Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně
Komentáře od Filcka (3)
Balbus balbum amat, quoniam verba sua capessit.
Odpovědět0  0
Filcka (574) | 14.9.200922:12|Podzim
S monitorem nemám nic, tys tu fotku přitmavil a vyměnil. Laciný trik ;)
Odpovědět0  0
Filcka (574) | 14.9.200920:46|Parní vlak
Celý ten sloup i s elektrickým vedením bych vyzmizíkoval, pak by to teprve bylo to správné retro...
Odpovědět0  0
No dost humus hrátky... :D vypadá to jak roztavené železo.... :p
Odpovědět0  0
Filcka (574) | 14.9.200920:40|Včelka v akci
Zajímavá kompozice, ale je to nějak moc tmavé...
Odpovědět0  0
:o)
Odpovědět0  0
Filcka (574) | 14.9.200920:35|Hanka
[QUOTE=Karlos5573­]To je sranda :­-D vždycky mám fotku která se mi libí a někdo pod ní něco napíše a já to vidím pak taky :­) máš pravdu no. budu se snažit více.­[­/QUOTE­]

NJN, pěkná ženská ještě nedělá pěknou fotku, navíc tenhle úhel pohledu jí nepříliš lichotí ­- vypadá tlustá v obličeji... :­) Po technické stránce to máš O.K.
Odpovědět0  0
Filcka (574) | 14.9.200920:29|Podzim
Pěkná fotka? To si snad děláte srandu, ne? Jediné, co zaslouží pochvalu je kompozice... Jinak expozičně absolutně nezvládnuté, přeexponované s četnými přepaly jak v listí na zemi, tak i v korunách stromů... :eek:
Odpovědět0  0
Filcka (574) | 13.9.200921:51|Doubrava
Je to jak saponát. BTW máš na stativu libelu? Teče ti to dokopce ;)
Odpovědět0  0
Filcka (574) | 13.9.200921:46|Hanka
No taková nějaká unylá... ­(o: nejsou v tom žádné emoce ani zajímavý výraz...
Odpovědět0  0
Filcka (574) | 11.9.200918:57|Před rozbřeskem
[QUOTE=subaru­]stativ jsem samozřejmně měl, fotil jsem to na plný manuál s tím, že jsem měl nastavené ISO 100 ale povolené maximálně 200.Dorovnával jsem rychlost závěrky podle histogramu a to ISO 160 co je v EXIFU tam skočilo automaticky.Nemyslel jsem, že těch 60 jednotek bude mít nějaký vliv.Inelig.ISO režim mám vypnutý.Ještě by mne zajímalo s jakým rozlišením a v kombinaci s jakou kvalitou ­(jemná , standart,RAW­).By jste tohle fotili a fotíte.V tomto případě jsem nastavil
7 M a jemnou kvalitu a snímek jsem v PC zvětšil o asi 30% a ořezal asi na 50%.
Busy, ty máš stejný aparát, tak mě prosím trochu pouč.­[­/QUOTE­]


No řekl bych, žes tomu dal hlavně zahulit v postprocesingu... :D :D :D To se dělá? Zvětšovat o 30ˇ% a řezat o 50%??? :angry Komponovat máš už v hledáčku anebo na displeji tak, abys řezat nemusel, pak jde kvalita fotky do zadele... :D:D:D
Odpovědět0  0
No jen jestli to není jak s objektivy Samsungu, který mád od Kodaku nalicencované název Schneider­-Kreuznach a pro zrcadlovky vnitřnosti s technologií Pentaxu, pro kompakty bůhví od koho :­)­)­)
Odpovědět0  0
Filcka (574) | 10.9.200921:59|Před rozbřeskem
Jinak mě přijde lepší to stéblo vpravo, jen je moc natěsno u okraje obrazu. To stéblo vlevo se mě naopak nelíbí, to bych dal pryč :)
Odpovědět0  0
Filcka (574) | 10.9.200921:56|Před rozbřeskem
[QUOTE=subaru­]Jo, máš pravdu, měl jsem si uvědomit, že při takhle slabém osvětlení ten šum tak vyleze a zkusit třeba v ­"nastavení snímku­" redukci šumu.ISO už jsem asi dát nižší nemohl.Jako začátečník o dalších možnostech nevím ale třeba mne poučíš.­[­/QUOTE­]
Je to jednoduché ­- ISO 100 + stativ ;)
Odpovědět0  0
Ale ty ne :)
Odpovědět0  0
Filcka (574) | 10.9.200921:07|Před rozbřeskem
Pěkná atmosféra, ale ten šum, to je teda Saigon...
Odpovědět0  0
Filcka (574) | 10.9.200921:05|Hanka
Pěkná holka, pěkné barvy, akorát má moc místa nad hlavou...
Odpovědět0  0
9x13... ROTFL ROTFL ROTFL
Odpovědět0  0
Kdyby ses naučil psát závěrečná hodnocení přehledněji tak, abys ob odstavec neskákal od hodnocení objektivu k nastavování ISO a přes hodnocení těla opěk k hodnocení objektivu ­(zvláště není li pevně připojen k tělu­), tak by toto nedorozumění nevzniklo ;­). Bohužel po pročtení všech tvých recenzí zrcadlovek jsem vypozoroval určitou tvoji averzi k 18­-55, což dost dobře nechápu, protože toto je univerzální rozsah ohniska, který má naopak podstatně menší optické vady než 18­-105 a jestli moje nestabilizovaná 18­-55 s nerotujícím předním členem aberuje víc jak tento stabilizovaný objektiv 18­-105 , tak sežeru řemen od foťáku ­(pro ty, co by se eventuálně chtěli vsadit, doporučuju výměnu nylonového řemenu za řemen kožený­- bude se vám lépe žvýkat :­)­)­)
Odpovědět0  0
Dost citelně mě tu chybí nějaké drážky ve hlavni... :)
Odpovědět0  0
Už to vidím ­- ­"Je to už objektiv hodný této zrcadlovky­" ­- četl jsem ještě spoustu jiných věcí, splynulo mě to, pardón. Nicméně stejně nevím, proč zrovna tento objektiv by měl být ­"hodný této zrcadlovky­" :­)­)­)
Odpovědět0  0
Když jsem to ráno četl, nemůžu se zbavit dojmu, že to tam někde bylo :­)­))
Odpovědět0  0
Vzledem ke stupni aberace, která je mimochodem zřetelná i při focení ­"čárového obrazce­", určitě ne. A s tvrzením že tento obejktiv dokáže využít rozlišení snímače bych byl hoooodně opatrný.
Odpovědět0  0
No tuhle větu si použil u všech třech recenzí. Zrcadlovka není IMHO o tom, dělat z ní za každou cenu ultrazoom ;)
Odpovědět0  0
V čem spočívá ono ­"užití si více zábavy­" s Nikkorem 18­-105? Je to fakt zábavnější než s CZ Distagonem 2,8­/25 ZF? Skutečně dokáže Nikkor 18­-105 využít naplno rozlišení snímače ve srovnání s Distagonem? :­)­)­)
Odpovědět0  0
[QUOTE=HimiX­]*trubky :­-­)

No nevim, nevim, prece jen to velke A na znacce se v tomto sektoru nema moc v lasce hehehe...
Tak tesim se na ty rosteny... :­-­)­[­/QUOTE­]

Pověs si na zadní sklo šálu s nápisem ­"Baník, py*o!­" a pneumatiky přežijou... :D :D :D
Odpovědět0  0
To si nemůžou zaplatit Luigi Colaniho ať jim nadyzajnuje něco lepšího? Dyť to vypadá jak bakelitová Smena ze 70. let...
Odpovědět0  0
Ale kuš. To je přece božský Canon... :D
Odpovědět0  0
Vysoké clonové číslo sice zvýší hloubku ostrosti, ale na druhou stranu zhoršuje kvalitu kresby :­)­)­) Každý objektivm má optimální clonové číslo, při kterém kreslí nejlépe, nevím jaký ­"setový objektiv­" si použil, ale F10 mu evidentně nesvědčí. Ten tvůj test je na pytel, kolego :­)­))
Odpovědět0  0
Filcka (574) | 31.8.200921:16|Aby nespadlo
Tohle se mi líbí. 4*
Odpovědět0  0
Filcka (574) | 30.8.200922:54|Autoportrét
Hehehe, jedna hvjezdička...no vítej do klubu... :D :D :D
Odpovědět0  0
Filcka (574) | 30.8.200922:32|Miluju tobogány
[QUOTE=Juice84man­]Kdyz tak koukam na vsechny Tve prispevky, je mi jasne, ze tri vysmati smajlici jsou tvoje oblibena veta...

Ale k veci: Ne, to nejsou nohy v zachode, hadej jeste dvakrat. ;­)­[­/QUOTE­]

Já vím, co to je, ale ... ;)
Odpovědět0  0
Pravdaže, priateľko :­)­)­)
Odpovědět0  0
Filcka (574) | 27.8.200920:42|Miluju tobogány
Co to je? Nohy v záchodě? :D :D :D
Odpovědět0  0
Pokud aávaš na web něco v 640x480 pix, tak asi fak nee :­)­)­) Tipuju, že než E­-P1 zaostří, zrcadlovka už naseká nejmíň 3 snímky ;)
Odpovědět0  0
Filcka (574) | 27.8.200919:15|Unavený pejsek
To pletivo je asi nutnost, ale tu fotku vyloženě hyzdí... :(
Odpovědět0  0
Co se stylovky týká, dokážu si představit našeho managera, jak s E­-P1 oblbuje sekretářky na firemním večírku...Na nic jiného se to asi nehodí :­)­))
Odpovědět0  0
K­-7 byl na trh vypuštěn s monohem menším humbukem než E­-P1 o zrcadlovce Canon s videosekvencemi ani nemluvě, takže bych předpokládal, že uživatel platí skutečně za přístroj, ne za tuny reklamy...
Odpovědět0  0
Když si budu chtít měnit objektivy, vezmu si zrcadlovku ;­) s podstatně lepším poměrem výkon­/cena, než má E­-P1 a s obrazovým výstupem, kterému E­-P1 nesahá ani po víčko objektivu... :­)­))
Odpovědět0  0
Na focení ­"jen tak­" můžu použít foťák v mobilu :­)­)­)
Odpovědět0  0
Jaká má být u tohoto přístroje vlastně cílová skupina uživatelů??? Nechápu... Fotí to stejně blbě jako každý druhý kompakt, akorát se dají vyměňovat objektivy. Nerozumím tomu eskamotérství s 14­/42 ojbektivem. To se nedokáže ­"zaparkovat­" automaticky při vypínání foťáku??? :O Zvyknout se dá asi na cokoli, ale proč toto probůh??? Baví mě časté užívání eufemismů v recenzi ­- ovládání zoomu manuálně ­"je poměrně přesné­", snímky jsou ­"poměrně kvalitní­" ­(poměrně k čemu? :­)­)­) Rychlost ostření nevalná, blesk jenom jako doplňek za dost nechutné peníze...a 20 000 za toto??? Olympust má tedy hodně přidrzlou cenovou politiku. Za 20K si člověk může koupit zrcadlovku v double zoom kitu a být na úplně jiném levelu než s touhle kostkou másla :­)­)­) Pokud se skutečně chystá EP­-2, je toto aspirant na titul nejzbytečnější přístroj roku...

PS: Jako ­(příjemné­) překvapení bych čekal spíš recenzi třeba takové K­-7 :­)­))
Odpovědět0  0
Filcka (574) | 26.8.200919:54|Dead city Milovice
Týpek měl stát asi kousek stranou, bylo by to lepčí...;)
Odpovědět0  0
Filcka (574) | 26.8.200919:53|Dead city Milovice
Tak tohle má náboj ;)
Odpovědět0  0
Filcka (574) | 26.8.200919:53|Dead city Milovice
Tohle můžu :­) 5*
Odpovědět0  0
Filcka (574) | 26.8.200919:51|Návrat
Libí.
Odpovědět0  0
Filcka (574) | 25.8.200922:04|Licensed to kill
Qualitní xicht... :D :D :D
Odpovědět0  0
Filcka (574) | 25.8.200921:21|Vyschlá přehrada
[QUOTE=hzv­]­[QUOTE=subaru­]Jo , dík asi před týdnem jsem objevil tyhle stránky a od té doby neřeším nic jiného než čím ten můj Ixus nahradit.Snad se mi povede dostat se o ­"level­" výše.­[­/QUOTE­]

Já si myslím, že v porovnání s tím IXUSem to o ten ­"level­" výš rozhodně bude!
Mně na tý FZ20 omezovala nejvíc nemožnost zoomovat rychle a ručně... no a pak taky klapnutí zrcátka :­-­)­[­/QUOTE­]

Zrcátko mně ­"klape­" i ve foťáku mobilu... :D :D :D
Odpovědět0  0
Filcka (574) | 25.8.200920:03|Vyschlá přehrada
Tahle fotka se mi líbí z celé série nejvíc, akorát nechápu proč jsou ­(s polarizákem­) barvy tak mdlé...:eek:
Odpovědět0  0
Filcka (574) | 24.8.200919:52|Zimní svítání
Fotka dobrá...ale koncem léta vopruzovat se zimou??? Až sem se otřásl, čéče... :D
Odpovědět0  0
Ale no samozřejmě, ani po 20 letech focení různými manuálními přístroji jsem nepobral ten vynález Augustina­-Jeana Fresnela a všechny snímky jsem měl a mml dycky rozmazané... Ale třeba se konečně po pravidelné sledování této soap opery chytnu...;)
Odpovědět0  0
Copak? Ono to neostří samo? :­)­))
Odpovědět0  0
Nevidím důvod proč nefotit na ­"analog­". Obě technologie můžou koexistovat vedle sebe, člověk si může vybrat, na co chce fotit. Fotím na digi, fotím na ­"analog­", fotím starýma plečkama i bez expozimetru ­(pružnost záznamového materiálu to dovolí­), akorát se můžu smát, když někdo kdo začal fotit až s nástupem digi machruje, že fotí ­"manuálně­"...
Odpovědět0  0
Toto je samozřejmě pitomost. Mám doma negativy z přelomu 50 a 60 let, které fotil můj otec a není jim až na pár škrábanců vůbec nic. To že se po roce 89 archiváři neměli zájem postarat o negativy se soudruhem Husákem je věc se životností negativů naprosto nesouvisející.
Odpovědět0  0
Na jeleny v riji bacha. Taky by te mohl nabrat na parozi :­)­))
Odpovědět0  0
Jedině ten, že někomu stačí dát na foťák červenou pihu ­- a víc není třeba dodávat, zatímco druhý musí udělat FF snímač s ISO 25000 nebo na 1­/1,7­" senzor G10 narvat 15 megapixelů ­(a ještě s drzostí sobě vlastní označit takový bazmek visačkou ­"profi­"), aby si toho vůbec někdo všimnul. You can Canon. A ostatní zatím fotí... :­)­))
Odpovědět0  0
Vzít Canon do ruky, to by mě asi osypalo...vejražka hustší než šum na 25 000 :P
Odpovědět0  0
He, he, a k čemu to je dobré?
Odpovědět0  0
Filcka (574) | 18.8.200920:00|Kolajnice
[QUOTE=busy­]

Vidim, ze vies citat EXIF :­)­[­/QUOTE­]

Exifu netřeba, takové barevné fleky umí jen Panasonic :D :D :D Na druhou stranu nemusíš kupovat drahé impresionistické pluginy do Fotošopy... :p
Odpovědět0  0
Tohle dělá tepelná roztažnost plastových čoček ­- chvíli na to svítí Sluníčko a už se ty spodky z recyklovaných PETek začínají vyklenovat... :P
Odpovědět0  0
Filcka (574) | 16.8.200923:51|Nezralé
Pěkná kompozice i bokeh v pozadí, ale slečna by si zasloužila přepudrovat nosík ;)
Odpovědět0  0
Qualitně destruktivní atmosféra.
Odpovědět0  0
Filcka (574) | 16.8.200923:32|Z cyklu
Rámeček se teda nepovedl, ale žlutý nádech mně nevadí, spíš naopak.
Odpovědět0  0
Filcka (574) | 16.8.200921:24|Nářek
LOL, ten se poved... :D :D :D
Odpovědět0  0
Zajimave retro...z jakeho je to roku?
Odpovědět0  0
Filcka (574) | 16.8.200920:48|Kolajnice
Vyzerá to ako Panasonic :)
Odpovědět0  0
Tři zlaté vlasy Děda MegaDreda :D
Odpovědět0  0
Jistě. Chceš vidět krytku ze Summiluxu? :)
Odpovědět0  0
No jestli si modelku oblboval tím foťáčkem v ceně krytek na Summilux­-M, taxe těm modelkám ani nedivím... :­)­))
Odpovědět0  0
Filcka (574) | 6.8.200915:08|Lovec
[QUOTE=karmy­]Tak tato fotka mě opravdu nepřesvědčuje o tom že zrcadlovky jsou lepší...­[­/QUOTE­]

Tak to byla hloupá poznámka ;)
Odpovědět0  0
...Ricoh dodával ke svým kompaktům externí hledáčky do sáněk pro blesk. To pevné sklo je super nápad, jsem zvědavej na kvalitu fotek. Určitě bude lepší než u Canonu či Panasonicu :P
Odpovědět0  0
Já vím, tvoje fotka měsíce :­)­))
Odpovědět0  0
Kvalitní objektiv? Muhehehe...
Odpovědět0  0
Tak to je maras... :D :D :D Dávám 5*
Odpovědět0  0
Jasne, Hoya made In China... Už to nehul, kolego. :­)­))
Odpovědět0  0
Aspoň vím, že sklíčka jsou Hoya, ty v tom máš čočky z recyklovaných PET lahví... :­)­))
Odpovědět0  0
Určitě líp než ta tvoje pseudo­-Leica :­)­))
Odpovědět0  0
Se divím, že ti tuhle připomínku nesmázli. Mně jo... LOL
Odpovědět0  0
8o ty ses teda povedl...Stabilizovaný čip vychlyjicí se z osy optické soustavy má nějaký vliv na kvalitu použité optiky? LOL Stabilizace obrazu na čipu funguje na jakémkoli objektivu, i na objektivu plně mechanickém, na objektivech připojených k tělu přes redukci...a funguje i tehdy, fotíš_li přes dírku v zátce objektivu. Už ten Canon fakt nehul...
Odpovědět0  0
A­-data ­"nie je boh vie čo­" ...už jsem jednu vracel... Ve srovnání s Transcendem neřkuli SanDiskem mě přijdou jako pjekné šméčko...
Odpovědět0  0
No popravdě jsem si ani nevšim, anžto to bude tím, že se mi přední člen 18­-55 neotáčí alenýbrž jen a pouze vysouvá. Záklaďák. Ale není to pochopitelně žádné šméčko od pofiderní značky Canon. :­))
Odpovědět0  0
V pohodě. Viz výše :­)­))
Odpovědět0  0
Přední člen se otáčí??? Ale no fuj...
Odpovědět0  0
...u Canonu se přece dají najít lepčí kousky :o)
Odpovědět0  0
Filcka (574) | 19.7.200913:27|Mešita v Kapikuli
Tak totok si fakt nikdo jako tapetu na plochu fakt nedá... :D :D :D anebo je to pokus o Japonskou miniaturu? :p
Odpovědět0  0
[QUOTE=danys_et­]Vyfotila jsem to na výstavě, nemohla jsem jim tam vypínat prostěradlo :­-­)­[­/QUOTE­]

Tak to pardón...já myslel, že to je domácí atelyjér... :D :D :D
Odpovědět0  0
Filcka (574) | 15.7.200922:02|Chůze po vodě
BTW, vodní hladinu máš šejdrem... ;)
Odpovědět0  0
Filcka (574) | 15.7.200922:01|Chůze po vodě
Hmmm...dobrá úchylárna... :­) To bych chtěl zkusit...
Odpovědět0  0
...tak kde je další pokračování? Už někdo otestoval ty holky od Sonyho? :D
Odpovědět0  0
L­-200 ještě někde poletuje???
Odpovědět0  0
Filcka (574) | 14.7.200923:21|Momentka z okna
[QUOTE=Karlos5573­]Tak statický :­-D Jak statický? To je jak kdybys tohle napsal k obrázku kdy je foceno jedoucí auto. Tady akorát není úplně jasné, že ten pán na tom nestojí ale že si to posouvá nohou dopředu.­[­/QUOTE­]


Pohybu v tom moc není, sorry. Pohyb se vyjadřuje ve fotografii jinak. Jedoucí auto můžu vyfotit 1­/5000 vteřiny tak, že se mu nebudou ani kola točit ­- a o vyjádření pohybu či rychlosti nemůže být ani řeč... ;­) Aspoń ta šoulající noha a role terpapíru kdyby byla máznutá...takhle ten roboš prostě jen zapózoval a fouknul plamenometem B­-)
Odpovědět0  0
Každý si může myslet co chce, má na to právo...ovšem je známo, že ne všichni myslí stejně kvalitně :P A tu o ­"házení perel­" znáš?
Odpovědět0  0
Už jsem toho napsal dost kupř. pro MagnetPress a Mladou Frontu a tohle slovíčko v případě technické recenze působí trošku nepatřičně, ale když je ti příjemné, tak doufám, že sis ho přečetl aspoň 50x :­)­))
Odpovědět0  0
Filcka (574) | 14.7.200920:28|Momentka z okna
Kromě těch šlehajících plamenů je to absolutně statický obrázek :)
Odpovědět0  0
Filcka (574) | 14.7.200920:26|Zátoka
[QUOTE=O.Fiala­]Jo??? jak to poznáš??­[­/QUOTE­]


Horizontálně máš sice srovnanou tu písečnou vlnu, ale hladina voda není ­"vodorovně­" a proto to vypadá blbě...
Odpovědět0  0
Fabrique au Japon? Tak to máš něco z Francie, ne? :­)­)­)
Odpovědět0  0
Sodoma Gomora...
Odpovědět0  0
Filcka (574) | 11.7.200920:40|Dvojčata
[QUOTE=O.Fiala­]Ja vim je to ostuda bylo to hodně na rychlo:­-­(­[­/QUOTE­]

Tak se s ostudama nechlub, focení zvířat je těžké. Z dvaceti snímků kačen z minulého týdne mi po průmazu zůstalo asi 5.... :D :D :D
Odpovědět0  0
Filcka (574) | 11.7.200920:24|Skokan
Pjeknej.
Odpovědět0  0
Zajímavé, škoda jen těch skladů na prostěradle...
Odpovědět0  0
Pentax patří korporaci Hoya a od té pokud vím kupují skla jak Canon tak Nikon a možná Hoya vlastní i značku Nikon... :D :D :D
Odpovědět0  0