Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně
Nejnovější komentáře
Jinak jsem otestoval ten DxO PureRaw ­(dnes již ve čtvrté verzi­), jak jste mi poradil a musím říci, že to je fakt dobré. Je tedy nutné se s nastavením držet výrazně ­"při zemi­", ale s takovým nastavením jsou výsledky skutečně působivé.

Tak díky ;­-­).
Odpovědět0  0
Nelze zaměňovat zdejší ­"specifický trh­" oligopolů s tím, že vyrábět kvalitní snímače není schopen každý. Ještě je tu i Samsung.
Odpovědět0  0
Vysvětlení o konkurenci není dostatečné. V zákulisí dnes a denně provádějí své tahy mocní odpůrci volného trhu, přičemž širokou veřejnost to nezajímá.

Zrovna včera jsem kupoval těstoviny a koukám, že několik tradičních značek jsou jen názvem na obalu firmy instantně nazvané ­"Europasta a.s.­".

To také dříve nebylo ;­-­).
Odpovědět0  0
To je spíše příklad neschopnosti konkurence. Ono to zkrátka není tak jednoduché. Pro foťáky dnes vyrábí sensory jen Sony a Canon.
Odpovědět0  0
Krásný příklad korporativismu.

Jedna jediná firma bude kontrolovat 60% celého světového trhu.
Odpovědět0  0
Tak trošku mi to připomíná jinou čínu ­- Rollei Compactline 10x.
Nechápu, jak se dříve tak věhlasné fotoznačky mohou ponižovat...
Odpovědět0  0
Hmm, to je klasickej AliExpress, akorát tohle se drží ještě docela při zemi. Tam jsou schopní udělat z 2 Mpx snímače 50 Mpx a z pevného ohniska 50x optický zoom ;­-­).
Odpovědět1  0
"Všechny ty nádherné barvy ve fotoaparátu tak malém, to je opravdu vzrušující.­"

V tomto případě fotograf obdivoval RAW snímky ze Z6 III na ISO 204800 ;­-­).
Odpovědět0  0
Koukam, že zase někde objevili zapomenutej sklad 20 let starýho hardware a rozhodli se to poskládat dohromady a pokusit se s tim nachytat zákazníky :­-D Tahle výroba nového elektroodpadu by se měla zakázat pro zbytečné zasvinění planety :­-D
Odpovědět2  0
AgfaPhoto, Kodak a další čínský odpad, je to jedno.

Na té zprávě je zajímavější jiná věc, z dnešního pohledu asi předčasný odchod Samsungu ze světa digitálních fotoaparátů. Tehdy si vlastně nevedli špatně, jen chtěli úspěch moc rychle.
Odpovědět0  0
To vážně zavání diletantstvím, nebo záměrem donutit uživatele upgradovat na nová těla ­(ne že by tahle tendence nebyla u Canonu i Nikonu už mnohokrát cítit­). Ať je to jak chce, je to neobhajitelné. Canon pokračuje v odhánění svých potenciálních zákazníků.
Odpovědět0  0
Jeho pohled je zajímavý a rozhodně na místě ­(ohledně toho NDA­). Na druhou stranu zapomíná na to, že pro některé funkce toho softwaru tuto možnost potřebuje ­(třeba generování náhledů­). Také je otázkou, nakolik je Adobe povinen toto dělat. Pokud vím, tak ta legislativa CSAM měla být postavena tak, že služby toto MUSÍ dělat a prohlížet ta data. Takže je jistě otázkou, zda si máme stěžovat na Adobe nebo spíše na naše zákonodárce.
Odpovědět0  0
Podle některých youtuberů má problematika ještě další rozměr. Třeba Tony https:­/­/www.youtube.com­/watch?v=rEbgh­-q7RCc&t=2s
Odpovědět0  0
"...Dokonce se nerozpakoval uvést jeho jméno do klíčových slov i popisku samotných fotografií...­"

No a kdyby tohle neudělal, pouhé napodobování stylu je právně napadnutelné jak?
Odpovědět0  0
Nároky na optickou kvalitu jsou od té doby ale výrazně vyšší, proto jsou dnešní objektivy složitější. To už je snažší pořídít přístroj s 60 MP snímačem ­(Sony A7CR nebo Leica Q­) a dělat výřez na 24 až 35mm s pevným objektivem :­-­)
Odpovědět0  0
GFX 100S II a jeho parametry ­(FPS­)
Je to sned předzvěst objektivů s centrální závěrkou ???
Odpovědět0  0
Ideální pro street photo by bylo předělat Sigmu 24­-35mm F2 DG HSM Art z roku 2015 z DSLR na CSC, pokud by mohlo dojít k významné redukci hmotnosti a rozměrů ­(což by dojít mohlo­).
Odpovědět0  0
Já vím, nejde to :­-­).
Odpovědět0  0