Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně
Komentáře od stalak (4)
ta HX1 dělá pěkné snímky,docela koukám ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 7.8.201014:20|Ještěrka po2.
dík za zastavení a jsem rád že se líbí,jinak jsem trochu barvičkám pomohl a myslím že to pomohlo i fotce ;)
Odpovědět0  0
tyhle úpravy já také můžu takže za mě OK.
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 5.8.201018:12|Ještěrka po2.
[QUOTE=piter­]mhm, pekne. ako som povedal pri predchadzajucej jasterke, predomnou zdrhaju aj ked mam 85mm, nieto z mobilu :­)­[­/QUOTE­]
díky :­) tu jsem byl asi 10 ­- 12 cm od ní,chvilku také trvá než se k ní pomaloučku dostanu,naštěstí se nevyplašila ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 5.8.201017:53|včelka a kytka
ne že by se na to nedalo koukat ;­) ale přeci mi to přijde takové neslané,nemastné,kompozičně nezajímavé ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 5.8.201017:51|Žermanice
[QUOTE=piter­]vynimocne so stalakom nesuhlasim :­) podla mna je to fajn takto, ma to pekne linie.­[­/QUOTE­]

ano,má a s tím souhlasím,moje představa je asi taková,spodní P roh nechat jak je a otočit aparátem mírně doprava,linie by zůstala,jenom by se ­"odřízlo­"trochu vozovky což by mě nevadilo,chodník a hráz by pořád tu linii vytvářelo a navíc by šla i víc­(ta hráz­) úhlopříčně z rohu do rohu ;­) a bylo by i více vody,ale to nikomu necpu,jenom jak jsem to myslel já ;)
Odpovědět0  0
:idea dobrý:)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 5.8.201017:39|img 3095ab
pěkné ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 5.8.201017:34|Ještěrka
[QUOTE=piter­]no tak predomnou asi zdrhaju viac ako pred tebou :­) ale aj tak to beriem ako predzvest lepsej fotky viac zblizka, ta trava je kapanek chaoticka.­[­/QUOTE­]
tak ta tráva je u mobilu problém všude,já musím chtě nechtě­"nacpat­"mobil co nejblíže k objektu a jediné zavadění o stonek a mám po fotce,takže kolikrát musím jen ­"bruslit­" s mobilem jak mi právě ta tráva dovolí,ale ještěrku moblem neulovím každý den a tak jsem to prostě musel ­"cvaknout­" ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 3.8.201021:05|Žízeň
jo,jo,:D to je pravda a fotka prima ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 3.8.201020:51|Ještěrka
[QUOTE=Tchutcho­]Parádní úlovek a pěkný záběr:thumb­[­/QUOTE­]
Díky ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 3.8.201020:32|Žermanice
fajn pohled i když bych mohl mít víc vody na úkor silnice ;­) pravá strana je zajímavější.
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 3.8.201020:29|Ještěrka
po téhle fotce mi zdrhla,ale pak jsem ji opět objevil a udělal ještě jednu fotku u té 2. už jsem mohl blíže ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 3.8.201020:10|Pestřenka
[QUOTE=Tchutcho­]Jak je tam zabořená,chudinka žíznivá:D:D,takovou žízeň jsem měl taky v sobotu tudle:D:D.Taky jsem takhle zabořil sosák do korbelu:D:D.Pěkná fotka:thumb;­)­[­/QUOTE­]
:D já ho taky zabořím tuto sobotu,máme tu pouť a jestli bude teplo tak žízeň nedá dlouho čekat ;)
Odpovědět0  0
škoda jen že ta lampa na fotce bije do očí tím světlem,ale je to logické na tom tmavém nebi,na ukázku by bylo lepší vyfotit bez té lampy to,co je za ní ;)
Odpovědět0  0
škoda že se nevešla i věž do toho zrcadlení,ale beru to,že to je cestou z hospody :)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 3.8.201019:51|Líčení
líčení?jestli v tom zrcátku vidím pinzetu,tak je to mučení :D
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 3.8.201019:49|Zrcadlení
[QUOTE=petrstech­]no ta vážka přeci se zrcadlí....jsem ji tam hodinu naháněl, tak jsem se chtěl pochlubit.Jinak nic...­[­/QUOTE­]
neboj,té vážky jsem si všiml a moc dobře vím jak je náročné tu ­"havěť­"nahánět a vyfotit,jde mi spíš o to že tam na té fotce je tak nějak jako bod a kolem vše ostatní odvrací od ní pozornost ;)
Odpovědět0  0
sice jsem letecký ­"analfabet­"ale tento stroj vypadá zajímavě,mě upoutalo to zdvojené,nejspíš sání vzduchu kolem vrtule,takže to bude asi nadupaná mašina,podobné zdvojené přívody vzduchu jsem měl na kapotě mé bývalé Hondy ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 2.8.201022:16|VĚTRUŠE
pěkné,líbí a hlavně barevně,škoda ­"uřízlé­"podezdívky té terasy dole ;)
Odpovědět0  0
tak to určitě není,ale pěkný záběr to je,ulovit ještěrku se nepovede každý den,dalo by se tu ještě s fotkou pracovat dál,řezat atd.ale fajn úlovek!
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 2.8.201022:08|Zrcadlení
nějak nezaujalo,nemám se tu čeho chytnout,nějaký hl,motiv atd.nepopírám že nevidím zrcadlení...ale ;)
Odpovědět0  0
pěkný auto,jenom zbytečně uřízlé př.kolo,to se tam mohlo myslím vejít ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 2.8.201021:51|Korálky
tahle vypadá zajímavě.
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 2.8.201021:50|bee
zase až moc zbytečně natěsno,určitě si v editoru řezal,stačilo méně,křídla a zadeček jsou nejvíce ostré,hlavičku už má rozostřenou a kdyby nebylo tak řezáno natěsno,by se to i trochu zamaskovalo,ale detail včelky pěkný,rámečky moc neřeším,ale tu tento masivní černý,opravdu nee ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 2.8.201021:45|Ranní rosa
a jakým že?
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 30.7.201019:10|Hasiš
pěkná­-akční ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 30.7.201019:07|Lurdy
[QUOTE=piter­]­[QUOTE=stalak­]pěkná katedrála,ale kumšt to asi nafotit na jeden ­"cvak­"bez té přebujelé zeleně,hádám most a zoom ;­)­[­/QUOTE­]
praveze som sa snazil to tou zelenou oramovat, ale mam asi jednu nohu kratsiu alebo co, koli comu mi v poslednej dobe vsetky fotky vychadzaju krivo... tak som musel tocit a tym som sa o tu zelen naopak pripravil. tiez priznam, ze som to v kompe celkom odflakol a som si vedomy, ze to moze byt o dost lepsie.­[­/QUOTE­]
ano,být ji více kolem jak píšeš bylo by to lepší,na mě to opravdu působí opačně,vyhnout se ji a je to dáno těmi ­"drobky­" zeleně hlavně vlevo.lepší může být asi každá fotka,ta hranice dokonalosti je velmi ošemetná věc,ale můžu tě uklidnit;­)rozhodně to není pro mě špatná fotka,protože mě jakoby vtáhla do toho prostoru a místa:cool:
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 29.7.201021:58|Mlsání motýlí
[QUOTE=Hirogen­]­[QUOTE=stalak­] ale jiného jsem nepotkal ­[­/QUOTE­]
A zeptal ses ho, kde má ostatní?
Hele, to tvoje makro nemá cenu furt komentovat, bylo by tu stále to samé. Nedivím se, že ti nevěří, že to je mobilem. Makro ti jde. Myslím makro jako makro, ne Makro jako Makro :D­[­/QUOTE­]
tak na to jsem neměl čas,využil jsem jeho opojení a ­"nabouchal­"asi šest fotek,pak mi také frnknul,ale když si vezmeš že tu jsem byl asi 3­-5 cm od něho,podle záběru,tak to byl super výsledek:­) díky.
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 29.7.201021:50|Lurdy
pěkná katedrála,ale kumšt to asi nafotit na jeden ­"cvak­"bez té přebujelé zeleně,hádám most a zoom ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 29.7.201021:39|Mlsání motýlí
[QUOTE=piter­]pekna, vzdusna ostra fotka. sa nechce verit ze to je mobilom.­[­/QUOTE­]
je,je,když mám čas a náladu,tak si užívám mého koníčku,focení právě mobilem,ale to víš :)
Odpovědět0  0
pěkná vodní jízda :­) škoda že si nechytil hlavu víc nad vodou,to by bylo super ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 29.7.201021:27|Zapad z okna
mě tedy na celé fotce fascinují ty mraky,ty jsou ­"vyšperkovaný­" super :)
Odpovědět0  0
tak díky za komenty,mě to ale takto přijde akorát ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 20.7.201021:15|Výcvik
mě každé ráno podobný vítá u investora,na kolegu štěká a ke mě si jde pro pohlazení,všiml jsem si toho tedy až dnes,fajn akční ;)
Odpovědět0  0
převod paráda u této fotky,je to zajímavé,možná,jenom můj os.názor bez ambicí :­) šel bych tu do středovky natvrdo,když je to takováto ­"zrcadlovka­" ;­) a povedená!
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 20.7.201021:04|Stredne Pyreneje
pěkné a fajn pohled ;­) ..jen tak bokem :­) kdyby bylo o ­"chloupek­" víc spodku,co Ty na to?
Odpovědět0  0
[QUOTE=Tomáš T.­]Já bych to nechal. Podle mě by zvýšení kontrastu zničilo právě tu měkkou pohodovou atmosféru, kterou chtěl autor asi zachytit.­[­/QUOTE­]

kápnul jsi na to,nebo dobře odhadl co jsem asi tak chtěl,včetně toho ­"změkčení fotky­" ;)
Odpovědět0  0
[QUOTE=resy67­]No já bych vynechal stromy nalevo a možná o něco delší ohnisko. To pole se mi zdá dost ­"dlouhé­" a asi i ten kontrast. Ale to už je věc editace. A dokopané to není, to určitě ne :­-­)­[­/QUOTE­]
tak to jsem rád,já myslel co jsem kompozičně opravdu d... ;)
Odpovědět0  0
[QUOTE=resy67­]Jo, je to docela hezké, až na kompozici :­-­) Jeden neví, co jsi vlastně fotil. ­[URL­]http:­/­/cs.wikipedia.org­/wiki­/Obrazov%C3%A1_kompozice#Kompozi.C4.8Dn.C3.AD_prvky­[­/URL­]­[­/QUOTE­]

jeden letní pohodově­(doufám­)laděný snímek pěkného večera s mírným důrazem právě na tu oblohu,no,napiš co jsem dokopal na kompozici,mě se to takto zdá OK :)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 18.7.201021:20|Západ slunce 2
tato fotka má jedinou chybu a to tu,že máš horizont narvaný moc nahoře,když to tak napíšu,ale tato se mi líbí jinak mnohem víc,moc pěkně vypadá i ten odlesk toho zapadajícího slunce na hladině ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 18.7.201021:13|sklenička
určitě zajímavé,zaujalo,kompozičně jenom na mě nahoře trochu víc natěsno ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 18.7.201021:07|Motýl
motýla si chytil pěkného,bohužel o fotce se to říci nedá,zbytečně vložený veliký formát ­(jako vždy­)ostřit na hlavu a oči hlavně,tu se ale právě tyto partie utápí ve stínu,šumu a neostrosti,copak to nevidíš? píšu to proto že je to škoda,opravdu,tohle mohla být moc pěkná fotka,určitě by to chtělo trochu ­"nadběhnout motýlu zepředu­"kvůli lepší kompozici,já bych ale osobně tuto fotku ani neprezentoval ;­) omlouvám se za ne moc pěkný komentář,ale nemohu jinak.
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 18.7.201020:49|Gran Canaria
pěkná­"čistá­"fotka,určitě se mi líbí,ale máš tu už zajímavější ­"kousky­" ;)
Odpovědět0  0
kompozičně by to chtělo opravdu více dopilovat,chceš zvýraznit oblohu,řež dole,středovka tu opravdu není na místě,tak jako vlevo není in ta koukající část větve,značka,opravdu k silnici patří,ale fotil jsi od křižovatky a rub značky není ideální a zde moc dobře opravdu nevypadá,je tu jakoby navíc když k ní není křižovatka ;­) obloha opravdu špatná není,ale už jsem viděl lepší,nemalou měrou k tomu ale přispívá ta kompozice,která ji dost potlačuje ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 18.7.201020:38|česnek
pěkné decentní zátiší,líbí se mi.Snad jen ­(jenom pocit­)nechat dole rohu stolu trochu víc místa od okraje fotky ;)
Odpovědět0  0
slušné makro ;)
Odpovědět0  0
tohle jsou parádní akce na focení,ale jenom když je čím :D já můžu s mobilem zapomenout :)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 15.7.201022:34|Valencia III
převod této fotce sedí,zajímavá stavba,ale nemohu se ubránit pocitu jisté prázdnoty,asi je na mě toho vršku moc ;­) atmosféru to ale rozhodně má a fotka je fajn ;)
Odpovědět0  0
[QUOTE=Tchutcho­]Neuhádl,stačilo mi mrknout na tu kresbu na prdeli;­)­[­/QUOTE­]
šikula;­) ale i tato indície je spolehlivá jen na 70% :cool: ,protože toto je ještě ­"mimino­" 100% je v tomto případě otočení pavouka na záda :p,ale je pravda že se i takto dá poznat pohlaví,někdy se rozdíly poznají až v dospělosti a nebo jenom u některých druhů v ­"mládí­" i když dospělí samci mají zadečky malinké a jsou menšího vzrůstu jak samičky a většinou jsou i méně vybarvení :)
Odpovědět0  0
[QUOTE=Tchutcho­]A obzvlášť tyhle samičky,pokud se nemýlím;­)­[­/QUOTE­]
ano,to si uhádl,je to samička ;­) ale bezpečně a jistě to poznáš když pavouka otočíš a podíváš se mu na spodek zadečku u hlavohrudi kde mají rozmnožovací orgány:rolleyes:
Odpovědět0  0
[QUOTE=Tchutcho­]Sice tak nějak trošku do entomologie fušuju,ale tohle bych nesebral,natož na to šáhnul a tohle na mě vlíst,tak se asi po....:runaway Ale zvířátko je to pěkný,ale jen na tý fotce;­)­[­/QUOTE­]
jde o zvyk ;­) nedělat rychlé pohyby a nepanikařit když ucítíš že se Tě chytnou drápky,mají na každé noze dva a fungují jako u kočky k pořádnému uchopení a budeš asi vědět,že sklípkani je umí tak jako kočky vytáhnout i zatáhnout ;)
Odpovědět0  0
jenom dodám,fotil jsem si ho druhou volnou rukou,tak to podle toho vypadá :D jsou jedni z nejrychlejších sklípkanů a je dobré je mít pod pořádnou kontrolou ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 13.7.201021:22|Cajka
převod této fotce hodně pomohl a dle mého prospěl,líbí ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 8.7.201022:47|BW 3
já mám BW celkem rád a toto mě zaujalo,světlo i převod pro mě tak akorát,ale nesedí mi formát,minimálně bych tu volil čtverec,kytička je z vrchu a ze zpod jako sevřená,moc natěsno °)
Odpovědět0  0
nesedí mi tu kompozice,horizont téměř na středu fotky,dráty vysokého napětí v pozadí a i ten ­"ušmiknutý­"balík slámy mě uhodil do očí,vím,píšeš že si fotil vše možné,ale já také fotím když jedu na kole a z mé zkušenosti to je ten nejlepší dopravní prostředek na focení,je čas se rozhlédnout,zastavit kde je třeba atd. ;­) krajina tam je ale pěkná,mírně kopcovitá,dalo by se tam asi fotit pěkně.
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 6.7.20100:32|Tesaříci
[QUOTE=Tchutcho­]Moc pěkná fotka:thumb,ale dovolím si s prominutím opravit ten název,páč to bije do očí.Tohle není brouk a už vůbec ne tesařík,ale motýlek a to konkrétně Vřetenuška pětitečná ­(Zygaena lonicerae­).Krásnej motýlek,klenot našich luk.;­)­[­/QUOTE­]
tady musím oponovat,mě to jako pěkná fotka nepřijde,alespoň co do kvality,je tu méně ostrosti a více šumu,chtělo by to naopak ;­) makro objektiv by to opravdu chtělo.
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 6.7.20100:26|Včela
co říci,chtělo by to makro objektiv,se seťákem to nebude nikdy in,kompozice i kvalita budou dostávat více­-méně na frak při těchto záběrech a nebo lépe a pečlivěji vybírat scénu,aby byla čitelnější,přehlednější pro diváka,tu je to tak nějak zase chaos a dle názvu fotky je hlavní motiv včelka která v něm zaniká ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 6.7.20100:16|Vítkovice
jo,dobré foto ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 6.7.20100:09|Vosička
Pestřenka,slušné makro,líbí;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 6.7.20100:07|Vodopády
[QUOTE=Tchutcho­]Pěkná fotka,tohle je pěkný,líbí.­[­/QUOTE­]
;­) díkas....
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 4.7.201010:23|Pramínek
máte pravdu,je to focené na takovém otevřenějším místě v lese,moc světla na můj kompaktík,jediné co jsem mohl udělat,tak ještě mírně fotku hodit do tmavších tónů,ale to kapradí bylo přepálené a i tak mi dalo dost práce z něho udělat alespoň toto :­-(
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 4.7.201010:18|Tepna
pěkná,efektní a převod do BW tomu ­"sluší­" ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 1.7.201017:06|Dvere
[QUOTE=piter­]­[QUOTE=stalak­]vypadá to celkem zajímavě a tmavší verze se mi líbí více,nezkoušel si BW? ;­)­[­/QUOTE­]
skusil, ale nemalo to moc zmyslu, myslim, ze ten motiv je na farbu. ta tmava ze je lepsia? ok.­[­/QUOTE­]

ta tmavší verze mi sedne pocitově určitě lépe k prostředí a námětu fotky ;)
Odpovědět0  0
díky,no jo,někdy to kompo pozlobí opticky ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 1.7.201016:43|pleso
pěkné,super barvy ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 1.7.201016:34|Dvere
vypadá to celkem zajímavě a tmavší verze se mi líbí více,nezkoušel si BW? ;)
Odpovědět0  0
pokusím se také prohrabat archivem,co kdyby :)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 29.6.201018:38|Brouk
[QUOTE=piter­]da sa na to pozerat, ale po pravde tu mas aj o dost lepsie fotky.­[­/QUOTE­]
to vím také,ty lepší šetřím po soutěži :p a tak mezi ty ­"baby­"tohle stačí;)
Odpovědět0  0
ten Kodak ale fotí slušně ;)
Odpovědět0  0
určitě zajímavě vyhlížející foťáček.Jako vždy skvělá recenze od Milana.Já ale asi budu váhat,makro bude mít skvělé dle recenze,to já rád fotím,rád ale a tu už váhám,bych si chtěl udělat i nějakou tu noční fotku.Na tohle Samsung trpí.To ostření jsem myslel že u tohoto modelu vychytá a zase nic.Rozhodně nebudu ­"sekat­"noční fotky jako na běžícím pásu,převažovat budou východy slunce­(ty odlesky nevím co budou dělat­), snímky za dne, přírody,tekoucí vodu a makro.Ale tyhle maličkosti mě také nahlodávají,zoom je také parádní a mám tu zase +
Určitě se na WB650 půjdu ještě do obchodu podívat a zkusím si nějaké snímky na moji kartu udělat.
Odpovědět0  0
makro,tak tu bych se asi se Samsungem vyřádil,tu mi to zase říká ano + ty rozměry,ale to noční ostření i když můj PL51 taky nezaostří,zaostřovací rámeček zůstane červený a fotka je ostrá.
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 28.6.201020:15|vychod slnka
[QUOTE=stalak­]hmm,tak tohle je moc pěkný východ slunce,kompozice,barvy super,velmi příjemný a povedený snímek ;­)­[­/QUOTE­]
a ještě chci dodat,že to parádní sevření slunce mraky by si jinak nenafotil a měl by si ho pěkně dole pod,takže bych nebědoval s pozdním příchodem :)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 28.6.201020:12|vychod slnka
hmm,tak tohle je moc pěkný východ slunce,kompozice,barvy super,velmi příjemný a povedený snímek ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 27.6.201023:12|Kde to jsem
[QUOTE=Tchutcho­]­[QUOTE=Tchutcho­]­[QUOTE=stalak­]­[QUOTE=Tchutcho­]Políbít,vyfotit a máš to v kapse!:D­[­/QUOTE­]
Políbit?Bych ji mohl spolknout,tohle bylo žabí mimino,slabé 4cm na délku :D­[­/QUOTE­]

To neva,i tak bych to rysk a pak vyfotil,až by prošla.Pak by možná měla víc ­- na délku ;­)­[­/QUOTE­]

Stalaku,to byl vtip ;­)­[­/QUOTE­]

:eek::D
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 27.6.201022:14|"tříkolka"
[QUOTE=Tchutcho­]­[QUOTE=piter­]­[QUOTE=Tchutcho­]Pche! Toho bych se nebál! Já už řídil i vlak. Měsíc se neholit,nemejt,počurat jeansku a vyrazit do světa!Prostě tomu bych teprve říkal život!!!:D­[­/QUOTE­]

:D az na to ocuranie rifli by som si to uzil tiez... az po prvu zakrutu :D­[­/QUOTE­]

:D jjj, tohle kočírovat a hlavně do zatáček,to nebude žádná prča :D,mě stačilo se sajtkou tuhle....­[­/QUOTE­]

je to o zvyku,když si vzpomenu na začátky jízdy na kole,au,au a šlo to,tak to musí jít i tu,sajtka bych řekl musí být horší,ale jenom doměnka,tu jsem nekočíroval:)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 27.6.201022:10|reklamní... :-)
perfektní!určitě pobavilo a jen nechápu jak si je přesvědčila že zrovna tyhle doplňky jim budou na fotce slušet :)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 27.6.201022:05|"tříkolka"
[QUOTE=Tchutcho­]Škoda,že jsem o tom nevěděl,že to v Heřmaňáku je.Bych se tam jistojistě vydal taky.­[­/QUOTE­]
já se to dověděl taky na poslední chvilku,byl jsem tu až v neděli,hlavní program byl pochopitelně v sobotu:rolleyes:
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 27.6.201021:51|"tříkolka"
[QUOTE=piter­]je malo strojov, ktore by som sa bal soferovat... toto je jeden z nich :­)
ohromna masina­[­/QUOTE­]
burácení motoru budilo opravdu respekt,zanedlouho po této fotce tento stroj odjížděl;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 27.6.201021:38|"tříkolka"
[QUOTE=Tchutcho­]Olala! To je micinka! Tohle je možná víc,jak ženská krása! Dámy prominou,ale tohle mít doma,tak nemáte šanci.­[­/QUOTE­]

:D více méně souhlasím ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 27.6.201021:10|Kde to jsem
[QUOTE=Tchutcho­]Políbít,vyfotit a máš to v kapse!:D­[­/QUOTE­]
Políbit?Bych ji mohl spolknout,tohle bylo žabí mimino,slabé 4cm na délku :D
Odpovědět0  0
fajn moment.
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 27.6.201020:40|Kde to jsem
[QUOTE=piter­]zdravim.
fotka podarena, ale sa mi zda, ze to ten fotak neodhadol s ostrenim, ze zaostril kapanek dopredu a hlavu uz nema taku ostru ako by mohla mat...­[­/QUOTE­]

Ahoj.Moc nechodím,než se ukončí ta soutěž,ty baby mi lezou krkem :D. Ano máš pravdu,proto píšu rychlovka a ono by to dopadlo lépe,ale bála se a je to focené v pohybu,pořád zdrhala a pak je problém s ostřením,mi takhle utekla několikrát než zmizela v potoku;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 22.6.201021:56|Parc Güell II
zajímavá fotka z neméně zajímavého prostředí,fajn,máš ještě něco podobného co se tak často nevidí ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 21.6.201021:03|V lese
špatenka!
Odpovědět0  0
ten koberec trávy je slitý do sebe,bude to velkou zásluhou větru i tak TK je slabá,kompozičně snímek ničím nezaujme ;)
Odpovědět0  0
jestli se můžu zeptat,co tě vedlo k takovéto kompozici ?
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 16.6.201020:14|Při odpočinku
[QUOTE=piter­]uff... jedna z tvojich lepsich...vynikajuco! este aby som to videl na riadnom monitore... ale uz zanedlho zacnem hodnotit aj farby :­) tu sa mi zdaju fajn.­[­/QUOTE­]
díky,no můžeš kouknout na barvy znovu až budeš mít ten monitor ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 16.6.201020:06|Rybí gurmáni 1
není to vůbec špatné,líbí se mi světlo,kompozičně to je pro mě fajn ;)
Odpovědět0  0
jak píše piter,já jenom dodám,jestli máš možnost,vrať se a foť znovu,parádní místo ze kterého se dá udělat parádní fotka ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 15.6.201022:29|img 1204
[QUOTE=stalak­]­[QUOTE=Tomáš T.­]Máš pravdu. S tím Canonem mám pořád hodně přepálů a nevím si s tím pořádně rady. Stáhl jsem kontrast i doostřování, to trochu pomohlo. Kolikrát je fotka už dost tmavá a stejně se tam přepaly objeví. Ale to se vypiluje:­-­) U této konkrétní fotky se mi ty přepaly i docela líbí, ale to budu asi sám...:­-­(­[­/QUOTE­]
Já jsem dnes dal motýla za stejně slunečného dne a ostrého sluníčka z mobilu,po přepalech téměř ani památka.Proč to píšu,záleží na přístroji,ne že by byl tvůj Canon horší,ale má tato značka jednu vlastnost a to právě přepalovat,vypiluješ to jenom v tom případě,že budeš fotit v hodnější dobu,ráno a nebo v podvečer kdy není sluníčko tak intenzivní,ono tím že ženeš kvůli slunci EV razantně do mínusu,zase ztmavuješ to,co by až tak tmavé být nemělo a sám vidíš že přepalů je pořád dost,ještě by šlo to,když už nemáš časové možnosti zkusit podobné záběry ve stínu třeba stromů,to já u makra také vyhledávám.­[­/QUOTE­]
(tím že ženeš kvůli slunci EV razantně do mínusu­)samo že i kontrast atd.jsem zapomněl dopsat ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 15.6.201022:27|img 1204
[QUOTE=Tomáš T.­]Máš pravdu. S tím Canonem mám pořád hodně přepálů a nevím si s tím pořádně rady. Stáhl jsem kontrast i doostřování, to trochu pomohlo. Kolikrát je fotka už dost tmavá a stejně se tam přepaly objeví. Ale to se vypiluje:­-­) U této konkrétní fotky se mi ty přepaly i docela líbí, ale to budu asi sám...:­-­(­[­/QUOTE­]
Já jsem dnes dal motýla za stejně slunečného dne a ostrého sluníčka z mobilu,po přepalech téměř ani památka.Proč to píšu,záleží na přístroji,ne že by byl tvůj Canon horší,ale má tato značka jednu vlastnost a to právě přepalovat,vypiluješ to jenom v tom případě,že budeš fotit v hodnější dobu,ráno a nebo v podvečer kdy není sluníčko tak intenzivní,ono tím že ženeš kvůli slunci EV razantně do mínusu,zase ztmavuješ to,co by až tak tmavé být nemělo a sám vidíš že přepalů je pořád dost,ještě by šlo to,když už nemáš časové možnosti zkusit podobné záběry ve stínu třeba stromů,to já u makra také vyhledávám.
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 15.6.201021:57|Sobotní večer
pěkné ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 15.6.201021:56|"lávka"
[QUOTE=Tchutcho­]Skvelá lajna! Pěkná fotka,mě se tyhle experimenty a kompa líběj a obzvlášť od tebe.­[­/QUOTE­]
díky,je to fajn,když se jeden nemusí pořád chválit sám :p žertuji;­):D
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 15.6.201021:54|"lávka"
[QUOTE=piter­]kompozicne pekne. nebolo to dobre vo farbe? nie ze by sa mi nepacil prevod, ale nejak mi tam nesedi atmo na cb...­[­/QUOTE­]
fakt ty barvy nic moc,je to starší fotka a tak jsem volil převod a podle mého mnohem lepší ;­) ale fakt podle mého ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 15.6.201021:52|Pavouk
[QUOTE=piter­]podarene, pekne si ho ulozil do zaberu :­)­[­/QUOTE­]
díky ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 15.6.201021:51|Pavouk
[QUOTE=milan.75­]ty jo, ten je. a to žije v ČR?­[­/QUOTE­]
Ano,pavouk z našich luk a strání ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 15.6.201021:30|Osamelá
tak gratuluji k novému ­"stroji­" a budu se těšit na další­-fotku ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 15.6.201021:14|img 1204
kompozičně to máš celkem fajn,barvy a TK také,ale opět hodně přepalů od sluníčka ;)
Odpovědět0  0
stalak (1021) | 12.6.201023:21|img 0348
tenhle Canon makro umí velmi slušně,Ty sis tu dal také záležet,je to vidět ;­)pěkně zaostřeno,dobrá HO,ještě kapku dopilovat kompozici,přeci bych já bral více místa vlevo,ano,náklon kytky jde z levého rohu­(téměř­) ale Pestřenka je moc narvaná na levém okraji fotky a pravá strana je moc prázdná,takže klidně formát na výšku a kompozičně by byl prostor dostat oba aktéry makra více vpravo,jinak ale velmi slušné ;)
Odpovědět0  0