Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně
Komentáře od emdes (3)
emdes (492) | 6.7.201210:16|img 02591
Tak s tímto názorem určitě všichni ti co fotí, souhlasí. Moment zastavení času a zachycení určitého výrazu, emocí nebo pohybu, je u živé fotografie právě to nejkrásnější a narozdíl od filmu má člověk možnost se nad tímto jediným záběrem pozastavit a v klidu o něm uvažovat.Pro autora je to vzpomínka na určitý zážitek a souvislosti, pro ostatní obrazová informace, ze které se snaží vyčíst děj tohoto okamžiku.
Odpovědět0  0
Paráda,u této se mí líbí spodní část blesku v koruně stromu a efektní hvězdičky.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 19.6.201214:17|Strecno
Pro nejlepší ostrost a kresbu objektivu je ve většině případů clona 8. Kdy má daný objektiv optimální výsledky a kterému nastavení se vyhnout nejlépe zjistíš na stránkách kde jsou testovány.Základ je co nejlépe odfotit, ostatní se uvidí potom.Nastavení foťáku je nejlépe nechat na středních hodnotách, nebo­-li normálu. Já považuji za hodně užitečné stránky: ­[url­]http:­/­/www.optyczne.pl­/testy_obiektywów.htmlnebo:­[­/url­] ­[url­]http:­/­/www.photozone.de­/pentaxJinak­[­/url­] s doostřováním roste i šum a proto si musíš najít postup jak dosáhnout ideálních výsledů s ohledem na používaný program. Nevím jestli jsi v GIMPU zkoušel třeba vyvýšení, ale fotka nesmí být zašumělá.U této například vytvoříš novou vrstvu kterou mírně zesvětlíš a jasy trochu stáhneš,pak aplikuješ vyvýšení,sloučíš vrstvu s originálem při 30 ­- 50% prolnutí.Ale nemá cenu tlačit na pilu,podle mě je tahle fotka víc než dobrá.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 19.6.201212:59|Za svítání
V takových podmínkách je jistější používat ruční ostření.Dobrá otázka­-cvakjící zrcátko.Tento záběr je v pořadí druhý a je na něm vidět,že srnec zaregistroval cvaknutí zrcátka u prvního záběru a dívá se přímo na mě s nastraženým sluchem. Pokud ale necítí člověčinu není si jistý co se děje i když stojím přikrčený za foťákem a on mě vidí, pokud ale nezaregistruje pohyb nebo pach,je jen neklidný. U dalších cvaknutí už raděj vyklízí pole a při zaregistrování mého pohybu nastává zběsilý útěk.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 19.6.201211:46|Za svítání
Víc zaostřit nešlo.Bohužel exif se nezobrazil,je to foceno včera ve 4h ­(5h SELČ­) ráno za mírné mlhy na vzdálenost asi 50ti metrů.Foťák sem měl na stativu, ISO 400 a ručně zaostřil, takže pro ostrost jsem udělal maximum.Následující záběry,kdy se dal srnec do pohybu, už neostré bohužel jsou.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 17.6.201223:05|...
Já sice nevím jaká clona je zapotřebí u tohoto objektivu aby byla zachována velká hl.ostrosti,ale vím že citlivost 400 je v pohodě. Já ji používám radši než stabilizaci objektivu.Rychlost 80­-90 km­/h by měla bohatě stačit.Pokud jde o noční snímek ve městě, budeš muset jít na ISO 1600 a úspěch bude nejistý.Ale každopádně bych rád viděl výsledek,tak hodně štěstí.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 17.6.201222:08|...
No vyšší citlivostí zkrátíš dobu expozice a fotka bude ve předu více ostrá a trochu vyšší rychlost zachová mázlé blízké okolí,které dodává fotce dynamiku.Čas 1­/50s je podle mého moc dlouhý na tento druh záběru.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 17.6.201218:27|...
Dobrý pokus, pro mě důvěrně známý úhel pohledu, já bych přidal plyn a ISO na 400.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 16.6.201218:08|Posed
Pěkná obrysovka, má atmosféru a je mi jasné že se tady hodně upravovalo na tento efekt ­(vzhledem k výšce slunce nad horizontem­).Ten el. sloup a dráty už tam být nemusely,já osobně bych je vyretušoval,ale to je můj problém.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 16.6.20129:32|Damrak
Tato fotka se mi líbí nejvíc,má jasný čitelný příběh a je celkově podařená.I ostatní jsou pěkné,škoda je vložit v takovém počtu, komentáře přenechám už jiným.
Odpovědět0  0
Tak koukám,že sis úspěšně otestoval hmyzí makro. Tento malý motýlek je Soumračník metlicový.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 9.6.201210:29|Motocross
Výborný záběr,jen nahoře mohlo být trochu víc prostoru,Také si myslím,že to ztmavení okrajů by se hodilo u nějakého zátiší,ale tady je spíš méně vhodné.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 9.6.201210:19|londyn 172
TK je technická kvalita fotografie a mám tím na mysli,že v plném rozlišení je u fota “Zatím co jsi spal”, patrný šum který rozpatlává detaily.Proto je rozumnější zaměřit se před vložením fotky na její čistotu a ostrost ­(TK­) a k tomu někdy stačí i pouhé zmenšení rozlišení.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 7.6.201219:24|londyn 172
Povedený převod a celkem povedený i záběr,ale zdá se mi,že je tam toho už trochu moc na makro,ale i tak pěkné.U vedlejší fotografie “Zatím co jsi spal” ,je slabší TK což je škoda, jinak se mi líbí,možná bych ořezal pravou stranu na formát 4:3.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 7.6.201218:54|img.1193
Re: Rellik ­- Já sem také toho názoru,ale někdy je té zeleně už trochu moc a přednost černobílé fotografie je,že se člověk soustředí více na detaily a tonalitu.A konkrétně u této fotografie modráska, který je tady vložen za poslední dobu několikrát v barvách, není na škodu trochu jiného pohledu.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 7.6.201215:26|Kráska
Je to sameček Srpice obecné,tento hmyzák je zajímavý ale z bočního pohledu, kdy je vidět rypákovitá hlava a klíšťkovitý přichytávací zadeček.Mám ho také nafocený, ale vložím jej až příští týden.Jinak bych řekl,že foto je až moc tmavé a barevně přesycené.
Odpovědět0  0
[QUOTE=Pavel Olivík­]Od Tebe je to zase fajnovka...Jen bych řekl,že zaostření moc nevyšlo..Záleží na co si ostřil....Ale tak vím,že fotit makro není vůbec jednoduché a hloubka ostrosti je někdy potvora...Světlo si ale chytil velmi dobré...­[­/QUOTE­] Díky za koment,musím Tě ale vyvést z omylu.Zaostřeno je optimálně,líp to kvůli malé H.O. nejde.Ostřil jsem na mušku a ta má jen 3mm,tudíš Tesařík nemůže být celý v H.O.Divím se ale, že Ty makro nefotíš,vybavení na to máš,tak co Ti brání? Někdy jsou to nervy,ale časem člověk získá praxi a pak to začne být zábava.Kdybys chtěl poradit,rád se o své zkušenosti podělím.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 31.5.20128:34|...
Pěkné,barevně příjemné,něco jako “pohádka o zapomenutém ostrůvku”. Škoda,že nepřidáš trochu na velikosti,alespoň 720 na výšku.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 30.5.201216:17|img.1190
[QUOTE=busy­]Pekny bookeh v pozadi ... akym objektivom to bolo fotene ?­[­/QUOTE­]CANON EF 70­-300­/4,0­-5,6 IS USM
Odpovědět0  0
emdes (492) | 30.5.201216:13|linie
Dobré to je,jednoduché,asi bych trochu stáhl kontrast oblohy vůči poli prosvětlením spodní části.
Odpovědět0  0
Líbí se mi tento netradiční snímek.Asi tady bylo dilema ořezu levé strany,odraz ženy mohl být celý ale postava dole obraz narušuje,ořezem na čtverec by se zase přišlo právě o odraz ženy a možná že to tak prostě vyšlo.Každopádně mě fotka zaujala.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 28.5.20129:02|...
Místo je to celkem pěkné,já bych to nechal tmavější a sytější.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 22.5.201217:11|Sovice sněžná
[QUOTE=mirad­]Zdravim, i ked mimo ohodnotenie, neviem, ci ste ornitologom, ale tento udaj by velmi zaujal tu:­[url­]http:­/­/www.birds.cz­/avif­/­[­/url­]HR.­[­/QUOTE­]Ne,nejsem ornitolog,sám čerpám informace na internetu a pokud něco najdu, dám pár slov pod fotku.Jednak se sám něco dozvím a věřím,že i některé milovníky přírody to může zajímat.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 21.5.201213:38|Vyhřívaná..
Podařený záběr.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 19.5.20129:04|Vůle k bytí
Takové obrázky kde vůle bytí je někdy až neuvěřitelná,nacházím v přírodě často.U této fotky je podobný problém jako u mé Bažiny,hlavní téma na fotce nevynikne tak jak scénu vidíme na vlastní oči.Trochu se tomu dá pomoct menší hloubkou ostrosti,ale spíš by se tady uplatnil 3D obraz.Až bude běžně používaný a propracovaný tento systém jak s pořízením snímku tak jeho zobrazením a prezentováním, pak takové fotografie teprve oživnou.Zatím vyniká neutuchající “vůlí k bytí” jeden nežádoucí a vlezlý uživatel.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 18.5.201215:44|Smolař
Dopravní nehody NON STOP a názorně.To fakt sedí.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 17.5.201217:22|Strakapoudi III
Dík za zastavení, série by byla mnohem lepší být více světla.Bohužel se tam dostalo jen pár slunečních paprsků v ranních hodinách,které se prodraly korunami stromů a já se nemohl dostat nad kratší čas jak 1­/500 i při ISO 1600. Chtěl jsem udělat nějaké letovky a navštívil to místo vícekrát,má snaha byla ale marná.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 14.5.20128:04|ZAPAD
[QUOTE=Juniversum­]Neúprosná statistika: 48% fotografií jsou západy slunce, 26% potůčky ­(rozmazané i ostré­), 20% kytičky, motýlci a další hmyz, 5% domácí mazlíčci ­(psi, kočky, králíčci, křečci, myšky a jiná odporná hovada­), 0,5% nekvalitní umění, 0,5% kvalitní umění.­[­/QUOTE­]Zkráceně řečeno,k umění je dlouhá cesta a zdaleka né všichni tam dojdou.Znamená to snad,přestat fotit?A jak by to dopadlo kdyby bylo “umění”90% a ten zbytek západů, východů atd.,nepřejedlo by se pak i to “umění”?
Odpovědět0  0
emdes (492) | 13.5.201218:50|Špaček obecný-5
Fotil jsem podobnou situaci s datlí rodinkou a můj problém bylo málo světla.Tyhle záběry jsou dobré,ale myslím si,že ISO 1600 je zbytečně moc a trochu širší pohledy by byly lepší.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 13.5.201218:32|Neprojedete
Tahle fotka není špatná,ale já bych provedl pár změn.Ořezal bych spodek a zprava mezi pátou a šestou zábranou na formát 16:9,horizont by nebyl uprostřed, zmizeli by vrcholky smrčků které tam jsou podle mého rušivé a ubylo méně zajímavé spodní části.Pak bych udělal převod do černobílé a zvýšil kontrast hlavně oblohy a tím dodal více dramatičnosti ­(ale pozor na přepaly dole na obloze­).Možná by tomu slušel i dodané zrno.Je to jen můj názor, tak se na to dívám já.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 8.5.201221:39|20120508 23
Některé Tvé fotky nejsou špatné,líbí se mi jak barevně tak kompozičně.Chce to ale při úpravách zmenšit soubor ­(na výšku max.900­),ve vyšším rozlišení je TK dost špatná,což je dáno foťákem. Pro prezentaci v galerii je lepší menší soubor ale s dobrou tech. kvalitou a pozor na přeostření.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 8.5.201214:34|Mňáu !
Přestože domácí mazlíčky moc nemusím,tak tahle portrétofka se mi moc líbí.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 8.5.201212:45|Bažina
[QUOTE=revival­]Máš obdivuhodnou schopnost vytvořit ze změti roští, klacků, větví, pařezů a vyvrácených kmenů obraz který má ­[B­]řád­[­/B­]. Už jsem si toho všiml dříve i u jiných Tvých obrazů s podobným námětem. Zajímavé :­-­).­[­/QUOTE­]Re: revival Kápnul jsi přesně na problém tohoto místa které mě pořád přitahuje a snažím se už hodně dlouho pořídit odtud nějakou slušnou fotku. Místo tajemné, divoké, jako vystřižené z nějakého pralesa, ale na fotce je to vždy jen jeden velký nepřehledný chaos a to jsem to fotil v různou denní dobu i různé roční období. Na vlastní oči je to mnohem zajímavější a rozlehlejší i z jiných úhlů pohledu, ale na fotku to nejsem schopný dostat.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 3.5.20129:54|Na Klárově
Hodně aktuální téma dnešní doby ,jen houšť a hlasitěj.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 26.4.201218:11|Motýlková
Vkládám fotky které jsou z mého pohledu dobré ­(tak to ostatně snad dělají všichni­) a nic na tom nezmění ani záporný komentář.Teď zpět k “Juniversum” : to je už jakási třetí aktivita zasahovat psanou formou v této galerii co jsem od tebe četl,ale pokaždé si kladu otázku, “PANE BOŽE, KDO HO ZPLODIL!?!?”
Odpovědět0  0
emdes (492) | 26.4.201210:46|img.1181
[QUOTE=Rellik­]Možná bylo lepší pár sekund počkat až ta srnka vyběhne na slunko. Jinak supr moment.­[­/QUOTE­]No, já to ještě dvakrát zmáčknul,srna na slunci byla,ale to neznamená že tím bude fotka podařenější.Byla sice světlejší,ale její poloha kdy měla předek zabořený v obilí,že jí koukala trochu hlava a jen zadek měla vysoko, nevypadalo moc působivě a u třetího záběru jí bylo vidět nejméně.Takže tento první cvak dopadl nejlépe.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 25.4.20129:04|Jak přízraky...
Téma i zpracování s jemným modrým nádechem se mi líbí,dobrý nápad dobře udělaný.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 19.4.201220:29|img.1180
[QUOTE=revival­]Ha! A je to tady, – návrat Nibiru :­-­). Jinak dobrý náladový obraz.­[­/QUOTE­]Tvá představivost a vidění nemá hranic a to se mi líbí.S tím Nibirem to není vůbec špatný nápad.
Odpovědět0  0
[QUOTE=Iudex­]@emdes: či to malo byť v sekcii fotografi, alebo či to je nevhodná reklama, neriešim. Vnímam len skvelú fotografiu, ktorá sa mi páči.­[­/QUOTE­]Ale samozřejmě,tohle já také neřeším,jen jsem chtěl podotknout,že komentovat fotky profíka je jako nosit dříví do lesa.
Odpovědět0  0
Jo, pěkná fotka a určitě sem nebyla vložena kvůli kladným komentářům, nebo hodnocení.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 15.4.201219:32|Retro
Je to podařená fotka,líbí se mi úhel pohledu,kompozice i hloubka ostrosti.Je celkem jedno v jaké úpravě se tato fotka podá a i bez úprav by se asi nic nezměnilo na její koukatelnosti.Jen se mi malinko nezamlouvají bílé tečky, které působí spíš jako vypálené pixely.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 11.4.201211:09|img.1176
[QUOTE=revival­]Ano, – a na závěr výborné serie nesmí chybět detail, který znázorňuje prostředí zblízka, konstrukční části plavidla, techniku jízdy, a je i portrétem sportovce. Výborná práce.­[­/QUOTE­]jj,tento sport má své kouzlo a docela mě překvapilo,že ho provozují i starší pánové.Jeden už byl určitě v důchodovém věku a i v neoprénu ­(mokrém­) musí být asi dost nepříjemné první namočení v chladné vodě.Každopádně je obdivuji a když je možnost, rád se se na jejich umění dívám.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 6.4.201220:03|img.1173
Re: revivalDík za odborný komentář.Tohle by byla dobrá fotka při bočním světle, protisvětlo nebylo pro tento záběr vůbec vhodné,ale ta scéna se mi líbila.O jiné kompozici tady nemohla být žádná řeč,vzhledem k ptactvu které jsem chtěl mít v záběru.Fotografika se mi zamlouvá, ale dobře udělaná fotka má přednost.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 6.4.20128:18|2 + 1
Díky za zastavení.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 6.4.20128:16|img.1173
[QUOTE=mejfid­]Proč ne..zajímavé provedení.­[­/QUOTE­]Ano, proč ne.Když fotka nevyjde podle představ jako fotka,proč ji hned vyhazovat a nezkusit úpravu třeba jako v tomto případě,fotografiku.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 1.4.201217:12|Rybáři
Děkuji “Rellik”,že jsi pomohl objasnit záhadu na kterou narazil “busy”.Já jsem původně chtěl dát název “Temné postavy”,ale bál jsem se aby si méně chápaví, nebo špatně vidící nelámali hlavu, co tam vlastně ty mizerně zřetelné postavičky v pozdním odpoledni vlastně dělají.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 28.3.201213:37|Párová synchronie
[QUOTE=busy­]Ano, velmi krasna momentka ! Skoda ze aj ta zadna nie je v pasme ostrosti.­[­/QUOTE­] Pro mne je to naopak plus u této fotky.Větší hloubkou ostrosti by byly labutě slepené a hloubka prostoru stracena.To je také jeden z důvodů ­(práce s hl. ostrosti­),proč jsem si pořídil zrcadlovku. Díky za zastavení.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 22.3.201222:51|img.1164
Re:revival ­- upravenou fotku jsem zaměnil za originál,foceno tak jako ostatní dříve vložení jeleni v oboře, takže se dá vyfotit i početnější stádo.Exif se nezobrazil,tak doplním: pořízeno 11.září brzo ráno v 6.20 hod. ­- clona 6,3 ­- ISO 200 ­- ohnisková vzd.240 ­- čas ex.1­/125.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 8.3.20129:20|Fata Morgana
Už v náhledu mě tato fotka upoutala,nádherné prolínání světů,barevně příjemné,podařený záběr.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 4.3.201220:24|Ve vlnách
Pěkné akční foto,výborně zaostřené.Škoda jen,že to je natlačeno moc do rohu.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 4.3.201215:38|,ptáček.
Tato úprava s ilustrativním nádechem se mi vcelku líbí a myslím že by se dost hodila na knihu o přírodě,nebo podobným zaměřením.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 1.3.201223:13|Delta del Ebro BW
Tato černobílá je daleko zajímavější,přesto si myslím,že ořezem zprava za tím vyšším stromem a spodní části na formát 2:3 se nic nepokazí a působí to vyváženěji.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 1.3.201217:23|Tání II
Re: revival Pravda, chystal jsem se na tohle focení a když hodinu před západem tmavé mraky směřovaly ke slunci,ani se mi tam nechtělo.Nakonec jsem ale vyrazil a pořídil pár fotek,další chyba byla, že jsem si nevzal gumáky,nemohl jsem se dostat pro vodu na místo kde jsem potřeboval.I když to není to co jsem chtěl,tak přece jen něco s toho vyšlo.Dík za porozumění a komentář,ale až tak obsáhlý si to nezasloužilo.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 1.3.201210:50|Host
Mám dojem,že použití blesku vzalo to správné atmo.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 1.3.201210:46|Létání
Líbí moc,já bych asi vyretušoval ty lanka,pak by opravdu létal.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 1.3.20128:58|...
Netradiční pohled, dobý nápad a je s toho výborná fotka.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 29.2.201223:28|Dvojice
Posmutnělá náladovka s dobrým námětem dvou rozdílných dvojic,ale podobných křivek,kompozičně zdařilé. Hvězdičkovat nebudu aby zas někdo neměl námitky a komentář cítím jako slušnost a dík za Tvé komentáře všeobecně,nejen u mých fotek.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 29.2.201211:46|Drancování
Ano, konec světa se bere v naší rebublice jako hotvá věc,tak proč toho nevyužít.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 29.2.201211:32|tak až na jaře
Nádherné a zároveň ukrutné,chaloupka v ledové tlamě zimy.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 27.2.20128:42|Zimní soumrak
Parádní zimní krajinka v protisvětle.Trochu mi vadí ten zelený odlesk uprostřed a možná,pokud to šlo i širší záběr by nebyl na škodu,ale i tak moc příjemné foto.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 26.2.201211:01|Keltské víly
Omluvám se autorovi fotgrafie ale ještě naposled musím reagovat na Cejpatkův příspěvek.Já neříkám že kritika je něco špatného ale ty se jí evidentně bavíš a pouze kritizuješ.Když ukážeš, že tvoje fotky jsou na výši,tak alespoň tvá kritika bude mít svou váhu.Teorie je jedna věc, ale v praxi už to tak jednoduché není a to je vidět i u tvé fotky “Vyhlíží…”.Ovšem ze dvou fotek se moc posuzovat nedá.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 26.2.20122:31|Keltské víly
Re: CejpatkaJá bych neřekl,že se tu jen plácá po zádech,je tu dost horších fotek které nikoho nezaujmou ­(nikdo je nekomentuje­) a to už je známka, že je něco špatně. Ale od tebe jsem ještě neviděl u žádné fotky i když je opravdu dobrá,kladný komentář.Ukaž svoje fotky ať je vidět jak si na tom ty sám, pak kritizuj a zároveň přidej radu jak co zlepšit, nebo čeho se vyvarovat. Hvězdičkou nebo krátkým záporným komentářem tu úroveň v galerii také nezvýšíš, jen to dotyčnému znechutíš.
Odpovědět0  0
Škoda té oblohy,jinak se mi líbí jak kompozičně tak nádherným světlem.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 25.2.201222:23|Barevné linie.
Ano,tato je také podařená a barevně přjemná.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 25.2.201219:33|Vzhůru za světlem
Dobře odfoceno.Já bych tomu dal název vzhledem k materiálu budovy a úhlu pohledu ­"cesta za světlem­".
Odpovědět0  0
emdes (492) | 25.2.201218:31|Keltské víly
Líbí se mi a dle mého názoru, podařené foto.To rozostření tady vzhledem k poetickému názvu sedí a líbí se mi.To není dokument nebo fotka do občanky.Pokud jde o vyšší ISO, i kdyby nemělo své opodstatnění tak to na kvalitu fotografie nemá vliv,což je po rozkliknutí fotografie patrné.“Cejpatka” u tebe pozoruji že umíš jen kritizovat nebo podprůměrně hvězdičkovat a zřejmě proto raděj ani nevkládáš vlastní tvorbu.
Odpovědět0  0
I pro mě je to osobní záležitost,já tím fáral pod zem,konkrétně důl Darkov.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 24.2.201221:16|Na cestě životem
Koukám, fotka vyjadřující myšlenku a výstižný název jasně naznačuje autorův záměr. Já vidím dvojici která prochází životními překážkami,z výsluní se dostala do stínu ­(určitého útlumu­),ale v pozadí se rýsuje nějaká cesta ke které dvojice směřuje ,­( je otázkou jestli je to cesta k lepšímu­).Rozhodně mě tahle fotka zaujala.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 24.2.201221:13|Kosice 1
Slušné foto při této citlivosti a kosice je pěkně odpíchnutá od pozadí.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 24.2.201221:04|mléko sem ...
Vtipné a když se zmenší rozlišení a doostří,bude to dobré i po stránce TK.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 24.2.201211:42|Babočka
Pěkná babočka.
Odpovědět0  0
Celkem zajímavý záběr,jen to chtělo malinko pokleknout,aby se vrch těžní věže nedotýkal střešní konstrukce.
Odpovědět0  0
Všude tam kde si ji člověk vytvoří,obzvláště když mrzne.Tahle scéna má asi 80 na 120cm a ikdyž to nedopadlo úplně podle mé představy,alespoň jsem získal nějaké zkušenosti.Díky za zastavení.
Odpovědět0  0
Nedalo mi to a proto jsem zkusil jednoduchou úpravou na histogramu přidat světla a stíny.Výzdoba se tím více rozsvítí, vánoční atmosféra je pak výraznější.Doporučuji.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 17.2.201219:48|dsc 3562
Možná je to už trochu moc,ale každopádně zaujme a líbí.
Odpovědět0  0
Líbí.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 17.2.201219:43|Pražský hrad
Ano, tohle je moc podařené.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 17.2.201211:08|únorové květy
Tyhle fotografie nejsou špatné,podle mého jsou ale lepší, když se převedou do negativu a dodá se jim barevný nádech.Je to sice jen můj názor ale protože jsem si to zkusil vím o čem mluvím.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 17.2.201210:51|Za ...
Dobrý nápad,dobré vidění.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 17.2.201210:42|,jam-session.
Podle mého vkusu,zdařilá momentka.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 6.2.20120:16|Leknín
Tahle je asi nejpovedenější,ale ořízl bych ji nahoře a zleva.Vedlejší muchomůrka by také ještě šla a další vedlejší včelka je ve skutečnosti pestřenka.U Eifelovky je díky hodně vysoké citlivosti TK mizerná,což je velká škoda.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 3.2.201211:09|Zavislost
Na rozdíl od Tvé fotky ­"the thing­" původně ­"brother­" se vztyčeným prostřeníkem,která se dala vyložit různě,je tato fotka lepší.Poukazuje na realitu dneška,ničím neuráží,ale spíš bych ji dal do sekce ­"dokument­".
Odpovědět0  0
emdes (492) | 3.2.201210:52|Tma
Pěkná momentka,škoda že tam není nějaký sníh pro navození chladnější atmosféry.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 3.2.201210:46|na horách
Krásný zimní pohled z hor.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 3.2.201210:39|les v zimě
Ten sníh v protisvětle a síny na něm jsou parádní.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 3.2.201210:32|-12°C
Ano,aktuální mrazivá.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 1.2.201215:30|polet
Dobře zachycený okamžik.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 10.1.201219:19|pusť nás taky!
Tahle momentka se mi líbí,výborné jsou rozdílné výrazy obou dětí.Zatímco holčička se baví,chlapce asi něco trápí.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 10.1.201219:06|Západovka
Perfektně nasvícené a líbí se mi to i oříznuté těsně pod horizontem.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 8.1.201219:18|3D vlajka
Já je někde mám :cry,ale nemůžu je najít.Když ale revival tvrdí,že se to moc nepovedlo,tak mě to tak nemrzí.:­)Na druhou stranu,když se podaří,musí to být pěkné pokoukání.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 8.1.201217:40|... XY
Dobrá momentka,TK je slabší,ale to je dáno foťákem.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 8.1.201214:34|...
:thumb Piter,fotka samozřejmě parádní a pro nás suchozemce vždycky nevšední,ale mohl by si vložit i nějaké pobřežní a dokumentární.Určitě i ty pro nás budou zajímavé.;)
Odpovědět0  0
emdes (492) | 7.1.201216:50|Incoming!
Tak Tě vítám v této galerii,tvé fotomontáže se mi líbí a věřím že nebudu sám.Také jsem přesvědčen,že pro některé budou inspirací.
Odpovědět0  0
Moc vydařená série,krajiny nemají chybu a tahle je také dobrá,ale převod do černobílé jí sluší daleko víc.
Odpovědět0  0
Pěkné noční záběry,tato je nejzdařilejší.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 6.1.201222:15|Kapka.
Ale jistě i já to beru jako získávání skušeností,ale narážím na to,proč nevložit jen ty,o kterých jsem přesvědčen,že jsou opravdu povedené.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 6.1.201222:00|img.1143
Re: revival
Samozřejmě že každý má vkus různě odlišný a nikdo nikomu nebrání aby ten svůj vyjádřil.Já jen říkám, že i el.stožár může mít své kouzlo a do záběru patří,ale i pro mě jsou v jiných záběrech spíš nežádoucí.To vykání mi nesedí.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 6.1.201217:30|Kapka.
No když si myslíš, že je to cesta za dobrou fotografií tak proč ne,ale tahle a sousední ­"tvář­",nejsou špatné.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 6.1.201217:25|ZATMĚNÍ SLUNCE
Můj názor je takový,že fotomontáž má být reálná,nebo dobře udělaná a nebo vtipná.Také by měla být složena jen z vlastních záběrů.Tahle fotka by se mi víc zamlouvala v originálu.Měsíc by měl vypadat jak Měsíc a jeho velikost úměrná Slunci.Při zatmění nemůžou být Sluncem osvícené mraky ani krajina.
Na těchto stránkách jsou fotomontáže člověka který má fantazii a tuto techniku zvládá znamenitě:
[url­]http:­/­/cakovsky.weebly.com­/­[­/url­] :thumb To jen tak pro inspiraci.
Odpovědět0  0
emdes (492) | 6.1.201212:40|img.1143
Re: mirociz
Zajímavý názor ­(pro mě nepochopitelný­).:confused: Jaký je rozdíl mezi obloukovou konstrukcí mostu a el.stožárů? Těm se vyhýbám jen když chci vyfotit panenskou přírodu, tady jsou pro mě naopak chtěné.
Odpovědět0  0