Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně
Komentáře od Bubima (3)
Fotka dobrá, ale co je na stáří krásného?? Již to krásné hledám 20let a nic.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 16.5.201518:12|-**-
[QUOTE=zeloi­]co to zase plácáš? Nikdo nemluví o mobilu nebo formátu fotky, ale o tom nesmyslném chcanci. No nic, tobě se prostě nesmí nic vytknout, hned kolem sebe kopeš jak raněná lama. Tak se potom nediv, že na tvoje fotky každej hází bobek. Ono je úplně normální, že na fotce chčije jako z konve a teb chlápek je suchej a hoří mu žváro. Ještě tam dodělej jak do něj udeřil blesk a od toho mu cigáro hoří....­[­/QUOTE­] Cigáro má pod kloboukem a co má být, pravě vylezl, tak nestačil zmoknout. Jestli někdo mluví o něčem či nikoli, to je snad jedno.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 14.5.201519:47|-**-
[QUOTE=zeloi­]zajímavé to je, ale asi by se mi to líbilo víc bez toho přidaného deště.... je to zajímavý chlápek i bez těch efektů­[­/QUOTE­] Máš pravdu ten člověk se dá dobře nafotit i mobilem a v JPGu. A k čemu mě to bude?.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 14.5.20159:43|-**-
Díky, škoda že jenom pro tebe.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 29.4.201514:25|-**-
[QUOTE=Rindi­]­[QUOTE=kultus­]No vidis to, proc takhle nefotis i ty modelky. Je to jednoduche, prirozene a nenasilne...staci dat dozadu zajimavejsi pozadi, trochu ty modelky nacancat a jsou z toho krasne fotky.­[­/QUOTE­]Naprostý souhlas! Žádné žehlení, přirozený milý výraz malé ­"modelky­", příjemné světlo ­- moc pěkný portrét. Jen hospodské pozadí k portrétu dítěte asi není nejšťastnější ...­[­/QUOTE­] Hospoda, protože jsem tam fotil modelku v hospodě a to dítě je jenom navíc. Jak sami píšete děti již mě celkem jdou, tak zase zpět k retuším modelek, to neumím. Jinak díky.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 1.4.20159:48|V IR SPEKTRU I
[QUOTE=Draken­]já si můžu pomoct ale celá tahle série fialovejch fotek se mi nelíbí, v reálných barvách by to bylo lepší :­-­)občas je pro normální lidi ­(chtěj nebo nechtěj je jich většina­) koukatelnější rovněž něco normálního :­-­)­[­/QUOTE­] Díky za názor ale myslím si, že pro normální lidi je vás tady hafo a mimo jiném je to v IR spektru, tak nemůžeš vědět co je a co není normální barva je to jenom na mě, kterou část spektra chci zviditelnit.Jenom přemýšlím proč nikomu nevadí barvy v HDR.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 15.3.20159:06|-**-
[QUOTE=GuBa­]Proč ?­[­/QUOTE­] Protože proto...
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 6.3.201517:44|-**-
[QUOTE=zeloi­]Tak tohle se mi opravdu líbí. Zaujala mě už v náhledu a musím přiznat, že jsem se trochu bál jí rozklkiknout ­- neber to špatně :­) Nicméně i po rozkliku se mi moc líbí.­[­/QUOTE­] Díky, já měl zase strach z kritiky těch vlasů, které jsem záměrně trochu poroztahoval ve zkapalnění. Zdálo se mě to být trochu jiné.
Odpovědět0  0
Pokud to někdo neviděl na vlastní oči, tak bez těch lidí by nemohl tak rychle porovnat tu velikost židle.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 15.2.201516:59|Pokus
Řešil jsem jiný problém a nikoli pozadí a nebo těsnost, byl jsem poučen o jiné věci, kterou jsem se pokusil řešit, proto heslo pokus. Jak je vidět místo rady co a jak dál, tak se zase něco našlo. Snažil jsem se chvilku poslouchat, ale již mě to přestává bavit. Nemá to cenu, vždy se u mých fotek něco najde. Tak asi tušíte jak budu příště reagovat.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 14.2.201520:03|Pokus
Díky, ale po 62 let od své první prodané fotky, nic moc................ Byly to ve 3. třídě fotky ze školního výletu po 1. Kčs
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 14.2.201518:55|Pokus
No ono těch opravdu rad moc nebylo.
Odpovědět0  0
Tak smysl to má jenom ten, že mě to baví a jestli se to tady smí zveřejňovat, tak nezbývá než s ATIMOSem souhlasit. Tady má stejně smysl jenom efekt HDR nebo dlouhá expozice a konec. Potom krásně poděkovat, že se někdo podívá na vaší ­" TVORBU ­" a přidal palec.
Odpovědět0  0
[QUOTE=Mirek V.­]­[QUOTE=Bubima­]­[QUOTE=Mirek V.­]To vypadá, Jardo, že jsi došel na konec cesty :D , ale má to jednu výhodu, můžeš jít zpátky :­) Ta infračervená v žádném případě není celé spektrum, ale právě jen to infračervené záření. Snímače v digitálních fotoaparátech jsou na IR extrémně citllivé, podobně jako IR film, takže odstraněním filtru který to brzdí se snímač nakrmí infračervenou a normální, pro nás viditelné spektrum uz nechce. Taky se nedá říct, že by cokoli v našem okolí tohle spektrum vyzařovalo, tedy kromě vesmírných těles jako slunce, pulsary, radary a já nevím co ještě, ale od objektů se tohle vlnění odráží, podobně jako vlnění pro nás viditelného spektra, kterému říkáme světlo. Nejvíc IR odráží chlorofil, proto se na fotkách jeví přírodní zeleň bíle a nebe je hnědočervené. No a když to protáhneš počítačem a prohodíš barevné kanály jsou to všechno falešné barvy. Tedy nikoli ­"full spectrum­" ale ­"false colour­".­[­/QUOTE­] Mirku, jelikož je zima a není nejvhodnější doba na samotné Ir , tak používám filtry z různou propustností a můžu tím regulovat ir s viditelným spektrem, jsou to zajímavé barvy a jemi fuk jak to nazýváš, používám název, který se na toto focení používá a nebudu to řešit. Musím podotknout, že jsem s tímto teprve začal , tak nevím proč bych šel zpět. Když něco nevím, tak si ti napíší o radu a zatím jsi mě vždy poradil. Mohl by si poradit borcům tady, aby se odebrali zpět, byli mistři již dříve, ale jsou pořád na místě, nic nového od nich nevidím. Nechápu že je baví fotit pořád stejně.­[­/QUOTE­] :­) Jardo, ­"jít zpět­" se vztahuje k symbolům na téhle fotografii. Máš tam konec cesty a hřbitovní zeď, ale ty jsi živý a proto můžeš jít zpátky. Samozřejmě je možné vysvětlení mnou použitých slov v několika verzích, proto jsem je použil, ale pokud si odmyslíš komentáře pod fotkou, je tohle číslo jedna. ­-­-­-­-­-­-­-­- Různé kombinování IR a vitelného spektra už mě taky napadlo, ale foťák na astrofoto je teprve na seznamu vecí k zakoupení. Dlouhými časy všechno fotit nejde, i když se mi ta chcíplá voda moc líbí, ale zase mi to dává větší prostor v experimentování s WB v kombinaci se sílou slunečního svitu a jeho úhlem. Výsledek barev se nikdy nedá odhadnou dopředu, každá fotka je jiná a nikdy nepůjde udělat úplně stejná. ­-­-­-­-­-­-­-­- Každý fotí jak chce, podle svých nápadů zkušeností, znalostí.... někdo může fotit spoustu let jablka a hrušky a časem se mu může podařit naprosto nový pohled na dané téma. Někdo může být pohybově omezen, tak fotí co jde, ale ano, máš pravdu, spousta majitelů fotoaparátů, obrazně řečeno, přešlapuje na místě a neví co dál, i když musím zdůraznit, že to může velice subjektivní názor. Jednu radu bych ale měl, a to pro všechny kdo to s fotografováním myslí vážně a chtěli by se posunout, koupit si papír a tužku a začít kreslit. Už v prvních lekcích kreslení jsou na internetu informace o perspektivě, kompozici, světlech i stínech a taky o tom, jak obraz funguje. Svým způsobem to je cesta zpět, ale to kouzelné tlačítko na foťáku samo o sobě neumí nic a stále sofistikovanější technologie dělají z lidí hlupáky. Je prostě potřeba se vymanit z toho technologického sevření a uvolnit mysl :­)­[­/QUOTE­] O.K.
Odpovědět0  0
[QUOTE=Mirek V.­]To vypadá, Jardo, že jsi došel na konec cesty :D , ale má to jednu výhodu, můžeš jít zpátky :­) Ta infračervená v žádném případě není celé spektrum, ale právě jen to infračervené záření. Snímače v digitálních fotoaparátech jsou na IR extrémně citllivé, podobně jako IR film, takže odstraněním filtru který to brzdí se snímač nakrmí infračervenou a normální, pro nás viditelné spektrum uz nechce. Taky se nedá říct, že by cokoli v našem okolí tohle spektrum vyzařovalo, tedy kromě vesmírných těles jako slunce, pulsary, radary a já nevím co ještě, ale od objektů se tohle vlnění odráží, podobně jako vlnění pro nás viditelného spektra, kterému říkáme světlo. Nejvíc IR odráží chlorofil, proto se na fotkách jeví přírodní zeleň bíle a nebe je hnědočervené. No a když to protáhneš počítačem a prohodíš barevné kanály jsou to všechno falešné barvy. Tedy nikoli ­"full spectrum­" ale ­"false colour­".­[­/QUOTE­] Mirku, jelikož je zima a není nejvhodnější doba na samotné Ir , tak používám filtry z různou propustností a můžu tím regulovat ir s viditelným spektrem, jsou to zajímavé barvy a jemi fuk jak to nazýváš, používám název, který se na toto focení používá a nebudu to řešit. Musím podotknout, že jsem s tímto teprve začal , tak nevím proč bych šel zpět. Když něco nevím, tak si ti napíší o radu a zatím jsi mě vždy poradil. Mohl by si poradit borcům tady, aby se odebrali zpět, byli mistři již dříve, ale jsou pořád na místě, nic nového od nich nevidím. Nechápu že je baví fotit pořád stejně.
Odpovědět0  0
Opravdu pokoukáníčko, tak to musela být dřina tu scénu vymyslet nasvítit, nastavit kompakt na automatiku. Jak to děláš, že ti potom ještě zbude čas na odbornou kritiku ?
Odpovědět0  0
[QUOTE=GuBa­]Hele, neslyšel si něco o základech fotografie a hlavně kompozice ? Ano, jsou fotografové, kteří říkají něco o porušování kompozice, ale to jsou fotografové, kteří na kompozici nemají !!­[­/QUOTE­] Bláboly z knížek s přiblblými poučkami, jsem záměrně zapomněl. Ze školy jich mám, ještě dneska, plné zuby. Lepší je svobodně fotit, než číst takovou svazující literaturu. Ovšem ono dostat sprchu za nepovedený pokus to je dost nepříjemné a sem se asi moc nehodí. Lepší jsou ověřené obrázky za která se palec dostane určitě. Potom si je můžeš postupně a v příjemném relaxu strčit....
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 31.1.201521:49|-**-
[QUOTE=GuBa­]Der Schmutzfleck není asi nutnej ? Co ? Hele co je hlavním motivem toholo snímku ?­[­/QUOTE­] To hlavní je zkouška co kdo vydrží. Zjistil jsem, že, já hodně.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 31.1.201510:25|full spectrum III
[QUOTE=Rellik­]­[QUOTE=GuBa­]Hele vyfoť to bez těch tvejch efektů a zkus jak to lidi vezmou, zkus to. Myslím si, že ty základní fotografický pravidla furt platí.­[­/QUOTE­] Myslím, že to není žádný efekt ale IR filtr... A s tím už se to musí trochu umět... Taky jsem s tím kdysi laboroval, ale krom pár snímků jsem nic moc nevyfotil....­[­/QUOTE­] S tím filtrem je to pravda při focení v IR spektru, ale na Full se musí z aparátu odstranit filtr IR­- CUT, který naopak bránil průnik IR. Filtry Ir se kombinují s různými propustnostmi a v závislosti na světle a teplotě prostředí a různých materiálů. To je asi tak vše k základu focení v tomto stylu. Chce to pořád zkoušet a zkoušet a to nejen na place , ale i s postprodukcí.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 31.1.201510:16|full spectrum III
[QUOTE=GuBa­]Hele vyfoť to bez těch tvejch efektů a zkus jak to lidi vezmou, zkus to. Myslím si, že ty základní fotografický pravidla furt platí.­[­/QUOTE­] Fotím pro sebe a pár kritiků , aby se měli o čem bavit, jinak na nějaká pravidla z vysoka.... Mě se to líbí a budu se pokoušet v plném spektru něco vymyslet.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 30.1.201521:35|full spectrum III
[QUOTE=GuBa­]Hele středovka s blbou zdí vpravo, neblbni to snad ne.­[­/QUOTE­] Asi jsem nikde nevyčetl, že se to nesmí. Jinak se tady všem omlouvám. Jasně, na zdejší mistry nemám. Je mě opravdu líto, že nejsem takový borec abych si mohl fotit jen tak zadara hřbitovní zeď.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 23.1.201519:43|LSD
[QUOTE=GuBa­]Neblbněte kluci, neberte toho tolik nebo si to řeďte.Zkus mě osvětlit, proč si to dal v tomhle provedení, zkus to !­[­/QUOTE­] Protože vyfotit normálně suchou trávu dokáže každý i mobilem a toto můžeš zkusit. Mimo to se mě to líbí. Kdyby to bylo jinak a nemohl jsi ukázat svůj vyhraněný vkus k realnému projevu v umění, tak bych tě asi zklamal.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 14.1.201520:26|LSD
[QUOTE=Atimos­]Ty už to snad nehul...­[­/QUOTE­] Dej si taky a uvidíš. Bude ti lépe. Možná potom taky jednou nějakou fotku zvládneš.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 12.1.201522:48|-**-
[QUOTE=GuBa­]A tam za tím ramenem je schovanej asi ňákej partyzán, co ?­[­/QUOTE­] Díky za technickou radu, učím se . Jde to ovšem podle vašich ukázek trochu ztuha. Pochopil jse již, že být ten partizán za stromečkem a být k tomu ještě podepsán někdo jiný, tak to je určitě umění.
Odpovědět0  0
j.daniels vo co go ? Aha , tak to je to uimění.
Odpovědět0  0
Zajímavé, řekl bych, že u nás byl ten samý. Možná jsou to dvojčata.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 12.12.201413:58|A zase ch...
[QUOTE=Passant­]To mi samozřejmé došlo a o tom jsem psal. Nevadí mi postproces a koneckonců, focení bylo a je o úpravách, ať před, či po zmáčknutí spouště. Pro sebe mám jediné omezení. Vždy to musí vycházet z mé konkrétní fotografie a zásadně nepoužívám kompozici z více fotek ani žádné klony z jiné fotky. :­-­)­[­/QUOTE­] Abych nezapomněl je to v IR.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 12.12.201410:20|A zase ch...
[QUOTE=Passant­]Líbí se mi to !! Jen nevím jestli je to kouzlo chtěného či nechtěného. Vzbuzuje to ve mně pocit,že jsou to spojené dvě fotky,spolu dost nesouvisící. Spodní třetina je řekněme, kulturní krajina v nečase. Ty horní dvě třetiny se mi líbí ještě víc,evokují ve mně pohled na bouři,rozbouřené moře a ve vlnách dovádějící dva kýtovce ­(delfíni ?­) Zkuste to oddělit,je to zajímavé. Pro mne za 1*.­[­/QUOTE­] Tak to by se tady asi nelíbilo, takto jsem to celé již stvořil uměle. Foceno to bylo z okna za krásného počasí včera v 14.30h
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 11.12.201422:56|A zase ch...
[QUOTE=FotoZemek­]píšu za jedna ...........­[­/QUOTE­] Díky. J.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 29.11.201413:28|Ráno II
[QUOTE=3mir­]TO TI TEDA NEPROMINU.­[­/QUOTE­] Tak to abych se picnul.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 29.11.201412:10|Ráno
[QUOTE=Drupry­]velice příjemná, ale od vás nezvyklá fotka :­) líbí se mi :­)­[­/QUOTE­] To je foceno před několika lety, když jsem jenom cvakal.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 28.11.201415:51|Ráno II
PROMIŇ ALE TO JE V POHYBU. VODU NELEŠTÍM DLOUHOU EXPOZICÍ.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 21.11.201421:00|Katka
Jen pár lidí má odvahu sem pověsit portrét, ale kritizovat, to je něco jiného. Tak se nestyďte sem taky, něco z toho oboru který tolik znáte, dát.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 21.11.201420:54|Katka II
Když něco není vidět, neznamená to že to nemá.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 11.11.201415:34|Poolgirl
Fotka je retušovaná, jak se běžně v reklamní fotografii používá. Tady se většinou zabývají zcela jinou kategorií. Podle mého zkusit se má všechno.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 10.11.201419:52|dešťostroj
[QUOTE=snopa­]skvělá fotka, moc hezky se na ni kouká :­)­[­/QUOTE­] Díky, jsem rád že se mě povedlo udělat deštivo z jasného a sluncem zalitého obrázku.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 30.10.201411:53|-**-
[QUOTE=3mir­]Nezajímavá mrtvá voda...­[­/QUOTE­] OVŠEM JE DOST KYSELÁ Z RAŠELINY ABY TAM BYL ŽIVOT, JE VIDĚT ŽE SE VYZNÁŠ.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 28.10.201416:42|Čtenářka
[QUOTE=Begy_cz­]s touhle logikou věci sem můžu tedy nahrát komplet obsah disku s fotkama ­- neboli vytvořit si tady zálohu :D Taky mám dost fotek který jsou pro mne ­"cenný­" ale provedením atd... nestojí za zlámanou grešli. Tyhle mý ­"zázraky­" sem rozhodně nahrávat nehodlám. Stále zjišťuju že vám prostě absolutně nerozumím a pak to holt takhle jiskří.­[­/QUOTE­] Super, specialista na hmyz a pavouky radí s portréty a nic neukáže. Podle mého tento portrét je dost dobrý.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 26.10.201421:54|Dobrou chuť
[QUOTE=mvojtek­]dobrou chut? tak kvitko bych si urcite nedal! jak si to vyfotil tak to vypada ze pan si na nem pochutnava :­) zasadne nefotim lidi u jidla ,pri jidle nebo po jidle u prazdnych taliru .to je asi nejnechutnejsi foto ktere muzes vyfotit.lidem padaji kousky z tlam, rozbabrane talire s nejakym blivajzem....nadute skrane ... radeji vyfotim jedlo osamote... ­[url­]http:­/­/martinphotographyandvideo.smugmug.com­/Business­/Fayad­-law­/i­-H3cq2zK­[­/url­]­[­/QUOTE­] Já zase fotím v ateliéru, jinak si fotím co chci a čím to fotí takto méně lidí, tím mě to víc láká. Bylo to v lázních a fotil jsem velkou sérii tváří při různých činnostech. Je to asi vytržené z kontextu.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 26.10.201412:28|Čtenářka
Ovšem měl jsem si dámu naaranžovat podle všech předpisů pro momentky. Ovšem nejdříve se s ní dohodnout zda mohu fotku zveřejnit. No abych se přiznal opět se dalo předpokládat, že je to na hovno sem něco dávat co se líbí mě. Asi proto, že je tu největší akumulace rádců a jiných hledačů chyb. Při prohlídce fotografií kritika a rádce jsem si opět mohl vzít mnoho ponaučení jak fotit nejen portrét , ale i momentky. Dík za ukázky.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 10.10.201413:30|samá voda
Jestli super to nevím, ale přes 2000 členů již něco znamená. Prostě profíci, kteří tomu rozumí jsou jenom zde. Zatím vidím jenom stejných pět jmen, kteří nemají co dělat a chtějí se zviditelnit psaním, místo aby zkoušeli jiné věci než dosud. Pořád je na špičce hodnocení chcíplá voda a to mě stačí k vytvoření názoru.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 9.10.201421:03|samá voda
Ta moje fotka je tak blbá, že si jí dali v zahraničí na profilovku, dávají se tam ty nejlepší na jeden,­-dva dny.. ­[url­]https:­/­/www.facebook.com­/groups­/465431186816012­/­[­/url]
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 9.10.201419:39|samá voda
Čekal??. TAK JSEM NEZKLAMAL ?? Co je špatně, to mohu vynechat, základ není nejhorší. Není divné proč si tu nechám pořád nadávat? Prostě nemám co dělat a občas se chytne nějaký umělec, který hodnotí obličeje. To u krajinek nejde, co? Tak se do portrétů ani nepouštíte. Jinak fotím jenom pro zábavu a bavím se, díky vám tady, docela dobře. Najděte odvahu a dávejte své portréty třeba na Fotopartu, jako já mám odvahu dávat krajinky mezi vaše jistě umělecká díla . To se možná pobaví i jiní.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 9.10.201418:32|samá voda
Díky za jistě odbornou kritiku od zkušených portrétařů. Až najdete odvahu sem pověsit vaše portréty, tak si jistě vezmu příklad. Zatím si můžete..
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 30.8.201410:42|Moje víla :)
Nejrychlejší retuš lze udělat v PS , myslím od č 6. Retušovacím štětcem odstraň větší vady, zkopírovat vrstvu a dáš ve ­" filtr ­" rozostření ­-rozostření povrchu a zadáš hodnotu aby to nebylo moc. Je to tak, že tady se to asi líbit nebude, ale na titulních stranách časopisu to tak vypadá.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 29.8.201422:33|Moje víla :)
Bubima se dal raději na krajinky, těm alespoň rozumíte.
Odpovědět0  0
[QUOTE=j.daniels­]bez rozkliku zajímavé !..po ???­[­/QUOTE­]No, je to v ir spektru, tak je trochu jiná struktura než expozice ve spektru viditelném.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 31.7.20148:42|-**-
[QUOTE=Juraj_K­]jj na tuto modelku se vždy rád podívám... JK­[­/QUOTE­] Mě je také líto, že o ní nic nevím, oslovil jsem jí na kolonádě v lázních.
Odpovědět0  0
Ovšem toto je mistrovské dílo a takové originální, to opravdu není okoukané a muselo to dát šílenou práci to vymyslet. Blahopřeji.
Odpovědět0  0
[QUOTE=Petrbike­]... strašná patlanina­[­/QUOTE­] Jenom tady, zde nikdy nesklamete. Proto sem tak rád dávám místním mistrům fotky denně hodnotit. Těším se každý den na odbornou kritiku ze které si hodně odnáším.
Odpovědět0  0
[QUOTE=j.daniels­]nevim co se zdá patlákum :­-­) ale jako pytlákuv sen je to pěkný :­-­)­)­[­/QUOTE­] Díky již jsem to opravil.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 15.7.201421:32|Čekání I
To vzniklo určitě v postprocesu, chtěl jsem zvýraznit modrou. Pokusím se to trochu upravit.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 11.7.201420:10|U nás doma
Psal jsi abych udělal olej, tak jsem to poslal speciálně pro tebe.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 7.7.201418:19|-**-
Díky za kritiku, ale tak jsem to právě opět chtěl. Tady je to taky pořád stejné, jenom záporné hodnocení. Prostě jsou lidé u kterých se tady na chyby čeká. Kdybych byl perfektní , tak bych se nezdržoval nějakým vystavovováním na takovéto galerii, ale fotky by byli v galerii zcela jiného jména. Je to foceno v malé místnosti, kde delší sklo nešlo použít a jelikož je to výřez z celku je to takové jaké to je. Nejsem tak hloupý abych nevěděl základní věci. Hodnocení na jiném serveru, kde jsou také většinou krajináři, ­/Fotogalerie PhotoExtract.com ­/ nevypadá tak blbě jako vždy zde. ­/­/ ODNOCENÍ & KOMENTÁŘE
[Smazat­] 6.7.2014 22:17 Reagovat »
T­- K­- E­- ­- Vladimír Steinhauser ­(CS, en­)
Moc se v portrétech nevyznám, ale líbí se mi to moc!
[Smazat­] 6.7.2014 22:32 Reagovat »
T­- K­- E­- ­- Tomas Kozel ­(CS, en­)
jedna z tvojich lepsich..
[Smazat­] 7.7.2014 14:02 Reagovat »
T­- K­- E­- ­- Václav Sluka ­(CS, en­)
Hezké, modelka se, na rozdíl od jiných portrétů, hezky usmívá a to přece k mladé ženě jaksi patří
[Smazat­] 7.7.2014 14:37 Reagovat »
T­- K­- E­- ­- H Václav Vašák ­(CS, en­)
fajn

tak co na to napsat? No raději si to jenom myslet.
Odpovědět0  0
Děkuji za radu. Na vašich IR fotkách je zrno úplně super.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 18.6.201417:18|Poslední vzlet
[QUOTE=MartinS60­]Jedná se skutečně o vzlet. Je to foceno z valu u dráhy č.24. Letadlo je přibližně v půlce dráhy, což už je na přistání docela pozdě.­[­/QUOTE­] Tak se omlouvám, opravdu být v půlce dráhy v této výšce je blbost a potom by to bylo poslední přistání. Já vidím pod letedlem začátek dráhy vč. světel a také jsou vidět brzdné stopy , ovšem může to klamat.J.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 17.6.201420:42|Poslední vzlet
Vypadé to ovšem na přistání. Výška na začátku dráhy a klapky jsou vysunuté na přistání.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 16.6.201414:49|-**-
[QUOTE=kultus­]podle mne znicena fotka, skoda mohl to byt pekny portret...­[­/QUOTE­] A kdo by si ho všimnul?? Sám by si k tomu něco napsal??
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 1.6.201416:27|-**-
Negativní si dovoluji psát sám a mám z nich radost. Čím víc tím lépe, pryč s nudou.
Odpovědět0  0
[QUOTE=Begy_cz­]taky tipuju že to mělo být spíš v abstrakci. Ale vypadá to fakt zajímavě ;­) ­- líbí­[­/QUOTE­] Provedu.
Odpovědět0  0
[QUOTE=Tremor­]Asi špatná kategorie, ale mě se to celkem líbí. Je to umění, nebo kýč? Já se v tom nevyznám... :­)­[­/QUOTE­] Tak umění v tom nevidím. Líbila se mě ta možnost PS a co s toho vzešlo.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 18.4.201410:13|-**-
Bylo to foceno ve vinárně za provozu a nebyl čas na detaily. Snažil jsem se nafotit víc záběrů a potom něco vybrat. Použít byl pouze externí blesk na aparátu a doděláno v FS. Děkuji za za názor. J.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 17.4.201420:12|-**-
Proč by se to mělo líbit ženským, tomu tvému letadélku se to líbí?? Mě se to líbí a to je rozhodující. Že se to někomu nelíbí beru, ale to je tak vše co se s tím udělám.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 16.4.201422:14|-**-
[QUOTE=zuka­]nemusím mít vždy poslední slovo, takže nic:­-D­[­/QUOTE­] Se mnou ho nemůžeš mít nikdy.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 16.4.201422:12|-**-
[QUOTE=zeloi­]Tyhle bláboly už mi chyběly.... vítej zpět. A co že jsi vyměnil fotící krabičku? Z 5D Mark na 600D ????­[­/QUOTE­] Do lázní nevozím poklad.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 16.4.201418:22|-**-
Za případné rady dík , ale ostatní bláboly si už konečně strčte někam a pokračujte s focením brouků, kytiček a dřevin, těm i vy dokážete splnít každé přání. Má to ovšem nevýhodu, musíte si to potom chválit jenom tady mezi sebou.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 16.4.201413:03|magnolie
Jestli jste již nic jiného nenašli, dík.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 12.4.201418:23|-**-
To bude tím, že jsem to dělal pro sebe.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 27.3.201414:21|bez
Nechtěla pustit kýbl a ten nebyl nejhezčí.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 27.3.201412:45|bez
[QUOTE=zuka­]čím ta paní teď bude držet smeták, když jsi jí uřízl ruku, Jardo?:­-­)Ty vrásky k ní patří, moc jí sluší­[­/QUOTE­] Smeták již nechce, bude modelkou.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 27.3.20149:20|-**-
[QUOTE=Milan Šurkala­]Ne, mladší ji to nedělá, dělá ji to plastovou a bez života.­[­/QUOTE­] Tak za prvé odhaduji, že se mezi ženami kolem 50ti let a více moc nepohybuješ Asi by ses divil jak ožila, když odložila hadr a viděla tutu fotku. Viděl jsi někdy dámy po napíchaném botulotoxinu? To jdou po tom do společnosti a ukazují svůj plast každému a nechovají se jako bez života. Bez větší retuše je na jedné z dalších fotek.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 26.3.201420:23|-**-
[QUOTE=j.daniels­]tady bez vyhlazení vypadá lépe ...o hodně­[­/QUOTE­] Tak tato je také hodně retušovaná. Záleží na tom kde se to vystaví. Sama paní je uklizečka která odložila hadr s kbelíkem a další uprava více jak 40ti leté dámy byla v obou případech pouze ve PS. Mě se líbí jak se hodnotí osoba na fotce bez toho čí zásluhou se na fotografii dá dívat.
Odpovědět0  0
[QUOTE=Tremor­]Jak zničit dvě pěkný fotky? Představuji Vám ­"mlíko na Petříně­" Tadááá :D Ale tak když Tě to baví, proč ne no. :­)­[­/QUOTE­] A to si myslíš , že může bavit člověka pořád jenom číst o chybých na svých fotkách a za měsíc, to samé ale od někoho jiného je super. Nevím jak někoho může napadnout mléko a Petřín, ale je to zde uznávaný fotograf , tak mu vyhovím a přejmenuji to ať je spokojen. Pokud někdo vyfotí holku u stromu, protože si k němu může dojít, nebo tam byl náhodou na procházce, je to super, ale pokud jsem závislý jen na výměně pozadí, tak je to mléko na Petříně. Pokud si budou kamarádíčkové vzájemně vychvalovat své průměrmé fotky, tak mě od těchto ­" umělců ­" naprosto nezajímá kritika ani ironická chvála.
Odpovědět0  0
[QUOTE=Begy_cz­]je to jako vyfotit mlíko, vyretušovat a k tomu naklíčovat do pozadí Petřín. Slátanina ­- proč?­[­/QUOTE­] Protože chci a je to tady stejně jedno. Jestli fotím mlíko, tak to bude mlíko na Petříně a je to. Zatím jsem přestal učit se fotit, protože to nemá cenu a začínám se učít oponovat, je to rozhodně daleko účinější a hlavně zábavnější.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 4.3.201420:35|dsc 2232
Podle mého je vyžehlená jak má být na tento druh portrétu, kdyby to byl glamour, tak by to bylo ještě málo. Jde vždy o to jak to autor chce vyžehlit. Co je správně a v jaké síle retušováno je na autorovi díla. Rozhodně takto upravenou tvář, co se týče vyhlazení pletí lze na vlastní oči vidět i v televizi u profesionálnich reklam a tam pracují špičkoví vizážisté. A opět se opakuji minimálně po sté, vyžehlený vodopád , který se nikdy ani v televizní reklamě neobjeví vám nevadí?? Ano ženy se dokáží zmalovat až do neskutečných obrazců, ale chudák voda. Tak, že je to zase o tom nikoli jak, ale na 90%, kdo pozmění skutečnost.
Odpovědět0  0
[QUOTE=Begy_cz­]kde jsi sehnal modelky? :­)nižší clona by potlačila pozadí a vytáhla krásně sběračky. Rozhodně je to fotka která vypadá přirozeně a viset někde v čajovně by jí slušelo. Dobrá práce ;­-­)­[­/QUOTE­] Copak modelky, ale ten čaj nějak nechtěl dostat barvu, tak je to v BW.
Odpovědět0  0
[QUOTE=Drupry­]už se na to koukám asi 3 minuty, snažím se v tom něco najít, ale nevím no.. nelíbí se mi v mnoha ohledech, ale určitě zaujme :­)­[­/QUOTE­] Určitě někde pod nějakým stromem toho bude dost.
Odpovědět0  0
[QUOTE=Helmuth fon Bukwicz­]a neb... miniatury Uko Ješity­[­/QUOTE­] Tak právě to byl ten překladatelský oříšek.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 24.2.201419:04|Labe 23.2.2014
[QUOTE=olda_x­]Necitlivé zpracování. Fakt tragédie :mistake­[­/QUOTE­] Zpracování musí být podle tebe? Já jsem zapomněl jseš takový citlivý. Prostě kecat do všeho, já to vidím právě jako citlivě zpracované pochmurno.
Odpovědět0  0
Ano, pokud to není reál, tak bude mít vždy každý na věc jiný názor. To je v pořádku Děkuji. J.
Odpovědět0  0
[QUOTE=Drupry­]wow, ty s tím teda umíš kouzlit, to HDR z toho udělalo úplně jinou fotku, jenom to dopilovat technicky :­)­[­/QUOTE­] Právě jsem si myslel, že to na první den nebylo špatné, ale stejně to nebylo ono, jenom mě něco napadne, ale všem se to nikdy nebude líbit. Mě právě baví fotku předělat, že se tam ani nikdo nepozná. Většinou hodnocení mínus je to ale tím, že nemohu z nedostatku místa dát fotku před a po úpravě, jako dnes. Jenom mimo mísu není to foceno Hdr. Hdr bylo to Labe, toto je jenom v RAW jedna fotka.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 23.2.201420:30|K večeru
Běžím to zkoušet, třeba dostanu jednou velkou pochvalu. :D :D
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 23.2.201419:10|Labe 23.2.2014
[QUOTE=Dejmon­]Já bych zase řekl, že se mi líbí víc ta část s tou vodou a kusem zeleně. No hold jsme lidé a ne roboti, proto se svojí hutí a líbivostí nezavděčíme každému :­)­[­/QUOTE­] Asi jste si všimli, že to je moje první a zatím jediný záběr co jsem v Hdr vyfotil a až to udělám po třetí, trochu to bude lepší. To mlhavo jsem tam přidělal, jelikož jsem to pokládal jako dobré k doplnění nálady únorového večera. Jinak díky.
Odpovědět0  0
[QUOTE=3mir­]To si z Tebe jen dělají p.del...­[­/QUOTE­] Nedělají, mají asi pravdu, jenom nevím zda je to taková hrůza aby způsobila rekord ve sledovanosti.
Odpovědět0  0
Díky , ale myslím si, že nic moc. Na jiném servru objevili, že se zdeformovala hlava, je málo vidět malíček u pravé ruky a dalšich několik připomínek.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 20.2.201420:29|Bez názvu
Jde to jde, ale kam zmizela nějaká legrace? Ovšem děkuji. J. :D
Odpovědět0  0
Začal jsem to dělat v teplácích, ale když jsem tušil ev, pochvalu vzal jsem si oblek s kravatou. ­/ program jsem použil PhotoKey ­/ Asi máš s kritikou pravdu a proto na to kašlu, už mě vůbec nebaví čekat, co se zase špatného na galerii objevi u mé fotky. Již jsem myslel, že konečně je něco dobré. Protože rozdíl nevidím, tak jsem slepý a nemá cenu se o něco pokoušet . Nechápu jak může být ruka oddělená dobře, když není oddělená vůbec, ale přidaná do záběru. Jestliže je klíčováno, tak je i v profesionální filmové tvorbě na první pohled patrné, že je to klíčované a prohlašuji, že autoři filmu mají jen velké štěstí , že film nehodnotil nikdo tady na galerii.
Odpovědět0  0
Vždyť to píši.
Odpovědět0  0
Klíčování pozadí.
Odpovědět0  0
[QUOTE=Bubima­]­[QUOTE=Tremor­]Jak to ta slečna udělala, že je vlastně před tím křečkem i za ním? :D­[­/QUOTE­] Copak někdo když pije až vidí myšky, tak přemýšlí, natož aby si to pamatoval. Tak máš smůlu odpověď neznám. ­[­/QUOTE]
Odpovědět0  0
[QUOTE=Tremor­]Jak to ta slečna udělala, že je vlastně před tím křečkem i za ním? :D­[­/QUOTE­] Copak někdo když pije až vidí myšky, tak přemýšlí, natož aby si to pamatoval. Tak máš smůlu odpověď neznám.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 13.2.201413:46|-**-
Pořád ti samí, není nic jednodužšího než mě dát do ignorace a máte ode mne pokoj. Já to udělám taky až mě nebude tak moc bavit se dohadovat s někým jako vaše nepřekonatelná skupinka umělců a rádců. Jste prostě světoví a njikde jinde se nic takového nenajde, proto tu jsem tak rád, co rád přímo to tu miluji.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 13.2.201413:39|-**-
To mě baví.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 13.2.20149:33|-**-
[QUOTE=Werny­]ty fotíš pro slepeckej ústav heheheh prosím o odkaz na tvuj profil někde jinde, ať si přečtu jiné reakce na tvá díla...:­)­[­/QUOTE­] Stačilo abych si zadat do vyhledavače vaše umělecká jména a a na netu ­/ nemyslím FB ­/ jste okamžitě vidět i s těmi hodnoceními i jinde, než zde. :D Je to legrace. Kdyby jste si chtěli přečíst moje hodnocení od modelek, určitě je na nějakých stránkách najdete.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 13.2.20149:17|-**-
[QUOTE=3mir­]Dámo a chlapi, vy si skutečně myslíte, že váš názor Jardu zajímá??? Jsme ­(všichni­) nuly, které jen kopírují jedničky. Všichni jsme blázni, jenom on je letadlo :D . Jarda nechce dělat kvalitní fotografie. On jen chce, aby se u jeho fotografií diskutovalo co nejvíce a on mohl každého poslat do dupky!­[­/QUOTE­] Nejste nuly, jste ti nejlepší a chcete být jěště lepší. Budou z vás jedou určitě umělci, nikdy jsem nepsal nic o nulách a nikoho jsem do pr...le neposílal. Možná jsem si to někdy myslel a nebyl jsem sám. Mám pocit , že moc z vás žádnou odbornou literaturu nenapsalo. Rady si přečtu u těch kdo se tím živí a nebo i zde o radu požádám, ale jen toho, koho si vážím a komu věřím. Prosím všechny, které jsem poslal do ­" do dupky ­" , ozvěte se, já bych to přehodnotil, buď se omluvím a nebo to potvrdím a za odměnu přidám ještě nějaké slovo, aby bylo co práskat.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 12.2.201421:43|-**-
[QUOTE=Tremor­]Musím souhlasit s Atimosem, ty fleky jsou patrný už v náhledu. Tím žehlením se vytratil přirozený stín který dělá modelku plastickou ­(nemyslím z plastiku :D ­) a vypadá tak divně ploše. A taky musím souhlasit že ­"potenciály­" máš pěkný. :­) Mě to přijde, že se chceš za každou cenu nějak vymanit ze zaběhnutých pravidel a jet si svojí originální tvorbu. Proti originalitě nic nemám, každý fotograf či jiný tvůrce by měl mít svůj osobitý směr kterým se postupně ubírá. Ale u Tebe mě přijde že je to pořád stejný, takový plácání se z louže do bahna a zase zpátky. Prostě stále ty samý zaslepený pokusy, který nikam nevedou. Přes to že tu bylo mnohokrát psáno, co by se dalo změnit. Možná jseš s tím spokojený a nemáš potřebu se zlepšovat, to já nevím, ale přijde mě to líto. Nebo jsi přesvědčený že už není co zlepšovat, ale to doufám že ne, tak namyšlený tu snad nikdo není. A rozhodně nechci aby Jsi to bral nějak špatně, myslím to celý v dobrým, opravdu!­[­/QUOTE­] Asi vůbec nevíš co lidé chtějí a to nejen ty, já to vím, dělám pro ně. Proto budu vždy dělat fotky, které se líbí tomu, kdo se nechá vyfotit a nikoli podle profíka či zalce všech fotozákonú a pravidel, kdo to nikdy neudělá. Největší návštěvnost měli vždy filmy s tou nejhorší kritikou.
Odpovědět0  0
Bubima (532) | 10.2.201419:24|Přírodní
[QUOTE=Begy_cz­]ty uříznuté nohy a sukně ­- proč? Vím že jsem asi protivnej, ale můžu poprosit o nějakou fotku bez retuše nebo úprav?­[­/QUOTE­] Jelikož to fotím v místnosti 3x3.5 m a namám větší, musím k tomu jěště něco dodávat??? Opravdu si tady všichni myslí, že to vůbec o focení nic nevím? Jó, mít tak 10x5x3 m, to by byly sukně a nohy. S takovým 100 mm sklem, to by se to fotilo.
Odpovědět0  0
[QUOTE=Tremor­]Ty to děláš schválně viď? Jen aby se tu něco dělo... :D­[­/QUOTE­] Ovšem je tu pár klidí které přímo miluji.
Odpovědět0  0
[QUOTE=3mir­]Už to balíš?­[­/QUOTE­] Jo, jdu nabrat dalších sil. Dám si panáka , trochu si zdřímnu a zítra něco nafotím.
Odpovědět0  0
[QUOTE=Werny­]mno zase jen výčet z mých fotek: makro, krajinky, architektura, zvířata, technika, zkoušení efektů, tilt shift, bw, prolínání kresby s foto, dvousmyslné a vtipné fotky, zooming, abstrakční fota...nezastavil ses ani jednou...ale neřikej , že tu každej fotí furt to samý ;­)­[­/QUOTE­] Nemohu nic vytýkat, když mě stejně nikdo nebere. Mám svůj styl, je špatný, tak co budu opravovat druhé. Když jste všestraní, tak se přidejte třeba na fotopartu, MSK Photographers models visage job nebo na fotopátračku, tam ti napíšou i modelky své hodnocení. Ti co dělají hodně ve PS, tak jsou na Photoshop and Lightroom a univerzálové jsou na east west photocommunity a další a další. Je však pravda, tady máš kamarády.
Odpovědět0  0