Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně
Komentáře od stalak (3)
stalak (1021) | 22.10.201022:04|Křivky
[QUOTE=didik46­]Pěknej snímek, má to hloubku. Jestli jsi měl čas mohl sis počkat na stín do popředí na to strniště.
Ale i tak dobrý.­[­/QUOTE­]
čas sem neměl,jenom mi ten pohled vlítl okénkem do auta a tak jsem zastavil,cvak a zase jsem frčel dál ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 22.10.201022:03|Křivky
[QUOTE=Tchutcho­]Olala! Parádní kompozice! Je vidět,že nejen macro.U mne jsi prostě pan fotograf.­[­/QUOTE­]
díky a nepřeháněj,já si cvakám pro radost ;)
Odpovědět0  0
[QUOTE=Tchutcho­]­[QUOTE=Hasse­]­[QUOTE=3mir­]To si asi děláš prdel, ne? 5* za toto???
:D­[­/QUOTE­]

Hold každému se líbí něco jiného ... a v tom je ta krása ;­)­[­/QUOTE­]

Tomuhle jestli říkáš krása,tak pochybuju o tvým vkusu.­[­/QUOTE­]
já už ne :confused: pro mě trága:thumbdown
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 22.10.201021:49|black & white
:D­[QUOTE=Tchutcho­]­[QUOTE=HonzkaBass­]hold kvalita odpovida fotaku na mobilu ...ale jinak dik ;­) tim 4+ jsi doufam nemyslel znamkovani ala skola ? :D­[­/QUOTE­]

Mám dojem,že sem nastoupil nový profesor Hasse:D­[­/QUOTE­]
:D:D:D
Odpovědět0  0
přehmyzákováno tu je,to je fakt :­) fotka na mě působí už ale chaoticky,je tu toho moc a očima marně bloudím po fotce čeho se ­"chytnout­" jeden čmelda a z detailu by byl lepší ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 22.10.201021:34|... 3
Moc povedená a pěkná trilogie,líbí ;)
Odpovědět0  0
pěkně zachycená očka,škoda přepalu na zadečku ­(ten bych trochu retušoval v editoru­),záběr by byl asi lepší z nějakého jiného úhlu,takto z vrchu to není pro mě úplně ono,ale na tyto tvorečky nedám dopustit a fotka určitě zlá není ;)
Odpovědět0  0
škoda že zanikají na pozadí,vím,příroda tomu tak chce,pro fotku ale úskalí,nevím čím je to foceno,ostrost není úplně 100%,možná jenom menší HO,ale k těmto tvorečkům mám hodně blízko a foto se mi líbí i tak ;)
Odpovědět0  0
barevně pěkné,ale chtělo by to větší HO ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 19.10.201022:44|Hrad Arbucies
pěkná silueta hor na horizontu,ale z hradu moc nevidím,ano,je tam ale prahnu vidět víc :­) že by záměr ?
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 19.10.201022:36|black & white
Z těchto tří se mi líbí nejvíce ta vlevo.Tu bych já osobně viděl jako samostatný snímek,ale chtělo by to srovnat horizont,ten Ti padá doprava a je škoda té oblohy ­(vlastně ne­-oblohy­) Prostřední snímek,tak tu by to chtělo kompozičně lépe ­"položit­"tu dřevěnou cestičku do snímku,třeba úhlopříčně z rohu­(dolního­) do 2­/3 vrchu fotky a opačného kraje,pokud by to šlo.Snímek vlevo by nemusel být jinak také špatný,ale mít v popředí fotky takto vysokou trávu a zbytek záběru za ní,mi v tomto případě nesedí,netvrdím vyloženě že ne,ale někdy méně je více.Tak asi nějak za mě ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 19.10.201020:20|Socha
[QUOTE=JimmyJazz­]Jsem ze Žďáru, ta socha je od Michala Olšiaka, místního umělce...najdete ji na výjezdu na směr Havlíčkův Brod u obce Hamry nad Sázavou
49°33­'44,73­"S
15°54­'25,09­"V­[­/QUOTE­]

Jo,jo,jo,je to tak jak je psáno :cool:
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 18.10.201021:46|up in the sky ...
Tahle se mi líbí ze všech nejvíce a víš co bych tu ale udělal,kromě řezání,vršek a pravá strana,lepší detail letadla ale taky víc šumu,tak bych to hodil do B&W o ic by se tím tu nepřišlo,naopak ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 18.10.201021:36|Socha
[QUOTE=piter­]pekne odfotene. a pekna socha.­[­/QUOTE­]
díky,tu mi to dalo fušku ;)
Odpovědět0  0
Zleva bych řezal a trochu spodek,odstranilo by to přepal a byl by lepší detail na číču ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 18.10.201021:22|..v mlze..
pěkná.
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 18.10.201021:12|Socha
bohužel jsem musel kompo moc ­"svazovat­"kvůli různým vymoženostem civilizace co jsem na fotce mít nechtěl,dráty v pozadí se mi už nechtělo odstraňovat,fakt nee :­-)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 17.10.201022:40|hranicne vrchy
Na jeden ­"zátah­" cvaknout dva státy,no,zkušenost se nezapře :­)
Co napsat k fotce,no,příjemná záležitost,líbí se mi světlo tak jako pohled ;­)
(a jenom tak pro sebe si říkám,co takhle ­"chloupek­" nebe navíc a dva,vody k tomu­) ale možná by stačila i ta voda,ten vršek se mi zdá nakonec dobrý,vyvážený,to se jenom přiznávám co se mi kolikrát nejenom u téhle Tvé fotky,honí hlavou ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 16.10.201018:02|Opar nad řekou.
moc pěkná fotka,zdá se mi to ale zbytečně přeostřené a klidně bych ubral trochu kontrastu,ale záběr povedený!
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 16.10.201017:56|pavucik
i tak pěkné,také mě trápí tyto ­"neduhy­" u makra,ale ono je přepal a přepal ;)
Odpovědět0  0
no,je to logické,vede se to tu od 10 k 5 a tak si zde to dostaveníčko dát můžeme :­) protože nás to sem opravdu přivést může,fotka zajímavá a trochu škoda domu dole vpravo ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 13.10.201019:31|Fousatá
jako max11 ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 13.10.201019:25|Údolí
[QUOTE=Hirogen­]Ty nevěrníku, to už jako kašleš na Vysočinu, jo!? :D­[­/QUOTE­]
ale to zase ne,sám nevím jak jsem se tu ocitl,ale když už..... :D
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 12.10.201021:16|Podzim
K podzimu patří barvy a ještě když dáš název ­(Podzim­) Ne že by byla fotka zlá,ale takhle vyjde tak nějak pochmurně ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 12.10.201021:04|Za vodou
Mám radost že se líbí,díky.
Jo a hvězdičky,na ty si nehraju v poho ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 12.10.201020:52|kabelka
zajímavé,líbí ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 10.10.201022:10|ranní podzim...
Souhlasím s Piterem,je to moc pěkné,ale přeci mě něco odvedlo pozornost a pro mě by bylo lepší kdyby to na fotce nebylo :­) a to ty mříže na těch oknech,nevím proč,ale nezapadají mi do snímku a prostředí všeobecně,to není ale Tvá chyba,jinak super ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 10.10.201022:04|Ranní silnice
pěkné,nemohu si pomoci,ale tahle zatáčka v lese a za ní hned kousek dál pravotočivá,jako okopírované z cesty H.Bradlo Nasavrky :)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 28.9.201016:05|poslední a....
[QUOTE=Tchutcho­]Ať si říká,kdo chce,co chce,v tomhle ti nikdo konkurovat nemůže.Je tu spousta pěknýho macra,je tu i spousta lepšího,než děláš ty,ale v macru,který děláš ty a hlavně čím ho děláš,se ti nikdo nevyrovná.;­)­[­/QUOTE­]
díky za kompliment,ale tak žhavé to nebude,nicméně se ­"posnažím­" sehnat lepší a hlavně kvalitnější čočku na příští rok k mobilu,potřeboval bych bych tu TK ještě trochu polepšit i když už to bude stejně na hraně,zrcadlo z toho neudělám nikdy :D
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 28.9.201016:01|Údolí
[QUOTE=Tchutcho­]Moc pěkná fotka:thumb.Povedla se ti.Moc pěkný místo.Vítejte v kraji pana Viléma z Pernštejna;­)­[­/QUOTE­]
díky,je to tu moc pěkný kraj,kopečky a pěkná údolí,zase se sem vydám abych to tu lépe ­"prošmejdil­" ;)
Odpovědět0  0
taky pěkné :­) zkoušel jsi i větší HO ? tu by mi asi sedla více,samo že asi na jiném šidélku :­) barevně moc pěkné;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 26.9.201019:50|"profilovka"
[QUOTE=Tchutcho­]Dobřééé!!!!:­)Tak to je fakt paráda!:thumb­[­/QUOTE­]
tak to mě těší že se Ti líbí,ale už pomalu docházejí;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 26.9.201019:22|Ranní paprsky
možná trochu méně kmenu toho stromu vlevo,ale jinak se mi to líbí,zajímavé ;)
Odpovědět0  0
Díky ­"kluci­" ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 26.9.201018:44|vodopád...
Vodopády jsou na focení perfektní,tedy alespoň pro mě ;­) vezmu to ale trochu ­"globálně­" a vyjádřím se ke všem fotkám co jsi zde prezentoval.Všiml jsem si totiž jedné věci a to,že vždy máš hlavní motiv na středu fotky a to horizontálně nebo vertikálně jako tu.Neboj se řezat a dostat kvůli kompu hl.objekt mimo ty středy a osy na fotce.Určitě netvrdím že to musí notně znamenat vždy něco špatně,ale všeho moc škodí.Určitě by to záběrům a výsledné podobě fotek pomohlo ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 25.9.201021:56|"jednorožec"
[QUOTE=Tchutcho­]­[QUOTE=stalak­]­[QUOTE=Tchutcho­]Jistojistě jde o druh saranče.Bohužel z tohodle detajlu je prd vidět.Kdyby bylo vidět líp na křídla a zadeček.Takhle člověk jen hádá.Myslím,že to je Saranče modrokřídlá,možná podle zadních nohou.Může to být i Saranče vrzavá,ale nesedí mi to sluchový ústrojí:notsure.Takže z fotografickýho hlediska,pěkná kobylka,ale z entomologickýho bych tě hnal.:D­[­/QUOTE­]
tak z toho entomologického přimhuř oko,no :D tu mám opravdu slabší článek vědomostí :rolleyes:­[­/QUOTE­]

Však přimhuřuju:D.Však když si člověk vezme,čím je to focený,tak opravdu paráda:thumb.Ty už si kup něco,fakt.Páč pak tady všem vytřeš s macrem voči,se vsadím.;­)­[­/QUOTE­]
Je to vše focený pořád téměř mobilem:­),kompaktem se nechytám udělat podobně ­"dobrou­"fotku.Však čtu recenze jak o závod,na dobré makro ale potřebuju zrcadlo s makroobjektivem a to zrcadlo musí mít super hledáček abych viděl kam ostřím.Tu mi je sebelepší kompakt k ničemu.Ale chtěl bych na každodenní tahání stejně něco menšího a kvalitnějšího s větším čipem.Ono na makro by mi stačil Olympus E 420 s makroobjektivem,ono při mém pracovním vytížením to zrcadlo bude dost ležet a tak nechci do něho investovat moc,to ten lepší kompakt bude fotit hodně.Musím si to ještě ujasnit,ale zaujala mě zrcadlovka ok Nikonu 3100 a má i cz menu.V zimě se tomu budu intenzivně věnovat a na jaře něčím začnu,nevím jestli zrcadlem a nebo nějakým lepším kompaktem:notsure uvidím:rolleyes:
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 25.9.201021:13|"jednorožec"
[QUOTE=Tchutcho­]Jistojistě jde o druh saranče.Bohužel z tohodle detajlu je prd vidět.Kdyby bylo vidět líp na křídla a zadeček.Takhle člověk jen hádá.Myslím,že to je Saranče modrokřídlá,možná podle zadních nohou.Může to být i Saranče vrzavá,ale nesedí mi to sluchový ústrojí:notsure.Takže z fotografickýho hlediska,pěkná kobylka,ale z entomologickýho bych tě hnal.:D­[­/QUOTE­]
tak z toho entomologického přimhuř oko,no :D tu mám opravdu slabší článek vědomostí :rolleyes:
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 25.9.201021:00|Hradby
[QUOTE=Tchutcho­]­[QUOTE=stalak­]­[QUOTE=Tchutcho­]­[QUOTE=stalak­]­[QUOTE=Tchutcho­]­[QUOTE=stalak­]­[QUOTE=Tchutcho­]Pěkná fotka.To vypadá,jak ze starý dobrý Anglie.Skvělej převod.By mě zajímalo,kolik mají ty hradby těch věží.Typnu si ­- 19?;­)­[­/QUOTE­]
Tak tu si mě dostal,věže jsem opravdu nikdy nepočítal a ani mě to nějak nenapadlo.Až sem ale pojedu fotit příště,budu počítat :­)­[­/QUOTE­]

Já jsem to taky nepočítal;­).Jen jsem si o tvém rodném městě něco přečetl.Není od věci to vědět.To moje je 30km od něho,jezdím tudy poměrně často a zjistil jsem,jak pramálo o tom člověk ví.:D­[­/QUOTE­]
:notsure no,ono jde o to o jakém městě si četl?Tyhle hradby patří městu ležícímu v regionu Svitavy.­[­/QUOTE­]

Já vím.;­)­[­/QUOTE­]
Dobře,dobře,už mlčím :shut:p­[­/QUOTE­]

Tuhle jsi to už sám říkal u nějaký fotky,že jsi od tama.Takže jaký tajnosti.;­)­[­/QUOTE­]
Tu nejde o tajnosti,ani nevím že jsem už jméno toho města profláknul :p chtěl jsem ho nechat hádat:mistake
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 25.9.201020:56|Přistání...
Hmm,tohle je velmi dobré!
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 25.9.201020:39|"jednorožec"
[QUOTE=Tchutcho­]Tohle jsi musel fotit buď u Temelína,nebo na Ukrajině,někde u Černobylu,viď?;­)­[­/QUOTE­]
nee,kousek za Nasavrkama :)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 25.9.201020:38|Hradby
[QUOTE=Tchutcho­]­[QUOTE=stalak­]­[QUOTE=Tchutcho­]­[QUOTE=stalak­]­[QUOTE=Tchutcho­]Pěkná fotka.To vypadá,jak ze starý dobrý Anglie.Skvělej převod.By mě zajímalo,kolik mají ty hradby těch věží.Typnu si ­- 19?;­)­[­/QUOTE­]
Tak tu si mě dostal,věže jsem opravdu nikdy nepočítal a ani mě to nějak nenapadlo.Až sem ale pojedu fotit příště,budu počítat :­)­[­/QUOTE­]

Já jsem to taky nepočítal;­).Jen jsem si o tvém rodném městě něco přečetl.Není od věci to vědět.To moje je 30km od něho,jezdím tudy poměrně často a zjistil jsem,jak pramálo o tom člověk ví.:D­[­/QUOTE­]
:notsure no,ono jde o to o jakém městě si četl?Tyhle hradby patří městu ležícímu v regionu Svitavy.­[­/QUOTE­]

Já vím.;­)­[­/QUOTE­]
Dobře,dobře,už mlčím :shut:p
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 25.9.201020:37|Šídlo
pěkně prokreslené,líbí se mi,jenom bych to nenechával takto na výšku,ale fotku bych ­"položil­" ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 25.9.201020:01|Hradby
[QUOTE=Tchutcho­]­[QUOTE=stalak­]­[QUOTE=Tchutcho­]Pěkná fotka.To vypadá,jak ze starý dobrý Anglie.Skvělej převod.By mě zajímalo,kolik mají ty hradby těch věží.Typnu si ­- 19?;­)­[­/QUOTE­]
Tak tu si mě dostal,věže jsem opravdu nikdy nepočítal a ani mě to nějak nenapadlo.Až sem ale pojedu fotit příště,budu počítat :­)­[­/QUOTE­]

Já jsem to taky nepočítal;­).Jen jsem si o tvém rodném městě něco přečetl.Není od věci to vědět.To moje je 30km od něho,jezdím tudy poměrně často a zjistil jsem,jak pramálo o tom člověk ví.:D­[­/QUOTE­]
:notsure no,ono jde o to o jakém městě si četl?Tyhle hradby patří městu ležícímu v regionu Svitavy.
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 25.9.201019:40|gasMask
Černobyl ­"hadr­" jo dobrá!
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 25.9.201019:29|Hradby
[QUOTE=Tchutcho­]Pěkná fotka.To vypadá,jak ze starý dobrý Anglie.Skvělej převod.By mě zajímalo,kolik mají ty hradby těch věží.Typnu si ­- 19?;­)­[­/QUOTE­]
Tak tu si mě dostal,věže jsem opravdu nikdy nepočítal a ani mě to nějak nenapadlo.Až sem ale pojedu fotit příště,budu počítat :)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 21.9.201021:23|...
budu stručný­-pěkná ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 21.9.201021:18|Lednický rybník
pěkný záběr a zrcadlovka,líbí se mi také ;­) jenom jít malinko níže s aparátem,to zrcadlení je dole oproti vršku natěsno ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 21.9.201021:04|Pred bouřkou
perfektní světlo,příjemné barvy,obloha pěkně kontrastuje s polem,kompozičně bych ale trochu ještě poodstoupil od balíku v popředí a do záběru by se dostal i ten vršek stromu a balík by nebyl tak ­"nacpaný­" k okraji fotky,je takto i moc dominantní a odvádí pozornost od jinak pěkné fotky ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 14.9.201021:21|hasiči...
jako nic ve zlém,ale 1. co mě napadlo když jsem se podíval na tuto fotku bylo..... tak tu jsme už zbyteční :D při jaké příležitosti si to nafotil?
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 14.9.201021:06|Houbřská
příjemná barevně,co je to zač také nevím ?
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 14.9.201021:03|černý lev...
Na jednu stranu to prosvítající slunce dělá na fotce určitý ­"efekt­"ale na mě je moc intenzivní,možná přisvítit bleskem a bylo by to lepší ;)
Odpovědět0  0
pěkný záběr,fajn foto 4 ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 11.9.201021:25|"kuk"
[QUOTE=Tchutcho­]Jsem tady dlouho taky nebyl a málem jsem to přehlíd.Co na to zase říct,no.Prostě se musím opakoval.Tohle zkrátka nemá chybu Stalaku:thumb.Seš jednička v oboru a za mne s pěti hvezdičkama;­)
Jinak kde furt všici zevlujete?Si tady musím komentovat fotky sám.:D­[­/QUOTE­]
Ahoj,já jsem také s časem na štíru,mám práci v Praze asi na dva měsíce a na net se nemám moc jak dostat,vlastně mám i problém s focením,ale snad to nějak doženu ;­) a díky :)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 8.9.201020:01|Je po daždi...
je to pěkný,ale proč to máš naležato?záměr?jaký?
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 8.9.201019:47|Zrkadlo
na mě moc světlé,nevýrazné,horizont ve středu fotky není ideální,chtěl by ­"posadit­"více nahoru a tím by se docílilo i toho,že by podobné fotce slušelo decentní popředí,břeh s trávou atd.vím že to máš jako ­"zrcadlovku­",než jsem si ale přečetl název,napadlo mě toto co píšu a co by mě k této fotce slušelo více ­(pro mě na zrcadlovku ­"ťiťerné­") místo na focení ale parádní a i když jsem napsal co jsem napsal,fotku tím nechci v žádném případě zatracovat ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 27.8.201022:03|Costa Brava II
taky suprová! ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 27.8.201021:41|Ahoj "kámo"
:­) mám ho i bez,píšu že jsem si hrál ;­) díkas
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 27.8.201021:18|Costa Brava
luxusní,za 5 ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 26.8.201022:06|"Milka"
[QUOTE=Tchutcho­]Bodejť by nepózovala­-taková fešanda:­).Osobně bych to nechal v barvě,ale vidno,že dobrá volba:thumb­[­/QUOTE­]
barva právě nebyla nic moc,převod prospěl a lépe se mi i vytahovalo u tohoto světlo ;)
Odpovědět0  0
mě se to líbí,kompo i úprava,to vlevo nebudou kulometná hnízda ale asi nějaké koše,nevím :­) nijak mě moc neruší ale než pár kroků dopředu,tak to bych je raději retušoval ;)
Odpovědět0  0
[QUOTE=Tchutcho­]Ahoj Piter,však to znáš.Osobně i z vlastní zkušenosti,tohle hvězdičkování je tady dost sporný a nemůžeš na to dát.osobně beru na váhu to,co mi kdo sám zdělí,než nejaký přiblblý hvězdičkování,který si tam může naflákat každej,jak je libo.Blbej druh hodnocení.Můj názor.­[­/QUOTE­]
mě se toto hodnocení také nelíbí,raději riskovat ­"oplácení­" ale znát toho co ­"hvězdičkoval­",protože se na to přijde velmi lehce jestli oplácí či ne,než takto anonymně.:­(
fotka je pěkná a jak už bylo psáno,dole by to chtělo opravdu trochu fiknout ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 25.8.201021:17|Na Vysočinu
[QUOTE=piter­]ta tabula je tam ako pest na oko... kompozicie tu uz mas tiez ovela lepsie. centrum pozornosti je fakt ta brzdna draha :­)
u mna za 3* priatelu :­)­[­/QUOTE­]
jo tabule:­),ta mi dělá alibi že se jedná opravdu o Vysočinu,ta tu má být i když jinak jak píšeš,takže toto nevzniklo z mé nevědomosti,ale proto,že jsem to takto chtěl podat,bez nějakého pozlátka ;)
Odpovědět0  0
jestli to má menu v češtině jak jsem se doslechl,je to pravda???jinak se mi moc líbí.
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 24.8.201022:07|Na Vysočinu
to jo,já to ale nebyl :D
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 24.8.201022:01|Na Vysočinu
no,mohlo by být :)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 24.8.201021:49|čertíkovo relax
aneb...jak se suší kočky,velmi dobrý moment,fotka má vtip,líbí se mě ;)
Odpovědět0  0
v té záplavě ­"havěti­"pěkná změna,barevně se mi to moc líbí ;)
Odpovědět0  0
nechci ti nějak kazit radost atd.ale tohle je dle mého o ničem,je to prázdné,nezajímavé ;­) zkus něco jiného,zajímavějšího
Odpovědět0  0
fajn změna v té záplavě zvířecí ­"havěti­"určitě celkem fajn pohled,ale chtělo to lépe zakomponovat tu cestu do fotky,nechat asi trochu zeleně i po levé straně fotky,je to jen můj subjektivní pocit,ale ta levá strana mi hrozně přitahuje pohled s tím,že úplně neharmonizuje se zbytkem fotky,ten pruh mlhy je ale super i když trošku více by se také hodilo,ale kdo by se kvůli tomu honil dřív do práce,že? :)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 10.8.201022:13|Korálky
ono by také nemuselo být vůbec špatné nechat na fotce jenom jeden klas,to přetnutí zaostřeného klasu stonkem jiného,no,umímsi to představit i tak,pěkné to ale je ;)
Odpovědět0  0
tu dávám za 4
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 10.8.201022:00|Montseny
budu upřímný,váhal jsem jak ohodnotit,4+ nebo 5,ale myslím si že,no je to perfektní fotka a zaslouží si za plné ;)
Odpovědět0  0
[QUOTE=piter­]:­) dik. a mas ju za plny. za napad a za to, ze vidim hmyzaka zo spodu, tomu sa hovori dobry uhol pohladu.­[­/QUOTE­]
i já děkuji ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 10.8.201021:30|Housenka
[QUOTE=piter­]4*
je to pekne. konkretne tu by sa mi viac pacila husenica ostra cela a trochu viac odpichnuta od pozadia. viem, ze si obmedzeny technikou.­[­/QUOTE­]
Tak omezení mám a veliké,to je jasné a také si to uvědomuju,ale bojuju do posledního dechu :D dík ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 10.8.201021:10|Housenka
rozklik nutný,takhle to není ono,jo,třeba i pak no :D
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 10.8.201020:56|balík mlhy...
Ahoj,vděčné téma a balíky v mlze si také přeji nafotit,zlé by to nebylo ale můj názor jestli můžu.Ty balíky jsou nahečmané nejen na sobě,ale i na střed fotky a boky pak působí prázdným dojmem,zbaví podle mého i pocit prostoru na fotce a pozadí,tam ­"prosakuje­"mlhou nějaký les a působí to na mě dojmem,že je fotka nahoře ­"flekatá­"
I tak si myslím že to špatné není a podobné fotky mám rád,trochu bych v editoru říznul a přidal mlhu v pozadí aby se zamaskoval ten les,já si to už takto představuji a super ;)
Odpovědět0  0
tak to jsem překvapený že se líbí,já to odfotil opravdu jako test,díky pánové ;)
Odpovědět0  0
[QUOTE=piter­]luxus :­) ta vpravo je zaujimava, zasluzi si solo fotku.­[­/QUOTE­]
Mám :­)....díky
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 10.8.201020:41|Montseny
máš to pěkné,vrchol hory Ti vyšel parádně do mraků,takže na tom bílém pozadí pěkně vyniká,dobrý úhel slunce,žádné přehnané stíny a líbí se mi obloha vlevo,ty ­"čmouhy­"jsou super,fakt není co vytknout ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 10.8.201020:35|Střevlík
pěkné,ale dost často vidím právě záběry takto zezadu atd.netvrdím že to nemusí být špatné,ale přeci pohled do očí hmyzáka,nějaký zajímavější záber je atraktivnější,nebát se broukovi nadběhnout,praštit sebou do mechu :­) TK,barvy jinak také slušné ;)
Odpovědět0  0
pěkné pokoukání,asi by se dalo polemizovat o nějakých detailech,ale mě se to líbí ;)
Odpovědět0  0
Na 1.pano pěkné,mě se to líbí ;­) jenom škoda toho lešení,možná si neměl možnost kvůli něčemu snímek posunout trochu doleva,ale když tak na fotku koukám,ten pohled do krajiny by stál za to také ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 10.8.201020:12|žabička
[QUOTE=max11­]­[QUOTE=stalak­]­[QUOTE=piter­]pekna fotka. ty by si fakt mal skusit zrkadlo s makro sklom, kde by si si pri takychto zaberoch mohol poriadne zaclonit, bola by to pecka.­[­/QUOTE­]
díky,no,možná s tím něco provedu,čekám co udělají k Samsungu NX10,mělo by to být do konce roku ;­)­[­/QUOTE­]

Zdar Stalaku. Včera jsem shodou okolností dostal pár informací o firmě Samsung a docela jsem koukal.
Ale v dnešní době se asi není čemu divit. Je fakt, že to není ­[B­]100%­[­/B­] ověřená informace, ale na každém šprochu je pravdy trochu. Řešil jsem servis na Olympus E300 ­( fotí s ním má žena ­) no a při rozhovoru s technikem ­( u jednoho nejmenovaného Pražského prodejce ­" nebudu dělat reklamu i když si ji zaslouží ­) jsme trochu pokecali o současné situaci a ­" nespokojenosti ­" se servisem Olympus v Přerově. A při tom rozhovoru mě řekl, že podobně je to i se Samsungem. Jde hlavně o servis a opravy objektivů. Nechtějí je řešit a nechtějí posílat do ČR náhradní díly. Většina pokusů o servisní zákrok prej končí tím, že si zákazník jde koupit nové sklo ­( když u značky zůstane ­), protože to poškozené mu nechtějí opravit ­( vlastně nemají z čeho a čím :­( ­) Nevím, jak je to s kompatibilností Samsungu s ostatními výrobci jako je Tamron, Tokina, Sigma atd., ale jestli je to pravda a nezmění přístup k zákazníkům může ti to do budoucna nadělat nemalé starosti a problémy. Nikdy nevíš kde ti co praskne, zasekne atd. Nechci tě nijak strašit a taky nechci Samsungu dělat nějakou NEGA reklamu, ale určitě bude stát za to tuto informaci ještě prověřit u nějakého zdroje a možná i zvážit jiné varianty. Já osobně už mám jasno :­) Olympus už NE!!!! Né proto, že jsou to špatné foťáky, ale servis :thumbdown:angry:thumbdown To je na delší povídání a tak mě napadlo, že se na to ve fóru pozeptám. Kdo má jaké zkušenosti za posledních pár měsíců. Ber to jako přátelskou radu a přeju ti pevnou a šťastnou ruku při výběru nového přítele na cestách necestách ;­) MAX­[­/QUOTE­]
Ahoj Maxi,neberu to jako strašení a díky moc za Tvoje psaní.To že Olympus stojí za pr.. ;­) vím a už bych do něho nešel.S tím Samsungem,je to jedna možnost konkrétního fotoaparátu a dávám Ti za pravdu že s reklamací problémy jsou.Můj kamarád­-Olympus.U Samsungu nevím,ale dobře jsi do mě ­"šťouchnul­" a určitě si na to posvítím.Máš pravdu v tom,že se stát může cokoli a mě určitě,makro­-příroda,je to hned a skla nejsou laciná.Určitě si to obšlápnu ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 9.8.201022:04|Lesna
[QUOTE=piter­]­[QUOTE=stalak­]­[QUOTE=piter­]­[QUOTE=stalak­]4+ :­)­[­/QUOTE­]
ale, odkedy hviezdickujes?­[­/QUOTE­]

jsem si řekl že dnes udělám vyjímku a konečně zkusím najít a přiřadit hvězdičky a jelikož jsem hledal další kritérium,rozhodl jsem se ohvězdičkovat fotky nejčastějším návštěvníkům mých fotek,no a jeden z nich si Ty :­) a to není podlézání,hodnotil jsem svobodně a čestně :D ,dej špatnou a uvidíš ;­)­[­/QUOTE­]
ja som za, uz som sa raz pokusil o udelovanie hviezd, ale nejak sa to neujalo. kludne sa pridam, ale az ked dojdem domov, sef ma nacapal pri fotkach a dostal som hubovu :­)­[­/QUOTE­]
ono je to ale složité s těmi hvězdičkami,kolikrát se mi fotka líbí a má třeba jenom tři a nebo naopak,já bych byl za zveřejnění toho uživatele který takto boduje,vím a už se to tu psalo,oplácení,ale zase,když si někdo umane,tak to tu nasolí anonymně a .... proto jsem raději vždy napsal raději komentář a i mě udělá větší radost když někdo napíše,než hvězdičky ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 9.8.201021:38|Lesna
[QUOTE=piter­]­[QUOTE=stalak­]4+ :­)­[­/QUOTE­]
ale, odkedy hviezdickujes?­[­/QUOTE­]

jsem si řekl že dnes udělám vyjímku a konečně zkusím najít a přiřadit hvězdičky a jelikož jsem hledal další kritérium,rozhodl jsem se ohvězdičkovat fotky nejčastějším návštěvníkům mých fotek,no a jeden z nich si Ty :­) a to není podlézání,hodnotil jsem svobodně a čestně :D ,dej špatnou a uvidíš ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 9.8.201021:26|Vsetínsko...
pěkný ;)
Odpovědět0  0
[QUOTE=piter­]klasika, dobre :­)­[­/QUOTE­]
díkas ;)
Odpovědět0  0
[QUOTE=Tchutcho­]Super Stalaku,fakt!:thumb Tuhle jsem to zkoušel taky.Vzpomněl jsem si na tebe,když jsem viděl na nějaký kytce nějakou mouchu.Vytáhnul jsem svou Nokii a jako že,jako Stalak;­).Jo,prdlajs.Dvacet čísel a byla v pr.....:D Jak ty to děláš,fakt:notsure:thumb­[­/QUOTE­]
:D neboj,mě také kolikrát frnknou a už třeba dříve ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 9.8.201021:16|Lesna
4+ :)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 9.8.201018:12|žabička
[QUOTE=piter­]pekna fotka. ty by si fakt mal skusit zrkadlo s makro sklom, kde by si si pri takychto zaberoch mohol poriadne zaclonit, bola by to pecka.­[­/QUOTE­]
díky,no,možná s tím něco provedu,čekám co udělají k Samsungu NX10,mělo by to být do konce roku ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 9.8.201018:11|žabička
[QUOTE=Tchutcho­]Ahoj Stalaku,já snad zahodím tu pětistovku a koupím si lepší mobil;­)­[­/QUOTE­]
tak mi napiš kdy a kde a já přijedu :D
Odpovědět0  0
na 1.pohled příjemná barevně,rozhodně bych tu ale nenechával tuto stř.kompozici,mírný ořez v editoru by tomu pomohl ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 9.8.201018:06|p8090294
změť trávy a marně hledám název fotky který by mě někam nasměroval ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 9.8.201018:03|Pavouk
pěkné,ale ty barvy jsou super ;­) na zadečku hlavně:)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 9.8.201017:59|vrtulník
tady se sonka taky ­"pochlapila­"pěkně zachycený vrtulník;­)nezapomínám i na to že ten aparát někdo obsluhoval,fotka má kvalitní základ,dalo by se ještě řezat a tím hl.objekt přiblížit ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 9.8.201017:56|Lesna
[QUOTE=piter­]­[QUOTE=stalak­]pěkné,decentní,jednoduché,líbí,dolní L roh bych tam mít nemusel ;­)­[­/QUOTE­]
dik. pravda, nemusel tam byt, ale chcel som to uploadnut bez uprav ­(okrem kontrastu a farieb­).
skor mi vadi dotyk na pravej strane, ale s tym uz nenarobim nic :­)­[­/QUOTE­]
ta pravá strana,ten dotyk mě osobně nevadí,to kapradí jakoby z této strany­(a spodku­) pro mě vybíhá a má pěknou osvětlenou středovou linii a ta mi pěkně přitahuje oči,následně mě ale pohled odvrátila ta dolní levá strana,ono nic tragického,jenom by to fotce podle mého více prospělo ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 9.8.201017:42|Lesna
pěkné,decentní,jednoduché,líbí,dolní L roh bych tam mít nemusel ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 8.8.201011:26|Vážky
také mám někde fotku z mobilu jak si to šidélka ­"rozdávají­"
jak píše piter,dalo by se z toho vyrazit víc ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 8.8.201011:11|Vosička
pěkné,ale moc ­"vyžehlené­"méně bych odšumoval ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 8.8.201011:08|Slunečnice...
jo,tohle je pěkné,opravdu parádně kontrastní ;)
Odpovědět0  0