Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně
Komentáře od Bubima (2)
Bubima (532) | 13.3.201621:21|-**-
Stejné kecy, stejní lidé, tak proč ne stejné reakce Nebudu přece jako ty čekat až vyroste jeden hříbek. Zkus fotit pěkný holky a nemusíš chodit na houby. No každý jsme na něco jiného.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 13.3.201620:09|-**-
[QUOTE=zeloi­]3mir: díky za nakouknutí do mé galerie :­) Jajda už opravdu špatně vidí ­- na dvou fotkách je vážně stejná póza. Bodejď by ne, když je to stejná fotka, jen v barvě a pak převod do BW. To by bylo divný, kdyby ta póza byla jiná. A na té třetí je póza sice podobná, nicméně není stejná. Bubina: já se nikdy nepovažoval za portrétníh fotografa a ani to nehodlám měnit. Cvakám všechno a občas i ten portrét, ale nehodlám shánět modelky, takže to klapne pouze když se nechá ukecat menželka. Pokud někdo přihodí nějakou kritiky , potažmo radu, tak jsem za to rád a nekopu kolem sebe jako raněná lama. Jinak jsem rád, že se ti ten můj amatérský portrét neportrét líbí. Je to focené ještě ultrazoomem. Takže žádná investice do drahé techniky :D :D :D­[­/QUOTE­]Já tu pochvalu myslel opravdu, jelikož moc dobře vím co je k tomu zapotřebí, nevím co máš zase proti tomu. Asi nemá cenu se tady s někým dohadovat a to o čemkoli, tak dobře....
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 13.3.201614:29|-**-
Nevím proč bych měl špatně kritizovat, mě se to líbí, tak co?? Já vidím to pěkné a nějaký zlomený nehet mě je celkem fuk. Není to žádná reklama na manikúru, ale celkem hezký portrét mamince i do alba.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 13.3.201613:40|-**-
Že se tak rád hrabeš ­/PODLE SEBE ­/ ve sračkách, asi jsi na humus zvyklý z domovských stránek, ty VESELÝ mladíku. Tvoje poslední fotka je zcela normální portrét a je ­/ podle mého ­/v celku dobrá, ale proč si myslíš že jiná než ­" sračka ­" kterou dokážu já. Dost jsi se naučil , na př. jednu pózu dát sem 3x. Začínáš se mě líbit. Zítra můžeš pokračovat.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 13.3.201611:22|-**-
Nejsou náhodou ty tvoje komentářem tak trochu proti zdejším pravidlům? Texty s půvabnými VÝRAZY si mohu dát dohromady s tvými uměleckými výrazy v obrazech. Jde to tak nějak z tvého nitra. Pokus se tvým skutečným uměním, které patří jenom sem, naředit to co sem dávám já a pomůžeš tím tvým kamarádíčkům zmírnit zažívací potíže. Určitě se po dovolené vrátím a dám se podle mě slušné fotky, jako obyčejně takové, kterým rozumí minimálně 60% zcela obyčejných lidí a nejen 5 % populace, možná vzdělaných kritiků, mezi ně ovšem nemůžeš patřit, ty EXCELENTNÍ HOVADO.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 12.3.201611:48|Bw
Nevím proč bych měl být omezen, proti druhým, v počtu fotek . Jsem nadšený a chci se zlepšovat. Chybami se člověk učí a proto stále studuji. jsem ochoten přijímat i kritické komentáře a hlavně použitelné rady od zkušenějších, ale nikoli neadresné a nekonkrétní bláboly, ty nikomu nepomohou. Budou­-li někdy nějaké konkrétní a použitelné rady, jak konkrétní fotku vylepšit budu se snažit tuto chybu neopakovat. J
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 12.3.201610:53|-**-
[QUOTE=Petr Pánek­]Dobrý den pane Bubino. Já nevím, ale to čím zahrnujete Galerii, to je myšleno opravdu vážně? Pokud ne, tak v pořádku. V opačném případě.... Co si tak něco málo přečíst o kompozici, zpracování? Je mi trochu líto těch hezkých modelek, které se ocitají v prapodivně zozpatlaných kolážích. Ano, pokaždé se nezdaří. Ale pak je tlačítko ­"delete­". Viz poslední fotka......­[­/QUOTE­]Těší mě váš názor, je to ovšem váš názor a nebo někde vyčtený, to je ale v celku jedno. Delete asi používáte stále, protože jste ještě ani jednu svojí fotku neuznal jako natolik dobrou, aby měla tu čest vaší tvorbu reprezentovat ve zdejším uměleckém seskupení. Já mám svůj názor a jako autor si mohu myslet co chci i když si vašeho názoru vážím. Nic se ovšem nemění na tom, že budu dále experimentovat, protože to je právě to co mě baví a to včetně názorů zdejších umělců. Ti však většinou nejsou schopní udělat v průměru jednu fotku za den, kterou by byli schopni zveřejnit a to ani s tak velkými profesionálními znalostmi a zkušenostmi, které zde dávají na obdiv. Asi tito mistři používají, jako vy sám, často zmiňované tlačítko delete. Tak to jsou opravdu borci, když vyrábí obrázky, které se nelíbí ani jim samotným. Co si mohu o nich myslet ? Ano je to náhoda, když se jim něco povede, jako mně. Ono vědět, že nic nevím, neznamená že vím alespoň trochu něco víc, že???
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 11.3.201616:38|-**-
To vypadalo jako cink.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 11.3.201614:43|Bw
[QUOTE=3mir­]Ale tohle, to je opravdu veledílo. Ta JPEG komprese je naprosto dokonalá a opravdu vyžaduje cit hodný mistra. Až budu velký, chtěl bych to umět alespoň podobně :­)­[­/QUOTE­]Ty neuděláš ani trochu podobnou, dovedeš jenom plácat nesmysly.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 11.3.201613:25|-**-
[QUOTE=3mir­]Co se vám, nelíbí na mé pochvale? Mi se ta fotka líbí úplně moc. Hloubka ostrosti je naprosto super a je super, že je vidět ta lukrativní a krásná lokalita. Bez ní by to nebylo ono. A to zpracování je naprosto úžasné a podtrhuje krásu modelky :­)­[­/QUOTE­]Jak myslíš, jestli vúbec.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 11.3.201613:17|-**-
[QUOTE=David H­]Líbí se nám to všem :­) Krásné foto.­[­/QUOTE­]Nemluv za všechny. Důležité je že sem ke mně pořád chodíš, tak asi tobě ano, přece nebudeš zbytečně ztrácet svůj čas.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 11.3.201613:12|-**-
[QUOTE=janigajoska­]­[QUOTE=Bubima­]­[QUOTE=3mir­]Ta hloubka ostrosti je úžasná. Úplně zírám, jak se to mistrovi povedlo. Klobouk dolů :­)­[­/QUOTE­]Zase jsi někde něco vyčetl? Nezapoměň, že já jsem autor a co udělám, tak je na mé fotce svaté a může nebo nemusí se ti to líbit. To je tak jediné co s tím můžete udělat.­[­/QUOTE­] Jarku,proč se vůbec s těma buranama zahazuješ??? Jejich smysl pro krásu byl už od mládí pěstován v kravíně,na jedné straně kopa hnoje a na druhé jen sličné pozadí krav a ty bys po nich chtěl,aby pochopili krásu žen a děvčat??? NEMOŽNÉ:­-­)­)Kantoři je sice naučili číst,ale myslet už ne.To by byla jen ztráta času u někoho,kdo do vínku nedostal IQ ani houpacího koně:­-­)­)Proto jim ani nelze vysvětlit,že HO velká,či malá,je jen MOŽNOST A NE NUTNOST.Naopak fotící,co vlečou modelku na lukrativní a krásnou lokalitu,aby potom z pozadí a okolí udělali barevnou mazanici čehosi nedefinovatelného asi považují za génia:­-­)­) M,ěli by nám tu definovat přesné parametry té HO,umělci portétní fotografie:­-­) Nad to hrůzou 3mir se směju ještě dneska:­-­)­):­-­)­)­[­/QUOTE­] Pepo a co budu dělat, když ještě ryby neberou. Tady vím jakou návnadu nalíčit. Zaberou na všechno, je to sice nuda, ale lepší než nic.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 11.3.201610:29|-**-
Pro tebe udělám všechno. Něco určitě najdu.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 11.3.20169:02|-**-
[QUOTE=3mir­]Ta hloubka ostrosti je úžasná. Úplně zírám, jak se to mistrovi povedlo. Klobouk dolů :­)­[­/QUOTE­]Zase jsi někde něco vyčetl? Nezapoměň, že já jsem autor a co udělám, tak je na mé fotce svaté a může nebo nemusí se ti to líbit. To je tak jediné co s tím můžete udělat.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 10.3.201622:32|-**-
[QUOTE=3mir­]To Jaroušku není vůbec třeba. Každý ví, že jsi mistr a já jen obyčejný mazal. Tak mě nikdo stejně nebere vážně :­)­[­/QUOTE­]Nesmutni, budeš taky jednou díky mým skvělým fotkám a svým komentářům mediální hvězda. Máš dobře našlápnuto proto nezoufej a uvědom si, že jenom tréning dělá mistra.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 10.3.201621:17|Bw
[QUOTE=David H­]Tak tahle je úplně ­'best of­'. Je dobře, že nechybí tvůj podpis. Ten je nejdůležitější. I když v tvém případě již trochu zbytečný. Rukopis autora je znát a na první pohled je vidět, že se jedná o dílo mistra. Bravo :­)­[­/QUOTE­]Mistře tak udělej v IR lepší.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 10.3.201620:24|-**-
[QUOTE=3mir­]Když začal Jarda na digimanii prezentovat svá díla, tak tvrdil, že fotky takto upravuje, protože se to tak ­"modelkám­" líbí a že to tak dokonce vyžadují. Nikdy jsem neviděl komentář jeho ­"modelky­", která by se nad jím upravenou fotografií rozplývala. Po nějaké době otočil a začal tvrdit, že je upravuje proto, že to tak vyžaduje ­"odborná veřejnost­". Rád zmiňuje odborníky na fotopartě. Opět jsem neviděl, že by jeho fotografie na fotopartě masově chválili. Tu a tam dá pár stejných lidí nějaké smajlíky... Poslední dobou říká, že je upravuje proto, že se učí a že ho to baví. Ovšem kritiku nesnese. Jo, pokud se najde někdo, kdo ho nezná a popíše mu přesný postup, jak má něco udělat, tak to ještě zkousne. Ale stačí napsat, že se fotografie nelíbí a spustí se snůška nepěkných slov a závěrečné poslání do prdele. Takže pozor! Pochvaly jo, ale kritika ne! Tu Jarda nesnese!!!­[­/QUOTE­]Díky za můj ucelený profesní životopis posledních let, ani já bych to lépe nenapsal. Jsem rád, že mám takového fanouška. S tím se zde nemůže vytahnout asi nikdo. Jenom bych ještě prosil čtenářům napsal odkazy na tu věcnou kritiku a to poslání do prdele a myslím, že to potom bude již perfektní.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 10.3.201619:01|-**-
[QUOTE=zeloi­]postprodukce přece patří k fotce ­- prostě ovlivňuje výsledek. Jinak mně se tahle líbí. TK je fajn, póza se mi také líbí, příjemná slečna s milým úsměvem. Docela mi vadí ta brutální vinětace, ale to je subjektivní. Možná mi k té jemnné slečně trochu nepasujou ty masivní hoodinky, ale to je jen pocit. Jinak tohle podle mě není průser. :­) Ale portrétům nerozumím ­- zkoušel jsem jen párkrát.­[­/QUOTE­]Když si profík nechá udělat firmou postprodukci, je stále autorem a honorář za autoská práva náleží pouze fotografovi a nikdy grafikovi. Tak že postprodukce je zcela něco jiného a pokud to fotograf ovládá , tak je to práce apeníze na víc. Pokud si necháš fotku vytisknout z karty ve fotolabu, vždy ti to upraví při tisku a nebo již aparát nastavený na automatiku. Tak co je postprodukce? Pokud si nechceš hrát, tak ani nemusíš, dáš to na automatiku a je vymalováno.Ta vinětace je záměrně, je to na zcela bílém pozadí dodělané ve PS. Plechovka černé barvy přes celou vrstvu a potom gumou vymazano to co má být vidět.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 10.3.201616:50|-**-
[QUOTE=borick­]Přeji hezký den, dělíte sice moc hezké fotky, ale proč musíte pořád všechny fotky cpát na digimanii???­[­/QUOTE­] To slovo ­"CPÁT­" se mě vůbec nelíbí jako váš sarkazmus , ale dobrá. Tedy přímo. Proč? protože mohu a neporušuji žádná pravidla.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 10.3.201616:31|-**-
[QUOTE=3mir­]Jestli umíš fotografovat, proč se nepochlubíš??? Zatím to vypadá jen na ty lži :­)­[­/QUOTE­]Tak co je na této, podle vás špatné fotce špatného, nemyslím postprodukci, o té jsem se nikdy nehádal.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 10.3.201614:42|-**-
[QUOTE=3mir­]­[QUOTE=Bubima­]­[QUOTE=3mir­]Jo, to je dobrá taktika...­[­/QUOTE­]Já a Janiga, ty a David s velkým H. No jenom vy dva zvyšujete sledovanost opravdovým uměním. Bude mě asi po vás dvou smutno.­[­/QUOTE­]Zase jen pohopouhé lži. Umíš Ty vůbec něco jiného, než jen lhát?­[­/QUOTE­]Určitě fotografovat.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 9.3.201623:09|-**-
[QUOTE=3mir­]Jo, to je dobrá taktika. Jenže to by se opravdu nikdo nesměl chytnout. Bohužel se občas někdo nachytá a pak to od něj schytá. Já rád těmito diskuzemi poukazuji na jeho povahu, na jeho lži, bláboly atd. Jeho výtvory ­(fotografiemi se to snad ani nedá nazvat­) mě vůbec nezajímají. Na Photoextractu mě zablokoval, abych na jeho nesmyslné kecy nemohl reagovat a poukazovat na jeho lži a povahu. Tady mu to bohudík nejde. Tak si ostatní alespoň počtou a pak nemají chuť mu cokoli psát. Každý pochopí, že to je arogantní hovado :­) Teda až na jeho dvojče Janigu :D­[­/QUOTE­]Já a Janiga, ty a David s velkým H. No jenom vy dva zvyšujete sledovanost opravdovým uměním. Bude mě asi po vás dvou smutno.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 8.3.201622:51|-**-
[QUOTE=David H­]Asi tak, je mi u prdele, co ty si o mě myslíš a je ti do toho kulový. Ale na rozdíl od tebe tady neobtěžuju takovým balastem jako ty, kdy v poslední době 1­/3 fotek v dm jsou jen mazanice od tebe. Nastesti skoro ve všech ostatních webových galeriích jsou o dost přísnější limity. Jestli si myslíš, že o ty tvoje pseudofotky někdo stojí, tak se pleteš, NESTOJÍ!!! návštěvnost je tam, kde jsou komentáře, lidi se akorát baví tim, jakýho ze sebe dobrovolně děláš KAŠPARA­[­/QUOTE­]Omyl já ty kašpary tady chytám, a není to žádný problém. Jsou dost namyšlení a hloupí, tak se ani nemusím moc snažit. Jěště pár sprostých slov a myslím, že se mě to přestane líbit. Doporučuji další korespondanci alespoň bez vulgarismů.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 8.3.201617:32|-**-
A pořád dokola, nic nemáš a ani to neumíš.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 8.3.201615:58|-**-
[QUOTE=David H­]18 fotografií z celkových 48 na titulní stránce je Made In Bubima, to už si tady člověk připadá jak když zabloudil do nějaké Bubimovy osobní galerie kterou autor ještě nestihl protřídit.. Prostě recyklace furt dokola a když už není co, tak se vezmou pár let staré fotky a zrecyklují se znovu a znovu!­[­/QUOTE­]Pro vás není potřeba nic třídit, vy se na to budete vždy dívat jak dnes, tak i zítra a možná i pozítří. Jenom musím fotky přeházet jako se přehazuje zboží v supermarketu a výsledek bomba. Diváci jako vy, se opět hrnou.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 8.3.201615:46|-**-
Mě nemúžeš nastrat, jenom se nudím a čekám na jediný tvůj skvělý portrét. Možná nemáš v úmyslu házet perly........Co???
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 8.3.201614:30|-**-
Málo sleduješ, to už dávno prošlo, budeš muset rychleji a podrobněji prohlížet.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 8.3.201613:54|-**-
Opakování je matka moudrosti, máš to v telce pořád. Tak se učím zatím měnit úpravu a pokud to i podle vás, jistě odborníkú v teorii co se úprav portrétů týče, nebude OK, nedá se nic jiného dělat než zkoušet a zase zkoušet. Až to bude dobré, nechám toho a začnu zase zkoužet jinou variantu, tak ani v tomto případě o moje, tolik sledované experimenty nepřijdete. Co se týče množství mých fotek, dodržuji stanovy a sned jednou i vy sami budete více fotit a nabízet kolegúm něco jiného než vaše úspěšné a 1000x odzkoušené úpravy, aby se poměr zlepšil ve váš prospěch.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 1.3.201613:01|jaro u rybníka
Tady nejde o kvalitu fotek, ale většinou jen o reakce podle vzoru, jak se do lesa volá.......... Já bych použil nižší clonové číslo a ty čtyři rákosové květy bych vzal proti obloze, ovšem to by tam musel člověk být a posoudit to v reálu. Od stolu to je jenom osobní blábol.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 27.2.201623:05|-**-
Díky, ale kdo si to má všechno pamatovat. Pokaždé se něco najde, tak je i zbytečné si to pamatovat. Dle klasika, stačí vědět že nic nevím a sám jsem tady poznal že se musí poděkovat a dát všem za pravdu. Víc hlav víc ­" ROZUMU "
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 27.2.20169:48|-**-
Jde hlavně o to jakou mám náladu a jak moc chci experimentovat. Určitě nemám v úmyslu fotku cvaknout a i když je dobrá již z aparátu, si s fotkou nepohrát. Potom se možná znehodnotí, ale nenudím se.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 25.2.201612:14|-**-
[QUOTE=3mir­]Nemůžu přeci přestat psát. Co bys tu pak dělal? Vždyť už jsem zůstal jediný, kdo Ti něco píše. Co bys pak dělal? Takže ne, nepřestanu Ti psát už kvůli Tobě. Těším se, co zas napíšeš za blbost. A ještě více se těším na Tvé mazanice. Tak šup šup k počítači a zase něco vypoť ;­)­[­/QUOTE­]To se mě ulevilo, měl jsem strach že přijdu o posledního diváka. Díky za tvou nekonečnou toleranci a trpělivost k mé jistě nevkusné až přímo příšerné tvorbě. To že jsem dokonce i sebekritický jsem dnes získal i díky tvému několikaletému odbornému vedení. Tak míček je na tvé straně...
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 25.2.20169:53|-**-
Tak jsem se nemýlil, nevím jak si můžem dopisovat , když jseš zablokovaný, snad je otázka i pro trotla dost čitelná. A dej mě už konečně pokoj, nebo tě opravdu zablokuji a budeš mít po tvé nejoblíbenější zábavě.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 24.2.201619:22|-**-
[QUOTE=3mir­]To jsem rád, že si vedle sebe necháváš své oblíbené blbečky, kteří obdivují Tvé mazanice a že jsi mě zablokoval. Nechtěl bych patřit k takovým trotlům, kterým se Tvá díla líbí :­)­[­/QUOTE­]Jak takový zablokovaný trotl si může se mnou dopisovat?? Jinak ti, kterým se moje ­" neobyčené ­" fotky líbí, ty tady prostě jsou, a k nim tu osobně nechávám zvláště vybrané trotly pro zábavu.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 24.2.201617:35|-**-
[QUOTE=3mir­]Já jen provokuji. Mě Tvé kecy totiž vůbec nezajímají. Protože stejně vždycky meleš hovadiny a lžeš jak když tiskne. A když na jiném místě někdo upozorní na Tvé lži, tak jeho komentář smažeš a komentujícího zablokuješ, aby se nikdo pravdu o Tobě nedozvěděl... ;­)­[­/QUOTE­]No ty musíš být můj velký oblíbenec, že jsem tě ještě nezablokoval. Neraduj se nejseš, ale blbečky si nechávám abych vedle nich vynikal.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 24.2.201613:59|-**-
[QUOTE=3mir­]Jeden pán, na jiném místě měl dobrý dotaz. Cituji: ­"Dopatlaná ragbistka?­" :D­[­/QUOTE­] Ten pán nepsal otázku, ale provokuje a tebe zajímá co? Taky nevíš a nebo provokuješ. V každám případě by i jiný idiot vymyslel svůj vlastní dotaz. No jó, asi nemáš mezi blitím čas přemýšlet. Už jsi byl u toho doktora??
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 31.1.201623:05|tak pojedem??
BYCH SE MOC NERADOVAL, TO JE FOTKA TRÍ ROKY STARÁ.
Odpovědět0  0
Prima hodnocení, možná dva z porotců jsou mimo mísu. A pořád ti samí, když se vám to nelíbí, tak se na moje fotky nemusíte dívat, lepší to již nebude, to vám slíbit mohu.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 7.1.201620:23|Diriguji VLTAVU
Modelka byla takových 30 metrú u protějšího břehu a řval tam vodopád. Je to náhodná momentka a stejně by nic neslyšela.
Odpovědět0  0
[QUOTE=Pavel63­]Hvězdičky dávat nemůžu, tak chválím aspoň slovně. Moc pěkná atmosféra, úplně jak z verneovky. Líbí se mi i přítomnost těch lidí, jakoby tvořili součást neznámého, tajemného příběhu. Hezké.­[­/QUOTE­] Díky, jsem rád, že se někomu jeví jako zajímavé. Ona celá historie tohoto hradu je zajímavá ­[url­]http:­/­/www.castles.cz­/hrad­-zboreny­-kostelec­/­[­/url]
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 21.12.201518:54|Pobřeží
Opravdu něco tak nádherného jsem ještě nikdy neviděl. Kdy jsou v přírodě takové kouzelné barvičky a ta vyžehlená voda?? Škoda, že zde většina vyžehlenou fotku nesnáší, ale mně se to líbí. Rámeček, no ten se opravdu povedl. Skvělá práce.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 16.12.201517:35|-**-
[QUOTE=rkucer­]Z odpolední vycházky na psychoterapeutickém pobytu v sanatoriu?­[­/QUOTE­] Díky za odborné posouzení a určitě užitečnou radu ke zlepšení fotografií v IR spektru. Já na ní, jako vždy kašlu, ale kolegům to jistě příjde vhod. Určitě se ­"pan Fotograf ­" nepsal s tak obsáhlou a věcnou radou zbytečně a proto věřím, že obdrží mnoho poděkování , ovšem nejlépe přímo na jeho profil, aby se sem ješte vešly nějaké další a hlavně použitelné rady.
Odpovědět0  0
[QUOTE=GuBa­]Jo chlapče, zas jeden kolega co Ti napsal pravdu !! Blbý co ?­[­/QUOTE­] Zato u tebe se s modelkami dveře netrhnou. Ty vlasně modelky nefotíš, tobě určitě vyhovují kříže. Jseš předvídavý, možná to budou brzy archivní a tvrdě zakázané fotky.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 13.12.201520:19|nad městem
Jestli ti mohu poradit, podívej se na fotky : ­[url­]https:­/­/500px.com­/flow­[­/url]
Odpovědět0  0
[QUOTE=Kefalín­]Váš dosud nejlepší portrét zde na Digimánii! Snad jen malá poznámka: Modelka měla věnovat více času své úpravě vizáže tak, aby ji nečuměla sláma z tlamy. :­-­)­)­)­[­/QUOTE­] To nabízí úplatek za lajky....
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 30.11.201512:04|Cvičák
Nevím proč zrovna já bych měl z každé momentky dělat umění. Nikdy jsem umění dělat nechtěl ani nedělal. Dělám vždy jen to, co se mě líbí a jak víte nikdy si ani neberu, možná i k mojí škodě, žádné rady k srdci. Taková blbost s trávou je největší blbost co jsem tady kdy četl, no i mistr slepne , co??? A takové podobné blbosti asi budou u každé rady. U slušné fotky, na rozdíl od jiných skupin, nikdo, mimo místní ­"kamarádíčky­", moc chvály neuvidí. Pozoruji, že je zde jakési RVHP.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 28.11.201512:55|-**-
[QUOTE=kultus­]Komu by vadily rukavice, kdyz je ta fotka uplne rozmazana. V kosi by se vyjimala lepe ;­)­[­/QUOTE­] Ty umělče, kup si brýle , jinak jak vidím, musíš všechno ostřit na nekonečno.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 27.11.201521:13|-**-
Kdyby někomu u odborného fotografického hlediska vadily ty rukavice, tak je to momentka z dětské besídky a rozdávaly se sladkosti.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 18.11.201510:08|-**-
[QUOTE=kultus­]aaa mistr se dal konecne na krajinarinu :D­[­/QUOTE­] Mistr fotí všechno, nevím, že bych někdy napsal o nějaké specializaci.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 1.11.20158:47|-**-
[QUOTE=David H­]No, jednou jsi mi psal k jedné krajince, že je to vlastně úplně jednoduchý, a že by to tak vyfotilo i dítě. Na téhle fotce ale taky hledám něco víc, aby to nebyl obyčejný cvak, ale nic takovýho nevidím. Od takového fotografa, jako jsi Ty, bych přece jen čekal něco víc :­)­[­/QUOTE­] JÁ BYCH ZASE OD MOMENTKY VÍC ANI NEHLEDAL.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 15.9.201510:52|-*-
[QUOTE=paulok­]Tato křečovitá poloha nártů překrásné dívčiny snímek dosti moc kazí A ten plevel u zdi a rozpadající se omítka s kameny, také tomu moc nepřdá To nešlo vybrat krásnější prostředí ?­[­/QUOTE­] Nártů jsem si nevšiml, nejsem znalec anatomie a jinak omítku plevel a kameny jsem opravdu hledal dlouho. Asi tady nemá cenu vysvětlovat záměr kontrastů.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 14.9.201519:21|-**-
[QUOTE=Atimos­]Když nežehlíš a neděláš mrtvolné skvrny na pokožce, tak je to pěkné...líbí se mi dívčina i fotka.­[­/QUOTE­] Díky, to víš pořád nemám tolik volného času abych se nudil.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 9.9.201520:08|Kytice
[QUOTE=Casper001­]Hezký portrét... jen ten výraz mohla mít trošku ­"tajemnější­" ;­)­[­/QUOTE­] Mohla, ale není to žádná herečka ale jenom normální holčina z ulice.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 31.8.201514:31|-**-
Sekce momentka je na jiných stránkách, opravil jsem tedy co se dalo, ovšem zase budou provokovat chybohledači s matláním. Alespoň bude zase sranda. Jinak lze dát tři fotky denně, tak není problém se zahlcením. Ono pokud se vyfotí strom na rovném poli a ještě pro jistotu v BW, nemůže být tady problém a když je tam ještě chcíplý potůček, tak je to určitě super.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 27.8.201514:07|Slimák
A ukradl budku. HLEMÝŽĎ BUDE PLAKAT.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 18.8.201516:17|Neklidné moře
No mě se to líbí, protože je to hezké.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 18.8.201515:09|Neklidné moře
Ahoj Mirku, tady opravdu nevím co bych odpověděl .Myslím si, že líbí či nelíbí je o pocitech a ty se prostě zdůvodnit nedají. Lze zdůvodnit pouze dobrý či špatný. J.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 16.8.201511:48|Prašná...
Ahoj, na první pohled je vidět, že tento objektiv s tímto použitým clonovým číslem není to pravé, je tam hotspot. Zkus jinou clonu, bývá to někdy lepší. Hotspot se projevuje v infrafotografii jako nažloutlý flek uprostřed snímku.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 13.8.201512:05|Dlouhozobka
Nyní sám vím, jak je to obtížné zachytit. Dobrá práce.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 13.8.201512:03|ještě jednou
Ostřil jsem to přiblížením aparátu na ruční ostření, neměl jsem nic po roce. To zvířátko přiletělo poprvé a je to jenom náhoda.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 12.8.201512:12|Dotaz....
Děkuji. J.
Odpovědět0  0
[QUOTE=David H­]No vidíš, jak to jde!­[­/QUOTE­] DAVIDE, SICE TO JDE, ALE VĚTŠÍ NUDU JSEM TADY JEŠTĚ NEZAŽIL. Nudí se i moji věrní. Tady mají sledovanost jedině mordy a nebo kladná hodnocení zase jenom klasické , generacemi a léty praxe odzkoušené, bezchybné blbosti od účastníků zájezdů.
Odpovědět0  0
[QUOTE=David H­]Celkem dobrý, osobně bych asi preferoval klasické ČB.. a nějakého hřebce venku­[­/QUOTE­] Nebyl jsem tam fotit, ale dovézt kamaráda na exkurzi. Jiný aparát jsem neměl po ruce a IR je na pevno. Co se týče koní byli jenom uvnitř.
Odpovědět0  0
Beru, máš pravdu. Na to nemohu nic podotknout. Levá strana padá dolů do prava a pravá dolů do leva. Je to širokým sklem. Také mě není jsné proč je nutné rovnat geometrii, jsou případy, kdy to záměrně přeženu a to bych se jenom tak přesvědčit nenechal. Pokusím se tu fotku do zítra předělat .
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 10.8.20158:56|PRAHA
Jak stále piši, hledáte jenom chyby a to jakékoli. Ano je to fotka novější a jelikož jsem tušil, že obrázku na tomto odkazu, díky vašim kydům, stoupne sledovanost, dám tam něco zajímavějšího z novějšího focení. Mimo to se dá předpokládat, že při mém experimentování se fotky vylepšuji.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 9.8.201522:49|PRAHA
[QUOTE=Dan7­]Ten člověk je geniální! Publikuje fotku na digimanii měsíc před jejím vyfocením. Teda po přehrání fotky :­)­[­/QUOTE­] To si dlouho hledal špatnou fotku, když jsi šel skoro 60dní zpět a to sem dávám postupně všechny fotky co nafotím. Když se ti zrovna nelíbila, tak jsem pro tebe dal jinou, asi jsi sám lepší nenašel.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 9.8.201522:30|PRAHA
Nic jsem nesmazal a jestli jsem tam dal jinou, tak se nic nemění, všechny moje jsou přeci mazaniny. Jelikož ir záření není vidět, tak nevím jak můžeš hodnotit to, jak já to vidím . Ovšem jestli je tam chyba tak ji konkretizuj. Tvrdím, že nemají chybu. Ovšem nemusí se líbit nikomu. Bavíme se o chybách.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 9.8.201519:20|PRAHA
Ovšem že bezchybné, nebo to v IR tvoje oko vidí jinak. Jinak že jsou dech beroucí jsem napsal kde? To jsou jistě jenom tvoje kopečky.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 9.8.201515:58|PRAHA
[QUOTE=zeloi­]Co tu chceš? Netvrdil jsi, že si píšeš jen pod svýma fotkama? Tak se toho drž a nespamuj. To už jsi na tom tak špatně i s pamětí ­(nejen s očima­), že nevíš co hlásáš, ty vyhlášený portrétisto ? PS: Já se za turistu považuji, takže mě nenasereš, patlale. Já si na umělce na rozdíl od tebe nehraju. :D :D :D­[­/QUOTE­] Já nehodnotím fotky turistů, jen konstatuji pravdu. Mimochodem ty nemáš co patlat, jelikož u tebe je to jistě umění. Pokud bude brát někdo moje ir fotky do huby, tak se ozvu. Ty jsou totiž bezchyné.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 9.8.201514:57|PRAHA
[QUOTE=David H­]Sestava kamarádíčků se poplácala po zádech, tak to mám radost! To by zvládl i nezkušený portrétista :­)­[­/QUOTE­] Jinak je jasné, že to nebyl automat, ten by nedělal takovou hovadinu na krajinku dávat takovouto clonu. Jinak, když někdo nemá zkušenosti, tak se nenazývá portrétista. Nezkušený portrétista je pořád jeno cvakal , nebo si tak maximálně může myslet že je krajinář, ale je jen turista, třeba i s mobilem.
Odpovědět0  0
No jednou se podaří, když panbůh chce i motyka spustí. Ono se na ní muselo kliknout, je jediná co se může a vlastně musí rozkliknout aby byla vůbec vidět. Jinak musíš uznat , že jenom blbec se na ní musí dívat několikrát aby ji pochopil, ale zase tolik méně chápavých zvědavců tu ani být nemůže. Jinak 4 komentáře za cca. 6000 shlédnutí ie pro tebe opravdu super průměr. Myslím, že tady jsme se již pobavili a chce to zase jít k další fotce.
Odpovědět0  0
Kdyby jsi nebyl takový simpaťák, tak to celé smažu, ale mimo poučení bych přišel o tolik hřejivých slov, které mě povzbuzují v mé další tvorbě. Jenom jedna prosba , dej sem ještě jednu fotku, ať vidím tu bombu sledovanosti, když jenom jedna tvá má větší sledovanost než ty moje dohromady. Opravdu to bude ponaučení, jak na reklamu.
Odpovědět0  0
Ten chudáček jsi jenom ty. To, že jsi mistr světa by jsi zatím opravdu těžko dokazoval. S jednou patlaninou, když na nic jiného nemáš a bude to zřejmě úplně nejkrásnější obrázek co jsi stvořil. Máš však kliku, že si to uvědomuješ a nahradil jsi fotografie dobrou a užitečnou kritikou.
Moje fotky se nemusí líbit každému, ale třeba se lidé pobaví a to protože to dělám pro zábavu. Umění jsem nikdy nedělal ani nechtěl, nevím co mě to někteří podsouvají za nesmysly.
Jinak jsem rád, že si pro mne jseš ochoten vždy udělat chvilku. Snad se najdou i další. Hezký den.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 5.8.201522:57|-**-
Tak proč na moje mazaniny pořád lezeš, když se mě něco nelíbí , jako třeba tvoje umění, tak tam nelezu a mám klid. Nějak mě takové umění ani nechybí. Přeštu si nové kydy a jdu dělat v klidu další mazaniny. Vždycky se někdo z taky umělců najde, aby mě pobavil.
Odpovědět0  0
A jaká je tvoje kvalita fotek? Ty nemáš ani pod čím si psát chudáčku, je tě mě opravdu líto. Možná jsi sis nevšiml, že tady mám další fotky a ty pořád nic, prostě nestíháš. Jseš ubohý kecal a mlátíš jenom hubou a k tomu na místě kde to mimo mne nikdo nečte. Jsem jediný tvůj čtenář, ale nepřestávej spisovat , bavíš mě.
Odpovědět0  0
To že si dopisuji pod vlastním obrázkem, znamená jen že se nudím a nikoli, že jsem naštvaný. Jinak patlal možná jsem, ale dokáži udělat potlaninu s obrovskou sledovaností, což se každému nepodaří. Poradím zadarmo jak na to. Chce to sice hodně odříkání ale výsledek stojí za to.
Odpovědět0  0
Kdybych se někdy sám někdy někdy nazýval mistrem, nebo někdy někde hodnotil konkrétní umělecké dílo prosim o zprávu kde. Ulrichu dokážeš jedině kecat blbosti a nedokážeš ani někoho nas..t. Kup si mobil a začni na něm mačkat ukazováčkem takovej čudlík. On ti to, co s toho samo vyleze, zde někdo určitě olajkuje.
Odpovědět0  0
Tak jsem se konečně podíval na fotky mých kritiků, no měl jsem to udělat dříve než jsem cokoli napsal. Odpověděl bych třemi slovy, ovšem mohl jsem to tušit. Konečně jsem viděl mistrovská díla, jsou to tak zajímavé obrázky, že to dokáží jen opravdu zkušení fotografové a nebo i hodně sečtělí kritici. Již věřím, že na ně nemám a nikdy nemohu dosáhnout tak vysoko. A to p.Ulrichovi na to stačila jediná fotka a už pindá.
Odpovědět0  0
[QUOTE=Ulrich­]­[QUOTE=Bubima­]­[QUOTE=Ulrich­]Reakce pana Bubimy na negativní komentář k této fotce na jiném fotoserveru ­"Pravda, taky jsem zjistil divně žlutou trávu, oranžový obličej, nějak divně modré nebe, ty koleje mají taky divnou barvu a vůbec je to barevně zcela mimo realitu, no tak jsem se opět neztrefil a nejde to bohužel hned smazat.Jinak je to foceno za plného poledního slunce, jindy neměla dívenka čas, tak aby nemusela mhouřit oči, je to v kontralightu.­"[­/QUOTE­] A co kdyby jsi napsal jak ten negativní komentář celý zněl. T­- K­- E­- ­- Karel Kadaník pěkná , zaom 80 ­-trochu divně šedivé paže...­[­/QUOTE­]Je úplně jedno, k jakému komentáři se váže Vaše odpověď. Jde hlavně o ­"reakci­". Jen jsem chtěl ukázat, že na jednom místě kopete jak malé děcko a na jiném místě si vymyslíte historku o tom, jak jste se spletl. To jen dokazuje Vaši neschopnost nejen v oblasti upravování fotografií, ale i v oblasti vymýšlení si obhajoby Vaší neschopnosti. Pokaždé si vymyslíte něco jiného a pokaždé jsou to jen bláboly senilního důchodce, který už neví, jak by se zviditelnil...­[­/QUOTE­] Já se neptřebuji obhajovat a již ani zviditelňovat. Píšu si jenom pod svoje fotky a jenom se tady nebo na jiných stránkách, kde jsou většinou krajinkáři, bavím. Díky takovým jako jsou tito mistři obrazu, se mě to opravdu velmi daří a těším se na každý nový komentář. NIKDY NEZKLAMETE
Odpovědět0  0
Já nevím co vám brání napsat abych se podíval na fotky někohu z pindalů a poučil se . Rád se vyjímečně podívám na fotky někoho jiného.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 5.8.201513:13|-**-
[QUOTE=kultus­]Ne diky, IR mne vubec nebere, nelibi se mi to a komentovat to nebudu. Mozna proto, ze u takove fotky je to fuk, ale u portretu je to skoda vis...tak se snaz :D­[­/QUOTE­] Tak tebe nebere IR ani portréty , tak tě bere jenom hodnotit to co tě vůbec nebere. Víš co? Pindej si tam kde tě to bere a ne do toho, o čem nemáš sám zkušenosti.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 5.8.201511:12|-**-
Zkus hledat chyby u krajinky ­" Pod splavem ­"co jsem sem pověsil včera. Co je špatně na této IR fotce??? To ovšem ty, jako krajinář nebo spíše kritik, lehce najdeš.
Odpovědět0  0
[QUOTE=Ulrich­]Reakce pana Bubimy na negativní komentář k této fotce na jiném fotoserveru ­"Pravda, taky jsem zjistil divně žlutou trávu, oranžový obličej, nějak divně modré nebe, ty koleje mají taky divnou barvu a vůbec je to barevně zcela mimo realitu, no tak jsem se opět neztrefil a nejde to bohužel hned smazat.Jinak je to foceno za plného poledního slunce, jindy neměla dívenka čas, tak aby nemusela mhouřit oči, je to v kontralightu.­"[­/QUOTE­] A co kdyby jsi napsal jak ten negativní komentář celý zněl. T­- K­- E­- ­- Karel Kadaník pěkná , zaom 80 ­-trochu divně šedivé paže...
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 5.8.20159:51|-**-
[QUOTE=zeloi­]To jsou kecy ­- jsi typický příklad zapšklého cvakala, který se cítí zneuznaný. Taky bych byl nasranej, kdybych investoval tolik peněz do foťáku a on by mé umění nikdo nechápal. A výmluvy, že sem dáváš schválně špatné kousky ti nežeru. Ty si totiž myslíš, že je to dobré a když ti někdo něco vytkne, tak začneš plácat hovadiny o umělcích, krajinkách, že takhle to mrvíš schválně atd. Soudruhu, jsi svým uměním vyhlášený i jinde, tak přestaň kecat hovadiny. Když už se oháníš krajinkama, tak v tvém podání je to opět HRŮZA. Ale jsem rád, že jsi tu ­- rád si přečtu tvé žvásty ­(ikdyž se to pořád opakuje­) a rád se pobavím na tvými veledíly. Úpravy fotek ti jdou znamenitě.­[­/QUOTE­] Tak co se týče úprav fotek, tak to opravdu neumím a nebaví mě to a fotky co mám pro zákazníky, nechávám upravovat firmou, konečně jako nejeden profík. A jenom tak zkus komentovat mojí obyčejnou fotku z procházky, kterou jsem sem včera dal. Já si komunikuji pod svými fotkamy a celkem si nestěžuji, návštěvnost je dobrá. Ty se díváš na moje, mě tvoje nezajímají. Co se krajinek týče, tak co vidím většinou tady, tak to cvakne každý i na solidní mobil, a nemusím to komentovat. Tak ještě k foťákům, na ně jsem si vydělal fotkami, to se tobě asi krajinkama nepovede a mimo to, IR fotím aparátem z aukra za 1000.­-Kč
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 4.8.201522:02|-**-
Budu muset cvaknout nějakou západovku či balíkovku, to nikdo nefotí. Ty perly sem opravdu nemá cenu dávat, na to se nikdo nechytne a to se potom nepobavím. Foťte si svoje umění, které jste fotili, již stokrát, máte to nacvičené a nic jiného tu nevidím. To budou určitě ty opravdové perly. Tady je to pro mne jak vosí hnízdo, čím větší patlanina,tím větší bzukot a sranda z keců, které stejně nejsou na nic. Snad si nemyslíte, že tady očekávám něco jiného něž žvásty radoby umělců. Za ty roky co jsem tady, jsem si nevšiml, že by tato komunita někam vystoupala, ale viděl jsem kolik lidí odešlo, protože nebylo na ty kecy zvědavé. Ovšem já jsem tu právě kvůli nim, nebojte neopustím vás. Pro pisálky mám připravené opravdové perly. Vím, že nikdy nezklamete.
Odpovědět0  0
Tak sem taky posílej svoje portréty ať se taky pobavím.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 4.8.201519:10|-**-
TO VÍŠ U KRAJINKY TO NEPOZNÁŠ, CO PŘES NÍ PŘEVEZLI. MATLEJ SI SVOJE, KDE JE TO FUK A MÁŠ TO VYZKOUŠENÝ.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 22.7.201522:48|Západovka
Tady je fajn, co tě nezabije to tě posílí. Sem tam nasyp nějakou blbost a uvidíš těch mistrů, co nemají čím fotit, ale mají hodně informací o tom co se smí a co nikoli, co je krásné a co není. Je tu prostě legrace.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 21.7.201519:44|Śpendlíci
[QUOTE=Rellik­]Myslím, že to nejsů špendlíci, ale mirabelky... A to selektivní mazání a tahání pozadí moc pěkně teda nevypadá... Možná kdybych vypil trochu tech destilovaných mirabelek, bylo by to lepší... :­)­[­/QUOTE­] Jiný kraj jiné názvy, jinak si z vlastním pozadím dělej co chceš. Nemusíš si ho mazat ani natahovat. I když by to taky moc pěkně, možná nemuselo vypadat.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 18.7.201514:57|-**-
Díky.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 6.7.201523:27|U plotu
[QUOTE=radyn­]Tak tohle má tělo i duši ! 5 x * Bubima je Pan Fotograf, to bych nevěřil... Super.­[­/QUOTE­] Tak to já také ne. Ale díky.
Odpovědět0  0
[QUOTE=GuBa­]Tuhle fotografickou hrůzu si páni z Kokořína snad ani nezaslouží.­[­/QUOTE­] Pokud věděla co je IR spektrum tak si pošmákla, a ty pokud se ti to nelíbí, se na to nedívej. A pořád ti samí znamí buzeranti . ­/ od slova buzerace, abych neurazil menšinu ­/ Martine , nic si s toho nedělej, zvykneš si. Nikdo ti tu sice neporadí , ale určitě zocelí a občas i jenom nasere.
Odpovědět0  0
[QUOTE=Martin Me2d­]To zní celkem vtipně ­(dotaz k čemu je to dobrý­) od fotografa. Pokud se Vám snímek nelíbí, je to v pořádku. Představa, že by se vše líbilo všem stejně je děsivá... Ano, padá to. Je to záměr. Klasiky je všude spousta, toto je trochu o něčem jiném. Hezký zbytek večera.­[­/QUOTE­] Nevšímej si toho, to je tady pořád. Plácají pořád to stejné a hrají si na mistry světa. Umějí zmáčknout aparát na automatiku a dají to sem, čím je fotka reálnější, tím je hezčí.
Odpovědět0  0
Jó mám ten samý filtr c C400 a bez filtrů Olympus bezzrcátko bez ničeho na full spectrum. Filtry se dávají rovnou na objektiv dle potřeby. To je super.l
Odpovědět0  0
Dobrá IR fotka, máš předělaný aparát a nebo filtr? Vypadá to na předělaný foťák.
Odpovědět0  0
Jsem rád, že se termín CV chytnul. Jinak souhlasím, fotka je opravdu ostrá, je to chvályhodný výkon.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 25.5.201515:59|Vagony HDR
Já si myslím, že každý pokus o něco jiného než jsou pohlednice je fajn. Jednou něco zajímavého přece vyjít musí. J.
Odpovědět0  0
Náhodou pro mně je tam proti Praze na focení ráj. Nikdy tam není problém sehnat modelku.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 25.5.201515:33|-**-
Myslím, že filtr na focení lidí je na nic, s tak dlouhou expozicí se to těžko zvládá.
Odpovědět0  0
[QUOTE=džejný­]Jardo, ono když jsi zapšklý vůči celému světu, tak se nemůžeš divit. Pracuju v sociální sféře, divil by ses, jak někteří senioři kvůli maličkostem dokáží ­"kvést­"[­/QUOTE­] Nevím proč já bych měl být zatrpklý víc než ostatní. Ještě předloní jsem měl oba rodiče, máma četla bez brýlí a chodila do 85 let na ryby a spala pod širákem. Toto jsou její slova. Nezapomněla co to je život a proto při porovnání ze stářím si to mohla dovolit prohlásit.
Odpovědět0  0