Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně
Komentáře od bedo. (2)
"Dokonca som čítal i o prípade kedy sa dotyčný pretransformoval na túto Fujinu a pôvodne preferovanú zrkadlovku začal používať už iba ako doplnkový foťák na špecifické fotenia ​­- krajinky.­"
povedal by som, že ono to tak dopadne skoro vždy... :)
Odpovědět0  0
Zaujímalo by ma porovnanie s JPG HDR funkciou telefónu, či to má až taký prínos, aby to ospravedlnilo väčšiu spotrebu času, pamäte aj batérie. Alebo ešte inak ­- tu v galérii mám JPG HDR z iPhone 4, v čom by bol RAW HDR lepší?

https:­/­/www.digimanie.cz­/galerie­/showimage.php?i=47013
Odpovědět0  0
to je v pohode, veď o nič nejde ­- nakoniec je to fotka z iPhonu 4, tak si viac ani nezaslúži :)
Odpovědět0  0
podľa mňa Nikon len vyslyšal náreky internetových expertov, že jednopalcový snímač je na serióznu prácu príliš malý. :)
Odpovědět0  1
ale telefón nech má aspoň 256GB pamäť...
Odpovědět0  0
Zoomovanie prstencom okolo spúšte je celé zle ­- zoomovať sa má ­(ak už­) prstencom na objektíve! :­) Pre mňa je aparát, ktorý nemá zapínanie okolo spúšte taký nejaký polovičný...
Odpovědět3  1
No jo, ale ktorá to je, keď to ide človek prvý raz? Išli sme nakoniec ­"cez prah­", ale dole sa mi už podlamovaly nohy. Asi budem musieť viac potrénovať. :)
Odpovědět0  0
bedo. (844) | 1.2.20178:11|Dvojaké Brady
tí dvaja tam boli náhodou alebo si ich tam naaranžoval? :)
Odpovědět0  0
asi som zaspal dobu, ale toto je z môjho pohľadu väčší prínos ako celé 4K ­- v akom formáte to ide von?
Odpovědět1  0
FF DSLR uviedli preto, lebo reklama natlačila ľuďom do hláv, že ­"FF je niečo viac­". Na druhej strane zasa musím uznať, že s K­-1 odviedli dobrú prácu a je to typický Pentax ­- premyslenejší a s ­(potenciálne­) kvalitnejším výstupom ­(tam, kde sa dá použiť PixelShift­), ako ľubovoľný aparát od Canonu či Nikonu. Ale tak to v podstate bolo aj v minulosti, Pentax67 bola v krajinárskej fotografii méta, ktorú nič od Canonu­/Nikonu nedosahovalo. Akurát o tom ľudia nevedia, keďže Pentax veľmi neinvestuje do reklamy...

Z tohto KP som ale trochu rozpačitý, v podstate neprináša oproti K­-3 nič nové, akurát uberá ­(rýchlosť závierky, menšia batéria­). Vyzerá to ako vnútro z nižšej rady v obale z vyššej. Vraj to ale nie je nástupca K­-3, tak uvidíme, čo majú ešte v rukáve.
Odpovědět0  0
Kam sa ponáhľaš? Počkaj, kým bude ešte lepší výber! :)
Odpovědět0  0
nene, Leicu jedine bez displeja ;)
Odpovědět0  0
Tak schválne, koľko je tých aparátov s kvalitným objektívom, optickým hľadáčikom, tichou a bezotrasovou centrálnou závierkou, rýchlym a premysleným ovládaním bez potreby displejov, prvotriednym obrazovým výstupom ­(ktorý netreba ďalej ­"ladiť­" v počítači­)...

Osobne momentálne žiadny aparát typu Fuji X100 nemám, ale za filmových čias som používal Canonet GIII QL17 a rád na neho spomínam ­(objektív mal fantastický a závierku skoro nebolo počuť­). Ale ­"fotka na tom nestála­", to je pravda.
Odpovědět0  0
v podstate súhlas, ale mohli tam miesto toho 2.5mm dať radšej 3.5mm jack, takto je človek často odkázaný na nevzhľadné redukcie...
Odpovědět0  0
ako sa to vezme, nemám pocit, že by bola centrálna závierka až tak rozšírená...
Odpovědět0  0
Osobne používam ­(v abecednom poradí­) Olympus aj Panasonic telá a v niečom mi viac vyhovujú O a v inom zasa P. V tom je práve krása otvoreného systému, že si človek môže vyberať a miešať podľa seba. Ale inak používam aj F, N a R­/P, prípadne aj A a X, ak započítam aj telefóny... :)
Odpovědět0  0
Osobne som ako priaznivec malých mašiniek rád, že vetva GM nezanikla, len bola ­"pretransformovaná­". Ešte by Panasonic mohol zmenšiť vonkajší priemer 20­-ky placky, aby lepšie pasovala na tieto malé telá, súčasná verzia trochu prečnieva a trochu to kazí inak veľmi dobrý celkový dojem... :)
Odpovědět0  0
Konštrukcia už dnes pri použití počítačov nie je taký problém, ako bývala v minulosti, keď sa dráhy lúčov počítali ručne, ale vyrobiť kvalitný objektív za dobrú cenu stále nie je samozrejmosť. Kedysi sa kontroloval každý jeden vyrobený kus, takže nájsť napr. decentrovaný Takumar je prakticky nemožné.
Odpovědět0  0
U takto drahého objektívu zamrzí tá neostrosť na ľavej strane ­- u ­"seťáku­" do 100€ by sa to ešte dalo s prižmúrením oka tolerovať, v tejto kategórii by som už ale očakával bezchybný kus.
Odpovědět1  0
z milióna :)
Odpovědět4  0
Nikto to neurobí, lebo rozmery ­(musíš niekam umiestniť 3 snímače­) a cena ­(3x snímač + hranol­). Aj v kamerách sa toto riešenie používa menej a menej.
Odpovědět0  0
Olympus a Pentax už RGB fotenie ­(skladaním expozícií­) majú, tipujem, že ostatní, ktorí používajú stabilizáciu snímača sa časom pridajú a keďže Canon takú technológiu nemá, musí hľadať iné cesty. Nie je konkurenčný boj úžasný? :)
Odpovědět0  0
včera došiel statív a tak ako som dúfal, ďura pasuje :)
Odpovědět0  0
v neskorších verziách MIUI bola doplnená aj podpora natáčania videa v 4K­(UHD­), aj keď reálne využitie je ­(nielen­) vzhľadom na veľkosť pamäte otázne...
Odpovědět0  0
v testovanom kuse bol Samsung alebo Sony snímač?
Odpovědět0  0
to jako myslíš aj mašinky typu Sinar, Cambo, Linhoff a pod.?
Odpovědět0  1
No a tiež nikto nikomu nebráni mať Bayera aj X­-Trans. Ako v minulosti ­- to že som fotil na Kodak ešte neznamenalo, že som si občas nekúpil aj Velviu alebo Agfu RSX. ;)
Odpovědět1  0
Nevadí, v najhoršom prípade obetujem jednu rýchloupínaciu doštičku a ten držiak na ňu prilepím. A ako poznám Číňanov, stále je tu aj možnosť, že mne ďura pasovať bude. :)
Odpovědět0  0
kúpené za GBP 1.69, t.j. nejakých 53.50 Kč :)
Odpovědět0  0
dík za recenziu, idem si to kúpiť kvôli tomu úchytu telefónu, nohy použijem klasiku Gorillapod...
Odpovědět0  0
Možno by nebolo odveci, zaviesť popri ­"Trefe­" aj ­"Varovanie­", proste recenzia by končila v zmysle ­"Varování ­- tohle v žádném případě nekupujte­"... ;)
Odpovědět0  0
svetelnosť 3.5, párny počet lamiel clony ­(aj keď vysoký­) a rozmer filtrov, ktorý sa nevyrába... :)
Odpovědět0  0
Nie, žeby som mal niečo proti svetelným sklám, ale nejako sa z toho začína vytrácať to ­"micro­" ­- čo bol aspoň pre mňa hlavný dôvod prechodu na tento systém. Osobne mi postačujú objektívy typu 45­/1.8 alebo 25­/1.8, prípadne ­"mikro seťáky­" od Panasonicu ­(12­-32, 35­-100­)...
Odpovědět0  0
s tým videom by už naozaj mohli niečo urobiť ­- ale zasa, kto chce kvalitné video, ten asi pokukuje skôr po Panasonicoch...
Odpovědět0  0
RAW, svetelná optika, manuálne ovládanie...
Odpovědět0  0
bedo. (844) | 19.9.201611:12|Tre Cime
tuto vyzerajú Tre Cime ako nejaké malé skalky, ale pritom sú to riadne obludy, keď im človek stojí na úpätí... :)
Odpovědět0  0
Mňa by zasa pre zmenu zaujímalo, prečo by mal mať objektív ­(ktorý je z princípu analógový­) nejaký limit na rozlíšenie. Všetko je to len o tom, ako má vykorigované optické chyby, lebo tie spôsobujú ­"neostrosť­", či ­"patlanie­". Inak teória pána Shannona hovorí jasne ­- čím je vyššia frekvencia vzorkovania, tým jemnejšie detaily je možné zachytiť ­(ako to tu Milan pekne ukázal­). Ale ako to už býva, nič nie je zadarmo, lepšie detaily sú vykúpené horšou dynamikou ­- holt sa do tých menších ­"kelímkov­" vojde menej fotónov...
Odpovědět0  0
Pre mňa osobne sú už digitálne zrkadlovky minulosť ­(občas teda ešte nejaký film vyfotím, takže analógové majú výnimku­), ale rozmýšľam, kto je asi cieľová skupina ­- až na video ponúka napr. taký Pentax K­-1 podobné možnosti ­(pravdepodobne­) s vyššou kvalitou výstupu a za polovičnú cenu.
Odpovědět0  2
len taká poznámočka na okraj ­- nič tradičné na tom nevidím, niektorí výrobcovia majú odisťovanie objektívu vľavo ­(Canon, Nikon, Olympus­), iní zasa vpravo ­(Fuji, Pentax, Sony­) ­- osobne mi viac vyhovuje vpravo. Je to čosi podobné ako smer ostriacich krúžkov, kde jedni pri točení doprava zaostrujú na nekonečno a druhí zasa naopak, tam sa na to zvyknúť hádam ani nedá... :)
Odpovědět0  0
lebo také to klasické z natiahnutej ruky ešte nemám... :)
Odpovědět0  0
...ale rozhodujúca bude stále optika, obávam sa
Odpovědět1  0
ono každý ...ismus je len taký, akí sú ľudia, ktorí ho vytvárajú ­- chcem tým len povedať, že napr. socializmus vo východnej Európe bolo čosi iné ako socializmus v Škandinávii...
Odpovědět0  0
Bajonet je na K­-1 rovnaký, ako bol vždy, ale okolo neho nie je toľko miesta, aby sa tam vošli niektoré Sigma objektívy, ktorých bajonet sa nedrží K­-mount špecifikácií čo sa rozmerov týka, takže sa síce vojdú, ale jemne telo poškrabú. Proste blbosť kvôli ktorej sa neoplatí písať články na weboch... ;)
Odpovědět1  2
ten systém s menším snímačom je obyčajne menší aj fyzicky, to je tiež pre niekoho nezanedbateľná výhoda...
Odpovědět0  1
ono to premazávanie často nie je odveci ­- osobne sa mi podarilo za nejakých 15 rokov nazbierať najprv na Picase a teraz Googli asi 1GB obrázkov a ani nejako nemám pocit, že by mi niečo podstatné chýbalo :)
Odpovědět0  0
hmm, bol by nejaký problém vyžadovať JPG + ­"nevyvolaný­" RAW? RAW by sa vyvolal podľa JPG a neutrpela by autentickosť ani kvalita. Ale ono je zasa fakt, že pre Reuters tie JPG kvalitatívne postačujú s veľkou rezervou, u správ je prvoradý obsah, rýchlosť a práve autentickosť, kvalita sa až tak nerieši.
Odpovědět0  0
pomóc, všetko teraz vidím oranžovo­-fialovo!
Odpovědět0  0
Pre tých, ktorí majú radi pohľad do tunela, boli novodobé amatérske zrkadlovky Olympus asi dobrá voľba. :­) Tak mizerný hľadáčik som nevidel ani na najhorších lowendoch konkurencie. Pritom Olympus OM zrkadlovky zo 70­-tych rokov mali hľadáčiky špičkové, väčšie mal už len Pentax. Osobne by som novodobú zrkadlovku od Olympusu nekúpil, zato Peny mám dva...
Odpovědět0  0
bedo. (844) | 2.11.201521:19|Pastva
myslené ­"Pastva pro oči­"? :)
Odpovědět0  0
Zrkadlovky ­(teda zatiaľ jedna ­- K­-3­) už majú nápis Ricoh ­(vzadu­). Pentax je po novom označenie zrkadloviek firmy Ricoh ­(tak ako to bolo kedysi označenie zrkadloviek firmy Asahi Optical­). Minolta zasa navrhuje a vyrába objektívy pre kadekoho ­(napr. aj Olympus m.Zuiko 45­/1.8 je Minolta ;­) a tak podobne...

Ešte ma napadlo, že práve Pentax Q by sa vlastne vôbec nemal volať Pentax, keďže mu chýba ako PENTAprizma, tak aj refleX. :)
Odpovědět0  0
Pointa bola v tom, že u najznámejších fotografií od HCB ide o zachytenie ­"rozhodujúceho momentu­" a nie o ­"ostrosť­" a on sám sa raz vyjadril, že ­"ostrosť je len buržoázny výmysel­". ;­-­) Osobne si myslím, že keby žil v súčasnosti, tak by používal niečo ako Fuji X100, rozhodne nie nejakú obludu s namontovanou bazookou. :­-)
Odpovědět0  0
Veď presne kvôli kusovej variabilite ­(či už tela alebo objektívu­) sa to u zrkadloviek rieši tým mikroadjustom ­- a LiveView so zväčšením potrebu mikroadjustu odstraňuje, lebo sa ostrí presne podľa obrazu na snímači. Čo teda znamená, že ­"zaostřeno bylo vždy správně­"? Fázový AF u zrkadloviek rozhodne správne zaostrenie negarantuje...
Odpovědět0  0
Neskúšal si skôr presnosť AF? Alebo si to ostril manuálne cez Live View so zväčšením?
Odpovědět0  0
Henri Cartier­-Bresson fotil celý život mechanickou Leicou s 50mm Summicronom. Koľko len mohol mať ostrejších fotiek, keby mal k dispozícii Nikon D800E so Sigmou 18­-35­/1.8... ;­-)
Odpovědět0  0
bedo. (844) | 7.4.20149:23|Na houpačce..
hodne kontrastné ­(ako keby tvár bola high­-key a zvyšok low­-key :­)­), ale asi to tak má byť, lebo dojem je veľmi dobrý...
Odpovědět0  0
K čítanosti ­- či to nebude aj tým, že recenzie na tie nové objektívy sa dajú nájsť aj inde, kdežto na staré nie a pritom sú to zaujímavé sklá, ktoré v rukách skúseného fotografa dokážu konkurovať aj tým ­"najnovším a najlepším­". Osobne som za tie recenzie rád.
Odpovědět0  0
Výborný článok ­- a to, že Lena pochádza z Playboya len dokazuje, že ani vedci nie sú až takí ­"suchári­" ako sa o nich tvrdí... ;)
Odpovědět0  0
Klasika: 4 členy v troch skupinách, nie príliš svetelný, superostrý v strede, nadpriemerne odolný v protisvetle aj napriek absencii AR vrstiev ­- proste ­"Orlie oko­" :)
Odpovědět0  0
[QUOTE=Antivir123­]Fakt super! Je tam 3D efekt!­(alespoň pro mě­)­[­/QUOTE­] čo 3D, 4D! 3D obraz + 1D zvuk! :­) výborný moment!
Odpovědět0  0
depresie môžme mať len my, že nedokážeme nafotiť niečo podobné... ;)
Odpovědět0  0
bedo. (844) | 16.3.20147:39|Na lovu duchů
pekne ste ulovili... :)
Odpovědět0  0
bedo. (844) | 16.3.20147:30|Jarní sen
veľmi pekný sen
Odpovědět0  0
zaujímavé, trochu ako letiaci krížnik zo Star Wars :)
Odpovědět0  0
bedo. (844) | 16.3.20147:27|život je pes
výstižné! :)
Odpovědět0  0
bedo. (844) | 16.3.20147:25|Osvícení
pekne sa rozsvietili tie steblá...
Odpovědět0  0
jaképak ­"předpažit­", správny fotograf predsa používa statív! ;)
Odpovědět0  0
Nebál by som sa ani jedného z nich, nakoniec J1 aj E­-PL3 mám. Obidva sú úplne postačujúce prakticky na akýkoľvek účel, ale chce to samozrejme trochu skúseností ­(nejaké obrázky z obidvoch nájdeš napr. u mňa v galérii­). Olympus má lepšie vymyslené ovládanie ­(a lepší výstup do JPG­), Nikon kontruje rýchlosťou. S profikompaktami to ale neporovnám, tie nie sú z môjho pohľadu zaujímavé ­- na kompakt sú veľké ­(možno až na Canon Sxx­) a napevno zabudovaný objektív by bol pre mňa príliš obmedzujúci.
Odpovědět0  0
Milan, ono to nie je o tom, že by som nič lepšie nepoznal. Mám aj aparát s ospevovaným 16MP Sony APS­-C snímačom a na tom by sme sa asi zhodli, že je celkom dobrý. Ja ani netvrdím, že snímač v Sony RX nie je lepší, lebo som ho osobne nevyskúšal ­- ja len píšem svoje skúsenosti s 10MP snímačom z Nikon 1J1, pretože ma kvalitou výstupu celkom milo prekvapil ­(aj keď na tom budú mať asi väčšiu zásluhu objektívy­). Moja pôvodná reakcia bola na ­"nekvalitu snímačov v predchádzajúcich generáciách Nikon 1 systému­"...
Odpovědět0  0
bedo. (844) | 15.3.201412:52|***
výborné! :­) A 3 hviezdičky sú málo za taký výkon... ;)
Odpovědět0  0
to zasa záleží ­"v čom­" ­- RX10 nie je pre mňa zaujímavá už len kvôli veľkosti, takže v rozmeroch RX10 naopak ­"nemá­" na Nikon 1. ;­) Netreba ma brať ako ­"obhajcu­" Nikon 1 systému, keby Nikon nevypustil 1 Nikkor 30­-110, tak ma ten systém v podstate vôbec nezaujíma. Lenže ten objektív je hodne dobrý, na svoju cenu až neskutočne...

Niečo na zamyslenie: http:­/­/www.luminous­-landscape.com­/essays­/what_matters.shtml
Odpovědět0  0
skús dať nejaké príklady, nech to nie je len v teoretickej rovine ­- predsa len, fotenie je o obraze... ;)
Odpovědět0  0
vidíš a pre mňa je to 95% môjho fotenia ­- z diákov som zvyknutý, že sa musím zmestiť do 7­-8EV, takže v snímači s 12EV nevidím žiadny problém a viac ma zaujíma kvalita objektívov ­(a rozmery­). Z môjho pohľadu je v praxi len veľmi málo situácii vyžadujúcich veľký dynamický rozsah, pokiaľ má výsledný obrázok za niečo stáť. Jednou z mála výnimiek kde to význam má, sú svadby, hlavne kombinácia ženích v čiernom, nevesta v bielom a nie ideálne svetlo k tomu už dá aparátu zabrať....

Inak ten portrét psa tiež nebol v tomto smere najjednoduchší ­- má čiernu srsť, bolo to na snehu a tesne poobede za ostrého svetla. Som to síce doblysol, ale aj tak sú na snehu prepaly ­(možno vďaka tomu :­)­). Iná oázka je, či pôsobia rušivo, resp. či by tomu väčší dynamický rozsah nejako významne pomohol...
Odpovědět0  0
bedo. (844) | 15.3.20147:27|Tatry
dík, to je taký ďalekonosný pohľad z vyhliadky na Bachurni nedaľeko Braniska, boli sme tam na turistike. Ale keď tak pozerám na niektoré iné obrázky, tak aj uvažujem, ako to musi vyzerať ráno alebo večer...
Odpovědět0  0
bedo. (844) | 14.3.201419:20|Tatranská Vokřeš
tá predošlá bola lepšia, tu nejako vadí pohľadu na Tatry ten papek ­(prípadne Tatry kazia pozadie jemu :­)­)... ;)
Odpovědět0  0
Nepotrebujem porovnávať, mne stačí to, čo produkuje J1 a 1Nikkor objektívy ­(špeciálne 30­-110­) ­- alebo máš pocit, že obrázkom vgalérii, ktoré som spomínal vyššie, niečo chýba ­(myslím, po technickej stránke, samozrejme :­)­)? Schválne som ich tam nahral v plnej veľkosti, po zmenšení by to od zrkadlovky nerozoznalo odhadom 90% ľudí. Ale možno som len málo náročný, to nevylučujem...
Odpovědět0  0
súhlas, cenovo je to mimo = nikto to nekúpi, tak to zlacnia ako predošlé modely a potom to kúpim ja :)
Odpovědět0  0
bedo. (844) | 14.3.201412:13|Max
Kade vedie cesta? Počkajte, vyleziem na strom a pozriem sa... ;)
Odpovědět0  0
Z môjho pohľadu je Nikon 1 systém pre Nikon ­"plán B­" ­- taká záloha, pokiaľ sa im nepodarí presvedčiť dostatok ľudí na DSLR a špeciálne ­"full frame­". Pritom je zbytočne podceňovaný, a to hlavne ľuďmi, ktorí ho vôbec nevyskúšali...
Odpovědět0  0
bedo. (844) | 14.3.201410:23|S láskou tkaná...
v poslednej dobe nám tu kúzliš... ;)
Odpovědět0  0
bedo. (844) | 14.3.201410:22|Souboj
ani 1­/500s ich celkom nezmrazila, pekne to vystihuje ich rýchlosť, kto niekedy skúšal fotiť psov, určite o tom vie svoje :)
Odpovědět0  0
Ktoré pedchádzajúce? Posledné 3 obrázky, ktoré som nahral do galérie sú z prvej generácie Nikon 1 a pre moje oči je ten snímač povedený až­-až. Alebo vám vadí niečo konkrétne?
Odpovědět0  0
bedo. (844) | 13.3.201420:27|Hraboš polní
správne svetlo ­(a predstavivosť­) dokáže divy...
Odpovědět0  0
bedo. (844) | 13.3.201420:26|Nero a Aran
a ja že prečo ­"aranera­" :)
Odpovědět0  0
bedo. (844) | 13.3.201420:23|Jaro začíná
krásne jarné farbičky
Odpovědět0  0
bedo. (844) | 13.3.201420:20|Divoké Tatry
hlásim, že už nepadá... :)
Odpovědět0  0
bedo. (844) | 13.3.201412:06|Divoké Tatry
Inak Tatry sú v tomto naozaj potvorské ­- idem nahrať jeden obrázok, u ktorého to ­"padá­" doľava oveľa viac a napriek tomu som ho nijako rozumne vyrovnať nedokázal...
Odpovědět0  0
bedo. (844) | 13.3.201411:49|moment
obrázok bez výhrad ­(je tam jeden zablúdený vlas, ale to sa nepočíta­), ale z podpisu by som asi vynechal to ­"foto­"... ;)
Odpovědět0  0
bedo. (844) | 13.3.201411:44|Večerný let
zachytil si ideálny moment...
Odpovědět0  0
bedo. (844) | 13.3.201411:41|Kukadla :)
no, vyzerá, že je to ­"pán objektív­" ­(ale aj pán fotograf, samozrejme­)... :)
Odpovědět0  0
bedo. (844) | 13.3.201411:32|na stráži
dík, od Teba to obzvlášť poteší... :)
Odpovědět0  0
bedo. (844) | 13.3.201411:26|Divoké Tatry
výborné fotky, len u tejto mám pocit, že horizont máličko klesá doľava... alebo je to u tých ultraširokých ohnísk normálne?
Odpovědět0  0
bedo. (844) | 12.3.201420:24|Tančící dům
[QUOTE=olda_x­]Po pravdě mám i fotku kde ten parník neni a asi opravdu vypadá i líp, ale já na tenhle čekal asi 20 minut a pak mi mrzelo ho tam nedát :­)­[­/QUOTE­] dosť dobré vysvetlenie :­) Možno keby aspoň bol inej farby, len tá červená proste priťahuje, nie nadarmo sa používa na signalizáciu...
Odpovědět0  0
bedo. (844) | 12.3.201420:19|smädný koniklec
dnes tu máme hotovú botanickú zahrádku, radosť pozerať :)
Odpovědět0  0
bedo. (844) | 12.3.201414:11|Vysoké Tatry
dobrá práca, keby si nenapísal, že sú to Tatry, tak na to hádam ani neprídem ­- odkiaľ je to fotené ­(samozrejme, len ak to nie je tajné :­)­)?
Odpovědět0  0
málinko možno áno, ale asi by som si to nevšimol, keby si to nespomenul...
Odpovědět0  0
bedo. (844) | 12.3.201413:51|Tančící dům
tá loď dosť ťahá pozornosť na seba, možno by stálo za to počkať, až odpláve... ;)
Odpovědět0  0
bedo. (844) | 12.3.201413:48|Gagea bohemica
tento pohľad sa mi páči viac, ako ten zhora na druhom a navyše tu pekne vidieť, ako ten objektív kreslí...
Odpovědět0  0
mamma mia ­- myslím teraz ten proces, obrázok je pekný... :)
Odpovědět0  0
bedo. (844) | 10.3.201421:45|img 6047
krásne svetlo, priestor aj nálada
Odpovědět0  0