměl odrazy jako Pavel. Ve výšce cca 440 m n.m. docela fouká. Docela kur.. dost. A několika sekundová expozice by se na milion procent rozmazala. I ta 1 sec. byla na hraně. A jelikož jsem to fotil markem trojkou, tak vím, že ISO 800 je v klidu. Strávil jsem tam zkoušením asi hodinu. Různá místa, různé nastavení atd. A nakonec mi tahle vyšla nejlépe :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 20.5.201415:52|siesta
Na takové ­"HDR­" nepotřebuješ více fotek. Stačí mapování tonality v zoneru :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 20.5.201415:47|Sarah 3
Já Ti nějak nevím. :­) Myslím, že bílé šatičky by mohly být bílé. Myslím si, že by se mohlo malinko přidat na expozici ­(cca +1EV­). Potom samozřejmně ztmavit zelenou, a snížit saturaci této zelené, bo to jinak svítí jako krá... A možná by to chtělo trochu vyvážit tu bílou ­(ale to jen malilinko­). Co se týká ostrosti, tak stačí nenahrávat maximální rozlišení a bude to v klidu. Jinak se mi to líbí :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 7.5.201413:46|...
Ranní nálada v podvečer :­) Mě to moc nevzalo :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 6.5.201422:03|zvědavé mládí
Tato úprava tomu sedí si myslím, ale co mi nesedí je absence bílé. Minimálně oblaka by se měla blížit přepalu. Je vidět, že tam kontrast byl, ale na fotce žádný není. Je to celé takové mdlé :­( A ještě, když už jsi byl v tom rozmazavání, jsi mohl rozmazat hlínu i mezi nohama ;)
Odpovědět0  0
Tak vono by asi nebyl problém dostat na čip více světla. Stačil by čas 1­/80 s a clona 8, čímž by ses dostal o +3EV dále :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 4.5.201417:36|Krása hor
Moc pěkný výhled. Trošku mi to kazí modrofialový nádech. Nastavil bych jiné vyvážení bílé. Ale i přesto se mi líbí :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 27.4.201422:12|***
V jednom článku, který jsem nedávno četl bylo napsáno ­"Zvažte, jestli se budete pojmenovávat ­"Novák Photography­" jen proto, že to mají ostatní a zní to světově, když ale necílíte na zahraniční zákazníky. Stejně o vás budou lidé mluvit jako o ­"fotografu Novákovi­", tak proč to lidem neusnadnit a nepojmenovat se rovnou ­"Novák fotograf­"? Doba, kdy ­"co není made in USA­" už pominula a na české zákazníky je lepší cílit opravdu česky.­" Myslím si, že je to napsáno výstižně :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 27.4.201422:07|***
Samozřejmně je to každého věc, proto jsem psal, že to nemusí někteří vnímat jako chybu. Já Ti to neberu :­) A třeba to je zrovna ta věc, na kterou se za rok podíváš a uznáš, že to vypadá divně. A nebo taky ne :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 27.4.201419:28|***
Na první pohled moc hezká fotka. Trochu sis uškodila dvěmi chybami. Za prvé nemáš zaostřeno na oči a tím, že jsi nahrála fotku v plném rozlišení, to je vidět. A za druhé, což někteří nemusí vnímat jako chybu, bych z podpisu vymazal ­"photography­". Tak to vypadá, jako by jsi chtěla být světová, ale má to spíše opačný efekt... :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 16.4.201416:55|Svíčková
... na smetaně s pěti...
Odpovědět0  0
3mir (752) | 16.4.201416:53|-**-
A Ty si myslíš, že kdyby se jim to nelíbilo, tak by to Jarda dělal? Blázne! Dělá to přesně podle jejich přání ;)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 29.3.201412:59|Ústecké nádraží
Expozice 6 sekund není hodně na to, aby vznikl takovýto šum. Spíše bych řekl, že byl snímek podexponován a následně SW úpravami byla kresba tahána ze stínů, což způsobuje takovýto šum. Tam nepomůže ani svěcená voda :­) Jinak fotka je dle mého názoru jedna z nejlepších tohoto typu zde na digimanii...
Odpovědět0  0
3mir (752) | 27.3.201416:34|-**-
A já už se lekl, že jsi focení pověsil na hřebík. No ještě, že jsem se mýlil. Konečně nějaká zábava :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 23.3.201422:15|Drozd plavý B
Ta aberace je brutální. Škoda :(
Odpovědět0  0
3mir (752) | 22.3.201414:30|Ranný spevák
No nevím, právě že TK bych řekl že je o ničem. Jinak pěkné.
Odpovědět0  0
3mir (752) | 17.3.20147:51|Logo
Pěkná kompozice, výborná hra světel a barev, výborně zpracováno :D
Odpovědět0  0
3mir (752) | 14.3.201412:10|Tatranská Vokřeš
Aha, toho jsem si nevšiml :D . To je dobrý, no ;)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 14.3.201411:57|Tatranská Vokřeš
Ta už není taková peckovní :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 13.3.201412:59|Divoké Tatry
Kua, neříkej, že tam ten klacek takhle ležel :­) Super fotka ;)
Odpovědět0  0
Díkes :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 12.3.201415:40|Vysoké Tatry
No, tohle je dobrá práce na oneshot. Možná by stálo za to počkat na západ měsíce, ale to by jsi tam musel posečkat skoro 4 hodiny a to je dost dlouho, no :)
Odpovědět0  0
Olda­-x, já stínil rukou ;­) . Pavle ten sníh chápu, vypadá divně. Oranžový nádech je způsoben prosvítáním slunečních paprsků, modrošedý nádech měsícem. Už byla skoro tma a jelikož bylo zcela jasno, tak se oranžové světlo nemohlo rozptýlit.
Odpovědět0  0
3mir (752) | 11.3.201415:25|Duet
Dle nasvícení tipuji foto na objednávku. Škoda že nebyla nějaká odrazka zprava, aby se trochu projasnily stíny ve zpěvákově očích. Takhle tam jsou bohužel jen černé fleky. Ale jinak gut. Zaujala ­(asi kvůli zpěvačce :D )
Odpovědět0  0
Normálně rukou, nebo plácačkou, nebo čímkoli, čím uděláš dostatečně velý stín, aby jsi zastínil objektiv před sluncem :)
Odpovědět0  0
Děkuji za komentáře. K tomu rámečku, poslední dobou rámečky raději nepoužívám, ale v tomhle případě jsem ho zvolil kvůli formátu ­(1920x1080­). Bohužel tam bylo dle mého názoru moc spodku, tak jsem ho řízl a udělal rámeček. Při tisku samozřejmě bude bez rámečku. K těm 15 snímkům, když fotíš proti slunci, tak Ti vznikají reflexy. Tyto reflexy způsobůjí krom ­"hezkých­" prasátek i barevný závoj na fotce. A to odstraníš tak, že uděláš snímky se zastíněným sluncem a pak je použiješ při úpravě :­) Tohle bylo poprvé, co jsem tuto techniku použil, tak mi skládání zabralo 3,5 hodiny práce na hodně slušném kompu.
Odpovědět0  0
Děkuji Jozef, jsem rád, že jsme se nakonec shodli :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 6.3.201422:07|na vrcholu
To tam muselo být super, když jsi to dal 2x :D
Odpovědět0  0
Jak může být hrana mostového oblouku zubatá, když je statická? Most, stejně jako vše ostatní, krom drah hvězd a letadel, je rozmazán. Pravděpodobně již zmiňovaným roztřesením aparátu. Kdyby byl mostový oblouk ostrý, mohli bychom dále polemizovat o tom, co způsobilo zubaté startraily, ale ostrý není ani komín vpravo v dáli, který už tutově musí být v hloubce ostrosti. Tohle jsou fakta a tak to je. Dále kdyby tohle roztřesení způsoboval vzduch, rozhodně by křivky nebyly identické. Vzduch se vlní, tetelí, hýbe, všude jinak. Jestli tohle chceš vyvrátit, tak budeš muset ještě trochu sbírat zkušenosti a někdy si to vyzkoušet.
Odpovědět0  0
Je to určitě HDR, a dost mizerně zpracované. Proto ty mraky...
Odpovědět0  0
Pokud máš takovýto stativ, tak jsi někde udělal chybu. To co píše Jozef bývá obvykle problém ­(říká se tomu atmosférický seening­), ale v tomto případě se mýlí. To o čem píše způsobuje rozmazání obrazu, nikoli roztřesení. Na této fotografii se roztřesení projevuje stejně na všech částech obrazu, což atmosférický vliv nikdy neudělá viz zde ­[URL=­"http:­/­/2i.cz­/01ac1c36e5­"] ­[IMG­]http:­/­/2i.cz­/2i­/t­/01ac1c36e5.jpg­[­/IMG­]­[­/URL­] . Co se týká dráhy letadla, tak tam je to jasné, letadlo se pohybuje mnohem rychleji ­(vůči pozorovateli, ne absolutně­), takže logicky nemůže mít stejnou křivku jako hvězdy. Křivka je stejná, ale hodně roztažená. Takže asi tak. Jinak fotka není špatná. :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 5.3.201410:44|dsc 2232
Vyžehlený vodopád = otřepaná písnička. Chtělo by to něco nového :D
Odpovědět0  0
Chtělo by to lepší stativ.
Odpovědět0  0
3mir (752) | 3.3.201416:06|Rozárka
Čumíš na mě?
Odpovědět0  0
Tremor: Já mám zkušenosti, že když převedu fotku z Adobe RGB do sRGB, tak je barevně vždycky stejná. V pyčošopu, nebo lájtrůmu jsem s tím nikdy neměl problém. Vono můžeš pracovat od začátku v sRGB, pokud nechceš tisknout kvalitní velkoformáty. Ale pokud pracuješ na kvalitě a ve finále Ti jde jen o ­"pochlubení­" na netu, tak musíš dělat v Adobe RGB celý proces, pro přesun mezi aplikacemi 16 bit TIFF a až finále řešit v sRGB. Každopádně je vidět, že jdeš kupředu a hodně se zlepšuješ a Tvé fotky jsou častokrát peckovní :)
Odpovědět0  0
U mě na Opeře dobrý. S tím barevným prostorem je to tak, že pracovat by jsi měl v Adobe RGB, kvůli zachování maximální kvality a před nahráním na web to musíš exportovat do sRGB, což je nativní barevný prostor webu. Pak bude vše OK :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 24.2.201419:40|Rotunda sv. Martina
No vona ta obloha je do fialova a je to tím, že máš špatně vyváženou bílou ;)
Odpovědět0  0
Víš co, Jardo, už se známe přes rok. Nebo alespoň já Tebe už přes rok pozoruji. Tak Ti něco povím, protože i přes Tvou ješitnost mi připadáš v jádru jako dobrý chlap. Na tamtom serveru mají opravdu pravdu. Nejlépe Tě vystihla paní Jarka Bauerová. Co se týká kritiky, tak už jsem se taky několikrát přistihl, že jsem se proti ní ohradil ­(u svých fotek­). Ale nakonec, když jsem se nad tou kritikou zamyslel, tak jsem musel uznat, že většinou byla pravdivá. Třeba tady ­[url­]http:­/­/www.photoextract.com­/cs­/foto­/443688.html­[­/url­] . No hanbou jsem se propadal, když jsem zjistil že jsem debil. Někdy je ta kritika mimo mísu, ale to se stává a nedělej si z toho těžkou hlavu. Líbí se mi, že i přes Tvůj věk máš energii zkoušet nové věci. Tak zkus někdy vystavit fotku zde a na všech jiných serverech současně a požádej o vyjádření bez toho, aniž bys někoho napadal. A pak si porovnej komentáře, jestli nějaké budou, a zkus si z toho udělat závěr. A ten potom bude více vypovídající o tom, jesti je ta fotka dobrá, či nikoli. Hlavně se do nikoho nepouštěj a nikoho nekamenuj. Držím Ti palce... :)
Odpovědět0  0
To si z Tebe jen dělají p.del...
Odpovědět0  0
3mir (752) | 20.2.201420:10|Bez názvu
No tééééda :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 19.2.201415:55|Doupov
Kvalita je hooodně mizerná. Nebe flekaté, jednotlivé snímky různě světelné a barevně vyvážené...
Odpovědět0  0
3mir (752) | 19.2.201415:26|Podzimní
Tohle se mi líbí...
Odpovědět0  0
Moc pěkné :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 18.2.201421:13|Kapeme co to jde. :)
No, je vidět, že už máš natrénováno a máš trochu náskok před konkurencí! Zajímalo by mě, jestli to je fotomontáž, či nikoli. To dole pod kráterem je odraz, nebo se tak hluboko ­"propadla­" kapající kapka???
Odpovědět0  0
3mir (752) | 18.2.201421:05|divadlo
[QUOTE=mvojtek­]­[QUOTE=3mir­]Trochu ­(dost­) mi vadí jak je natěsno vrch. Chtělo by to trochu prostoru navíc :­)­[­/QUOTE­] jo vim ale couvnout uz neslo­( ve fontane jsem se koupat nechtel­) a photoshopovat se mi to nechtelo.byl to jen takovy pokus abych zkusil jak to vubec foti.­[­/QUOTE­]Já to zcela chápu. Přece nejseš blbej ;­) Ale i přes to, že je tam fontána, tak mi trošku vršku chybí. Jelikož rybí oko nevlastním a nikdy jsem s rybím okem nefotil, tak nevím jak by vypadal snímek, kdyby jsi malinko namířil fotoaparát vzhůru... Co myslíš Ty? Zkoušel jsi to, nebo to je stejné jako u mě? Já jsem obvykle zaslepenej skvělým místem a nevšimnu si takového detailu. A pak se doma tluču do hlavy!
Odpovědět0  0
Oblek s kravatou je dobrá volba. Je vidět, že neponecháváš nic náhodě. Výborné foto po všech stránkách.
Odpovědět0  0
3mir (752) | 18.2.201413:09|Wokna
[url­]http:­/­/www.youtube.com­/watch?v=J0RtmH9cI9I­[­/url]
Odpovědět0  0
3mir (752) | 18.2.201413:08|Žebřík do nebe...
Fajné :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 18.2.20147:04|divadlo
Trochu ­(dost­) mi vadí jak je natěsno vrch. Chtělo by to trochu prostoru navíc :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 16.2.201419:44|Už to nebudu pít!!
Perfektně zvládnutá fotomontáž. Měl by jsi začít dělat workshopy, protože tohle je dílo hodné mistra! Těším se na další, jen tak dále :)
Odpovědět0  0
Sakráááá, jen vytáhnu na víkend paty z baráku, už mi něco uteklo ;(
Odpovědět0  0
3mir (752) | 13.2.201416:00|Slnko vstáva ...
[QUOTE=Mirek V.­]­[QUOTE=zuka­]... jasný rukopis ...­[­/QUOTE­]:D:D:D Jozef promiň, ale to mě fakt dostalo­[­/QUOTE­]A nemá?
Odpovědět0  0
3mir (752) | 13.2.201415:42|-**-
[QUOTE=Bubima­]Pořád ti samí, není nic jednodužšího než mě dát do ignorace a máte ode mne pokoj. Já to udělám taky až mě nebude tak moc bavit se dohadovat s někým jako vaše nepřekonatelná skupinka umělců a rádců. Jste prostě světoví a njikde jinde se nic takového nenajde, proto tu jsem tak rád, co rád přímo to tu miluji.­[­/QUOTE­]Mám pocit, že tohle se najde všude. Je fakt, že Ty se musíš bavit minimálně tak dobře, jako my. Jsem rád, že máš takovou výdrž a dokážeš nás bavit již pár měsíců. Mimochodem gratuluji, koukám, že dnes je to rok, co jsi nás poctil Tvým prvním portrétem. A jak si prohlížím Tvé fotografie, tak ze začátku Tě lidé chválili. Ale očividně Tě to neuspokojovalo, tak jsi přešel na taktiku, kterou používáš dnes. Fotky sice děláš hrozné, ale máš dlouhodobě nejvíce komentářů a to je očividně Tvůj cíl. Ne pěkné, kvalitní fotografie, ale co nejvíce shlédnutí a komentů...
Odpovědět0  0
3mir (752) | 13.2.201415:28|-**-
[QUOTE=Bubima­]­[QUOTE=Werny­]ty fotíš pro slepeckej ústav heheheh prosím o odkaz na tvuj profil někde jinde, ať si přečtu jiné reakce na tvá díla...:­)­[­/QUOTE­] Stačilo abych si zadat do vyhledavače vaše umělecká jména a a na netu ­/ nemyslím FB ­/ jste okamžitě vidět i s těmi hodnoceními i jinde, než zde. :D Je to legrace. Kdyby jste si chtěli přečíst moje hodnocení od modelek, určitě je na nějakých stránkách najdete.­[­/QUOTE­]Máš na mysli třeba fotopartu? Tam jsem skoro žádné pochvalné komentáře nenašel. Ano, jeden jsem našel. Od nějaké paní, ktará tam nemá žádnou fotografii. Tak to bude dle Tvých měřítek asi největší lůza. Jsou tam jen nějaké smajlíky od pepy a jiných borců. To je teda hodnocení :D Na fotopátračce hodnocení od třech modelek, které evidentně hodnotily focení, ne výseldek Tvé práce. Ten asi raději nikdy neviděly. Na Photoextractu spíše negativní hodnocení od lidí co tomu nerozumí a dál už nevím. Takže jestli jsi opravdu takový borec, za jakého se vydáváš, tak se předveď a nevymýšlej si. ;)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 13.2.20147:28|-**-
Dámo a chlapi, vy si skutečně myslíte, že váš názor Jardu zajímá??? Jsme ­(všichni­) nuly, které jen kopírují jedničky. Všichni jsme blázni, jenom on je letadlo :D . Jarda nechce dělat kvalitní fotografie. On jen chce, aby se u jeho fotografií diskutovalo co nejvíce a on mohl každého poslat do dupky!
Odpovědět0  0
3mir (752) | 10.2.201422:58|Dubaj - Marina
Konečně konstruktivní komentář! Heleď, a Ty si jako kdo, že tu chceš rozdávat rozumy? Mně nebaví fotit, ani upravovat fotky. Ani to neumím a učit se nechci. Jak to vylezlo z mobilu, tak jsem to nahrál do RSS čtečky a pak jsem to přetáhl přes pikasu a fejkbuk a takhle to vyšlo. Takže pokud se chceš vytahovat, tak to zkoušej na jiné. Já dělám to pravé umění a názory ostatních mě nezajímají! :D
Odpovědět0  0
3mir (752) | 10.2.201422:15|Dubaj - Marina
Děkuji VŠEM za jejich čas, který strávili zanecháním stopy u mé fotografie. Moc mě to těší! :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 10.2.201422:14|Dubaj - Marina
[QUOTE=imrych­]­[QUOTE=3mir­]­[QUOTE=imrych­]fotka pěkná, to ano, smekám hlavně kvůli panoramátickému formátu a fajn poskládání bez viditelných spojů. Když se ale podívám blíže, na obloze a okolo některých budov to hodně aberuje, jsou vidět artefakty a halo efekty. Vím, že se to při úpravě hodně často stává a těžko odstraňuje, možno jemnější ruku? Nezlob se, musel jsem to řící, vlastně od toho to tady vystavujeme, abychom se učili?­[­/QUOTE­]V pořádku, kritice a diskuzi se nebráním. V tomto případě by mě zajímalo, co myslíš tím, že to okolo některých budov hodně aberuje. Nějak si to neumím zařadit do souvislostí. Myslel jsem, že aberace se ve fotografii používá ve spojení ­"chromatická­". Což je vada objektivu, která je spůsobená lomem světla. Tuto jsem u fotografie odstranil hned v počátku a nikde ji tady nemohu najít. Možná se mýlím, můžeš mi naznačit kde ji vidíš? Artefakty a halo efekty nějak taky nevidím. Můžeš mi naznačit, kde jsou? Jsou tam fleky na obloze, ale to jsou mraky, které jsou osvětlené světelným smogem. Nic jiného tam nevidím. Možná jsem jen slepej a potřebuji nakopnout, tak to trochu zkonkretizuj a pusť se do mě. :­)­[­/QUOTE­] OK, promiň, po rozkliku je to čisté, nějak rychleji konám než myslím, fakt pěkná fotka­[­/QUOTE­]Sakra, teď jsi mi zkazil radost. Myslel jsem, že se budeme chvíli hádat :D Od té doby, co tu není Pepa, tak je tu celkem nuda ;­) Každopádně jsem si myslel, že jsi si tu fotku nerozklikl. Mi se to občas také stává... Díky za závěrečnou pochvalu :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 10.2.201410:26|na ceste domov
Škoda toho stínu :­( Jinak gut :­) . Jo a ještě jsem zabudol, že by tomu asi trochu více slušel čtverec ;)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 9.2.201421:47|Dubaj - Marina
[QUOTE=imrych­]fotka pěkná, to ano, smekám hlavně kvůli panoramátickému formátu a fajn poskládání bez viditelných spojů. Když se ale podívám blíže, na obloze a okolo některých budov to hodně aberuje, jsou vidět artefakty a halo efekty. Vím, že se to při úpravě hodně často stává a těžko odstraňuje, možno jemnější ruku? Nezlob se, musel jsem to řící, vlastně od toho to tady vystavujeme, abychom se učili?­[­/QUOTE­]V pořádku, kritice a diskuzi se nebráním. V tomto případě by mě zajímalo, co myslíš tím, že to okolo některých budov hodně aberuje. Nějak si to neumím zařadit do souvislostí. Myslel jsem, že aberace se ve fotografii používá ve spojení ­"chromatická­". Což je vada objektivu, která je spůsobená lomem světla. Tuto jsem u fotografie odstranil hned v počátku a nikde ji tady nemohu najít. Možná se mýlím, můžeš mi naznačit kde ji vidíš? Artefakty a halo efekty nějak taky nevidím. Můžeš mi naznačit, kde jsou? Jsou tam fleky na obloze, ale to jsou mraky, které jsou osvětlené světelným smogem. Nic jiného tam nevidím. Možná jsem jen slepej a potřebuji nakopnout, tak to trochu zkonkretizuj a pusť se do mě. :)
Odpovědět0  0
Už to balíš?
Odpovědět0  0
a taky to jde vymazat... to i přes menu a přes delete... :D
Odpovědět0  0
3mir (752) | 21.1.201422:18|Podhorská
Super fotka. Teď jsem si provedl malý testík. Vycházel z toho, že když jsem se podíval na Tebou nahrané rozlišení, tak je o 1 bod větší, než kolik je maximum pro zobrazení bez rozkliku. Říkal jsem si, že kdyby jsi nastavil rozlišení 1024x682, tak by nebylo třeba rozklikávat a bylo by to hezky ostré hned z náhledu. A jááák jsem se mýlil. Stáhl jsem Tvou fotku, zmenšil jsem ji o 1 bod a nahrál. Čuměl jsem jak puk ­(a už mi to asi zůstalo­), že fotka je mírně rozostřená, i když nebyl důvod ji interně upravovat. Od teď, pokud budu chtít lepší kvalitu, tak už jedině s mírně větším rozlišením, aby se tu nedomrvila...
Odpovědět0  0
V tom případě nechápu, proč jsi to upravoval. Původně vypadala mnohem lépe!
Odpovědět0  0
To je jedno, z kolika je to složené fotografií. To na šumu nic nemění.
Odpovědět0  0
No, čistá práce, to teda nevím. Nebe je hrozně zašuměné, stíny jsou černé jak uhel... Ale z těchto tří je tato nejlepší. Sice stále expozične malinko hapruje, ale tu se to dá přehlédnout. :)
Odpovědět0  0
U této fotografie platí to samé, jako u předchozí...
Odpovědět0  0
Hodně špatné. Každý snímek s jinou expozicí, chybí spodek, nebe je otřesné...
Odpovědět0  0
3mir (752) | 17.1.201418:53|Nad Sázavou I.
Máš pravdu Jardo. Je jedno jak špatnou krajinku postneš, stejně Ti ji někdo pochválí :)
Odpovědět0  0