Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně
Komentáře od 3mir (2)
3mir (752) | 26.6.201614:07|Tůůůrista
Díky :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 13.6.201615:25|Autoportrét
Ty jo, teď jsem přišel na to, proč Jardo vidíš na fotkách něco jiného, než všichni ostatní. Vždyť Ty nosíš brýle úplně blbě. Vony se dávají na nos před oči, aby Ti zlepšily zrak. Na hlavě Ti jsou k ničemu ;)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 13.6.201615:23|Autoportrét
Kdo by to byl býval řekl, že bude Jarda takový sympatický stařík :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 13.6.201611:47|Ehrenberg III
No, asi je to opravdu úžasný most, ale z tohoto pohledu není zaprvé poznat, že je to most a zadruhé není poznat, že je opravdu úžasný... :­( Škoda
Odpovědět0  0
3mir (752) | 2.6.20168:00|Dobré místo
Super :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 2.6.20167:54|Vystavní psi
Já myslím, že to tak autor chtěl. Přeci má u jména ­"photography­". To je jako bys chtěl Frantu Vomáčku ­- instalatéra poučovat o tom, jak se utěsňuje trubka :­) Představil se nám, oznámil nám, že je fotograf a teď už se jen kochejme ;)
Odpovědět0  0
Proč se hned zase vztekáš? Jen jsem uvedl na pravou míru Tvé tvrzení. Nenapsal jsem že co není reálné je špatně. Tak mi nepodsouvej něco, co si jen myslíš, že si myslím já. Ju?
Odpovědět0  0
[QUOTE=Bubima­]IR má jenom jednu výhodu, každá barva je správná, ale zase na druhou stranu nemusí být každému příjemná.­[­/QUOTE­]To je nesmysl. Jelikož je barva lidským okem neviditelná, tak právě naopak žádná barva není správná...
Odpovědět0  0
Nájs :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 2.5.201621:13|Dialog
No jasně pane doktore :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 2.5.201611:51|Dialog
Nejsem povinen psát odborné recenze. Nejsem recenzent. Jen jsem napsal, co jsem měl na srdci :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 1.5.201622:31|Dialog
To už je týden? Ty jo, to to letí :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 27.4.201616:18|Sad v IR
100x opakovaná lež se stává pravdou. Jarda lže odjakživa, tak už to je prostě všechno pravda, co napíše :D
Odpovědět0  0
Škoda dotyku kvítků na obou stranách fotografie :)
Odpovědět0  0
Pěkný :)
Odpovědět0  0
[QUOTE=David H­]Pěkný, dát si s tím práci. Možná bych nechal i víc vršku. Po světelné stránce je to opravdu příjemné­[­/QUOTE­]Práce s tím byla hrozná, poněvadž jsem si ten den nechal doma panohlavu. Takže retušování bylo na fotce něurekom :­) S tím vrškem máš asi pravdu. Holt se pořád učím :)
Odpovědět0  0
[QUOTE=zeloi­]paráda...... tohle můžu. Chcíplá voda ­(y­)­[­/QUOTE­]Vím, na KOHO narážíš :­) ALE, jeho název je nesmysl. Vždyť přeci když chci zdůraznit pohyb čehokoli, tak na fotografii musí být pohybové rozostření. Právě, pokud bych vodu fotil jako ON a vodu bych zmrazil, tak by byla chcíplá ­(mrtvá­). Poněvadž to, co je mrtvé, se nehýbe. Ale to chudák netuší. Je mi ho líto :­) Jinak díky za pochvalu :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 25.4.201619:07|Sad v IR
"Pro ty co nemají žádné vědomosti co je Ir spektrum, tak se jedná o okem neviditelné záření a barevnost záleží na odraženém teple jednotlivých objektů. Jenom idiot může napadat barvu na obraze, kterou sám nikdy neviděl a vidět nemohl.­" . . . No jasně. To máš Jardo pravdu. Ale i když Kultus napsal svůj komentář ne zcela taktně, tak v podstatě popsal jen svůj pocit z této fotografie. A použiji­-li Tvá slova, tak jen idiot může napadat něčí pocity, jelikož pocity toho člověka nemůže znát. A co se týká Kultusova pocitu, tak s ním se zcela ztotožňuji a mám pocit zcela stejný. Barva mi připadá hnusná, původní fotka byla bez kompozice, bez nápadu a celkově katastrofální...
Odpovědět0  0
3mir (752) | 25.4.201618:53|Sad v IR
To je prostě celej Jarda. Vyměnit fotku a pak dělat z lidí blbce, to on umí :)
Odpovědět0  0
To jemné světlo je díky Orotnu :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 22.4.201616:13|Týna
No jo, to je možné. Můj názor je zcela subjektivní a teda ho opravím, aby lépe vystihl můj pocit :­) . . . . . Fotografovaný objekt, který je ostrý, považuji za hlavní motiv a hlavní motiv na této fotografii se ztrácí ve tmě. Mou pozornost odvádí světlo na levé straně fotografie. Proto, dle mého subjektivního názoru, je ta fotografie tmavá :­) . . . . Nicméně nejsem autor, tak nemůžu vědět, co je záměr :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 21.4.201618:54|Týna
Trochu moc zašedlé a tmavé to máš :(
Odpovědět0  0
3mir (752) | 21.4.201618:51|Koniklece
Super! :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 16.4.201610:19|Corfe Castle
Tohle je nejlepší fotka poslední doby. Super!!! To, co píše Pavluscha, to jsou jen bláboly :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 10.4.201616:37|Little boy...
Moc pěkné :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 8.4.201615:14|w
Pepíku, co příspěvek, to perla :D. Ty už fakt nevíš, jak se z těch hloupostí vymotat :­) Jsem zvědavý, jakými názvy mě ještě počastuješ. Tvé znalosti pojmů popisující Tvou mentální vyspělost jsou okouzlující. Tvé umění psaného slova je na velmi vysoké úrovni ;)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 8.4.201613:56|w
[QUOTE=janigajoska­]­[QUOTE=3mir­]Pepíčku, Pepíčku, kdybych byl mistr portrétní fotografie, tak bych sem dával jeden portrét za druhým. Od toho jste tu s Jardou vy dva. Já patřím do té druhé skupiny ostatních návštěvníků této galerie. Každopádně mě těší, že se Ti má fotografie líbí a že mě považuješ za mistra ;­)­[­/QUOTE­] Jistě,ty seš bezesporu ten největší MISTR PASVILU na zdejších stránkách:­-­)­)A k tomu úžasný narcis s neodolatelnou potřebou,neustále zde přesvědčovat o své mizivé inteligenci.No, a já se zasměju vždy velice s chutí a rád,k čemuž mi posloužíš i ty:­-­)­):­-­)­)­[­/QUOTE­]Tak já nevím. Nějak Ti nejde rozumět. Nejdříve jsi mě nazval MISTREM PORTRÉTNÍ FOTOGRAFIE, teď jsi otočil a jsem MISTR PASKVILU. Neustále používáš vulgarismy, píšeš, že mám potřebu přesvědčovat o mé mizivé inteligenci... No, čtenář Tvých příspěvků si o Tvé inteligenci jistě udělá obrázek sám. Co Ti k tomu mohu říct já? Asi raději nic, protože s takovou kapacitou, jako jsi Ty, se prosťáček mé malosti nemůže srovnávat :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 8.4.201612:01|w
Pepíčku, Pepíčku, kdybych byl mistr portrétní fotografie, tak bych sem dával jeden portrét za druhým. Od toho jste tu s Jardou vy dva. Já patřím do té druhé skupiny ostatních návštěvníků této galerie. Každopádně mě těší, že se Ti má fotografie líbí a že mě považuješ za mistra ;)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 8.4.20160:11|w
ANO, Jardo. Galerie digimanie konečně dostala tvář dvou mistrů. Vaše dvojice zachránila zdejší ponurou a nudnou galerii a obohatila nás o opravdu unikátní kousky, které nejsou jen tak někde k vidění. Měli byste tuto galerii zkonfiskovat a začít vybírat poplatky za to, že se můžeme dívat na taková mistrovská díla, která nám laskavě ukazujete. Ještě, že máte taková velká srdce a nenecháte se odradit místními patlaly, přiblbly, hlupáky, sprosťáky, zakomplexovanými impotenty, arogantními cucáky, ubožáky, kretény, kašpárky, chudáčky atd. Ještě jednou děkuji :D
Odpovědět0  0
3mir (752) | 1.4.201622:47|Na procházce
Ano, utápí se. On má blboun takovou pitomou barvu. Ale nechce se nechat přebarvit na růžovo, tak to budu muset přežít :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 30.3.201612:40|Na procházce
Jsem rád, že Ti tento obrázek připadá legrační. Alespoň obohatí Tvůj smutný život v ústavu. Mi zase připadají legrační Tvé komentáře. Tak pokračuj, ať se Ti uleví ;)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 30.3.20166:12|Na procházce
Děkuji za legrační komentář :­) Určitě Ti dal hodně zabrat :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 13.3.201614:16|-**-
Děkuji Jardovi za další dobrou reklamu. Zeloi, mrkl jsem se, jak Jarda píše ne jednu pózu 3x. Ze 3 portrétů máš 3 portréty, které nemají žádný negativní komentář, pouze pozitivní. Takže koukatelnost Tvých portrétů je 100%. To je dobré číslo a můžeš být spokojený :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 11.3.201617:40|-**-
Umíš skvěle vyměňovat fotografie. To se musí nechat :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 11.3.201616:16|-**-
[QUOTE=janigajoska­]­[QUOTE=Bubima­]­[QUOTE=janigajoska­]­[QUOTE=Bubima­]­[QUOTE=3mir­]Ta hloubka ostrosti je úžasná. Úplně zírám, jak se to mistrovi povedlo. Klobouk dolů :­)­[­/QUOTE­]Zase jsi někde něco vyčetl? Nezapoměň, že já jsem autor a co udělám, tak je na mé fotce svaté a může nebo nemusí se ti to líbit. To je tak jediné co s tím můžete udělat.­[­/QUOTE­] Jarku,proč se vůbec s těma buranama zahazuješ??? Jejich smysl pro krásu byl už od mládí pěstován v kravíně,na jedné straně kopa hnoje a na druhé jen sličné pozadí krav a ty bys po nich chtěl,aby pochopili krásu žen a děvčat??? NEMOŽNÉ:­-­)­)Kantoři je sice naučili číst,ale myslet už ne.To by byla jen ztráta času u někoho,kdo do vínku nedostal IQ ani houpacího koně:­-­)­)Proto jim ani nelze vysvětlit,že HO velká,či malá,je jen MOŽNOST A NE NUTNOST.Naopak fotící,co vlečou modelku na lukrativní a krásnou lokalitu,aby potom z pozadí a okolí udělali barevnou mazanici čehosi nedefinovatelného asi považují za génia:­-­)­) M,ěli by nám tu definovat přesné parametry té HO,umělci portétní fotografie:­-­) Nad to hrůzou 3mir se směju ještě dneska:­-­)­):­-­)­)­[­/QUOTE­] Pepo a co budu dělat, když ještě ryby neberou. Tady vím jakou návnadu nalíčit. Zaberou na všechno, je to sice nuda, ale lepší než nic.­[­/QUOTE­] Toho jejich nezájmu,se opravdu obávat nemusíš,oni zde denně své penzum blbosti prezentovat musí,jinak by o ně nezakopl ani pes:­-­)­):­-­)­) Je to pro ně silnější,než jakákoliv droga:­-­)­)­[­/QUOTE­]Krásně napsáno. S tím se nedá, než souhlasit :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 11.3.201616:11|Bw
[QUOTE=Bubima­]­[QUOTE=3mir­]Ale tohle, to je opravdu veledílo. Ta JPEG komprese je naprosto dokonalá a opravdu vyžaduje cit hodný mistra. Až budu velký, chtěl bych to umět alespoň podobně :­)­[­/QUOTE­]Ty neuděláš ani trochu podobnou, dovedeš jenom plácat nesmysly.­[­/QUOTE­]Samozřejmě, že nesvedu. Proto jen tiše závidím a zatlačuji slzu, že jsem takový budižkničemu. Jsem rád, že jsi tu a že nás obohacuješ svými díly. Jen tak mimochodem, co jsem napsal za nesmysl?
Odpovědět0  0
3mir (752) | 11.3.201613:26|-**-
Vždyť ti Pepa napsal, že nemyslím. Tak nezpochybňuj jeho božská slova ;)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 11.3.201613:24|-**-
Paráda, nemám slov. Lepší obrázek jsem dnes ještě neviděl. Jen tak dále :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 11.3.201613:22|-**-
Co se vám, nelíbí na mé pochvale? Mi se ta fotka líbí úplně moc. Hloubka ostrosti je naprosto super a je super, že je vidět ta lukrativní a krásná lokalita. Bez ní by to nebylo ono. A to zpracování je naprosto úžasné a podtrhuje krásu modelky :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 11.3.20166:58|-**-
Jaroušku, kdybych smutnil, dal bych takového smajlíka :­( Ale já jsem dal takového :­) a ten znamená, že jsem veselý ;­) ­(teď jsem na Tebe mrknul)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 10.3.201622:12|-**-
To Jaroušku není vůbec třeba. Každý ví, že jsi mistr a já jen obyčejný mazal. Tak mě nikdo stejně nebere vážně :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 10.3.201622:10|Bw
Ale tohle, to je opravdu veledílo. Ta JPEG komprese je naprosto dokonalá a opravdu vyžaduje cit hodný mistra. Až budu velký, chtěl bych to umět alespoň podobně :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 10.3.201622:07|-**-
Ta hloubka ostrosti je úžasná. Úplně zírám, jak se to mistrovi povedlo. Klobouk dolů :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 10.3.201622:06|-**-
Ač nerad, musím s Davidem souhlasit. Takováto fotografie se i mistrovi povede jednou za deset let :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 10.3.201619:47|-**-
Když začal Jarda na digimanii prezentovat svá díla, tak tvrdil, že fotky takto upravuje, protože se to tak ­"modelkám­" líbí a že to tak dokonce vyžadují. Nikdy jsem neviděl komentář jeho ­"modelky­", která by se nad jím upravenou fotografií rozplývala. Po nějaké době otočil a začal tvrdit, že je upravuje proto, že to tak vyžaduje ­"odborná veřejnost­". Rád zmiňuje odborníky na fotopartě. Opět jsem neviděl, že by jeho fotografie na fotopartě masově chválili. Tu a tam dá pár stejných lidí nějaké smajlíky... Poslední dobou říká, že je upravuje proto, že se učí a že ho to baví. Ovšem kritiku nesnese. Jo, pokud se najde někdo, kdo ho nezná a popíše mu přesný postup, jak má něco udělat, tak to ještě zkousne. Ale stačí napsat, že se fotografie nelíbí a spustí se snůška nepěkných slov a závěrečné poslání do prdele. Takže pozor! Pochvaly jo, ale kritika ne! Tu Jarda nesnese!!!
Odpovědět0  0
3mir (752) | 10.3.201615:16|-**-
Jestli umíš fotografovat, proč se nepochlubíš??? Zatím to vypadá jen na ty lži :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 10.3.20167:37|-**-
[QUOTE=Bubima­]­[QUOTE=3mir­]Jo, to je dobrá taktika...­[­/QUOTE­]Já a Janiga, ty a David s velkým H. No jenom vy dva zvyšujete sledovanost opravdovým uměním. Bude mě asi po vás dvou smutno.­[­/QUOTE­]Zase jen pohopouhé lži. Umíš Ty vůbec něco jiného, než jen lhát?
Odpovědět0  0
3mir (752) | 9.3.201611:19|-**-
Jo, to je dobrá taktika. Jenže to by se opravdu nikdo nesměl chytnout. Bohužel se občas někdo nachytá a pak to od něj schytá. Já rád těmito diskuzemi poukazuji na jeho povahu, na jeho lži, bláboly atd. Jeho výtvory ­(fotografiemi se to snad ani nedá nazvat­) mě vůbec nezajímají. Na Photoextractu mě zablokoval, abych na jeho nesmyslné kecy nemohl reagovat a poukazovat na jeho lži a povahu. Tady mu to bohudík nejde. Tak si ostatní alespoň počtou a pak nemají chuť mu cokoli psát. Každý pochopí, že to je arogantní hovado :­) Teda až na jeho dvojče Janigu :D
Odpovědět0  0
3mir (752) | 9.3.20169:33|-**-
Tak pozor, Jarda je místní chytrák :D
Odpovědět0  0
3mir (752) | 8.3.201621:31|-**-
Tak Jarda si na tom postavil kariéru, že. V životě beztak hovno dokázal, tak si alespoň na stará kolena chce dokázat, že dokáže bavit lidi. Ze začátku to bylo vtipné, ale už je to spíš tragikomické. Nejhorší je, že si to chudák ani neuvědomuje a myslí si, že je mistr světa :(
Odpovědět0  0
3mir (752) | 8.3.201615:35|-**-
Davide, copak nevidíš ten kvalitativní posun??? Seš divnej. FAKT!!! Podívej se, co zde Jarda publikoval před 3 lety: https:­/­/www.digimanie.cz­/galerie­/showimage.php?i=23570

Tahleta je úplně někde jinde. Nebo počkej... Vlastně, před třemi lety to bylo lepší. Takže kvalitativní posun žádný. Hmm. Tak v tom případě je to asi skutečně tak, že se Jarda rozhodl zahltit digimanii sračkama. Asi jsme ho, chudáka, nasrali a teď se mstí :D
Odpovědět0  0
3mir (752) | 8.3.201613:01|-**-
Tahle je mnohem lepší :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 6.3.201611:33|JH v zrcadle
Pěkný snímek :­) . Příště zkus nastavit vyšší clonové číslo ­(f11 bývá obvykle nejostřejší­) a tím pádem trochu prodluž čas ­( v tomto případě 1­/200. Na ohnisko 19mm bohatě stačí­). Potom by měla být nižší chromatická aberace ­(viditelná vlevo na oknech­) a vyšší ostrost snímku. ;)
Odpovědět0  0
Racek je fajn. Dělá tu fotku mnohem zajímavější. Ale ta obloha je moc modrá :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 6.3.201611:21|Brhlík Lesní
Pěkné :­) Možná by to chtělo trochu prosvětlit stíny. Alespoň v oku, poněvadž to oko je fakt moc hezké a je škoda, že je tak tmavé :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 27.2.201618:39|Východ slunce
Tak to klobouk dolů. To se málokdy povede :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 25.2.201615:20|-**-
[QUOTE=Bubima­]­[QUOTE=3mir­]Nemůžu přeci přestat psát. Co bys tu pak dělal? Vždyť už jsem zůstal jediný, kdo Ti něco píše. Co bys pak dělal? Takže ne, nepřestanu Ti psát už kvůli Tobě. Těším se, co zas napíšeš za blbost. A ještě více se těším na Tvé mazanice. Tak šup šup k počítači a zase něco vypoť ;­)­[­/QUOTE­]To se mě ulevilo, měl jsem strach že přijdu o posledního diváka. Díky za tvou nekonečnou toleranci a trpělivost k mé jistě nevkusné až přímo příšerné tvorbě. To že jsem dokonce i sebekritický jsem dnes získal i díky tvému několikaletému odbornému vedení. Tak míček je na tvé straně...­[­/QUOTE­]No konečně jsi reálně zhodnotil svou tvorbu. To to trvalo :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 25.2.201611:30|-**-
Nemůžu přeci přestat psát. Co bys tu pak dělal? Vždyť už jsem zůstal jediný, kdo Ti něco píše. Co bys pak dělal? Takže ne, nepřestanu Ti psát už kvůli Tobě. Těším se, co zas napíšeš za blbost. A ještě více se těším na Tvé mazanice. Tak šup šup k počítači a zase něco vypoť ;)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 25.2.20167:35|-**-
Zablokovaný trotl, kterému se líbí Tvé mazanice si s Tebou dopisovat nebude. Ten se Ti bude jen klanět a říkat Ti mistře. Kdežto já, já Ti klidně napíšu, jaký jsi mazal. Nebojím se nazývat věci pravými jmény a napsat komukoli pravdu ­"do očí­" :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 24.2.201618:34|-**-
To jsem rád, že si vedle sebe necháváš své oblíbené blbečky, kteří obdivují Tvé mazanice a že jsi mě zablokoval. Nechtěl bych patřit k takovým trotlům, kterým se Tvá díla líbí :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 24.2.201614:35|-**-
Já jen provokuji. Mě Tvé kecy totiž vůbec nezajímají. Protože stejně vždycky meleš hovadiny a lžeš jak když tiskne. A když na jiném místě někdo upozorní na Tvé lži, tak jeho komentář smažeš a komentujícího zablokuješ, aby se nikdo pravdu o Tobě nedozvěděl... ;)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 24.2.201613:30|-**-
Jeden pán, na jiném místě měl dobrý dotaz. Cituji: ­"Dopatlaná ragbistka?­" :D
Odpovědět0  0
Moc pěkné :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 17.2.201621:29|Praděda
Díky Paty. Byla to taková z nouze ctnost. Počasí a pohybový aparát moc nepřály :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 17.2.201621:27|kapucínská šifra
Zajímavá fotka. :­-)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 15.2.201612:57|Magda
Kdybys ten podpis dala trochu výše, tak se na něj modelka mohla koukat :­) Jinak to máš pěkné :)
Odpovědět0  0
[QUOTE=imrych­]proboha, to ne!!!­[­/QUOTE­]... jo, no :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 4.2.201620:57|FOTONOVÁ TURBÍNA
Ty prostě vždycky musíš vymyslet nějakou píčovinu :D . Fotka je perfektní :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 2.2.201621:31|Hanka
Díky kluci. Jsem si říkal, že když je ta portrétní fotografie nejtěžší, tak se v tom trochu pohrabu. A až se to naučím tak dokonale, jak někteří borci, tak pak už pro mě bude brnkačka upe všechno :D
Odpovědět0  0
3mir (752) | 2.2.201615:47|Hanka
[QUOTE=zeloi­]Hele, ty závistivej blbe Janigo... neber si mě do té tvé debilní huby. Já si budu bodovat co chci a komu chci. Ty to ale určitě nebudeš s tím co předvádíš. To tvoje prznění ti možná žerou na německejch fekálních stránkách, ale tady už se většina vůbev neobtěžuje ti cikoliv psát. Jsi totiž zapšklej závistivej patlal třeba taková Pababi tě strčí do kapsy ikdyby fotila po slepu. Jinak pro upřesnění, tato fotka se mi moc nelíbí.... hlavně kvůli ­"ořezu­" vlasů.... nemyslím tím vršek hlavy, ale konturu jako takovou.­[­/QUOTE­]Se Ti divím, že ho bereš vážně :­) Vždyť je to chudák, tak s ním měj trochu soucit ;­) Co se týká ­"ořezu­" vlasů, tak s ním taky nejsem spokojen. Bohužel jsem si blbě nastavil protisvětlo a svítilo moc moc :­) Příště už to snad bude lepší :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 1.2.20169:47|Hanka
[QUOTE=janigajoska­]Tak takhle dobře sem se už dlouho nenasmál:­-­)­):­-­)­):­-­)­) Tobě by měl být zakázán přístup k focení,jsi fakt těma hrůzama totálně nebezpečnej .:­-­)­):­-­)­) Jen sem zvědavej,kdy ti David H., nebo zeloi s pababi,nasází ty hvězdičky,to je dílo opravdu na jejich nepřehlédnutelný vkus jak vyšitý:­-­)­):­-­)­):­-­)­)­[­/QUOTE­]Děkuji Janigojosko. Jsem rád, že zaujala :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 1.2.20169:37|Hanka
[QUOTE=Choakinek­]­[QUOTE=3mir­]ee, těsně vedle. Téma fotek na občanku ;­)­[­/QUOTE­]Pak tam je chyba, hlava musí být vidět celá :­). No, dělám si srandu, máš to pěkný, jen mi přijde, že takovýto typ portrétu tu nevidím moc často, možná poprvé.­[­/QUOTE­]Kdo dělá pravidla na to, jak se má fotit na občanku? To je nějaký umělec? Nebo mistr světa? :D Já jsem se rozhodl, že takhle je to správně ;)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 30.1.201622:32|Hanka
ee, těsně vedle. Téma fotek na občanku ;)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 6.1.201617:13|Lucie...
Od Tebe by se měli učit zdejší ­(a nejen zdejší­) portrétisti. Ještě ­"nedávno­" by se Tvým fotografiím dalo ledasco vytýkat, ale Ty patříš mezi lidi, co rostou a učí se. Tahle fotografie je fakt super :­) Kdybych mohl dávat hvězdičky, tak bych Ti jich tam vlepil pět. Ale jelikož nemůžu, tak tu jich máš ********** :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 31.12.201511:15|Červený Kameň
Fajně nasvíceno :)
Odpovědět0  0
Ono 105 snímků není zas až takové extremo. Je to 5­-ti expoziční bracketing, který jsem použil kvůli dynamickému rozsahu scény ­(bohužel zrcadlovky ještě nemají dostatečný dynamický rozsah­). To znamená každé políčko foceno 5x. A k tomu jsem použil u políček, do kterých zasahuje slunce, antireflexní snímky, poněvadž světelný závoj a prasátka, vzniklá optickou vadou objektivu, považuji za chybu, nikoli umělecký záměr :­) . Takže když to vezmu kolem a kolem, tak je to složeno plošně jen z 12 políček ;­) Samozřejmě je k tomu nutný rychlý aparát, ideálně panohlava a dálková spoušť. Focení této fotografie mi trvalo 3 minuty a 51 sekund, což je zcela v pohodě, pokud je již slunce takto vysoko nad horizontem. To už se expoziční podmínky nemění tak brutálně, jako když slunce teprve vylézá. Pokud bych fotil o pár okamžiků dříve, tak bych musel u každého snímku upravit ručně expozici, jelikož mezi prvním a posledním snímkem je rozdíl cca 2EV. Tuto úpravu dělám až v počítači. S touto fotkou jsem si nemusel hrát a tak mi zpracování zabralo jen asi 2 hodiny :­) Děkuji moc za shlédnutí, hodnocení a komentáře :)
Odpovědět0  0
Vypadá to dobře, na to, že to nebylo foceno záměrně :)
Odpovědět0  0
[QUOTE=Paty senior­]Teda, 100mm a 1­/80, autíčko ostrý, jen zírám. Bezva!­[­/QUOTE­]To je jednoduché, když má ten objektiv stabilizaci :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 29.11.201510:48|-**-
Pominu­-li pohybové rozostření, tak mám pocit, že jsi tentokrát dost odfláknul retušování!
Odpovědět0  0
3mir (752) | 29.11.201510:41|Břeclav
Chtělo to o kousíček posunout foťák doleva, aby se komín nedotýkal toho oka... Jinak dobrý :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 29.11.201510:38|Makové pole
Ten foťák to HDR vůbec nezvládá :­( , jinak je to fajn :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 26.11.201519:44|Večer na Kršlenici
Možná má na mysli to ztmavení kolem něj. Přesně takhle to asi nebylo :)
Odpovědět0  0
Mňa taky zaujala :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 9.11.201511:49|Kalendář 2016 - A2
No jo, Horáček. Prostě peckovní, jako vždy :)
Odpovědět0  0
Je zajímavé, že pozice, ve kterých vypadá modelka hezky jsou vždy nepohodlné. A naopak, když se uvelebí, tak to vypadá otřesně. Tohle foto se mi moc líbí. Bohužel nemohu dát hvězdičky, ale kdybych mohl, bylo by to za *****. :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 2.11.201515:55|Podzimní náladovka
S markem trojkou a Sigmou 50 v Artu nemusíš být žádný mistr světa. To prostě cvakneš trochu do plusu a je to tam ;)
Odpovědět0  0
Díky za pochvalu :­) Vyjímečně se opravdu jedná pouze o jeden jediný cvak. Občas mě sere, že mi trvá zpracovat fotku půl roku a tak si udělám pár jednošotovek :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 1.11.201520:21|Pastva
Luxus!!!
Odpovědět0  0
3mir (752) | 26.10.201522:04|Mám ho :)
Díky :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 25.10.201521:56|Burgschleinitz
Super :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 15.10.201510:02|Prachovské panorama
Ono je někdy lepší nerozkliknout. Alespoň člověk neobjeví chyby ve složení :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 14.10.201511:40|Rosenburg am Kamp
Pěkné :­) Mám pocit, že to trochu padá doleva :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 14.10.201511:37|Ceasar...
Moc pěkné :­) Jediné, co se mi asi trochu nelíbí, je ten fialový nádech ;­) Ale to je předpokládám Tvůj záměr :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 10.10.201520:17|Bílá Opava
[QUOTE=zeloi­]klobouk dolů... opravdu pěkná práce. Nedovedu si představit tu piplačku s tím.....­[­/QUOTE­]Díky :­) Taky bývaly doby, kdy jsem si to nedovedl představit :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 10.10.201511:35|Kašperk
Pěkné. Škoda jen, že je to takové tmavé :(
Odpovědět0  0
3mir (752) | 10.10.201511:29|Bílá Opava
[QUOTE=Passant­]Hezká. Pěkně našlehaná voda.­[­/QUOTE­]Díky :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 10.10.201511:28|Bílá Opava
[QUOTE=David H­]Moc pěkné. To je cestou z Karlovy Studánky směrem na Praděd?­[­/QUOTE­]Díky Davide. Ne, nemáš pravdu. Je to cestou z Praděda do Karlovy Studánky :D
Odpovědět0  0
3mir (752) | 10.10.201511:27|Bílá Opava
[QUOTE=Dan7­]Takové fotky obdivuji. Není to moc pracné? Zatím jsem si na něco takového netroufal a ani nevím jestli by se mně to vyplatilo. Přeci jenom na to nejsem dobře s trpělivostí :­).­[­/QUOTE­]Dane, díky za obdiv :­) Je to pracné jak sviňa. Proto mi to vždycky tak dlouho trvá. Tuhle fotku jsem vyfotil v dubnu :D Co se týká vyplacení, nebo nevyplacení se, tak to je na každém z nás, co chceme. Ty fotíš moc dobře a máš zmáknutý postproces. Jednou někdo po Tobě bude chtít tapetu ve fotokvalitě a pak si uvědomíš, že by ses mohl posunout dále třeba tímhle směrem. Anebo taky ne :­) Mé zdraví a práce mi bohužel nedovolí více chodit po kopcích a fotit, tak se zabavím alespoň tím, že když už se někam dostanu, tak udělám takovouto chujovinu a zpracovávám to půl roku ­(nebo i déle­) :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 8.10.201513:37|paprsky
Mi se to moc nelíbí. A přitom by stačilo lépe vyvážit bílou :)
Odpovědět0  0
3mir (752) | 8.10.201513:30|Súhvezdie Labute
Já tam žádné labutě nevidím :­'(
Odpovědět0  0